Skoči na vsebino

Aprilia RSV Mille


CAPIROMZY

Priporočene objave

sklopka?

Ja vrjetno mata prov.

Sam nism si upov dat krivdo na sklopko ker naj bi bila menjana pred cca 20k km.

Kaj to se menja komplet sklopko? Sam tok da se pripravim na dodatne stroške :)

@Dolenc:

Ja obrati pa ne padejo, motor samo potegne...

Popravljeno . Popravil Zigc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Običajno samo lamele, pa frišno olje notri.

Samo sklopka bi zdrsavala samo na visokih obratih(na začetku), potem bi se pa počasi meja nižala in tud sliš še kot, da bi se motor vrtel v prazno, to bi skor ziher začutu, ker tud vsakič ko bi odpru na povno gas bi zdrselo.

Popravljeno . Popravil Dolenc™
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam en problem pri svojem milletu l. 2000:

Ko med vožnjo (razn v 1. prestavi) obrnem gas do konca obrati hitro narastejo (obratomer hitro pride na cca 10k rpm in tudi zvok), samo motor pa šele normalno potegne po par sekundah.

To se ne dogaja čisto vsakič, ampak zadnje čase vse bolj pogosto.

Ve kdo rešitev za mojo težavo?

Mogoče sklopka?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče sklopka?

Pred leti mi je enako delalo pri Thunderace v kombinaciji rahlo izrabljena sklopka in Motul 300V.Res pa je da samo pri hladnem motorju.

Po menjavi olja na 5100 je bilo vse OK.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam en problem pri svojem milletu l. 2000:

Ko med vožnjo (razn v 1. prestavi) obrnem gas do konca obrati hitro narastejo (obratomer hitro pride na cca 10k rpm in tudi zvok), samo motor pa šele normalno potegne po par sekundah.

To se ne dogaja čisto vsakič, ampak zadnje čase vse bolj pogosto.

Ve kdo rešitev za mojo težavo?

Če to dela samo pri segretem motorju

probaj najprej menjati olje hidravlike na sklopki in sistem pošteno odzrači.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred leti mi je enako delalo pri Thunderace v kombinaciji rahlo izrabljena sklopka in Motul 300V.Res pa je da samo pri hladnem motorju.

Po menjavi olja na 5100 je bilo vse OK.

Lp

Olje je novo 5100

Če to dela samo pri segretem motorju

probaj najprej menjati olje hidravlike na sklopki in sistem pošteno odzrači.

Olje je novo motul in zadeva odzračena.

poleg tega pa bi jst cekiral clutch slave, oz,. bi ga kr menjal...

Kako ugotovim da je problem v Clutch Slave cilindru?

Drugače pa če imam motor na stojalu z dvignjeno zadnjo gumo v prestavi in s stisnjeno sklopko le ta deluje 100% brezhibno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aftermarket pomožni cilinder sklopke (clutch slave) z večjim premerom cilinderčka omogoči, da se ročica sklopke potisne z manj sile in tudi tesnenje je po navadi bolje rešeno, da ne pušča tekočina. Mislim pa, da ni neposredno povezan s tvojo okvaro.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Pozdravljeni!

Lotil se bom menjave tekočine sklopke (letnik 01) in me zanima postopek. Če je kdo že menjaval sam, me zanima kako se naj tega lotim ter na kaj moram pazit. Drugače sklopka dela brez problema, ko je motor segret. Hvala za pomoč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Lotil se bom menjave tekočine sklopke (letnik 01) in me zanima postopek. Če je kdo že menjaval sam, me zanima kako se naj tega lotim ter na kaj moram pazit. Drugače sklopka dela brez problema, ko je motor segret. Hvala za pomoč.

tko k bremz ole

upam, da si mislil napeljavo; drugače pa tko kot motorno olje....

Popravljeno . Popravil RSTDRIVER
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja napeljavo. Rezervarček in napeljavo. A to pomeni, da spodaj samo odšraufam cevko spustim tekočino ven in dolijem novega. A ne bo potem spet črna tekočina, ko se premeša po par kilometrih?

Pa še nekaj. Prebiral sem apriliaforum in tam piše, da bi moral nivo olja motorja preverjat, ko je segret do konca. Da ne sme biti cevka nikoli čist polna. Da naj bi se preverjala na koncu vožnje, s še prižganim motorjem.

http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=82247

Jaz sem vedno preverjal tako, da sem motor zalaufal, dodal malo gasa, potem je popilo vso olje iz cevke, po pribl. 2 minutah začne naraščat. Nato pustim, da naraste (in se tudi ustavi nekje na sredi, tako da ne narašča več) ugasnem motor in odčitam nivo olja. Sedaj pa vidim, da bi moral preverjat, ko je motor na polni delovni temperaturi... WTF! Ko se vozim je cevka polna. Tudi v navodilih piše da bi se naj preverjalo po minuti delovanja motorja pri nizkih obratih. Vendar je takrat cevka ponavadi čist prazna. Zgrešena navodila... Recite mi kako je po vaših izkušnjah najboljše preverjat nivo.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako kot si že sam ugotovil, ko je polno segret. Najbolje se je malo sklonit ko si na kašnem semaforju in čakaš zeleno :)

Sklopko se zrači tako kot se vse zrači, najboljša varjanta je pa da tekočino potisneš od spodaj navzgor s šprico.

Črna bo pa v vsakem primeru ratala tekočina, to pa pride zaradi trenja tesnila in aluminija na celindru. Če bi s prstom drgnu po njemu bi ti isto malo počrnel. Ni pa to nič narobe.

Popravljeno . Popravil Dolenc™
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa če bi samo odstranil rezervarček in spumpal tekočino ven, dolil novo in ponavljal dokler ni čista?

to lohk delas 3x dnevno, pa ti ne bo pomagalo... tekocina se ne mesa dovolj, da bi to delovalo. najboljs je, da odvijes spodnja dva niplcka od bremz, odstranis pokrovcek, potem pa pocasi dolivas, medtem ko skozi niple tece stara...

aja, pa ne pozabit takrat na niple nabit kake cevke, ker je bremz tekocina BLAZNO grozna do barve.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja "standard" postopek je tak, spodaj malo odpreš nipel, stisneš ročko (ne čisto do konca), da priteče tekočina vn, zapreš nipel, počasi spustiš ročko (potegne tekočino).

To ponavaljaš in sproti dolivaš tekočino v rezervoar. Zakaj bi ga odstranil pa ne vem :)

Seveda na tisti nipel tatakneš neko cevko, speljano v posodico, tako da tekočina ki gre vn, steče v nek rezervoar, ne pa po motorju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To ponavaljaš in sproti dolivaš tekočino v rezervoar. Zakaj bi ga odstranil pa ne vem :)

Kdo je pa kej reku o odstranjevanju? Pac odvijes.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa če bi samo odstranil rezervarček in spumpal tekočino ven, dolil novo in ponavljal dokler ni čista?

Vidš :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tekočina sklopke menjana. Sem mislil, da bo sklopka delovala vsaj malo bolje, pa je isto. Pa je sigurno odzračen. Med vožnjo je ok. Pri mrzlem pa vleče ko nor. Zadnjič sem med vožnjo postal za 5 min. Ko sem ga vžgal pa je vlekel. Čeravno je bil segret. Sam se mi ne dopade, da nikoli ne veš, če bo cuknil ali ne. Sem že navajen, ko dam v prvo držim še prvo bremzo. A je kdo razdiral cilinder sklopke? A je ponavadi problem v slabi fedrci, izrabljen cilinder ali samo ne dihta kot bi moralo? Pa ne da bi mi kje tekočina puščala. A Evo potem reši problem v celoti? Obstaja kakšen drug kit, ki reši problem in je dobavljiv pri nas. Na ebayu sem našel samo rabljene originale.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cilinder sklopke ima sicer eno federco ampak bi deloval isto brez nje, tako da to ni problem :)

Malo motor vleče ko je mrzu, kar je seveda normalno, sej vleče skos, sam ko je mrzu se to bolj čuti. Ko je topel naj ne bi šel nikamor, vsaj moj ne gre.

Drug cilinder ne bo rešil tega, kje jih pri nas dobiš ne vem, je pa tega polno na ebayu, recimo ena firma, ki jih dela je MPL (utipkaš mpl aprilia slave cylinder)

Če ti ne pušča in če ti sklopka lepo prime ni problem tukaj, če sploh je kakšen problem. Mogoče se še nisi ravno navadil motorja :)

Kakšno olje pa uporabljaš? Probaj še hod ročke malo popravit, nastavi tam na 3.

Popravljeno . Popravil Dolenc™
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!