Skoči na vsebino

Potovalne endure aka. "Kaj bi izbral ti?"


Ferrarist

  

161 članov je glasovalo

  1. 1. Kateri motor izmed naštetih bi kupili?

    • Aprilia CAPONORD
      13
    • BMW R1200GS/ADV
      35
    • BMW S1000XR
      6
    • Ducati MULTISTRADA
      12
    • Honda VFR X
      7
    • Kawasaki VERSYS
      12
    • KTM ADVENTURE/SUPERADVENTURE
      26
    • Suzuki V-STROM
      10
    • Triumph TIGER
      14
    • Yamaha SUPER TENERE
      26


Priporočene objave

Zame je enduro tudi, če bi bilo 100% asfalta, zato ker se z njim lepše peljem na dolgi poti, pa na kratki tudi, pa tudi niso tako "polišpani" kot cestaki, ker jih rad po tleh mečem, pa čistit se mi jih ne ljubi, pa... :)

 

Med naštetimi pa niso vsi enduro, zato bi bilo verjetno dobro prej ugotoviti, kakšen motor sploh, :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no ja, recimo da XR in multi ne pašeta tukej noter ob bok recimo ADVju, pa KTMju Super...sta pa (pri 95+% asfalta) čisto dobra oz. v določenih pogojih celo boljša. Iščem motor, ki bo dovolj visok zame, dovolj udoben, primeren za vikend (in kaj več) turce. Zato mi pride v poštev tale segment...tudi če bi se vozil 101% po cesti, mi cestak ne pride v poštev, ker iščem udobje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... jaz sem sredi 2014 kupil Super Tenere 1200 ...

... kandidata sta bila še Honda Crostourer 1200 in Tiger 1200 ...

... Honda je odpadla, ker mi jo niso mogli dobavit ... iskal sem nov motor ...

... pri Tigru sem imel pomisleke glede servisne mreže ...

... BMW ni bil opcija, ker mi ne "leži" ...

... pred tem sem vozil Bandita 1200 in Hondo CB 1300 ...

... včinoma vozim po asfaltu, makadam ni problem, se ga pa izogibam ...

... zakaj velika endura? ...

... zaradi dobrega položaja sedanja - udobnosti ... zaradi dobre veterne in dežne zaščite ...

... zaradi izrednega vzmetenja ... se mi zdi da so vse ceste na novo asfaltirali ...

... zaradi gretja ročk ... možnosti enostavne nadgradnje s kovčki za potovanja ...

 

... izbira je stvar vsakega posameznika ... jaz sem se odločil glede na informacije iz neta - tuji forumi, preiskusa motorjev in vedenja od prej ...

 

... prepričan sem, da z veliko enduro ne moreš narediti napake ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

k. In ja, lahko bi si privoščil kateregakoli, vem, 

Če bi bil jaz v tej vlogi, bi metal kocko, na kateri bi bila na štirih poljih beseda DMS, na dveh pa GS.

 

Pa žal nisem... :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

s tujim denarjem? multistrado. S svojim? najleps sm sedel na stromu. kljub ceni, sem se bols pocutu kot na gsu, super tenereju in versysu. suzuki ni "moja" znamka, in na papirju je strom v zaostanku kar se moci tice....tud koncna izdelava ni bas nesto...ampak ergonomija, cvrstost in v2 grunt za dobrih 10000 nov s trgovine...objektivno? Tezko premagljivo. definitivno bi raj stroma+korziko+svicarske alpe+se kaj, kot pa GSko in Pag+Krk

sem se pa vceraj spotaknil ob 2 leti stare versyse 1000 ki jih italjani prodajajo po 6700€!!! Motor je res vprasljive estetike in verjetno ga bo tezko dat naprej...al ipaq, je zelo sodoben, dober in mocn motor.....

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Polovico iz seznama lahko vidite pri nas v garaži. Vsak se lahko neobvezno oglasi in debatiramo kako in kaj, kaj crkne, katere gume, kaj se proda, itd... Mogoče celo enkrat napišem esej.... Sam kdo bo to bral :doze:

 

Jaz, z veseljem. Eno so razni testi, ko se testerji dobrikajo proizvajalcem ali motor komajda preizkusijo, nekaj popolnoma drugega pa je nekaj let izkušenj s floto motorjev, ki na leto dela 40.000+ km po motorju. Res bi me zanimale primerjave.

 

Da pristavim še svoj lonček:

Če si na asfaltirani cesti 99% časa in če preostali 1% predstavlja lep makadam, sploh ne glej potovalne endure. PIKA!

 

Popolnoma legitimno razmišljanje...zate ;)

 

P.S.

Tale tema spada pod Splošno!

Popravljeno . Popravil Fritz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men bi ustrezal zacet pri nemcu cez avstrica na japonca. same sile osi vidm!

98 sem s tenere 660 prevozu skor celo bizantinsko cesarstvo, vecina po asfaltu k je mejil na neki druzga pa je vseen slo super. Z danasnjo tehniko pa tolk bols - or not:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če delaš veliko km in je od tega 99% asfalta, potem se vse velike endure skrijejo pred pravimi turerji tipa RT, Pan European in podobnimi (GW, Electra Glide in K1600 bom raje izvzel iz primerjave). Vetrna zaščita pri turerjih je neprimerljivo boljša, položaj pri sedenju pa mnogo primernejši za res dolge vožnje. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Turerji so zame prenizki...dejansko je edini tip motorja ki mi sede to kar je na seznamu...s tem da so recimo versys, s1000 in multi bolj cestno orientirani, ostali pa pač "ta prave" potovalne endure, pol imamo pa še GSA in SuperAdv, ki sta že kar nekako skorej čista big endurota :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no, to da si vsi želimo najboljšega in najdražjega, je že jasno...bolj me zanima kaj bi se odločil če bi ga kupili sami, če nismo že vnaprej zaljubljeni v enega izmed njih oz. če gledamo nevtralno glede na znamko. Praktično kateri ima nekako najboljši price/performance razmerje.

 

Z naskokom Cagiva elefant 900 ;)

Sploh če bi rad prebrodil eno sezono in se potem dokončno odločil.

Jaz bi nekako se odločil za aprilio..ampak rally raid..če bi bila nova..če pa ne pa za morinija granpasso 1200..oziroma cagiva..to je potem rang od 2500 - 16.000

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

letos sem v cca 4 mescih "sezone" (kupil sem ga sredi avgusta) naredil 6k km...tako,da....recimo da v dobri sezoni 15-20k. In ja, lahko bi si privoščil kateregakoli, še posebej mi je všeč BMWjeva 3easy ride opcija...samo ne vem, če je toliko boljši kot je dražji. Priznam pa, ga sanjam....če bi bil recimo 2-3k dražji od recimo v-stroma, versysa itd, nebi niti pomislil... Sem pa sedel na Primoževem LCju in nisem mogel verjeti, kako lažji občutek (na mestu) daje napram prejšnjemu. Kako je med vožnjo ne vem, ker ga še nisem vozil...kaj pa ostali? Mal napišite razlike v sami vožnji tisti, ki ste jih že več sprobali....Kmet?

 

...če sanjša Bemfla, kupi Bemfla, sploh če je cekinov dovolj...saj boš vedno pogledoval za njim; sam sem sanjal bmw5, vedno delal kompromise, iskal na avto netu kakšno dobro varianto, se obračal za vsakim...pred dvema letoma šel v selmar, si ga sestavil (oprema) in kupil novega, zdaj je pa mir...še vedno se mi smeji, ko se vsedem in zapeljem...

 

3easy ride...vse je ok, le obezni kasko za 3 leta kar podraži vso zadevo; pač ne smeš računati...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Polovico iz seznama lahko vidite pri nas v garaži. Vsak se lahko neobvezno oglasi in debatiramo kako in kaj, kaj crkne, katere gume, kaj se proda, itd... Mogoče celo enkrat napišem esej.... Sam kdo bo to bral :doze:

Bladzo, jaz bi z veseljem prebral tvoj esej!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ferarist, u bistvu si odgovoril že sam sebi. iščeš samo še potrditev. Če boš kupil karkoli drugega kot BMW ti bo žal in boš verjetno v roku1-3 let menjal. Če te moti tista razlika 2-3k eur, se ne sekiraj, ker je upravičena. Če imaš denar potem se nehaj spraševati pa pojdi kupit.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od vseh telih naštetih,sem se peljau samo z dvema,pa še to majhno razdalijo. Jaz bi izbral 100% KTM adventure! :OK:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

spet drugemu izbiramo motor ... :P ... vzam BMW/ADV ali KTM/ADV  če maš dnar, če ne pa suzukija al pa kawasakija .. z nobenim ne boš falil ...

 

jaz izbiram motor najprej na mojo višino in na položaj, ki ga imam na motorju, nato model motorja za način vožnje, ki jo bom večinoma uporabljal, šele kasneje je stil in znamka motorja, ki je pa v večini odvisna od razpoložljivega finančnega stanja.

 

:krneki:

Popravljeno . Popravil maus
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot je Maus napisal...sicer KTM nisem vozil vozil pa sem tanovega V-stroma 1000 in Tiger Exporer (ti nisi napisal ali gledas tigra ali tigrčka :P)...GS-a itak mam v garazi...z nobenim ne bos zgresil, vse je odvisno od tega kolk si pripravljen odštet. Na tistem, ki nisi se vsaj sedel bos pa 24.1. verjetno ko gremo v Verono  :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z naskokom Cagiva elefant 900 ;)

Sploh če bi rad prebrodil eno sezono in se potem dokončno odločil.

Jaz bi nekako se odločil za aprilio..ampak rally raid..če bi bila nova..če pa ne pa za morinija granpasso 1200..oziroma cagiva..to je potem rang od 2500 - 16.000

Kje od naštetih pa ti vidiš napisane te motorje ki jih omenjaš -----npr----če se držimo teme  :kva1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

spet drugemu izbiramo motor ... :P ... vzam BMW/ADV ali KTM/ADV če maš dnar, če ne pa suzukija al pa kawasakija .. z nobenim ne boš falil ...

jaz izbiram motor najprej na mojo višino in na položaj, ki ga imam na motorju, nato model motorja za način vožnje, ki jo bom večinoma uporabljal, šele kasneje je stil in znamka motorja, ki je pa v večini odvisna od razpoložljivega finančnega stanja.

:krneki:

V bistvu ni bil namen teme da izbiramo kakšen motor naj kupim JAZ, ampak nekako: kaj kateri od naštetih ponuja za kakšen denar, kaj ste pri kateremu pogrešali/pogrešate in kaj vam je najbolj všeč? Skratka izkušnje...

Mene je na (staremu) GS-u motlo to da sem parkrat na makadamu z nogo fejst udaru v cilinder, malo pa me moti močno dvigovanje nosa ob pospeševanju...no, to je verjetno kompenzacija za tisto eno izmed the best lastnosti ob zaviranju, ko se ti praktično ne posede popolnoma nič...sem si pa želel(če bi že lahko izbiral) tudi višjo vetrno zaščito, kakšen dodaten cm višine in alu kovčke (če se zvrneš, lahko te variote-ki so drugače res dobra rešitev- vržeš kar v smeti. Tako, da...če bi šel v nakup BMWja, bi verjetno vzel ADV. Mi je pa všečen recimo tudi sam versys, pa biiiistveno cenej je. Mogoče je res (vsaj po podatkih) težka krava....A tudi GSW/ADV je težek, ko ga imaš pod ritjo pa deluje vsaj 30kg lažji kot moj. V-stroma ima en prijatelj v sosednji vasi, ki je prej imel GSA...on pravi da je GSA sicer top zadeva, vendar niti približno toliko boljši kot je V-strom cenejši... Kmet, sorry, zajebal sem...napisal sem nekaj "vodilnih".

Popravljeno . Popravil Ferrarist
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zame sta odgovora da oziroma trije:

- XT1200ZE z elektronskim vzmetenjem in tempomatom, gretjem, pod 15.000€

- KTM 1190 Adventure ®

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zame sta odgovora da oziroma trije:

- XT1200ZE z elektronskim vzmetenjem in tempomatom, gretjem, pod 15.000€

- KTM 1190 Adventure ®

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res bi bilo dobro specificirat, za katerega Tigra gre. Obstajajo namreč trije. Čeprav gre iz opisa razbrati, da je verjetno mišljen Tiger explorer 1200.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v življenju še nisem našu motorja, ki bi mi v vsem ustrezal in sem do sedaj vsakega malo prilagodil sebi ... zamenjal amortizerje ali tačke ali izpuh ali šipco ali ročke ali sedež ali krmilo .... ect ect

 

torej ... najbližje željam in potem prilagoditev

 

navijanje za znamko je bušit

 

(razen za kwako :jezik: )

 

:krneki:

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozil vse razen Aprillija Caponord,BMW S1000XR in izmed vseh zaenkrat dam glas KTM1190ADV ker je motor rerlativno lažji kot ostali navedeni,ker ima malo porabo napram konjenici (150hp) 5.7 L na 100km ki pa jih vedno odpeljem dinamično če ne celo preveč dinamično  :P Njegova odlika je tudi zelo dobro že v originalu vzmetenje WP elektronsko prilagodljivo pa novi Boschev sistem MSC ,prostorni kovčki,udoben sedež ,odlične luči in servisni interval na 15kkm,lična izdelava motorja,tudi podrobnosti itd.....je pa tu še cena za katero KTM nudi neprimerno več kot ostali v tem segmentu!

 

Seveda pa lahko napišem tudi po kakšno lastnost o ostalih,ki sem jih imel možnost vozit oziroma lastiti.

 

GSA -dober motor,super avtonomija,slabo vzmetenje ,meni premalo odziven agregat,varčen,pretežek (po poškodbi kolena),in zadaj se je žena pritoževala nad udobjem in vožnjo.....

 

Kawasaki Versys-pustil me je hladnega,najkrajše lahko opišem nikjer ne briljira a vsepovsod je dober

 

Multistradas- do sedaj motor na katerem sedim najlepše in najbolj ugodno,zelo dober agregat,slabo prestavno razmerje,slabe luči in nedodelani detajli kot so izpuh+katalizator...itd....niso mi všeč tudi nastavitve v menujih(komplicirano) vizuelno meni zelo lep motor,tresljaji so moteči....

 

Suzuki V-Strom-peljal sem samo starega in prosim brez zamere lastnikov določenega modela,ko sem se usedel iz GSA na V-Stroma lahko kratko in jedrnato rečem "drvarnica" edini ki ga od naštetih resnično ne bi želel imeti.....

 

Triumph- premalo vozil da bi lahko pametoval ampak tisto kar sem ga je bila poezija,super agregat,zadovoljiva in pregledna armaturka,spet malo slabše vzmetenje,vizuelno všečen ,ergonomija top .....

 

XTZ- ja po njej sem se pa že večkret oziral in je edini Japonski Enduro ki si ga bi želel imeti,ciklistika podobna GS-u zelo vodljiv,meni osebno boljši agregat od GS-a,malo špartanski števec in predvsem me spet zmoti teža motocikla....

 

Na kratko sem opisal kako vidim jaz te motorje in kako sem jih doživel :)

Popravljeno . Popravil Kmet2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!