Skoči na vsebino

Honda CB 1300


SiR

Priporočene objave

Ob 29. 10. 2019 ob 17:53, skalar36 pravi:

Model je zeloo lep. Od kar imam Bandita, sem kr pozitivno presenečen nad takimi motorji. "Zmotijo" edino USD vilice. Zanimivo, da Honda na kar precej novih modelov še vedno daje oldschool vilice.

 

Ob 30. 10. 2019 ob 11:27, Kugelschreiber pravi:

pa tud ta ma navadne......ni zarad zmogljivosti, zarad higijene. Kot da bi v avte še vedno klačili ročne šipe. Ni problem odpre okno, ampak...a se to še spodobi? Hjosung je mel USD jebo jih....verjetno je mel SV bolš vzmetenje s standardnimi, ampak...hjosung je mel USD kole!

predstavljaj si vrata z ročko za šipo , katere vrtenje ter premik šipe vklapljaš preko ir senzorja, elektromotor pa zraven šipe poganja še ročko.. take priblićno so nove klasične vilice s kartušami in vsem ostalim proti navadni usd..

higiena?  :lol1: .. 

Ob 30. 10. 2019 ob 17:48, jskrablin pravi:

Meni je motor všeč točno tak kot je. Stvar okusa... spodobi al ne. Če gledaš npr KTM/BMW/Duče/Aprilia cestno ponudbo se ne spodobi prodajati motorja brez barvnega TV-ja, kupa ABCČ kratic in kaj jaz vem še česa. Osebno sem totalno alergičen na digitalne merilnike kjerkoli in zelo preferiram analogne. In na motorjih nekaj čez 100HP sta ABS in FI vse kar pričakujem. Čudak, vem. Sam mene klasika Ohlinsi niti malo ne motijo na CB 1300. Je pa zanimivo da se nisi vpičil v dvojne amortizerje zadaj. Zdaj je vse monoshock. Očitno je na bolj klasičnih motorjih marsikaj nespodobnega ;)

verjetno sem eden res redkih , ki sem iz prve roke dirkačev očeta in sina slišal , da je triumph truxton 1200 r pasji motor..ok usd spredaj . zadaj pa dva?? in ko je oče rekel "to bom imel ko se moja ne bo več vozila z mano" ? 

a sem pozabil omenit , da ima ata cb 1300? no zdej sem..

Ob 2. 11. 2019 ob 20:39, marincspeedshop pravi:

Prednost USD vilic je mansa nevzmetena masa. Drugace pa ima recimo stara fazerca 98" navadne vilice veliko bolse narejene kot kak novejsi poceni japonski motor z usd vilicam. Govorim o notanjosti, kartuse, ventili, klikerji, coating, tefloni...

točno to..kvaliteta izdelave in hi-tech je pri marsikaterih po videzu "klasičnih" vilicah na par razredov višjem tehnološkem nivoju kot veliko število novodobnih "usd" vilic na relativno poceni motorjih..

isto je z zavorami..moj enojen disk naj bi bil podhranjen glede na cel motor..le zakaj potem prednje kolo zablokira? no ja - po domače povedano - mitas je kriv ker ne dela dimenzije  sf.. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...
  • 3 let pozneje...

Jaz pa mal razmišljam o vrnitvi med "mopediste" in me zelo mika da bi vzel CB 1300 eno zadnjih letnikov po možnosti rdeče belo. Se najde tam pa tam kakšna na mobile de za kakšnih 7 8 jurjev. Kaj pravite na to? Ima ta motorček kakšne bolezni ali hibe morda? Nasveti?

 

Hvala vnaprej.

image.png.26cb3be00e58e30640077d0aa9770ff2.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

52 minutes ago, Gustav said:

Jaz pa mal razmišljam o vrnitvi med "mopediste" in me zelo mika da bi vzel CB 1300 eno zadnjih letnikov po možnosti rdeče belo. Se najde tam pa tam kakšna na mobile de za kakšnih 7 8 jurjev. Kaj pravite na to? Ima ta motorček kakšne bolezni ali hibe morda? Nasveti?

 

Hvala vnaprej.

image.png.26cb3be00e58e30640077d0aa9770ff2.png

to bo bolš naložba kot drzavne obveznice. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!