Skoči na vsebino

Kawasaki ZX 12 R


boli

Priporočene objave

Vprašanje katere gume voziš in koliko km zdržijo ponavadi - to je namreč moj edini strah pri tem motorju. Črno zlata kombinacija pa pri meni najde mesto na porno oddelku tako dobra je!!!

Odgovor lahko tudi na PM.

LP Bajsi

Popravljeno . Popravil bajsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje katere gume voziš in koliko km zdržijo ponavadi - to je namreč moj edini strah pri tem motorju. Črno zlata kombinacija pa pri meni najde mesto na porno oddelku tako dobra je!!!

Odgovor lahko tudi na PM.

LP Bajsi

Avon ST46. Mislim da je taka oznaka. No glede zadnje številke ne dam ognja na roko. In menda je to originalna vgradnja.

Iste vozim na svojem ZRX-u in je glede obrabe takolele: Odvisno od zapestja. Pri cca 10Kkm gredo pri meni k koncu in jih bom naslednji mesec menjal. Do takrat bodo zdržale še kakšnega jurja in seveda postale nelegalne, obrabljene preko markerjev. Sedaj jim manjka le še za debelino nohta.

Na 12tki verjetno ne zdrže toliko.

http://www.avon-tyres.co.uk/motorcycle/?pa...wtyre&id=18

IPB SlikaIPB Slika

Popravek, oz. dodatek. Avon ST Azaro. In potem so na gumi še tiste številke.

Popravljeno . Popravil HHV
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na 12tki verjetno ne zdrže toliko.

7000-8000 km bodo zdržale... upam :grim ...če ne bo prednje prej pobralo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...
7000-8000 km bodo zdržale... upam :grim ...če ne bo prednje prej pobralo...

Pa da malo obnovim tole crkovino od teme :)

No ja, prednjo je prej pobralo in to v taki meri, da človek ni več vedel ali se v ovinku pelje po gumi ali po feltni... 7800km, zadnja še za slaba 2k, vendar zaradi menjave modela gume zamenjal tudi to. Sedaj slabe 3000km Avon Storm istih dimenzij, kjer se počasi kaže, da bo obraba ista (prednja predčasno)

Če ima kdo morda višjo šajbo spredaj in pa superbike lenker verjetno preveč vprašam?

Popravljeno . Popravil MarduK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

To soboto sem tudi jaz peljal 12-ko, sicer samo 100 km, ravno toliko, da sem dobil malo občutka. Ko sem se usedel gor, se začutil nek rešpekt pred konjenico pod mano. Obrnem ključ in motor mirno zaprede, dam v prvo in zelo mirno obrnem ročico...speljem in takoj prestavim v drugo...Nervoza me mine in zavijem na glavno cesto. Normalno speljem in šaltam tja do četrte, nato sem malenkostno privil gas...super občutek, navor je res izjemen (sploh meni se je zdelo ker imam 600 ccm motor) motor je zelo lepo mirno pospeševal. Sledilo je cca 20 km za "privajanje", potem sem prišel na res dolgo ravnino in sem malo poizkusil, kako zadeva vleče v drugi prestavi...ni besed, ki bi opisale to res suvereno a vseeno kultivirano in nič živčno pospeševanje, pri cca 10.000 obr dam tretjo in spet bum....v izjemno kratkem času, mi je čelado "zalepilo" na obraz...takrat sem vedel, da je dovolj. Potem sem se malo igral, peljal sem 100 km/h v šesti in obrnil ročiico do konca..spet je zelo lepo pospešil, pri mojem "mlinčku" lahko o tem samo sanjam...in tako je zelo hitro minilo 100 km. Motor se mi je zdel kljub obilici KM zelo kultiviran, skratka prava stvar... Zna biti pa hitro problem, če te zadeva zapelje... Na AC sem peljal v četrti prestavi cca 170 km/h in obrnil ročico (kar pošteno), pospeševanje je bilo res izjemno... Ko sem vrnil motor in se potem vsedel na svojo CBR 600 F, sem mislil, da se peljem z mopedom... Skratka, lahko rečem samo to...kultivirana brutalnost... :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede na to, da pri nas teh motorjev ni ravno dosti, me zanima, kam bi se splačalo pogledat za kakšnega...

moto.it in mobile.de, vem že na pamet.. še kakšna ideja? :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede na to, da pri nas teh motorjev ni ravno dosti, me zanima, kam bi se splačalo pogledat za kakšnega...

moto.it in mobile.de, vem že na pamet.. še kakšna ideja? :whistle:

hmmm mogoče mobile.de :whistle:

ja ja lep motorček je to :wub:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MarduK,napiši kakšna je kaj poraba ? Zakaj bi dal superbike balanco nanj?

Poraba je od 5.5 do 11 (pri meni, na nemškem forumu maš ekstreme od 4.5 do 14l), popolnoma odvisno kje in kako se voziš, pri meni se giblje povprečno okoli 7l/100. Glede superbike balance, se pa še odločam, vedno mi je bil "superbike" položaj bolj všeč in sem ga imel še na vseh motorjih dosedaj. Pa ne zaradi tega, ker bi bile prenizke in s tem naporne, všeč mi je le handling s superbike krmilom (kar pa bi seveda hotel prej nekje nekako sprobat, vendar mislim, da v deželi kranjski to ne bo mogoče) Verjetno bom nekoč raje namontiral 3d-nastavljive ročke, si jih pač naštimaš po želji in takratnem razpoloženju, glede na prihajajoče kazni pa bodo očitno vedno na najvišji poziciji :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Koncno tema tudi na mojo bejbo :)...metalik modro dvanajstico letnik 2001. Če koga kaj zanima naj vpraša.

Kratko in jedrnato..ne najdem več motorja, ki bi mi bolj ugajal kot ta mašina :worship:

V poplavi desetk, cbr-k 1000, itd. za vsakim vogalom in pred vsako gostilno, je ta model pravi balzam za dušo.

Edini problem do sedaj, crknila ena varovalka, zamenjal, že spet prede ko urca :whistle:

Popravljeno . Popravil Gianni
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

:rolleyes:

Vidim, da so redki navdušenci izginili...pa kljub temu nekaj občutkov, izkušenj in obnašanja motorja še iz moje strani, za vse tiste radovedneže, ki jih bo to zanimalo. Stari pregovor, da vsak svojo kravo hvali, malce izpustimo in poglejmo, kako se izkaže ZX-12R, letnik 2001.

Zaključil sem četrto sezono s tem strojem, sicer res da z veliko manj kilometri kot nekoč, pa kljub temu nekaj se jih je le nabralo. Nekdo je vprašal, kako je z dvigjeno prednjo šipco, jst imam MRA in lepo čez glavo odnaša veter, je dokaj visoka in le rahel nagib s telesom naprej, skoraj izniči veterni upor. Mašina se pelje, kot so že nekateri omenili zelo zelo lepo, suvereno pospeševanje, brez živčnosti, motor je stabilen, ga ne zvija, ne poplesava, pri pospeševanju v nagibu imaš občutek, da si na hitrem vlaku, ki natančno sledi svoji smeri, reakcija na ročico plina pa je takoj in to je dobesedno resnično katapult, zadeva izstreli, tako da se je treba, pri polnem obratu ročice, presneto dobro prijeti za krmilo. Potrebno je omeniti, da o tem lahko govorimo že pri 3000 obratih, kar lahko pri sedanjih "marketinško" napiljenih 1000-kah lahko le sanjamo. Vzmetenje je kakor se za takšno mašino spodobi vrhunsko, okvir je monoque, pri katerem je agregat vpet od spodaj, brez stranskih nosilcev, kar pripomore k boljši vodljivosti.

O nagibu ne bi zgubljal besed, tačka po tleh je že skoraj komolec v asfaltu. Za hitre prehode iz ovinka v ovinek, se ga je potrebno navaditi, saj je bolj zajetnih mer kot kakšen tisočak, vendar z nekaj vaje tudi to postane lahkotno. Agregat je zelo občutljiv na dodajanje plina, saj takoj "rukne" in tudi tu je potrebno privajanja. Prehitevanja so lahkotna, brez prestavljanja, z rahlim obratom ročice za plin. Motor za sopotnika, na dolga potovanja ni najbolj primeren. V kolikor montiramo zadnji kufer, stranske torbe, zadeva postane bolj sprejemljiva, pa kljub temu ima sopotnik zelo visoko nameščene stopalke, kufer pa zgleda kot sedlo na kravi. To je seveda logično, saj motor spada v razred super sport motorjev in ni touring model. Voznik pa sedi dobesedno rečeno kraljevsko, udoben, širok, čvrst sedež, ravno prav nizko krmilo, "vesoljska" ogledala in armatura, vrhunska veterna zaščita, skratka...reaktivec na dveh kolesih.

Gume, vseskozi vozil 200-ko zadaj, letos montiral 190. Motor se lepše pelje, le malce nelagoden občutek imam, da bi mi zadaj v nagibu zmanjkalo gume, saj je lok manjši. Vozil vseskozi dunlop, sedaj Qualifier, te so boljše kot prejšnje 207-ke 208-ke, za občasno rekreativno vožnjo kakšen obisk dirkališča za "hec" so vredu, za kaj drugega, potovanje ali dirkanje, je potrebno najti kaj drugega.

Pa še nekaj o kritiki. Tisti, ki je navajen agresivnih pojemkov ob lahkotnem pritisku na prednjo zavoro, pri 600-tkah in 1000-kah, bo malce razočaran, zavore so na motorju še najmanj dirkaške in bolj potovalne, z nežnim pojemkom ob lahkotnem pritisku na zavoro, v kolikor jo odločneje zagrabimo, se tudi odločneje ustavimo. Nekaterim so manj agresivne zavore všeč, spet drugim-predvsem tistim ki lovijo čase na dirkališčih, pa nočna mora. K temu seveda prispeva teža motorja, saj je od sedanjih 1000-k, težji za cca 50 kil. Kot sem že omenil, je do sedaj crknila varovalka, poraba okrog 7 litrov, ob lovljenju hitrostnih rekordov pa tudi do 10+.

Motor je bolj kot ne za poznavalce, "mestni najhitrejši coffe dirkači" ga ne poznajo, ker ni dosti "in", pogosto se omenja njegova teža, ki polna znese okrog 230 kil, v primerjavi z tisočaki pa se pozablja, da ima za 200 kubov večja pljuča. Ravno teža pa mu pripomore, k stabilnosti, saj z lahkoto kroti svojo konjušnico v primerjavi z trenutnimi 1000-kami, ki ob agresivnejši vožnji rabijo stabilizatorje, kot "nujno" in ne dodatno opremo. Pod streho mu brez kakršnih koli predelav, pleše slabih 190 konjičev, z malce hranjenja, pa z lahkoto 200.

Primerkov je na slovenskem trgu malo, tisti ki so ohranjeni, jih lastniki večinoma držijo, saj so to mašine, ki so ob primernem vzdrževanju praktično neuničljive.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolko ti kaj pri normalni nekaj mesto-nekaj ture uporabi držijo gume? mi še vedno ne gre 12-ka iz glave in sedaj ko cene rabljenih padajo vedno bolj razmišljam o tej varianti ki jo sanjam že od prve predstavitve, kaj šele od prve vožnje pa dosedaj ni zneslo v € ali drugih valutah! :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:rolleyes:

Vidim, da so redki navdušenci izginili...pa kljub temu nekaj občutkov, izkušenj in obnašanja motorja še iz moje strani, za vse tiste radovedneže, ki jih bo to zanimalo. Stari pregovor, da vsak svojo kravo hvali, malce izpustimo in poglejmo, kako se izkaže ZX-12R, letnik 2001.

...

Primerkov je na slovenskem trgu malo, tisti ki so ohranjeni, jih lastniki večinoma držijo, saj so to mašine, ki so ob primernem vzdrževanju praktično neuničljive.

Končno v tej temi še kak post, ki ni od mene :), jaz vozim (zaenkrat še) letnik 2003

Skratka, motor je strup na dveh kolesih, dobro se obnese tako na potovanjih do 1000km v enem dnevu, kot na hitrejših preganjanjih okoli bajte. Za premetavanja in gorske serpentine potrebuje sicer malo privajanja in trši prijem, a tega se človek hitro navadi. Odzivnost pri nizkih obratih je superiorna, pravi reaktivni pogon pa se vključi pri okoli 8000 rpm. Motor kljub stari zasnovi še vedno pusti za seboj najnovejše super duper naštancane 1000-ke, predvsem zaradi kamionskega navora, saj je ta do 40% večji v nizkih obratih, konji se pa izenačijo šele na zadnjih 500 obratih. Ja, motor je precej poznavalski, jih je malo in prav to mu daje nek poseben čar. Sploh, ko se oglasi iz Yoshimurinega izpuha, kjer se sliši tista prava kubitaža.Praviš, da ni udoben za sopotnika...tudi to se da z manjšimi modifikacijami spremenit, po zadnjih meritvah in testiranjih so najboljše rahlo modificirane obrnjene zadnje tačke od ZRX-a, in zmontirane ročke za sopotnika od ZX-7R.

Skratka, motor ima dušo in ni muha enodnevnica kot motorji, ki so v zadnjih časih pod pritiskom najlažji, najmočnejši itd...štancani iz tekočih trakov v velikih serijah in prodajani vsem Janezom in Fahrudinom, ki hočejo bit glavni na vasi :)

P.S. Navdušenci niso izginili...zdaleč ne.

@Pervy, gume držijo do 8000km...

Popravljeno . Popravil MarduK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Pervy, gume držijo do 8000km...

OK to je cool, ko sem prvič ga vozil me je vse nevdušilo, le cena in predvidena obraba 200 gume ne. no od takrat se je 200 guma tudi precej pocenila.....

gledam in gledam in za cca 6000 - 7000 € se v EU že dobi lepe kose, samo še mojega prodam in malo dodam pa bo. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pervy: ja tako kot je napisal Mrduk, okrog 8.000 km, z super sport gumo, ob agresivnejši vožnji seveda manj, rečmo nekje od 7000-8000. :worship:

Mrduk: Voziš letnik 2003 ?...kakšne barve pa je, pa kolk km, si že kej z njo naredil? :whistle:

Pizdek: The Hell je ja :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pervy: ja tako kot je napisal Mrduk, okrog 8.000 km, z super sport gumo, ob agresivnejši vožnji seveda manj, rečmo nekje od 7000-8000. :worship:

Mrduk: Voziš letnik 2003 ?...kakšne barve pa je, pa kolk km, si že kej z njo naredil? :whistle:

Pizdek: The Hell je ja :naughty:

He, bo povedal bodoči lastnik, če bo tako hotel, v kratkem gre namreč drugam...:cry: ...jebiga,denar bo šel za neko bolj pomembno reč, čeprav nisem mislil, da bom kdaj to rekel in naredil :fredy:

Morda jo kdaj odkupim nazaj, drugače pa spomladi na nekaj cenejšega v tem smislu...

post-13524-1192809471_thumb.jpg

Mr. Turbo obvezen... B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

išče se pokrov zadnjega sedeža za omenjeni motor...

dobrodošel tudi samo na posojo, za izdelavo kopije... v zameno za par pirov, serazume... :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

išče se pokrov zadnjega sedeža za omenjeni motor...

dobrodošel tudi samo na posojo, za izdelavo kopije... v zameno za par pirov, serazume... :beer2:

Ti raje napiši, kako si zadovoljen z makino!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!