Skoči na vsebino

Yamaha TDM 900


Noise

Priporočene objave

Sicer ni 900, ali ipak...

http://users.volja.net/elbarto2/slike/

30 prešernov, inkluzive montaža. Pripelješ, greš na kosilo, Vili med tem porihta spodnji del do konca, gor zmontira, prideš sit nazaj, daš original v avto, odpelješ z BBRROOOOOOMMMM zvokom nazaj (oz naprej..)

Filigransko izdelano, vidi se samo en var, pa še ta je dosti lepši od tistih ki so na okvirju.

LP, El Barto

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...

Baje da ta nova pije ze od 4.3 dalje (ce vozis do max. 20+ glede na omejitve) pa tja do 6. Mislim da je to zeloo ugodno B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Baje da ta nova pije ze od 4.3 dalje (ce vozis do max. 20+ glede na omejitve) pa tja do 6. Mislim da je to zeloo ugodno B)

Moj način vožnje poznaš, za mano je bila moja stara, danes sva pognala iz MB proti Dravogradu, SG, CE, KK, brežice, poljčane, slov. bistrica in domov, povprečna dnevna poraba je bila malce več kot 5l. 199 km na dnevnem števcu in 10.4 l natankano do roba, tako kot na prejšni pumpi. Prejšnja pumpa so bile Radlje ob Dravi, 10.4 pa mi je popilo do podčetrtka, kjer sem tudi tankal. Cajger pod 120 ni padel (ok, ovinki, križišča,... :rolleyes: :rolleyes: )

LP, El B.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je zakon- pa še dokaj poceni! Sam kle je bmw 1150 gs mislm da še vedno zakon (sam mal preveč dnara morš met, pa gre... :P )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uf, mislim da teh dveh motorjev ne gre primerjat :o :) Kvecjemu s kakim Navigatorjem al pa kaj takega...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je zakon- pa še dokaj poceni! Sam kle je bmw 1150 gs mislm da še vedno zakon (sam mal preveč dnara morš met, pa gre... :P )

BMW 1150GS in TDM !??!?!?

No ja, načeloma zelo drugačna motorja, a hkrati tudi podobna... vsaj po namenu in za povprečnega voznika... z GS itak ne moreš na kakšen resen teren... alpenstrassen mu bolj ustrezajo...

Čeprav se da iti tudi na kakšne makadame, fanatiki ki pa ga polovico slečejo in navlečejo gor za 10.000€ Touratechove robe, pa se spustijo tudi offroadat... nekateri celo po Sahari... (videl na lastne oči)...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Lastniki TDM-ov , predvsem 900, lahko pa tud 850...kak je zaj s tem priganjanjem masine v visoke obrate? Pri novi 900 se rdece polje zacne pri 8000, jih doseze, pri kolko postaja zvok "kovinsko" obarvan, kolk je hitrost v zadnji pri 7000rpm ?

Popravljeno . Popravil AREA
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok še ostali podatki so za prepisat...od teže, pospeškov, gum itn......

mislim da je samo stvar okusa in velikosti voznika :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TDM    86KM in 88Nm

Fazer  91KM in 61Nm

vzmetenje...TDM nastavljivo

                    Fazer verjetno nastavljivo

višina sedeža....TDM 81cm

Mislim da tukaj ni vec nobenega dvoma o zmagovalcu? :rolleyes: :) :D :D B)

TDM je oblikovno 1000:1 proti Fazerki, sploh 600 ;)

AVE TDM! :lol:

Popravljeno . Popravil AREA
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lastniki TDM-ov , predvsem 900, lahko pa tud 850...kak je zaj s tem priganjanjem masine v visoke obrate? Pri novi 900 se rdece polje zacne pri 8000, jih doseze, pri kolko postaja zvok "kovinsko" obarvan, kolk je hitrost v zadnji pri 7000rpm ?

Vozim Supertenere 750 in glede na to, da sta oba agregata TDM 850 in 900 le povrtana in malenkostno spremenjena, me zanima, ali TDM od 6000 naprej ne potegne nič bolj izrazito do nekje 8.500? Ker XTZ 750 to dela, od 2500 do 6000 je pribl. enakomerno, potem pa zelo izrazito potegne do 8.500. Rdeče polje je od 8000 dalje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No.......po cca2500km se mi zdi,da vsaj subjektivno lahko opišem novo TDM.

Kot zaprisežen užitkar na motorju,človek ki ne mara pretiranega vetra.......še najmanj pa garanja v ovinkih.........TO JE TO.....TDM.!!!!!!!!!!!!!!

Moped je lahkoten(190kg),za mojo višino(177)kot ulit(seveda,saj so ga dizajnirali Japončki,ki že pregovorno ne slovijo po kakšni posebni višini).

Moped ne zahteva prilagajanja......takoj ko sedeš nanj se z njim spoprijateljiš.Vse je enostavno,ni ti potrebno skrbeti za prižiganje luči(delajo same od sebe),ker je EL.Vžig, me ne zanima kdaj bom dal zavg in kdaj ne.

Moped vleče......vleče od začetka enakomernovse do visokih obratov.....no ja 8000(če se temu lahko reče visoki).......potem pa postane zadevca tut malo bolj sportivo.....pričnejo se hitrosti 200+,zvok......no ja,se da preživet,samo kakšne glasnejše rore bi potreboval......za zvočno kuliso užitka!!!!Moped je popolnoma miren,Seveda sem toliko peljal na AC,pa zanimivo.....nobenega strahu,nobenega nihanja,nobenega zvijanja,poskakovanja......NIČ......mirna vožnja.....OK veter postane moteč kljub povišani Givi šipci!!!!

Gume iz prve vgradnje.....meni delujejo sigurno,niso pretirano trde.........ma za to nisem strokovnjak ampak mene so prepričaleMZ4!!!!!

Sovoznik nima prav nobenega dela,vse je prilagojeno užitku,križarjenu po zavitih cestah kot tudi hitri vožnji po AC.No takrat je potrebno malo potrpet,saj je piš vetra na zadnjem sedežu bolj občuten......verjetno prav zaradi povišanega vetrobrana.....ne vem,bi bilo treba probat z originalno šipco pa primerjat.....sam takrat bi prej mene odnesl :o :P :P

Sedaj pa še nekaj podatkov za lenuhe:

-sklopka mehka......ni problem pustiti moped v 1.prestavi pred semaforjem,saj roka ne boli!

-navora je dovolj........ni treba stalno menjat,razmišljat v kateri prestavi si,saj potegne tudi takrat,ko si se očitno zašaltal!!!!!

-rinjenje motorja.....ma ni problem,torej lahko parkiraš tam,kjer se ti zazdi,pa še vedno nisi v izgubljeni situaciji!!!!!

Pa še neki........BARVA........je kar zanimiva paleta na razpolago......SAM MOJA JE DALEČ NAJLEPŠA!!!!!! :P :P :P :P :D :D :D :lol: :lol: :lol: :lol: B)

Torej OTROCI MOJI...........TO JE TO.........TDM B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TDM     86KM in 88Nm

Fazer   91KM in 61Nm

vzmetenje...TDM nastavljivo

                    Fazer verjetno nastavljivo

višina sedeža....TDM 81cm

Mislim da tukaj ni vec nobenega dvoma o zmagovalcu? :rolleyes: :) :D :D B)

TDM je oblikovno 1000:1 proti Fazerki, sploh 600 ;)

AVE TDM! :lol:

Bravo, primerjaš motocikla, ki sta v čisto različnih razredih, tako po ceni, kot tudi po namembnosti in zmogljivostih...

PS: saj vsi vemo, da ti je zadnje čase všeč TDM900, ampak prosim ne klobasaj, če o fazerkah nimaš pojma, ...

In ja - fazer1000 proti TDM je oblikovno 1000:0,0001 :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TDM 900, lanski, 4700km, rumen, če koga zanima, ga napotim?

ZAnima že zanima, samo muchos dineros, bom po rajš počakou, da se še za eni dve leti postara ;) B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TDM     86KM in 88Nm

Fazer   91KM in 61Nm

vzmetenje...TDM nastavljivo

                    Fazer verjetno nastavljivo

višina sedeža....TDM 81cm

<_< Kr neki no. :blink:

Fazer:

Maximum power: 105.2kW (143.1HP) @10,000rpm

Maximum torque: 105.9Nm (10.8kg-m) @7,500rpm

Link

Mislim sej se ne upiram. TDM je cist fajn, ampak dejmo no mal objektivnosti. Ce ze primerjave delate delejte jih realno. Ne pa mi s Fazer 600 primerjat 900 kubicnega stroja. Ce se vam zdi problem tistih 100 kubov vec pri fazerki, evo:

Honda Hornet 900 (919ccm)

Max. Power Output 81kW/9,000min-1 (95/1/EC), 110 bhp

Max. Torque 92Nm/6,500min-1 (95/1/EC), 68 ft-lb

link

Ej sej res... stavm da je TDM ful mocnejsi in ma vec navora kot kot GPZ 250, nej kdo hitr primerja...

Popravljeno . Popravil Dave
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sorry fantje! sem bil na luni! (the dark side!),

sicer pa GD motors, Koper...05/631 46 03

......ne da se mi pm-e pošiljat, če zbrišejo pa bom, ala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

Nekdo je primerjal TDMja 900 z BMWjem 1150GS....Pri neki Italijanski motoristicni reviji so dali stroja na mizo in izmerili konje in navor....Kljub vec kubikom pri BMWju sta imela oba do decimalke isti navor in konje merjeno na zadnjem kolesu....zanimivo..... :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem zakaj tlačte TDM v enduro klaso, to ni enduro! mrbit po izgledu (pa še to ne glih nevemkaj), po taspredni gumi (18 col), mal poglejte okvir, bremze...to je zame čisti sport-touer, aja pa mislm, da bi bla primerjava z monster 900/1000 bl na metsu k pa s GS-om, đezzz...

SymRu itaq ti vozš fazerja, ne on pa on, boli te če on jajca obliko teb je ušeč, če ne ga najbš ne bi kupu, ane..

LP by gebre

Popravljeno . Popravil gebre
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hi!

Mene ful zanima TDM 900, sedaj furam pegaso 650 i.e pa bi rad prevekslal na TDM-ko.

Vse podrobnosti ...

A nimaš že skoraj vse napisano????????????? :o :mellow:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem ga peljal in sem presenečen nad samimi voznimi lastnostmi in delovanjem motorja. Lep motorček pa vendar nekaj manjka. Mogoče malo bolj odprt izpuh in malo več živahnosti. :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se mu pozna precej, ce das gor bolj odprte auspuhe......sam sem dau gor par akrapovicev in se pozna najvec na pospeskih.....(in glasu B) )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TAKO......................IN ZGODILO SE JE!!!!!!!

Od včeraj TDM GGGGGGGGGGRRRRRRRRMIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!! B) B) B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TAKO......................IN ZGODILO SE JE!!!!!!!

Od včeraj TDM GGGGGGGGGGRRRRRRRRMIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!! B) B) B)

kva je zdej gor AKRapovič ? :o

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TAKO......................IN ZGODILO SE JE!!!!!!!

Od včeraj TDM GGGGGGGGGGRRRRRRRRMIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!! B) B) B)

In kaj si dal gor ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!