Skoči na vsebino

Popravilo nosilcev prednjih vilic


nobodyelse

Priporočene objave

Imam problem :) s svojo hondo cr 125 sem mal bl padu in sem polomil prednja dela, skozi katere gredo vilice. Da bo bolj jasno sem označil na simbolni sliki: http://shrani.si/f/3o/qj/3NpJzpoD/honda.png

 

Zgornji del (je šel na 2 dela) sem že dal švasat in mam zrihtan. Pri spodnjem je pa problem, da je vanj sprešana kovinska palica in ta palica je nakrivljena. Del je iz aluminija, palica je kovinska. Kličem, iščem kam bi dal to popravit pa zaenkrat še nisem našel pravega majstra. 

 

Mi lahko kdo kej pomaga? Sem pa iz LJ & KR, glih v MB se nebi vozil kazat ali se lahko popravi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam problem :) s svojo hondo cr 125 sem mal bl padu in sem polomil prednja dela, skozi katere gredo vilice. Da bo bolj jasno sem označil na simbolni sliki: http://shrani.si/f/3o/qj/3NpJzpoD/honda.png

 

Zgornji del (je šel na 2 dela) sem že dal švasat in mam zrihtan. Pri spodnjem je pa problem, da je vanj sprešana kovinska palica in ta palica je nakrivljena. Del je iz aluminija, palica je kovinska. Kličem, iščem kam bi dal to popravit pa zaenkrat še nisem našel pravega majstra. 

 

Mi lahko kdo kej pomaga? Sem pa iz LJ & KR, glih v MB se nebi vozil kazat ali se lahko popravi.

 

Če si zgornji križ zlomil na 2 dela, sem precej prepričana, da jih je dobro fasal tudi spodnji, pa ne samo ta del, ki se povezuje z geštelom, ki praviš da je kriv. Bi bila skoraj boljša opcija zamenjat spodnji križ. Pa ne pozabi pogledat, kaj je z ležaji v glavi in z geštelom- ležiščem za ležaje, ga rado grdo zvije in je treba na novo našvasat in rezkat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Osebno menim da je popravilo križev zelo nesmiselno, ker gre za kar pomemben del motorja. Boljše bi bilo da pogledaš malo na ebay za rabljene križe (reče se jim tudi triple clamp) in stvar zamenjaš.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore. S popravilom hitim ker bi ga rad samo prestavil(nosit ne gre), tudi če nebi bil primeren za resno vožno. 

 

Vidim da so rabljeni križi res kar ugodni, bom očitno res naročil in počakal..

 

HVala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm kaj mislite o tem:

http://www.ebay.co.uk/itm/Honda-CR-125-250-Triple-Clamps-/121653576843?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item1c531e448b

 

Že po sliki vidim da niso identični mojim. Napisano je da je od modela ~1990, moj je 1988. Moj je bil delan v seriji 1988-1989 (neki tazga 2 let sam) potem je 1990 prisel nov, ki je v produkciji 5let+.

 

Po sliki vidim da je palica drugačna (moja ima po celi dolžini isti premer) vendar to je vseeno v gištel bo itq pasal, važno da so dimenzije iste, premer luken od vilic.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm kaj mislite o tem:

http://www.ebay.co.uk/itm/Honda-CR-125-250-Triple-Clamps-/121653576843?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item1c531e448b

 

Že po sliki vidim da niso identični mojim. Napisano je da je od modela ~1990, moj je 1988. Moj je bil delan v seriji 1988-1989 (neki tazga 2 let sam) potem je 1990 prisel nov, ki je v produkciji 5let+.

 

Po sliki vidim da je palica drugačna (moja ima po celi dolžini isti premer) vendar to je vseeno v gištel bo itq pasal, važno da so dimenzije iste, premer luken od vilic.

Never mind.., vidu da je napisov premer vilic, ki so 1cm sirse od mojih..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne se igrat s svojim življenjem ( in potencialno tudi z življenji drugih) in

NE POPRAVLJATI VITALNIH DELOV MOTOCIKLA.

 

Sej se da aluminij lepo variti, vendar trdnost zvarjenca NIKOLI ne bo niti približno enaka kosu v originalnem stanju.

Zakaj:

Ker se med varjenjem spremeni struktura materiala zaradi pregrevanja;

Ker varilec verjetno ni prevaril materiala kot je treba (nevarnost neprevaritve - zlepa);

Ker varilec verjetno ni uporabil pravega dodajnega materiala (ker ne ve oznake osnovnega materiala)

...in še in še, vendar so to trije glavni rzlogi, zakaj se to ne dela.

Pa verjemi mi. Se spoznam na take stvari...  ;)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za nasvete. Zaenkrat ostajam pri popravilu.

 

Vrjamem da resen dirkac nikoli ne razmislja o popravilu takih stvari. Jaz sem še totalen začetnik (mam za sabo cca. 10h vozne, tale pauza mi je ze prov moreca.. bom su spet jovo na novo).. Vecino voznje imam res HARD enduro (voznja po skalah - max 10km/h). To da bi zašvasan aluminij popustil, od sile med voznjo, me pa niti malo ne skrbi..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako ti je pa pri 10km/h uspelo polomit vse? Ne igraj se! Na takih ključnih delih se ne špara!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za nasvete. Zaenkrat ostajam pri popravilu.

 

Vrjamem da resen dirkac nikoli ne razmislja o popravilu takih stvari. Jaz sem še totalen začetnik (mam za sabo cca. 10h vozne, tale pauza mi je ze prov moreca.. bom su spet jovo na novo).. Vecino voznje imam res HARD enduro (voznja po skalah - max 10km/h). To da bi zašvasan aluminij popustil, od sile med voznjo, me pa niti malo ne skrbi..

Glih zaradi tega bo popustil. Kdo ti je varil ? kak lokalni mojster ali nekdo ki obvada zadeve v nulo? Si potem toplotno obdelal aluminij da mu povrneš vsaj pribljižno take lastnosti kot jih je imel pred varjenjem? Drugače pa itak se igraš s svojim življenjem. good luck ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Srečno...   ;)

 

... pa upam, da ne prodaš motorja v takem stanju naprej nekomu ničhudegasluteč s tako HUUUUUDO napako na motorju, ki ga lahko košta življenja.... če se že tebi ne bo prej zlomilo.

 

..pa še nekaj ne razumem.

Voziš fuul na HARD, praviš...... in to z 10 km/h.

.... potemtakem, ti bo popravljen kos zdržal hitrost 4-5 km/h.... to pa si pol raje kupi gojzarje... pa pejdi peš po tistih skalah..  ;)

 

...sklepam, da si najstnik.... in če bi bil jaz tvoj oče...in bi videl, s kako šlamastiko se imaš namen vozit... v istem trenutku vzamem sekiro v roke in ti razsekam motor v prafaktorje...   ;)

Popravljeno . Popravil Zivnorc
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Srečno...   ;)

 

... pa upam, da ne prodaš motorja v takem stanju naprej nekomu ničhudegasluteč s tako HUUUUUDO napako na motorju, ki ga lahko košta življenja.... če se že tebi ne bo prej zlomilo.

 

..pa še nekaj ne razumem.

Voziš fuul na HARD, praviš...... in to z 10 km/h.

.... potemtakem, ti bo popravljen kos zdržal hitrost 4-5 km/h.... to pa si pol raje kupi gojzarje... pa pejdi peš po tistih skalah..  ;)

 

...sklepam, da si najstnik.... in če bi bil jaz tvoj oče...in bi videl, s kako šlamastiko se imaš namen vozit... v istem trenutku vzamem sekiro v roke in ti razsekam motor v prafaktorje...   ;)

Kšne motorje vi to vozite, da se jih da sekat s sekiro! xD Rajš drva sekat, motor pa prodat, zmlet, stalit ali zaklenit, dokler se ne uštima.

 

nobodyelse...pošlji mi zasebno sporočilo pa ti bom jst najdel poceni križe. Dobiš za 50€ tudi v Sloveniji, zamenjaš in si miren in varen.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trdnost in trajnost zlitin je zelo različna in ni odvisna samo od legirnih elementov, ampak tudi od proizvodnega procesa in toplotne obdelave. Slabo poznavanje teh vidikov je večkrat povzročilo njihovo napačno uporabo, kar je zlitine spravilo na slab glas.

Pomembna omejitev aluminijevih zlitin je dinamična vzdržljivost oziroma utrujenost. Aluminijeve zlitine, za razliko od jekel, nimajo nobene dobro definirane meje dinamične vzdržljivosti, kar pomeni, da lahko do zloma zaradi utrujenosti materiala pride tudi po zelo majhnem številu cikličnih obremenitev. Načrtovalci morajo zato obremenitve oceniti in izdelek načrtovati za omejeno in ne za neomejeno življenjsko dobo.

Druga pomembna lastnost aluminijevih zlitin je njihova občutljivost na toploto. Postopke, v katere je vključena toplotna obdelava, otežuje dejstvo, da se aluminij stali brez predhodnega žarenja, ki je značilno za železo. Avtogeno varjenje zato zateva veliko izkušenj, ker ni nobenih vidnih predhodnih znakov, kdaj se bo material raztalil. Zlitine so po toplotni obdelavi, kakršni sta na primer varjenje in spajkanje, podvržene notranjim napetostim. Težave povzročajo tudi nizka tališča, zaradi katerih so bolj občutljive na zvitje zaradi povišane temperature v okolici. Notranje napetosti se lahko zmanjšajo z naknadno toplotno obdelavo, v kateri se toplotno obdelani deli ponovno segrejajo in nato počasi ohladijo (popuščanje).

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lepo si tole napisal.

Dodal bi še, da imajo alu zlitine še eno slabo lastnost. Staranje.

Nekatere materiale umetno starajo, da dobijo tisto "pravo lastnost", ki jo želimo... pri aluminiju pa je ta pojav nezaželen.

 

Pa še tole. Pri varjenju Al-zlitin je problem ravno ta, kot si napisal, da ne vidiš, kdaj ima pravo temperaturo, ko se material začne taliti...ampak se samo stali, brez opozorila. Al je zelo dober prevodnik toplote, zato mora biti vnos toplote močan in točkoven, da segreješ samo minimalno okolico zvarnega mesta. V tej toplotno vplivni coni se pa dogajajo spremembe v velikosti kristalnih zrn in izločanju legirnih elementov... (ali obratno)...in v tem območju je kristalna struktura čisto drugačna, kot v osnovnem materialu. včasih se da to kristalno strukturo "popraviti" s termično obdelavo... v večini primerov pa ne več. Zato je tako popravilo vitalnih delov motocikla vedno tvegano.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!