Skoči na vsebino

Honda CB 1300


SiR

Priporočene objave

Ej Sym, ma ja je prispeval, dečko je povedal svoje, ... pač hupe mu niso všeč, pa malo je verjetno okoren tale CB 1300 (verjetno sem zato svojo poimenoval Medvedka ne?), pa konjev je premalo, kar je logično ker majo 1000ke po 150+ kavalov, pa ....

@Desmoseidici: No ja 100 ljudi 100 čudi, 100 žena 200 sisa više manje, .... v glavnem, navor in konji so pač tisto kar nekdo išče v kombinaciji, ko se odloči za predimenzionirnega nakeda. Dejstvo je da vsi, ki vozimo takšne zadeve nekako zavestno nismo kupovali superšportnikov, ker nam iz takšnega al idrugačnega razloga ne sedejo (način vožnje, položaj, komfort, ...). Stroški vzdrževanja in registracije, .... hmmm a je to sploh pomembno?

Ostaja pa dejstvo, ki so ga fantje že zapisali, ... najprej je treba enkrat v življenju resno vozit eno izmed velikih naked mašin (ZRX 1200, XJR 1300, GSX 1400 ali CB 1300) potem pa se oglasiti s komentarjem o pomenu številčnosti črede.

In samo v razmislek, ... kaj misliš koliko kilometrov letno povprečni lastnik velikega nakeda naredi na prekleto dolgih road-tripih? Vidiš v odgovoru se skriva tisti podatek zakaj npr. naked in ne superšportnik, ... položaj, komfort, ... pač s takšnimi performanci kot jih imajo, so jim dolga popotovanja (da ne govorimo o nekem easy kruzanju, ko si samo želiš malo odmeditirati) precej bolj na kožo pisana kot superšportnikom.

No ja bottom line, ... vsakemu svoje, samo ne mi v temah, ki so posvečene velikim nakedom, delat primerjav s superšportniki, ker je zadeva prav tako mimo kot, da bi v temi o superšportnikih ali chopperjih nekdo drugim briht prodaju, da vse ostalo razen nakedov sucks.

Sicer pa sonce je, mogoče bo sonce počakalo do zgodnjega popoldneva, potem pa .... :yea2:

Zoolo! :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja zadeva je ravno toliko natančna kot si citiral, ... odvisno kako voziš, ampak roko na srce, pod 6,3 ne spravim "Medvedke" ma niti pod razno, ... lahko, da sem čuden ampak jebat ga, ... je pa tudi res, da 10l ni nobena umetnost doseči, pač ga ženeš kot ti dopušča znanje in cesta, pa zgornja tretjina obratov, pa ....

Hmmm, ... Povprečje na normalni furi (moj način vožnje nekje umirjeno z rahlimi kratkotrajnimi popadki) se giblje med 6,5 in 6,8 litov na 100ko. Ravnine nekje med 110-130 kmh, ovinki brez delanja idiota iz sebe, pač po feelingu lepo kolikor pač gre in vožnja nekje med 3-6.000 obratov.

Hmmm, ... a kej pomaga tak odgovor? (Hja drugač pa še vprašaj)

Zoolo :blink:

Hvala za odgovor.

Sem začetnik in si bom drugo leto omislil motor(sej vem da je tale mal hud za začetnika)in me zanima kakšne so njegove slabe lastnosti-če jih ima in seveda tudi dobre.

Kako je pa kaj z vetrno zaščito če spredi zmontiraš eno šipco?

Hvala za odgovore.

LP Matej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmm prednosti, več kot dovolj, slabosti, počakaj na koga drugega, imam CB šele od konca Septembra letos, ...

Drugače pa iskreno povedano, no ja potencialna slabost: TVOJA NEIZKUŠENA DESNA ROKA! sicer pa prekleto nice sestavljen in uporaben stroj. Motor ima živalski navor in konjenico, ki sta v mejnih pogojih lahko želo hitro pogubni za začetnika z napačno reakcijo v neprimernem trenutku, ... reakcijo, ki je posledica neizkušenosti.

Amm vetrna zaščita, nebi vedu, pri svojih dveh metrih se ne poslužujem šipc ker mi samo poslabšajo zadevo.

Zoolo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja govorim nasploh o teh naked verzijah k so cez liter kubikov k se mi zdi prevec pa se registracija je velka pa zvdrzevanje pa to k ni vreden rajs kups tisocko al pa 600 k ma isto konjev al pa vec,navora ma pa malo manj

Ni mi cist jasno na kak nacin mislis, da prisparas pri registraciji ce ima motor namesto 1300 ccm 998 ccm?

O navoru pa sploh rajs ne bi razpravljal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja čim je čez jurja so stroški vzdrževanja in vsega višji...sploh nima nobene veze s čimerkoli...samo kubiki štejejo...tko kot narokoza pri psih...vse je na kilogram :blink:

Dej nehi.

Okoren?...kaj pa je zate okorno...pišuka ta motor tik tak obrneš, pospeške ma ,,k pr norcih,,, sediš kot car...čez ovinke gre kot lucifer..., res ne vem kaj je okorno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Okoren?...kaj pa je zate okorno...pišuka ta motor tik tak obrneš, pospeške ma ,,k pr norcih,,, sediš kot car...čez ovinke gre kot lucifer..., res ne vem kaj je okorno?

Sem se precej namučil, da sem ugotovil, da je to kot navedba moje izjave, ... hmmm, da ne bo nesporazuma del o okornosti in premalo konjih je bil lep lagani cinizem, na temo kaj fantje, ki primerjajo nakede s superšportniki vidijo s svojimi očmi.

Zoolo :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsak berač svojo malho hvali....To je motor kot more bit...ni šminkerski ...nanj ne padajo najstnice, je pa dost bolj praktičen. Če ga obvladaš pa daš lohk vse ,,konkurente,, v ležečih pozah v koš. Poznam dva, ki sta rastla z motorji..od malih do velikih kubikaž.....in nista neka wanna be bajkerja in nikoli več ne bi zamenjala za cestaka...res pa da nista več smrkavca.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"ja govorim nasploh o teh naked verzijah k so cez liter kubikov k se mi zdi prevec pa se registracija je velka pa zvdrzevanje pa to k ni vreden rajs kups tisocko al pa 600 k ma isto konjev al pa vec,navora ma pa malo manj "

Jst tut ne razumem ljudi k primerjajo cestakov s kruzerji. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

HONDA CB 1300 SF (super four):

Displacement: 1284.00 ccm

Engine type: In-line 4

Power: 114.00 HP (83.2 kW) @ 7500 RPM

Torque: 136.00 Nm  @ 6000 RPM

Gearbox: 5-speed

Dry weight: 224.0 kg

Seat height: 790 mm 

Overall length: 2,220 mm

Overall width: 770 mm

Front tyre dimensions: 120/70-17

Rear tyre dimensions: 180/55-17

Fuel capacity: 21.00 litres

Kakšen je dejanski navor tega motorja, ker se podatki na netu razlikujejo(117-136Nm)?

http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=20249

http://www.as-domzale-motoc.si/motor_tehpod1.html

LP Matej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšen je dejanski navor tega motorja, ker se podatki na netu razlikujejo(117-136Nm)?

"Dovolj" :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na bikez.com so nekateri podatki kar konkretno napacni - sploh glede 125 cc aprilij (na nje sem bil se posebej pozoren)... :doze:

...tudi po trgih se podatki razlikujejo, tako da bo verjetno pravi podatek od nasega uvoznika. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na spletni strani www.honda.de piše:

- 117 Nm pri 6000 vrtljajih v minuti

- 116 PS pri 7500

- suha masa: 234 kg

- pripravljen na vožnjo: 258 kg

- max. masa dovoljena: 450 kg

@Zoolo - a lahko morda pokomentiraš še dejstvo, da ima motocikel 5 prestav in ne 6? Meni se zdi to rahlo sumljivo - ampak tako piše na www.honda.de ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa malo ostrejša vožnja? Glede na sprednje vzmetenje verjetno plava kot kakšna ladja...... :D

Popravljeno . Popravil viggen
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Sym: 5 prestav je tako kot piše, ... enostavno skoki med prestavami so primerno večji kot če bi jih imel npr. 6.

@Viggen: Ammm, OK ne povsem verodostojen odgovor ampak, ... zadeva ne plava, za touring do LS stil vožnje sem si celo zmehčal vzmetenje v primerjavi z originalnimi nastavitvami. Za neko ultra hard nabijanje pa hmm ne vem, moj občutek je, da imajo amortizerji spredaj in zadaj vse kar človek potrebuje, da jih primerno motorju in tistemu kar je "ultra hard" vožnja tudi zategne. In jap resnica je, da vzmetenje na CB nikoli ne bo tako trdo kot na npr. R1 in podobnih izdelkih, pač namembnost motorja je "rahlo drugačna" od tiste pri superšportnikih.

@Lina: Ti mi boš pa še simpatična ratala. :OK:

Zoolo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha še komentar na debato okoli Navora, ... zadeva ima v osnovi 117 Nm, kar je kot je Sym napisal več kot dovolj, sicer je pa na Akrapovičevi strani itaQ diagram before/after pa si lahko vsak sam pogleda.

Zoolo :blink:

P.S.: Če se nisem preveč zmotil glede na to da pišem po spominu. :xx:

Popravljeno . Popravil Zoolo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha še komentar na debato okoli Navora, ... zadeva ima v osnovi 117 Nm, kar je kot je Sym napisal več kot dovolj, sicer je pa na Akrapovičevi strani itaQ diagram before/after pa si lahko vsak sam pogleda.

Zoolo :blink:

P.S.: Če se nisem preveč zmotil glede na to da pišem po spominu. :xx:

Zanimivost nadgradnje z Akrapovičem pri tem modelu je ta, da si kupec lahko zvišuje max navor pri različnih obratih. Tako kompleten Akrapovič s krivinami daje popolnoma drugačen učinek kot samo slip on. Treba je samo premislit, v kakšne namene se najbolj uporablja moped in kaj želiš od njega...potem se pa odločiš za nakup! :notworthy:

Zoolo si bil ti zadnjič v Kamniku na jermenarjih z belo rdečo CB-jko?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1i prevec,zato ker ga uporabljama na vecih forumih nekje pa je ze zaseden pa ta i stisnem vmes tko da sm ze kr navajn z i-jem

kaj pa to veze s tem,ja govoril smo v navoru pa naked motorjih k majo cez liter kubikov mau beri g.velespostovaniMODERTOR

PEPE ti ... itak da ga nism vozu ce sm str 14,vozu sm pa ze skor vse skutarje vse tomose yamaho DT50 aprilio 125,250 pa DUCATImonsterja(od ocija) tko da nism 1lulek k nc neve

:OK: :OK: :OK: :OK: :OK:

:lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

Maš pa dobrga očija........

BTW....pelu CB......neki najbl norga v mojmu lajfu!!!!!!!!!

Zoolllooooooo....še zdej me grize nevoščljivost.....pa prazn tošl....... :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ima mogoče kdo kej slik, in podatkov od take CB1300 k je bla v munchnu na salonu septembra, k je ena dirkalna zadeva bla z majhno masko, baje en pokal vozjo z njo :?

mi je bla ful všeč, pa tud navadna ni slaba :) mogoče enkrat v prihodnosti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo najdu sem slike, podatkov še ne :D

I am in love :wub: kva je to lep motor :notworthy:

post-1406-1103969522_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

CB1300 dost spominja na sivo uvožene X 4.

Tista bila je res dobra.

ja X4 je tud men ful dobra, sej mašina je enaka po moje .)

sam pr nas jih ni blo nikol ane?

jaz sem eno vidu par let nazaj na morju, je bil en nemc z njo, in v živo zgleda hudo, mal spominja na vmax yamaho :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!