Skoči na vsebino

HYOSUNG XRX 125


TiCkO

Priporočene objave

Jaz sem bivši latnik hysoung-a XRX 125 in ti lahko iz prve roke povem vse info.

Moč je res njegova šibka točka ampak samo to. Ostalo odtehta vse:

Meni so ukradli že novega in so mi zjebal akumulator in ključavnico zato to ne štejem pod vzdrževalne stroške. Brez akumulatorja ga lahko vžgeš, ker ima tudi nožni zaganjač, in brez ključavnice se je dalo tudi vozit. (bil je v garaži)

Kar sem menjal na motorju:

-olje

-filtri

-svečka

-ketna

-zadnji zobnik

-pipica za dovod goriva

-1x dal nastaviti ventile

Skupaj stroškov: 7x olje po 3000 (not gre 1l olja). 7x 1500, 3x 1500, 1x 15.000, 1x7000, 2x 3500. = 21.000+10.500+4500+15.000+7000+7000 = 65.000 SIT v 4-ih letih!!!

Imel sem ga 4 leta (mal več) in naredu z njim 35.000 km. Ko sem ga prodaju sm mel gor še original gume s še vsaj polovico profila, prve zavorne ploščice (da ne bo kdo pameten da so bobni zanič!!!). Vse servise sem delal pri kolegu v domači delavnici, razen menjave verige in zobnika in nastavitve ventilov.

Z motorjem sem večkrat padu, sam se mu niti ni veliko poznalo. Plastike nisem nobene zlomu, kar sm zlomu so ble "šprikle" na zadni feltni, sam te so 25 SIT in sm jih menju 3. Sam doma in sem imel servis "zastonj". Na srečo ima kolesa XRX narejena podobno kot kolesa in jih prav tako lahko centriraš sam doma.

Motor je tud za offroad, sam priporočam izboljšavo pokrovčka za bencin na tanku ker teče ven če maš polno in odstranitev vzratnih ogledal in zamenjavo gum. Drgač pa špica po makedamskih luknastih cestah se peleš kot bi šu s čolnom po vodi magari tud 90.

Moj motor je šel meni po števcu 125km/h na ravnini, edino kar je bilo, je to da sem imel veter v hrbet in je bla temperatura okoli 20 stopinj. Da se ga tudi navijat, samo to odsvetujem, ker je pogonska ketna pretanka za kaj več konjev. Potem menjaj še zobnike in ketno. Serviser mi je zagotovil, da bi lahko iz mašine iztisnil okoli 30 konjev. Navijanje bi me stalo okoli 50.000. Drgač pa motor v povprečju gre tam okoli 100km/h tudi odvisno kako pogosto nastavljaš ventile. Žre zelo malo bencina 3,5l/100km. Maš 8l tank in jz sm brez problema naredu 250km z njim. :OK: Na dan je naredu tud čez 200km brez vsakršnih problemov. Hlajenje ma odlično in se ti ne bo nikoli pregrel tu če boš polet tišu u nulo.

Kot sm že napisu ima edino slabo lastnost, moč motorja, k se takoj pozna, če se dva peleta gor al pa če greš u klanc. Aja pa ta motor ima od suzukija DR 125cc gor mašino in je 99% identična, kar sm primerju s kolegom k ga je mel. Vzdžljiva k sam satan.

In bi prosil da tisti, ki še nikoli niste sedel na takem motorju da se ne oglašajo s kakimi pripombami, ker je za začetnike pomoje to boljši motor kot kaka cestna 2T požrešna jajca. Hitrost ni vse. Zok to velja predvsem zate, ker mislš da maš super-duper motor ampak maš samo do onemoglosti navito 125 čebelco. In ni za končno hitrost zadosti samo moč motorja ampak navor. Tvoja 2t ma tolko navora kot kaka kosilnica. In še pr nizkih obratih pele kot "frček"Ta ga ma pa 10Nm in že pr nizkih obratih "vleče". Pospešek je zelo linearen na temu motorju. Ta motor niti sploh ne rab diska met zadi, ker mašina tolko bremza da zadnje zavore skoraj ne rabiš. Pa še vzmetenje je nastavljivo kar je tudi dodaten +. :OK: Dodten + je tudi to, da ne potrebuješ dolivati olja zraven bencina ker je lepo 4T. Tko ni bojazni, da bi ti pumpca za olje crknla in motor zaribu.

Sicer pa izbira je tvoja, kateri motor boš kupil. Ta ti ponuja nizko ceno prevoza in užitkov. Na cesti ima lepo lego in je lepo uravnotežen. Težišče ima malce višje kot vsi ostali motorji in bolj spredaj ampak na to se hitro navadiš. Tak motor, če skrbiš zanjga zdrži brez generalnih servisov vsaj 50.000km. Če ne še kaj več. :unsure:

Jaz sem dal leta 2000 zanga 560.000 kar je bilo takrat najceneši med 125cc. Sedaj je okoli 700.000. In če mene vprašaš bo naslednik XRX 400, ki je kopija suzukijevega DR 400, prav tako odličen kot ta motor, pa čeprav ena čist XXX znamka. Jz ma sedaj Hyosung Comet 650 GT in sm prav tako zadovoljen z njim čeprav ma več tovarniških napak kot XRX. Mogoče tud zato, k so jih več prodali. In tud pri nakupu 125cc nebi tvegal s kakim 30 konjskim 2t 125cc kosilnico, ker mi verjemi da te lahko polcaji dobijo in potem imaš pa stroške da te kar obrne. Če si začetnik definitivno 4T pa magari yamaho, suzukija, če ti hyosung ne diši, kot pa kako 2T. To so moje izkušnje iz prve roke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...
  • 2 tedne pozneje...

to je v vseh pogledih carski motor :P z dolgo življensko dobo, majhno porabo, poceni vzdrževanjem in zaneslivostjo. za svojo ceno je vreden. yamahina mašina, suzukujev gištel kaj še rabš- :OK:

sam sem ga mel pa mi je žol da sm ga prodal in kupu 2T ki je totalno sranje. :grrr

poraba je 2.7 do 3.3!! :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Mal si bom sposodu temo da nebo kdo vpil :)

Mene zanima kakšen motor 125-250 ampak ne popolno enduro.

Nekaka hard endura pa po vsej verjetnosti če bi bil 4T.

Lahko je tudi 2t ampak večji problemi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mal si bom sposodu temo da nebo kdo vpil :)

Mene zanima kakšen motor 125-250 ampak ne popolno enduro.

Nekaka hard endura pa po vsej verjetnosti če bi bil 4T.

Lahko je tudi 2t ampak večji problemi.

125-250ccm... hard enduro... 4T...

Pomoje ne obstaja :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...keeeer... ...125 4T ni hard. :P

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 10 mesecev pozneje...
  • 3 tedne pozneje...
  • 3 tedne pozneje...

Zanima me ali je oblika(dolžina,širina,itd.) dušilca pri 4 taktnem motorju pomembna? Ker sem lastnik tega motorja dober mesec in imam zelo dobre izkušnje prevozil ze 3000km ,zato bi poizkusil narediti kopijo oblike izpuha akrapovič na tomosu SM. Ali kdo ve kako bi moral izrezati pločevino da bi dobil obliko poševnega storžca? hvala za odgovor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glej tak je lahko se jebeš 3 mesce da sam narediš. lahko pa greš v louis pa kupiš unverzalni auspuh ko je lepo ovaln pa ma zaobljeni zadni del pa stane 50€ edino kromiran je. to je bad. je pa čisto okej oblika

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...
  • 2 tedne pozneje...
  • 1 leto pozneje...

živjo.

sm klele mal brou tele poste vaše...sm lastnik hyosunga xrx 125, in morm reč da je drgač prou supr zadevca...učeri k je biu sneg, sm ga še po snegu sprobu in gre prou fajn....drgač mam pa 2000 letnik, in morm reč da je zlo kvalitetna zadevca, use stoji tk k more bit, motor laufa u tačko, pele se pa tut prou fino...morm reč da k sm v avto šoli yamaho xt vozu, da je slabši, pa je novej od mojga, tm use ruž pa škripa pa tk... aja, pa za razliko od yamahinega agregata, ma ta 4 ventile, pa hlajeno olje v mašini... tk da hyosung xrx 125 trance_27_notworthy.giftrance_27_notworthy.giftrance_27_notworthy.giftrance_27_notworthy.giftrance_27_notworthy.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!