Skoči na vsebino

KTM LC4 640 Adventure


BRANE

Priporočene objave

Ali obstaja razlika med neopren protektorji za USD vilice ali navadne vilice?? Sem nekaj spraševal v trgovini glede premera, pa so me mimogrede opozorili, češ da je za klasične vilice in ne za USD. Jaz pa :eek:

 

Še to, če ma kdo USD na svojem, kolk mora bit dolg neopren. Če lahk prosim kdo pomeri? Jazst mam razdrte vilce...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj?

 

Ali morda kdo ve kaj so teli rogovčki na vrh blatnika?

 

Acerbis-Vorderrad-Kotfl-gel-Schutzblech-

 

Tile rogovi nosijo prednjo masko na endurah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj?

 

Zato ker je hudičev težko met tapravo dolžino da ti preprečuje vdor svinjarije na vilco pa da ti ne omejuje samega hoda vilice.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha. Nima pol zveze z fender bracket?

 

Nevem kateri fender bracket misliš. Imaš kakšno sliko ali tovarniško št. da lahko pogledam na kosovnici?

 

Drugače pa tisit špic prite tako v masko

post-16181-0-86740500-1421434249_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato ker je hudičev težko met tapravo dolžino da ti preprečuje vdor svinjarije na vilco pa da ti ne omejuje samega hoda vilice.

 

Kako pa dolžino določiš na klasični vilici? A nima recimo moj in tvoj enako dolžino hoda? Potem bi tut pri tebi omejevalo? Al misliš da zato, ker mam plastičen fork protektor, pa da bi se med njim in med vilco neopren tolk nagubal, da bi bil problem?

 

Nevem kateri fender bracket misliš. Imaš kakšno sliko ali tovarniško št. da lahko pogledam na kosovnici?

 

Drugače pa tisit špic prite tako v masko

attachicon.gifmaska.jpg

 

Bracket je tista karbonska zadeva nad blatnikom. Mal bl stabilizira blatnik baje. Montiran je pa na blatnik pa na vrh spodnjega križa.

Aha, kokr kaže sklepam po sliki, da so ti rogovi nepomembni zame in jih bom odžagal =)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje glede vplinjača:

 

Po manualu se plovček nastavi takole:

 

79509315-L.jpg

Če prav razumem, obrnem vplinjač da utež čist dol pade, potem pa obračam vplinjač, da se plehek, na katerem je obešena utež dotakne glave uteži (in takrat morata bit robova 6 in 7 paralelna)?

 

Po manualu če čakam, da se utež kam premakne, je vsakič mal drgač, ker je odvisno od trenja.

 

post-13206-0-08792100-1421514240_thumb.jpg

 

 

 

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav!

Imam  vprašanje, sicer gre za ktm 640 sm vendar mašina je ista lc4.

Sedaj ko ni sezone sem se spravo nastavlat ventile na mašini. Malo se bral postopek in nasvete ki ste jih pisali par strani nazaj.

Ventile sem naštelav vendar me moti ta klikajoči zvok ki se čuje iz glave pa nevem od kot ta zvok in zakaj? Lahko kdo pojasni?

Pa še video ki sem ga posnel pri tem:https://www.youtube.com/watch?v=LqtRR7SwgNc&feature=youtu.be

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav!

Imam  vprašanje, sicer gre za ktm 640 sm vendar mašina je ista lc4.

Sedaj ko ni sezone sem se spravo nastavlat ventile na mašini. Malo se bral postopek in nasvete ki ste jih pisali par strani nazaj.

Ventile sem naštelav vendar me moti ta klikajoči zvok ki se čuje iz glave pa nevem od kot ta zvok in zakaj? Lahko kdo pojasni?

Pa še video ki sem ga posnel pri tem:https://www.youtube.com/watch?v=LqtRR7SwgNc&feature=youtu.be

 

nč bat; avtomatski dekompresor opravlja svojo nalogo ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje glede vplinjača:

 

Po manualu se plovček nastavi takole:

 

79509315-L.jpg

Če prav razumem, obrnem vplinjač da utež čist dol pade, potem pa obračam vplinjač, da se plehek, na katerem je obešena utež dotakne glave uteži (in takrat morata bit robova 6 in 7 paralelna)?

 

Po manualu če čakam, da se utež kam premakne, je vsakič mal drgač, ker je odvisno od trenja.

 

attachicon.gifIMAG0092.jpg

Z ˝utežjo˝ verjetno misliš ventil plovčka...ta zadeva ima na spodnji strani, kjer se dotika jezička plovčka majhno vzmeteno ´palčko´, kroglico oz nekaj podobnega. Meriš, ko se jeziček plovčka samo dotika te paličice, ne sme je stisnit. Pa preveri še, če je vzemt ok oz. če se paličica lepo pomika not in ven + da konus ventilčka ni poškodovan ter da je sedišče (kamor sede zgornji konusni del ventilčka) čisto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z ˝utežjo˝ verjetno misliš ventil plovčka...ta zadeva ima na spodnji strani, kjer se dotika jezička plovčka majhno vzmeteno ´palčko´, kroglico oz nekaj podobnega. Meriš, ko se jeziček plovčka samo dotika te paličice, ne sme je stisnit.

 

Tole skico sem narisal. Lahko prosim natančno pogledaš, če je popolnoma pravilna?

 

post-13206-0-98395500-1421614425_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomoje je OK.  Glavno je,da jeziček počiva na ˝float needle spring˝ pa da je ne stisne. Od tukaj meriš višino oz. v tvojem primeru gledaš, da sta robova vzporedna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj tako tečnega kot jemanje tega frgazarja ven pa še ne.

 

Vzamem nazaj. Vplinjač stlačit nazaj je še bolj tečno!!! Nikol več ga nam ven vzel. Kr naj bo not, pa naj bo umazan če če bit.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je kdo odstranil EPC?

 

post-13206-0-49339900-1421930905_thumb.jpg

 

Odstrani se vse na sliki razen 7 in 11. 3 in 11 pritrdiš na 7. Na vplinjaču na vrh, kamor gre 6 (pri 12), zamašiš luknjo. To je to menda. Je pa preba prej odstranit tut SAS.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je kdo odstranil EPC?

 

attachicon.gifKTMEpc.jpg

 

Odstrani se vse na sliki razen 7 in 11. 3 in 11 pritrdiš na 7. Na vplinjaču na vrh, kamor gre 6 (pri 12), zamašiš luknjo. To je to menda. Je pa preba prej odstranit tut SAS.

 

Nisem ga še odstranil, se pa pripravljam tudi na to ko v garaži malo bolj toplo :ninja: . Za EPC odstranit morš onemogočit tudi senzorje ko so vezani na ta sistem. Tukaj je na elektro shemi narisano katere žice precviknit http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=203399Če boš odstranil zadevo prej kot jaz bi te prosil da malo zadevo izvedbo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za EPC odstranit morš onemogočit tudi senzorje ko so vezani na ta sistem. Tukaj je na elektro shemi narisano katere žice precviknit http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=203399Če boš odstranil zadevo prej kot jaz bi te prosil da malo zadevo izvedbo.

 

Kaj pa vem, si prepričan?

 

 

 

As the EPC control is part of the ignition system on a late model bike, you disconnect the wires at the micro switches (49/50)... or at the connector (30), or if your feeling frisky, you can remove the wires completely by removing them from the ignition module and pulling them from the sub-harness. 

The power supply for the solenoid appears to be the starter aux. relay (42)... you can leave that in place (you kinda need it) and just disconnect the wire to the solenoid.

Removing the solenoid assembly (44) and capping off the fitting on the top the carb is pretty much given.

 

Sicer ne vem, ampak kolkr se mi zdi, je dovolj, da zadevo diskonektaš. Na EPC je priključek, ki ga pač odklopiš. Moram še mal raziskat. Tole lahk še ti prebereš, pa boma pogruntala kva je treba in kaj ne. Cvikal vsekakor ne bom nič.

 

http://www.advrider.com/forums/showpost.php?p=3861636&postcount=123

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa vem, si prepričan?

 

 

Sicer ne vem, ampak kolkr se mi zdi, je dovolj, da zadevo diskonektaš. Na EPC je priključek, ki ga pač odklopiš. Moram še mal raziskat. Tole lahk še ti prebereš, pa boma pogruntala kva je treba in kaj ne. Cvikal vsekakor ne bom nič.

 

http://www.advrider.com/forums/showpost.php?p=3861636&postcount=123

 

Malo narobe sem se izrazil, v mislih sem imel zadevo nekako odklopit. Moram priti do motorja in pogleati tam okrog. Kolikor razumem ta diagram ki si ga nalepil zgoraj in opisu se s tem samo znebiš nekaterih dodatnih cevi in priklopov ki jih nebi bilo treba EPC pa še vedno ostane na motorju? 

 

Zdaj če navodila za odstranitev prav razumem

 

 

The EPC is an emissions control device that functions as a carburetor "vacuum piston damper". 

When it is engaged in the range indicated in the attached drawing, it allows atmospheric pressure in the area above the vacuum diaphragm via a solenoid valve, which has the effect of slowing down or damping the vacuum pistons response.

Glede na zgoraj napisano je potrebno odstraniti elektro-magnetni ventil ki v določenem območju (2. in 3. prestava med 45-55km/h) spušča atmosferski tlak nad vakumsko membrano v uplinjačo in s tem upočasni njegovo odzivnost.

 

 

 

As the EPC control is part of the ignition system on a late model bike, you disconnect the wires at the micro switches (49/50)... or at the connector (30), or if your feeling frisky, you can remove the wires completely by removing them from the ignition module and pulling them from the sub-harness. 

The power supply for the solenoid appears to be the starter aux. relay (42)... you can leave that in place (you kinda need it) and just disconnect the wire to the solenoid.

Removing the solenoid assembly (44) and capping off the fitting on the top the carb is pretty much given.

Ker je pač EPC del vžigalnega sistema je potrebno odklopiti na enega izmed možnih načinov:

1. Odklopiti žice na mikro stikalih (49 in 50 v elektro shemi)

ali

2. Na konektorju št. 30

ali

3. Komplet odstraniti žice iz vžigalnega modula(27) in celotne napeljave. 

 

Ker pa elektro-magnetni ventil dobi elektriko za delovanje iz releja 42, tega rabimo na motorju, se zato tukaj samo iztakne žica ki gre do elektro-magnetnega ventila.

 

Ko je zadeva odklopljena jo odstranimo iz motorja in damo čep na prikop ki se nahaja na uplinjaču (slika spodaj) in s tem preprečim vstop atmosferskega tlaka v uplinjač.

125439354-O.jpg

 

Tako jaz razumem kar je na linku ki sem ga prilepil. Naj me nekdo popravi če narobe razumem tole zadevo.

 

Elektro shema:

 

128610206-O.jpgLegenda:

128610198-O.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni lepšega od strokovno tehnično obarvane teme. :)

Lepo, da radi sami prčkate po motorjih.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo narobe sem se izrazil, v mislih sem imel zadevo nekako odklopit. Moram priti do motorja in pogleati tam okrog. Kolikor razumem ta diagram ki si ga nalepil zgoraj in opisu se s tem samo znebiš nekaterih dodatnih cevi in priklopov ki jih nebi bilo treba EPC pa še vedno ostane na motorju? 

 

Zdaj če navodila za odstranitev prav razumem

Glede na zgoraj napisano je potrebno odstraniti elektro-magnetni ventil ki v določenem območju (2. in 3. prestava med 45-55km/h) spušča atmosferski tlak nad vakumsko membrano v uplinjačo in s tem upočasni njegovo odzivnost.

 

Ker je pač EPC del vžigalnega sistema je potrebno odklopiti na enega izmed možnih načinov:

1. Odklopiti žice na mikro stikalih (49 in 50 v elektro shemi)

ali

2. Na konektorju št. 30

ali

3. Komplet odstraniti žice iz vžigalnega modula(27) in celotne napeljave. 

 

Ker pa elektro-magnetni ventil dobi elektriko za delovanje iz releja 42, tega rabimo na motorju, se zato tukaj samo iztakne žica ki gre do elektro-magnetnega ventila.

 

Ko je zadeva odklopljena jo odstranimo iz motorja in damo čep na prikop ki se nahaja na uplinjaču (slika spodaj) in s tem preprečim vstop atmosferskega tlaka v uplinjač.

 

Tako jaz razumem kar je na linku ki sem ga prilepil. Naj me nekdo popravi če narobe razumem tole zadevo.

 

Evo. EPC is no more.

 

post-13206-0-91888300-1422034765_thumb.jpg

 

Odklopil sem samo konektor, ki je nataknjen spodaj na EPC (levo spodaj na sliki). Senzorje sem pustil, ker mislim, da nič ne motijo. Naj "senzorirajo", če EPC ni priklopljen na vplinjač, nimajo senzorji nobenega učinka. Po moje ni treba nič druzga. Čepek za zgoraj na vplinjač, vent filter na cev, ki je ostala od EPC, pa je to to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole je pa novi mini projektič:

 

Model in izris

post-13206-0-90095300-1422035099_thumb.jpg

 

Naluknjano "like a boss"

post-13206-0-92402200-1422035151_thumb.jpg

 

Čepki in dihtnga

post-13206-0-48739000-1422035192_thumb.jpg

 

Mal črnega silikona, da bo dihtalo

post-13206-0-71689300-1422035228_thumb.jpg

 

Sam še dihtngo nalimam in naoljim filtrčke pa imam airbox cover 58406003200

 

58406003200.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobr si tole zastavil. Dize veš kakšne boš dal? Boš "snorkel" tud odstranil?

Še un sas dol zabriši, ni velik posla, sam čepke rabiš.

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobr si tole zastavil. Dize veš kakšne boš dal? Boš "snorkel" tud odstranil?

Še un sas dol zabriši, ni velik posla, sam čepke rabiš.

 

Vplinjač sem nastavil na podlagi precej branja, testiranje in fina nastavitev pa pride spomladi.

 

Šobo za prosti tek sem zaenkrat pustil 45. Baje ni opazit razlike, če daš večjega. Glavno šobo sem dal za začetek 160, ampak to bom točno določil šele ko bo motor zalaufal. Se zna zgodit, da bom moral na 157,5 (čeprav me že zdaj srat tišči, če pomislim, da bom moral spet vplinjač ven vlačit... upam da se bo dalo brez demontaže). Iglo sem dal na 4. pozicijo. Drsniku sem na obeh straneh povečal luknje na obeh straneh na 3 mm. Snorkel pa sem pustil noter. Baje da če imaš stranski pokrov slabo vpliva na tok zraka v airboksu če odstraniš snorkel, tako pravi mojster Creeper na ADV (ki tamle velja za half-god, tko da menda ima prav).

 

SAS imam že zunaj od spomladi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!