Skoči na vsebino

Yamaha TDM 900


Noise

Priporočene objave

Ob 17. 3. 2022 ob 7:52, mato295 pravi:

Zdravo,

Ko boš namestil Scottoiler, malo poslikaj in objavi prosim. Tudi sam razmišljam o tem, pa je problem napeljave zaradi dvojnega izpuha.

Živijo

 

Zamenjal sem verigo, oba zobnika in ob enem namontiral še Scottoiler. Cevko za vakuum sem speljal od leve sesalne cevi po notranji strani mimo rezervoarja do prostora pod sedežem in jo pripeljal do oilerja z zgornje zadnje strani. Oiler sem pritrdil na nosilček, narejen iz pločevine senčnika stare neonske luči in jo na koncu zavihal, da se je mazalec usedel na rob. Z vezicama sem vse učvrstil in nadaljeval z napeljevanjem cevi za olje. Cev za olje sem speljal ob robu mimo akumulatorja skozi režo v plastiki, navzdol proti zadnji nihajki. S samolepilnim nosilčkom sem jo pritrdil na rob okvirja in jo ob nihajki obrnil proti zadnjemu zobniku. Z vezico sem jo pritrdil na zaščito pri stopalki, da je čim bolj umaknjena od verige. Pustil sem tudi dovolj cevi, da se bo lahko prosto gibala, ko bo se nihajka premikala gor in dol. Da sem se izognil izpušni cevi, sem uporabil še en samolepilni nosilček, ki sem ga dal na bok nihajke, preden sem cev speljal kar pod plastično zaščito za nihajko in jo še z enim samolepilnim nosilčkom pritrdil na spodnjo stran. Samo šobo pa sem z objemko pritrdil na Scottoilerjev nosilec, ki ga nisem nič rezal, ampak samo prekrivil, da je šoba malo nad verigo na zadnjem zobniku. Bog ve, mogoče bom nosilec še kdaj, kje rabil 🙂.

Kapljanje olja sem nastavil tako, da pade kapljica na cca 2 minuti in pol, kar je dovolj, saj imam enako nastavljeno tudi na MT07 in na R1.

Za pomoč sem uporabil ta link: http://www.tdm-yamaha.heliohost.org/?page=SCO , sem pa potem marsikaj naredil po svoje.

Če boš pa hotel zadevo v živo videti, ti pa komot pripeljem pokazat moped. 

 

LP Robert

277615334_382007576896229_972433555447951046_n.jpg

277454903_543724450511269_517309242479740571_n.jpg

277615232_372403708098263_3544779922771420609_n.jpg

277738757_736081794236154_6560599370808323100_n.jpg

277715420_361594365924082_2358824581261063355_n.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 8 mesecev pozneje...

Pozdravljeni,

rabil bi pomoč. Kam ste dali previjat stator? Ne polni accu tudi z novim reglerjem ne. 
 

Hvala. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, yamafrik pravi:

Kam ste dali previjat stator?

Se splača? 

Razen, če boš sam. Žico dobiš vendar mora zdržat temperature tam najmanj 200 stopinj.

Pred menjavo regulatorja si preizkusil alternator?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, MiNa said:

Se splača? 

Razen, če boš sam. Žico dobiš vendar mora zdržat temperature tam najmanj 200 stopinj.

Pred menjavo regulatorja si preizkusil alternator?

Imel enake meritve kot tale v videju:

Medfazna napetost nikjer ni več kot 7,5V med delovanjem motorja.

Ne vem koliko je naprimer: https://www.ebay.com/itm/185565403105?mkcid=16&mkevt=1&mkrid=711-127632-2357-0&ssspo=A0jd9ZzyRga&sssrc=2349624&ssuid=i2J7NPncQUK&var=&widget_ver=artemis&media=COPY

kvalitetna zadeva?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, yamafrik pravi:

kvalitetna zadeva?

Lahko poizkusiš tudi v kakšni specializirani trgovini z Motodeli. najbrž bo enak.

Jaz sem zamenjal kar nekaj tega tudi na svojem motorju BMW in nekaj kolegom. Bili so od firme Electrosport. Kvaliteta pa tu nekje kot original.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 10 mesecev pozneje...
Ob 17. 5. 2020 ob 19:43, Mič_15 pravi:

Pri meni je enak sindrom. Meni predlagana rešitev je bila, da če hočeš imeti ABS naj bi bila edina rešitev menjava modula. Čeprav se da nekako začasno popraviti lahko kasneje to vodi nekako do blokade kolesa (baje da znano iz prakse).

Pozdravljeni,

opazil sem, da mi ABS na moji TDMki ne dela več. Kontrolka na kontrolni plošči pri kontaktu zasveti in potem pri zagonu motorja ugasne in se med vožnjo ne prižiga. Bil sem na servisu (MB) in po priklopu na tester je mojster ugotovil, da ni zraka v zavorni tekočini in da je verjetno ABS enota, ki pa naj bi bila zeloooooo draga.

A je imel že kdo od vas takšne težave in kako ste jih rešili oz ali ste jih sploh rešili?

Hvala za odgovore in lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prijatelj je na FZ1 odstranil ABS.  ...menda je identičen kot na TDM.

...parkrat mu je zatajil... blokiral zadnje kolo... skratka, neprijetno in nevarno. Lahko bi se enako zgodilo s prednjim kolesom.

Ta ABS je itak predpotopni in zastarel, zamenjava pa precej draga. Naročil je nove hidravlične cevi in priklopil direkt na pumpi, vso navlako od ABS pa odstranil.

... tko, da ima zdaj na motorju ABbreS..  

  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore, bomo, torej, vozili brez ABSa ......... 🤷‍♂️

A ima kdo izkušnje z gumami Metzeler Z8?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!