Skoči na vsebino


Fotografija
* * * * - 1 Glasovi

Aprilia RSV Mille


1000 odgovorov v tej temi

#346 Dolenc™

Dolenc™

    Car

  • Člani
  • PipPipPipPip
  • 4272 Objav:
  • Spol:moški
  • Lokacija:Novo mesto
  • Motocikel:mille
  • Moj album:Moj album

Objavljeno 13. July 2009 - 15:09

Isto kot pri vseh motorjih, jst bi bil pozoren edino kako vžge motor al nardi tko k dec, da navije čok do konca :D al neki mutijaja pa parkrat proba da užge, tle dobiš okvirno sliko v kakem stanju je sklopka štarterja.

So kar hvaležni za vzdrževat, če lepo skrbiš za motor ti bo lepo lavfal, mašine so sploh kvalitetne, ma pa svoje fore, tko kot vsak motor, predvsem zna kdaj z elektriko srat.

#347 FrigoFrops

FrigoFrops

    Vajenec

  • Člani
  • Pip
  • 455 Objav:
  • Spol:moški
  • Lokacija:Celje
  • Moj album:Moj album

Objavljeno 13. July 2009 - 15:15

Sam da mi ne dela prevelikih stroškov, ker bo že verjetno bencin zadosti velik strošek. Na kulk so pa kaj servisi na 6000km. Zdej grem pa pogledat tole zadevo se javim ko pridem naza.LP

#348 Dolenc™

Dolenc™

    Car

  • Člani
  • PipPipPipPip
  • 4272 Objav:
  • Spol:moški
  • Lokacija:Novo mesto
  • Motocikel:mille
  • Moj album:Moj album

Objavljeno 13. July 2009 - 15:20

Ja če nimaš denarja ga raj ne kup, ker pol ga pa sploh ne boš mel :D

Servis je na 7.5k km, jst ga delam na 5k.

Zdej ne vem kako je ta ohranjen ampak na 2 leti te nekak čaka generalka, poleg vsega ostalega, kar redno menaš, moreš še ketno, ploščice (oboje drago k ps za ta motor), vse tekočine prepucat, vzmetenje obnovit, sploh ohlinsa je treba bol redno in pride že tko dražje in še mnogo stvari je.

Vzdržuje se nič drugače kot kak drug športak, so pa vsi deli, ki so na njemu višji razred in temu primerno tudi plačaš, če želiš motor sam tankat, tole ni najbolj primeren motor.

#349 simonsi

simonsi

    Legenda

  • Člani
  • PipPipPipPipPip
  • 9030 Objav:
  • Spol:moški
  • Lokacija:Kamnik
  • Motocikel:KTM SXC 625, Dnepr MT 11 solo

Objavljeno 13. July 2009 - 16:22

Sam da mi ne dela prevelikih stroškov, ker bo že verjetno bencin zadosti velik strošek


pol si pa kup er6 al pa fejzrco. :krneki:

takle moped je za ljudi ki bi ga znal cenit in ne za ene stiskače ki itak nikol ne bodo zadovoljni z njim.

#350 kuntakinte

kuntakinte

    Asshole says what

  • Člani
  • Pip
  • 353 Objav:
  • Spol:moški
  • Lokacija:LJ&Vrhnika
  • Motocikel:Aprilia&Triumph

Objavljeno 13. July 2009 - 19:24

Ja če nimaš denarja ga raj ne kup, ker pol ga pa sploh ne boš mel :D

Servis je na 7.5k km, jst ga delam na 5k.

Zdej ne vem kako je ta ohranjen ampak na 2 leti te nekak čaka generalka, poleg vsega ostalega, kar redno menaš, moreš še ketno, ploščice (oboje drago k ps za ta motor), vse tekočine prepucat, vzmetenje obnovit, sploh ohlinsa je treba bol redno in pride že tko dražje in še mnogo stvari je.

Vzdržuje se nič drugače kot kak drug športak, so pa vsi deli, ki so na njemu višji razred in temu primerno tudi plačaš, če želiš motor sam tankat, tole ni najbolj primeren motor.


Matr zdaj ko to tvoje prebral me je konkretno stisnal :)..ne tko strašit :krneki:

Sicer Falco ampak podobno(z Mille isto delu). Servise na 10 kkm(probal najrazličnejša olja sam se je pri meni najbolje z Castrol Power1 RS 10-w50 ujel) , vmes ponavad še par dc olja dolijem in to je to. BP najdem ler(določeni znajo jamrat, da jih matra :$)
Ketno(525) menjam na cca 20-25 kkm(nč dražja kot za druge športne motorje). Ploščice niso za banko oropat(sam čekiram redno na ebayu in potem zmeraj kakšne na zalogo vzamem-strošek do 50 €). Tekočine(zavorna, zavorna-kuplunga, hladilna) nič posebnega v primerjavi z drugimi motorji. Ohlins res mal bolj redno treba servisirat, sam zdaj spet ne vsakih 10.000 km, če nisi neki hudi dirkač.

Na Falcotu zdaj prevoženih 52.000 km in na mašini nič menjano. Edin sklopka začela rahlo drset pri 50.000 km, sem jo razstavu in mal pobrusu pa zdaj dela bp.
Splača se sprednji zobnik zamenjat(na 16 zob) in če ti bo slabo polnil aku(pod 13,7-13,8 V) še direkt povezavo med akujem pa reglerjem nardit(vmes je eno stikalo ko ma ogromen upor in potem zna slabo polnit).

Ko kupuješ glej da je aku ok(skor takšen strošek ko veriga ;)), pa da ne rabi velik verglat(kot ti je že dolenc napisu), poglej, da spredaj Ohlins ne spušča kje, pa da zadnji amortizer ni spustil duše(redko sicer, ampak drag ko žafran), pa zjahane znajo konkretno olje pit(če jo pustiš pred steno maš gor flek za 1 minuto v premeru 10-15 cm ;))-če to opaziš sam bejž.

Bi pa jst ob prvi menjavi olja pregledu napeljavo. Ker ima hladilnik olja povezan s klasičnimi ˝vodnimi˝ cevmi bi šelne(kljub temu, da jih kao prepoveduje user in servis manual) zamenjal s takšnimi, ki se vijačijo(mel eno slabo izkušnjo z navadnimi-spenjalnimi).

Je pa prednost(ko kupuješ), da ne drži cene in dobiš konkretni kos motorja za zelo nizko ceno.

Se pa motor pelje, da je veselje in ko se ga enkrat navadiš(in si ga nastaviš po svojem okusu) se ti skoz smeji :). Aja, ker je motor še old school(dolg in malo bolj glomazen) zna bit mal problema, če si krajši, sam se tud ta problem reši z nastavljivimi stopalkami(cena cca 110-120 €)

Sporočilo uredil(-a) kuntakinte dne 13. July 2009 - 19:29


#351 Kawl

Kawl

    Vseved

  • Člani
  • PipPipPip
  • 1539 Objav:
  • Spol:moški

Objavljeno 13. July 2009 - 19:39

Ti sam čimbolj preglej da ni bil po dirkališču vožen. Ker potem zna neneormalno olje jestt :)
Drugač pa ni nič več stroškev kot s kermu drugmu cestakom! Upam da fajn kupiš!
Tale je drugač res lep primerk - vsaj na sliki zgleda :)

LP, Rok

Sporočilo uredil(-a) Kawl dne 13. July 2009 - 19:44


#352 Dolenc™

Dolenc™

    Car

  • Člani
  • PipPipPipPip
  • 4272 Objav:
  • Spol:moški
  • Lokacija:Novo mesto
  • Motocikel:mille
  • Moj album:Moj album

Objavljeno 13. July 2009 - 20:02

Falco mislem da ma 2 batne zavorne čeljusti, 01+ rsv majo 4 batne, ki so za polovico dražje ploščice, mislem da original brembo so okol 200eur. Jst sem dal za ketno pa zobnike 225eur, sam pač sem hotu točno določeno, dobiš tud cenej no, ampak vseeno velik stane, ne vrjamem da dobiš za manj kot 150eur. Ohlinsi stanejo tud celo premoženje za poservisirat, razen če se mal znajdeš :), pa spet, ne bo pocen sam materjal že dost pride, servisni intervali so bl skupaj.

Pri falcu bi tud jst kej ceneje dal, čist odvisno za kaj maš motor, jst ga mam za po pisti pa več samozavesti k vliva motor bolš je, že tko sem počasen :D, če bi mel za potovat bi se mi jebal za tistih 5% več zavorne moči.

Ampak se ve kje se rsv počuti najbolj :), če že človk kopuje R varjanto

Pa to k je cartman napisu, ko motor prilagodiš sebi ti res prirase k srcu, pelje se tako da ti ni nikol dolgcajt, men je še do šihta pa nazaj ful zabaven, pridem zmer nasmejan na delovno mesto :D. Ni pa za vsakega dvovalna mašina, enim se ne dopade, jst vem da teško da bom kdaj kej druzga vozil.

Sporočilo uredil(-a) Dolenc™ dne 13. July 2009 - 20:05


#353 kuntakinte

kuntakinte

    Asshole says what

  • Člani
  • Pip
  • 353 Objav:
  • Spol:moški
  • Lokacija:LJ&Vrhnika
  • Motocikel:Aprilia&Triumph

Objavljeno 13. July 2009 - 21:11

Falco mislem da ma 2 batne zavorne čeljusti, 01+ rsv majo 4 batne, ki so za polovico dražje ploščice, mislem da original brembo so okol 200eur. Jst sem dal za ketno pa zobnike 225eur, sam pač sem hotu točno določeno, dobiš tud cenej no, ampak vseeno velik stane, ne vrjamem da dobiš za manj kot 150eur. Ohlinsi stanejo tud celo premoženje za poservisirat, razen če se mal znajdeš :) , pa spet, ne bo pocen sam materjal že dost pride, servisni intervali so bl skupaj.

Pri falcu bi tud jst kej ceneje dal, čist odvisno za kaj maš motor, jst ga mam za po pisti pa več samozavesti k vliva motor bolš je, že tko sem počasen :D , če bi mel za potovat bi se mi jebal za tistih 5% več zavorne moči.

Ampak se ve kje se rsv počuti najbolj :) , če že človk kopuje R varjanto

Pa to k je cartman napisu, ko motor prilagodiš sebi ti res prirase k srcu, pelje se tako da ti ni nikol dolgcajt, men je še do šihta pa nazaj ful zabaven, pridem zmer nasmejan na delovno mesto :D . Ni pa za vsakega dvovalna mašina, enim se ne dopade, jst vem da teško da bom kdaj kej druzga vozil.



Sem mel tud RSV 01(mal nerodno napisu) ;)....ves potrošni material se da dobit ugodno, če le na kupuješ 5 minut preden rabiš. Sam vozil skoz Brembo ploščice in nobenih kikiriki nadomestkov-pa Falco ma tud 4 batne zavore ;)..Ketna DID 525 VM2 gold+zobniki v ˝isti barvi˝...komplet za slabih 200 € ni drago(sportak 1.000 ccm motor)...hotu sam povedat, da večina materiala ne stane nič več, kot pa za katerikoli drug ekvivaletno opremljeni športni motor 600+ ccm...če pa voziš dost na pisti pa itaq noben servisni interval ne velja več(ne glede na znamko) :)...za na cesto(in občasne izlete na pisto) pa definitivno ni treba vsake 2 leti z generalko strašit ;)

#354 biker77

biker77

    špeckahla

  • Člani
  • PipPipPipPipPip
  • 7008 Objav:
  • Spol:moški
  • Lokacija:Vrhnika
  • Motocikel:Lev, slon in tuna

Objavljeno 13. July 2009 - 21:16

ne ne..definitivno je tako, ko kupiš aprilio najprej vržeš za osnovni servis 300€, pol ugotoviš da olja žre tolk kot benza, pa da se zaenkurc pelje..
u glavnem jajca čista..

#355 mojgap

mojgap

    Vajenec

  • Člani
  • Pip
  • 253 Objav:
  • Spol:moški
  • Lokacija:Dol pri Ljubljani
  • Motocikel:aprilia rsv mille
  • Moj album:Moj album

Objavljeno 13. July 2009 - 21:19

ne ne..definitivno je tako, ko kupiš aprilio najprej vržeš za osnovni servis 300€, pol ugotoviš da olja žre tolk kot benza, pa da se zaenkurc pelje..
u glavnem jajca čista..



Kva, a ti skrbiš za to, da bi jih bilo čim manj v Aprilia klubu. Sej prav, da ostanemo elitni. :whistle:

#356 biker77

biker77

    špeckahla

  • Člani
  • PipPipPipPipPip
  • 7008 Objav:
  • Spol:moški
  • Lokacija:Vrhnika
  • Motocikel:Lev, slon in tuna

Objavljeno 13. July 2009 - 21:30

Kva, a ti skrbiš za to, da bi jih bilo čim manj v Aprilia klubu. Sej prav, da ostanemo elitni. :whistle:

ne ne..realno je tako..
jajca čista in za nikamor..
jest bi svojo tuno takoj prodal, sam jo noben noče kupit za tolk kokr je vredna..10k evrov

#357 egy

egy

    Neznanec

  • Člani
  • 50 Objav:
  • Spol:moški
  • Lokacija:Žalec
  • Motocikel:Aprilia Caponord

Objavljeno 13. July 2009 - 21:33

ne ne..definitivno je tako, ko kupiš aprilio najprej vržeš za osnovni servis 300€, pol ugotoviš da olja žre tolk kot benza, pa da se zaenkurc pelje..
u glavnem jajca čista..

lp
tudi ta motor se da unicit.
mislim pa da ti nihce ne privosci tako slabega nakupa.

#358 biker77

biker77

    špeckahla

  • Člani
  • PipPipPipPipPip
  • 7008 Objav:
  • Spol:moški
  • Lokacija:Vrhnika
  • Motocikel:Lev, slon in tuna

Objavljeno 13. July 2009 - 21:37

lp
tudi ta motor se da unicit.
mislim pa da ti nihce ne privosci tako slabega nakupa.

nisi čist dojel mojga posta..ampak nič hudega ;) sej voziš MOTOR ;)

#359 mojgap

mojgap

    Vajenec

  • Člani
  • Pip
  • 253 Objav:
  • Spol:moški
  • Lokacija:Dol pri Ljubljani
  • Motocikel:aprilia rsv mille
  • Moj album:Moj album

Objavljeno 13. July 2009 - 21:49

Aja glede zavornih ploščic Brembo. Za Brembo jih dela Sinter v Ljubljani, cesta v Mestni Log. Pridejo pa približno 50% ceneje, kot tiste, ki jih dobiš na uradnem servisu (cca 100 eur in preizkušeno odlične). Delajo za starejše čeljusti in za novejše radialne čeljusti ter v več različnih zmeseh (pista-cesta).
Upam, da sem kej pomagal :rolleyes:

#360 Dolenc™

Dolenc™

    Car

  • Člani
  • PipPipPipPip
  • 4272 Objav:
  • Spol:moški
  • Lokacija:Novo mesto
  • Motocikel:mille
  • Moj album:Moj album

Objavljeno 14. July 2009 - 08:26

Sicer zelo uporabno, ampak kako pa to veš, ker jst sem slišov že vse možno, vse kar kdo vozi dela sinter, od Lucasa, Ebc, zdej še Brembo :D

Drugače pa ja, sej so cenejše alternative, ki se jih tud sam poslužujem, sam pač hotu sem dat občutek da pa to spet ni tako poceni kot samo tankat bencin, očitno mi je še preveč ratal :)




0 članov prebira to temo

0 gostov in 0 anonimnežev