Skoči na vsebino


Fotografija
- - - - -

HYOSUNG XRX 125


  • Prijavite se za odgovor
69 odgovorov v tej temi

#16 Johan VFR

Johan VFR

    Neznanec

  • Člani
  • 22 Objav:
  • Lokacija:Gorenjska
  • Motocikel:Honda VFR 800A , Hyosung XRX 125

Objavljeno 01. April 2003 - 21:19

[quote="Zok"][quote]Glede tega motorja!


aja, BTW, hitrost je pri tok mejhnih masinah (vsaj zame) se kako pomembna!! ce ne gre 180 nism zdrav! glede lege pa mislim, da enduro gume in enduro koncept vseeno ne more imet neke cudezne lege, vsaj na takih cestah k se js furam ne. aja, sm pozabu, js ocenjujem lego od 100 pa tja do 160 km/h... :D  :twisted:  
[/quote]


ja: glede hitrosti je tko: jst mam ta motor zato da se sploh navadm oziroma sm ga mel zato da sm se sploh navadu furat, ce si pa "lokaln norc",-ane :wink: , pol pa zarad mene tud s 100 konji iz 125 kub. voz 200kmh. slej ko prej seuš ubu pa reč kar čes-nism edini takega mnenja pa pumoje tut nis newem kok izkusen voznik sodeč po tem kar si napisal

#17 batzajla

batzajla

    Car

  • Člani
  • PipPipPipPip
  • 4377 Objav:
  • Spol:moški
  • Lokacija:svet
  • Motocikel:KTM 125 EXC zweitakt fergazar kein-kurbl FUN MACHINE

Objavljeno 01. April 2003 - 21:24

men je ETX čist kul,res da ne trena ne vem kako in tud končna se lahko skrije(tistih dobrih 100km/h...) ampak zj sm naredu v skor 2 letih 18000km pa se kr dobro drži.se pa dost tud po terenu vozm pa na daljše ture.sicer me folk mal čudno gleda ko se 90 na uro kolovratim proti morju,ampak men je dobr :P
tistle XRX je pa pač bol tko...cena ne laže pravjo.če dobro pogledaš je tud konča izdelava bolj tko(plastike,švasi...)samo če nisi zahteven je pomoje ok

#18 Zok

Zok

    Legenda

  • Člani
  • PipPipPipPipPip
  • 9028 Objav:
  • Spol:moški
  • Lokacija:Ponikva
  • Motocikel:laguna dCi (daily drive), ZZR 600 (weekend ride) & Blata Origami B1 replika (project bike)

Objavljeno 02. April 2003 - 12:27

slej ko prej seuš ubu pa reč kar čes-nism edini takega mnenja pa pumoje tut nis newem kok izkusen voznik sodeč po tem kar si napisal


no, glede izkusenj neb debatiru, morm priznat d se nimam 20k km vsega skup na motorjih, lahk pa recem, da furam dokaj agresivno, ceprav je za mojo mamo agresivno ze ce saltas pri 6000 rpm (WTF??)... moram priznat, da sem ze imel nekaj kriticnih situacij, a jih je vedno manj (sploh letos, sem imel le eno tako priloznost), v 90ih procentih pa so drugi (predvsem avtomobilisti) krivi za take zaplete, ker me "po nesreci" spregledajo (nesramnost ne pozna meja!!). ce se bom pa enkrat ubil, se pa itak ne bom sekiru vec, vsaj js ne... :D jebiga, je treba bit optimist, an??? :twisted: 8)

#19 Denny

Denny

    Mojster

  • Člani
  • PipPip
  • 770 Objav:
  • Lokacija:Štajerska

Objavljeno 02. April 2003 - 15:48

.......če dobro pogledaš je tud konča izdelava bolj tko(plastike,švasi...)samo če nisi zahteven je pomoje ok


To lahko samo potrdim! Sem enega opazoval v salonu in na 5 metrov sem videl, kako je zamaknjen blatnik glede na kolo. Pa ne samo sprednji blatnik, tudi celotoni zadnji del plastike. No, če pa dobro pogledaš potem pa vidiš en kup šlamparije.
Kar se pa tiče zadnje bobnaste zavore, pa ni panike. Problem bi bil, če bi bila spredaj...
Edini dobra lastnost je ta, da je 4 takten motor.

#20 Zok

Zok

    Legenda

  • Člani
  • PipPipPipPipPip
  • 9028 Objav:
  • Spol:moški
  • Lokacija:Ponikva
  • Motocikel:laguna dCi (daily drive), ZZR 600 (weekend ride) & Blata Origami B1 replika (project bike)

Objavljeno 02. April 2003 - 15:54

glede motorja - dobra lastnost je, da je stiritakten, slaba pa, da je 125cc, ce ze mora biti stiritakten... :D

#21 TiCkO

TiCkO

    Vajenec

  • Člani
  • Pip
  • 464 Objav:
  • Lokacija:Velenje
  • Motocikel:Gilera STLAKER

Objavljeno 02. April 2003 - 18:45

Hehe! Morm rect da se ste kr razpisali!!! :lol:

No zdj sm mal premislu in mislim da bom pozabu tega 4t ker mislim da to ni za mene, js hocem to da se pelam kdaj na morje pa kako dolgo turo pa ko me prime se mal zavijem proti makadamskih cestah pa to in zato misim da je najbols yamaha dt al pa ktm lc2!!! :twisted:

Povejte mi se tole:
Kok je tkle stroskov z yamaho al pa ktm, oz. z 2-t!!!
Pa kok to pije pa tk ce mi mal povete!!!
Pa se tole kk pogosto je to treba gonit na servise oz. bat pa to... :?:

#22 Ice

Ice

    Legenda

  • Moderatorji
  • 23218 Objav:
  • Spol:moški
  • Lokacija:Graz/A
  • Motocikel:Suzuki GSF 1200 S, BMW K 1300 GT

Objavljeno 02. April 2003 - 18:53

ticko,iskalnik in v za to ustreznih temah.

#23 Zok

Zok

    Legenda

  • Člani
  • PipPipPipPipPip
  • 9028 Objav:
  • Spol:moški
  • Lokacija:Ponikva
  • Motocikel:laguna dCi (daily drive), ZZR 600 (weekend ride) & Blata Origami B1 replika (project bike)

Objavljeno 02. April 2003 - 20:27

ja okol 5 litrov za zmerno agresivno voznjo, servise tak doma delas (tisto olje pa svecko pa take drobnarije ze pregledas - sj ti v navodilih za mehanike pise, tega mas na netu kok hocs, pa prides 10x cenej skoz pa vsaj ves kako ole mas not), bat menjavas na 15-20k km, odvisno kok se vozis. olje stane okol 3 kSIT za ok kvaliteto (no, od 1,5k pa tja do 5 kSIT ce ne ves kam bi s kesom), gume niso nek strosek, recimo MITAS stanejo obe gume skupi (konkretno za KMXa - 2,75"x21" in 130mmx18") 15 cukov, pa so full trde, sicer oprijem ni za GP dirke, sam pa zdrzijo kilometrov d kr glava pece. drugac pa ce ga ogrejes predn ga teras do daske (to je zlo pomembn!!), pa ce nisi sfu*anga kupu, ne bos mel nevemkakih posebnih stroskov.

#24 Lupek

Lupek

    Vajenec

  • Člani
  • Pip
  • 116 Objav:
  • Lokacija:Žiri
  • Motocikel:Yamaha TW 125

Objavljeno 02. April 2003 - 21:19

Ne vem zakaj vsi tok šimfate 4-taktnike. Jaz imam Yamaho TW 125 ki je tudi 4-takten in dela odlično. Vozil sem se tudi z omenjenim Hyusongom in morem reči de je kr uredu motor. Gre sicer max. 90 hm/h vendar pa ima dokaj dobre pospeške in se odlično drži ceste.

Za tiste ki pa pri enduro motorjih gledate na max. hitrost pa naj povem da enduro ni mišljen za dirkanje ampak za normalno, zmerno hitro vožnjo. Za dirkače pa so npr. Aprilia RS, Cagiva mito ali pa Honda NSR, vendar morate upoštevat da taki motorji zahtevajo zelo velike stroške generalnih popravil ki pa sigurno ne odtehtajo tistih par konjev kolikor so močnejši od 4-taktnih.

#25 kocka

kocka

    Mojster

  • Člani
  • PipPip
  • 599 Objav:
  • Spol:moški
  • Lokacija:obala
  • Motocikel:yamaha dt 125re, ktm 300exc

Objavljeno 03. April 2003 - 15:56

končna more bit vsaj 120 da lahko prehitiš avto pa kak kamion ki pelje 80!!

XRX ma vredu pospeške proti TWju, ne pa proti 2taktnim enduram!!

#26 Zok

Zok

    Legenda

  • Člani
  • PipPipPipPipPip
  • 9028 Objav:
  • Spol:moški
  • Lokacija:Ponikva
  • Motocikel:laguna dCi (daily drive), ZZR 600 (weekend ride) & Blata Origami B1 replika (project bike)

Objavljeno 04. April 2003 - 14:53

Ne vem zakaj vsi tok šimfate 4-taktnike


simfamo sam 125cc 4T... :? ce je v igri kak 600tak... ...pol je pa mal drugac vse skup... :D :D :D

...ki pa sigurno ne odtehtajo tistih par konjev kolikor so močnejši od 4-taktnih.


XRX pa TW mata po 12 konjev. moj jih ma 34. to je 22 konjev razlike. ce se slisi malo - XRX pa TW mata le 35% moci mojega, pa svojega prodajam - pa ne zarad stroskov, ampak ker mi je presvohoten!! :? stroski vzdrzevanja XRXa al pa TWja pa tud niso nizji od 35% stroskov za aprilio... :?

#27 Johan VFR

Johan VFR

    Neznanec

  • Člani
  • 22 Objav:
  • Lokacija:Gorenjska
  • Motocikel:Honda VFR 800A , Hyosung XRX 125

Objavljeno 05. April 2003 - 18:55

XRX pa TW mata po 12 konjev. moj jih ma 34. to je 22 konjev razlike. ce se slisi malo - XRX pa TW mata le 35% moci mojega, pa svojega prodajam - pa ne zarad stroskov, ampak ker mi je presvohoten!! :?  stroski vzdrzevanja XRXa al pa TWja pa tud niso nizji od 35% stroskov za aprilio... :?




za 125cc se sliši veliko, ampak kokr jst vem morjo met usi 125 ccm motorji MAXIMALNO 15 konjev!! kar je več je proti zakonu, furaš se na risk pa ce te kapsi dubijo ti vzamejo prometno pa ti uradn serviser prešraufa motor pa še $$$$$....

#28 Zok

Zok

    Legenda

  • Člani
  • PipPipPipPipPip
  • 9028 Objav:
  • Spol:moški
  • Lokacija:Ponikva
  • Motocikel:laguna dCi (daily drive), ZZR 600 (weekend ride) & Blata Origami B1 replika (project bike)

Objavljeno 05. April 2003 - 19:07

MAXIMALNO 15 konjev!! kar je več je proti zakonu, furaš se na risk pa ce te kapsi dubijo ti vzamejo prometno pa ti uradn serviser prešraufa motor pa še $$$$$....


jao, zvenis tk k moj fotko!! :D :D :D :D

#29 manjak

manjak

    Car

  • Člani
  • PipPipPipPip
  • 3321 Objav:
  • Lokacija:Litija->Zgornji Log
  • Motocikel:Derbi Atlantis LC -> generalno zrihtan in prenovljen:)

Objavljeno 06. April 2003 - 13:00

me je mensch postave ze 3x ustavu pa ni meu kj praskat :D ! izpit splosni A, brez omejitev, pa masina original, nikol blokirana/odblokirana!! :D  :twisted:  :twisted:  :twisted:  

pi es: kr nej mi proba vzet prometno... :twisted: (najprej me mora dobit :twisted: )


Kolk ti pa gre? Realno...?

#30 Ice

Ice

    Legenda

  • Moderatorji
  • 23218 Objav:
  • Spol:moški
  • Lokacija:Graz/A
  • Motocikel:Suzuki GSF 1200 S, BMW K 1300 GT

Objavljeno 15. April 2003 - 06:44

Kroker
Novinec



Član od: petek, 28.03.2003 4:13
Objav: 2
Kraj: Borovnica
Objavljeno: 14 apr 2003 22:46 Zadeva: Hyosung XRX 125- navijanje?

--------------------------------------------------------------------------------

Lep pozdrav vsem, ki berete mojo temo.

Poleti načrtujem nakup tega motorja, zato me zelo zanima, kako bi se pri njem dalo povečati moč!
Že v prejšnjih objavah je nekaj pisalo o tem- prodajalci pa pravijo ful različno! Eden pravi- je pač 4T, tak kot je, je- za navijanje si pa kup 2T (te pa sovražim, zaradi groznih stroškov- pri nekaterih že ko niso nič naviti!)
Nekateri pa pravijo, da se da, sam da ne vejo kako!
Zato vas lepo prosim, da mi pomagate pri iskanju odgovora, jaz sem prepričan, da se ga da vsaj tja do 130 km/h, sam mi ni tok važna končna, bl rad bi imel pospeške, pa po možnosti lep zvok!
Drgač se pa govori, da ima kr dobro mašino, z velik rezerve, je ful poceni, pa tudi 4 ventile ima!

Če se komu da, naj mi prosim piše tudi na moj e-mail:

kroker@volja.net

Hvala za pomoč!
_________________
Take it easy, but hard!




0 članov prebira to temo

0 gostov in 0 anonimnežev