Skoči na vsebino

Yamaha XV 1100 Virago


Jado

Priporočene objave

Hvala motofrik za spodbudo in informacijo. Do večera se odločim.

Popravljeno . Popravil Robert
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni tudi malo trokira, ampak samo prve pol minute, če je mrzel. Pa sem samo malo odprl izpuhe. Izgleda, da se pozna, če je pretok izpušnih plinov spremenjen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni tudi malo trokira, ampak samo prve pol minute, če je mrzel. Pa sem samo malo odprl izpuhe. Izgleda, da se pozna, če je pretok izpušnih plinov spremenjen.

Mislim,da malo buče prodajaš na tej mašini se predvžig, kolikor jaz vem sploh neda nastavljat-mogoče se motim ,če ti to pozmaš mi opiši kako in podkrepi s kakšno fotko LP.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim,da malo buče prodajaš na tej mašini se predvžig, kolikor jaz vem sploh neda nastavljat-mogoče se motim ,če ti to pozmaš mi opiši kako in podkrepi s kakšno fotko LP.

Saj nisem napisal, da tako je 100%. Nisem profi, samo razmišljam.

Me pa nekaj zanima: pri direktnem vbrizgu -a je možno, da računalnik sam zazna to spremembo (spremenjen tok izpušnih plinov) in to ustrezno spremeni nastavitve...? Ker, ko pobi dajejo Akrapote na sportake, je vedno bilo govora, da se pa potem nekaj pri vžigu prestavi, da ne trokira... Ravno tu, na Motosvetu se je pisalo o tem. Ponavljam, nisem profi. Samo razmišljam.

Aja, a to si mislil na mojega ali na Virago, da se ne da nastavljati predvžig...?

Popravljeno . Popravil motofrik
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha... Pač nekaj se nastavi.

Vsi novejši motorji z računalniki si vžig,prosti tek in razmerje goriva zraka sami nastavljajo in to zelo hitro v desetinkah sekundein sicer vžig hitreje z pomočjo klopf senzorja, rezmerje zraka in goriva pa počasneje ker, lamda sonda rabi določeno temperaturo, da začne pravilno delovati zato se danes uporabljajo predvsem dodatno električno ogrevane lambda sonde.Namreč že zaradi najboljšega izkoristka goriva,moči in izgorevanja (ekologija) je najbolje,da se gorivo vžge pred ZGMT(zgornja mrtva točka)in to toliko prej da nepride do samovžiga(klenkanja)to klenkanje pa zazna senzor in računalnik takoj zmanjša predvžig.Zato je tudi bolje uporabljati več oktanski benzin kot ga predpiše proizvajalec ni pa nujno,da nezabredemo spet v neskončno debato o oktanih !!!

Ps:nevem kakšen motor ti voziš in ti nemorem odgovoriti, kaj se pri njemu da in kaj se neda nastavljat.Sicer se sam ukvarjam že 30 let vglavnem SAMO z avtoelektriko,popravljam pa SAMO moje štiri motorje in včasih kakmu kolegu kaj napravim in če popravici povem raje NE !!!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala. To mi je pojasnilo prvih pol minute nemirnega delovanja (po odprtju rorov -pa ne preveč). Zdaj lepo dela. No, človek se uči vse življenje. Torej samodiagnostika in samonastavitev, super.

Aja, Kawasaki Classic900.

Si mi že pomagal z nasveti pri eni napaki na ER-5. Uspešno.

Popravljeno . Popravil motofrik
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

kot voznik istega motorja-bulldog,ti lahko povem ,da je mašina zelo trpežna ,in bi morala ob rednih servisih narediti vsaj 100 000km,vzdrževanje je na 10 oookm,ampak raje delaj na 6000 servise,material lahko dobiš na ebayu zelo ugodno,poraba se giblje od 5-7L,največja hiba-okvara tega motorja je v štarterju-bolj natančno v sklopki štarterja,popravilo na servisu znaša 600eu,drugače zelo dober motor z veliko navora

Hello! Resno razmišljam ,da bi kupil choperja in sicer virago 1100.Ker so to dokaj stare zadeve me zanima koliko držijo taki motorji,mislim km?Potem pa še vzdrževanje,okvare,poraba nasploh čim več podatkov.Thanks! Ali

kot voznik istega motorja-bulldog,ti lahko povem ,da je mašina zelo trpežna ,in bi morala ob rednih servisih narediti vsaj 100 000km,vzdrževanje je na 10 oookm,ampak raje delaj na 6000 servise,material lahko dobiš na ebayu zelo ugodno,poraba se giblje od 5-7L,največja hiba-okvara tega motorja je v štarterju-bolj natančno v sklopki štarterja,popravilo na servisu znaša 600eu,drugače zelo dober motor z veliko navora

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer si sam lastim xv 750..pa vseeno...v 8 letih na motorju ni bilo potrebno popravit ničesar! Moj ima preko 80.000km, star je že dobrih 17 let in dela kot urca..mislim, da ni bojazni za nakup..razen cene (vsaj za 1100 ), ki so pred časom še segale v nebo..

Tud deli se dobijo na uradnih servisih ( majo ves potrošni material na zalogi )...v glavnem sam ga ne dam stran še nekaj časa..če sploh :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem ,čudno se mi zdi motorji so toliko stari pa imajo na oglasniku prevoženih tako malo km (40k). Zdej pa ne vem al števce nazaj sučejo ,al se nič ne vozjo.Zato me tudi zanima koliko km lahko delaš ss takšnim motorjem?Kar se tiče cen ,se meni tudi zdi jo pretiane.Kakorkoli meni je motor všeč,pa še bolj majhne postave sem tako,da meni bi kar odgovarjal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekateri bi dejansko znali imet realne kilometre, se pač ljudje ne vozijo toliko in jim motor stoji (poznam par ljudi) - se je težko ločit od njega... Vidiš, če je dobro ohranjen - "zdelanost" glede na kilometrino...

Drugi po vsej verjetnosti vrtijo števce nazaj - ker kdo bo pa kupil motor z skoraj 100.000km ali kr konkretno čez 100.000km.

:topic:

Glede na kilometre, ki jih imam na motorju, dvomim, da bo kdo kupil motor. Kot je nekdo predhodno napisal takšni motorji se pač zvozijo do konca... Ali pa kupiš drugega zraven in ga imaš za primarnega, če se starega ne odločiš prodati za drobiž...

Popravljeno . Popravil PURPLE
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 let pozneje...

Ima kdo slučajno štarter za Virago xv 1100, 750 oziroma 700 kateri koli letnik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!