Skoči na vsebino

Predelave, Cafe Racer, Brat, Bobber, Scrambler, itd.


Noise

Priporočene objave

Zanima me, ce prodaja kdo kaksne dele za hondo cx500. Najbolj potrebujem tank, iscem pa se vilice upsidedown najrajsi v rdeci barvi ter zadnjo vzmet dolzine 305-320mm. 

 

image.jpeg

image.jpeg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 urami, Kingi pravi:

Zanima me, ce prodaja kdo kaksne dele za hondo cx500. Najbolj potrebujem tank, iscem pa se vilice upsidedown najrajsi v rdeci barvi ter zadnjo vzmet dolzine 305-320mm. 

Blizu Ptuja je en trgovec, ki ima veliko rabljenih motorjev in delov. Moto Spirit ali SS moto se imenuje. Poguglaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Arzen pravi:

A je tale iz Iga?

Ne, ni iz Iga.

pred 5 minutami, tomash pravi:

Ali kdo že probal peljati tak motor? Gre ok, ali je potrebna posebna spretnost?

Jaz tule gor objavljam različne domače predelave, naj se vidi raznolikost in kreativnost... Sam veš, da pravega Chopperja ni ravno lahko peljat po ovinkih. Pa hard tail Bobber tudi ni najboljša izbira za daljše ture... Odločitev za nakup takih in podobnih bajkov je bolj emotivne kot pa racionalne narave...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, izibajker pravi:

Blizu Ptuja je en trgovec, ki ima veliko rabljenih motorjev in delov. Moto Spirit ali SS moto se imenuje. Poguglaj.

Ja sam ce ga klices nisi nic naredil..mores do njega...je tak bol da ga boli k.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, duce750 pravi:

Ja sam ce ga klices nisi nic naredil..mores do njega...je tak bol da ga boli k.....

full je zaseden ker si nalaga preveč dela .. drugače pa se vsedi na motor pa si naredi furco do njega pa naj ti razkaže robo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar prispela: Honda CX 500 letnik 1978. Tile motorji zaradi priljubljenosti pri predelovalcih postajajo precej redki... Tako da če kdo išče zimski projekt ni za odlašat...

Motor je v dobrem stanju, je kompleten (po želji priložim zadnje smernike), lepo vžiga in teče. Okvirna cena 1700 eur.

https://www.facebook.com/Analogmotors/

2016-09-14 11.53.07.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo jest sm se v teh dneh lotil obnove Jawe 350 TS in sm se zdej odloču da bi jo predelou v cafe racerja. Edino kar me še odvrača od predelave je vprašanje kako je potem z registracijo? Ima kdo kakšno informacijo glede tega? Je treba pol motor nanovo homologirat glede na to da bojo gor (skor) vsi originalni deli? 

 

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če imaš prometno, potem greš na registracijo in je to to. Drugače pa ja, načeloma bi moral homologirat vsako spremembo, je pa to posebno poglavje. Če gre skozi registracijo potem ni panike se boš pač vozil z malo pošminkiranim motorjem. Si pa za vsak slučaj obdrži vse račune in navodila za posamezne novo vgrajene dele. Kot sem že nekje napisal, mi smo na Luni in ne v Evropi. V Angliji naprimer, se s tem ne ubadajo. Brez strahu, kar zagrizi, bo že nekako. Če ne probaš, potem ne veš.

Popravljeno . Popravil tomash
napaka
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

prosim brez zamere - čisto moje osebno mnenje : črne objemke bi lahko bile rdeče .. mat aluminij zgoraj ,črna zadnja luč . krom smerokazi  , črna vzmet in krom amortizer ,  črne izpušne cevi in krom lonci  - za moj okus-ne gre skupaj .. 

meni je bolj všeč ali kombinacija mat + brushed ali pa glos + krom.. mat črna osnova +mat rdeč gištel in ostalo krom mi je tudi cool .. 

linija izpuha - odvisno kaj se želi povdariti - črna ali pa krom ..ti lonci na tem motorju preveč bleščeče izstopajo in razbijejo samo harmonijo motorja .. 

poizkusi lonce na fotošopu mat črne in obrobo okoli luči ter smerokaze mat črno pa prilimaj slikco če se ti da .. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko ga vidiš v živo je zelo cool vse skupaj. Zadeva je zaključena, sva z mislimi že drugje.

po svoje imaš pa lahko tudi prav. Vsake oči imajo svojga malarja. Če te pa res zanima, potem pa samo reci.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 13. 10. 2016 ob 21:43, tomash pravi:

ko ga vidiš v živo je zelo cool vse skupaj. Zadeva je zaključena, sva z mislimi že drugje....

Pred časom sem par razmišljanj na to temo že napisal. Še vedno sem mnenja, da so "najbolj optimalne" predelave tiste, ki so delane po okusu naročnika (oz. bodočega lastnika, uporabnika). Z izrazom "najbolj optimalne" imam seveda v mislih predelave, ki se tudi realno prodajo. Prav zato se ready made custom predelave pri nas prodajajo v kar velikem številu, proda pa se jih zelo malo... Pa upam, da tudi @tomash, deli moje mnenje. To je pač njegov pilotski (ne pa tudi prvi) projekt. Naredil ga je "vnaprej". Upam, da mu bo kdo v prihodnje prišel v delavnico in izdal naročilo za novo predelavo, po meri, custom made... Tegale Guzzija pa bi morda lažje prodal na tujem trgu...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!