Skoči na vsebino

HONDA CRF 450


MiniM

Priporočene objave

po mojih izkušnjah se ktm ne kvari nič bolj kot drugi podobni motorji.

Mogoče bi bilo bolje, če ne bi izbiral motorja samo po izgledu, ker pri vožnji je to še najmanj pomembno.

Malo branja: klik

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma ne to valda da ne. gledam use skp, samo kot jih je že precej reklo nej bi ble vozne lastnosti pr useh več al manj podobne...da ni nekih gromozanskih nihanj, tko da sm še malo izgled pogledu...ma ja no po tem kar sm do zdej slišu razmišljam kar o kašnem ktm-ju, samo ne vem kolko kubature pa al bi 2T al 4T

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če si tok strašno želiš honde poglej malo čez mejo v italijo kje je kak diler za HM, povem ti pa, da to niso pocen mopedi, tko da na tvojem mestu bi mal pogledal KTM, vidim da noben ne omenja Husqvarne, za moje pojme eden boljših enduro motorjev

; v razmislek http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/moto-testi/prim...exc-2093@2.aspx

Popravljeno . Popravil lukec 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Pozdravljeni,

kupil sem si kros motor HONDA CRF 450R, katerega bo slej kot prej začeti popravljati.

Za začetek moram zamenajti bat in ketno. Glede bata me zanima, ali naj se kupi original ali kopija?

Kje vi kupujete dele za svoje krose?

Kot drugo, me pa zanima vse glede krosov, kdaj se kaj menja in kako pogosto.

Dobil sem sledeče informacije:

- menjava olja v motorju na vsakih 5 do 10ur

- menjava filtra za olje v motorju na vsako drugo menjavo olja

- menjava olja v menjaljniku na cca 40ur

- menjava bata na 40 ur

- zračni filter oprati z bencinom po vsaki vožnji, če je dosti prašno tudi vmes, in ga potem namazati z oljem za zračne filtre

- po vsaki končani vožnji namazati ketno s posebej za to namenjenim oljem

Kaj bi po vašem mnenju popravili oz. dodali?

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

kupil sem si kros motor HONDA CRF 450R, katerega bo slej kot prej začeti popravljati.

Za začetek moram zamenajti bat in ketno. Glede bata me zanima, ali naj se kupi original ali kopija?

Kje vi kupujete dele za svoje krose?

Kot drugo, me pa zanima vse glede krosov, kdaj se kaj menja in kako pogosto.

Dobil sem sledeče informacije:

- menjava olja v motorju na vsakih 5 do 10ur

- menjava filtra za olje v motorju na vsako drugo menjavo olja

- menjava olja v menjaljniku na cca 40ur

- menjava bata na 40 ur

- zračni filter oprati z bencinom po vsaki vožnji, če je dosti prašno tudi vmes, in ga potem namazati z oljem za zračne filtre

- po vsaki končani vožnji namazati ketno s posebej za to namenjenim oljem

Kaj bi po vašem mnenju popravili oz. dodali?

Hvala

Vse odvisno od tega, kako voziš in kok upaš tvegat. Glede ketne se strinjam ( filtra se pa tut ne splača po usaki vožnji čistt ). Olje v menjalniku, če nis nek hud profi bo kul tut na kakšno uro več, ravnotako v mašini. Filtri pa tut lahko preskočiš kakšno menjavo. Bat pa nasplošno na 40 ur je neumnost, saj nebo niti zapečen še. Kr potegni do 70 ur brez problema.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Razumem, hvala.

Je mogoče še kaj takega kar bi lahko dodal k temu seznamu "menjav", oz na kaj je potrebno biti še pozoren?

Z AS Domžale so mi poslali ponudbo:

Šifra Opis Koli č ina   EM Rabat Davek Cena      Vrednost

06131MENR51         BAT KIT                             1,00 KOS      0.0    20.0           165,90          165,90

15412MEN671         OLJNI FILTER                        1,00 KOS      0.0    20.0             10,82            10,82

17213MEB770          ZRAČNI FILTER                       1,00 KOS      0.0    20.0             44,51            44,51

40530KZ3J31           VERIGA                              1,00 KOS      0.0    20.0           143,25          143,25

91302PA9003           TESNILO                             1,00 KOS      0.0    20.0               2,97              2,97

DDV 20,0%:       73,49

Skupaj:         440,94

Malo se mi zdi predrago, zato bi rad še ugotovil če se da kje dobiti ceneje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 2 let pozneje...

Pozdravljeni!

Imam Hondo crf 450. Nedavno sem po pomoti kupil Motulovo olje za menjalnik Transoil 10w-30 (piše da je primeren za menjalnike tako pri 2t kot pri 4t). Tudi prodajalec mi je rekel naj nalijem tega. Doma pa sem opazil da sem do sedaj točil olje 10w-40(imel sem nekaj litrov zaloge od prejšnjega lastnika). Zanima me katero olje vi točite, oz. katero je predpisano za ta motor.

lp

Popravljeno . Popravil CRF450
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se ne motim imajo Honde CRF ločeno motorno olje in olje za menjalnik, tako da je Transoil pravi za v menjalnik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...
  • 1 leto pozneje...
  • 1 leto pozneje...
Tehnični podatki za 2010:
 
Vrsta agregata:štiritaktni, enovaljni
Prostornina:449.70 ccm
Moč:41.50 kW (55.65 KM pri 8500 vrt/min
Navor:50.3 Nm pri 7000 vrt/min
Kompresijsko razmerje:12 : 1
Ventil / valj:4 OHC
Priprava zmesi:elektronski vbrizg (PGM-FI)
Zagon:nožni
Menjalnik:5-stopenjski
Sekundarni prenos:veriga
Izpuh:Euro3
Hlajenje:tekočinsko
Okvir:aluminijast
Teža:106.9 kg
Vzmetenje spredaj:teleskopske vilice, premer 48 mm, gib 310 mm
Vzmetenje zadaj:Pro-Link blažilnik, gib 320 mm
Zavore spredaj:K, 240 mm, 2-batna čeljust
Zavore zadaj:K, 240 mm, 1-batna čeljust
Pnevmatike - spredaj:80/100-21
Pnevmatike - zadaj:110/90-19
Višina sedeža:954 mm
Medosna razdalja:1491 mm
Posoda za gorivo:5.7
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!