Skoči na vsebino

Head porting


gsb

Priporočene objave

Zdravo !

Obnavljam staro hondo cb 750 four letnik 1973 in imam sledece vprasanje.Kdo obdeluje glave (head porting ) pri nas .Imam nekaj delavnic v Nemciji vendar bi dal narediti to doma ce bi slo ,ker je posiljanje takih stvari vedno muka .Potrebno je portat kanale in pripravit za malo vecje fergazerje(tmr 32 D5 -mikuni flatslide). Hvala za nasvet

Lp gsb

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To ti lahko naredi Urbančič motorsport, star dec,ki je predelal-natunal veliko avtomobilov za rally slo sceno. Samo on to dela ročno, to je na "oko", najboljše je na stroj, samo to je pa v Us&a :) pomojem edini tapravi naslov za v piko poportat glavo, ne na nek približek, no sej lahko zadane ampak večinoma je približek kar verjetno veš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S strojem se lahko itak sam začetni del kanalov popravi okrogline je pa treba vse na roke naredit da imaš presek povsod enak in da ni nikjer ostrih robov nobena velika znanost in tako to delajo vsi priznani ljudje na tem področju s tem da je dobro potem vsisne kanale fino speskat izpušne pa spolirat. in tudi če to narediš boš potem problem premaknil na naslednjo šibko točko in to je ventil. Tako da se splača dat še večje vsisne ventile če se že igraš s tem izpušni lahko ostanejo enaki saj želiš čimvečjo hitrost izpušnih plinov. In potem se spet pojavi problem ker če hočeš preformance za ta setup rabiš drugačno gred z daljšimi odpiralnimi časi ,...

 

Zdej če se ti gre za preformance je treba komplet glavo poravit. Če pa hočeš samo te karburatorje potem je najbolje da se naredi samo adapter iz tega tvojega karburatorja na original pritrdilno mesto.

 

Pa vprašanje je kolk € imaš na voljo za ta hec ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sliši se kot dober projekt, ampak a ni škoda original glave takega letnika predelovat? Tudi nekej ful ne boš iztisnil vn?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo !

 

Hvala za naslov.Glava se bo speskala z steklenimi kroglicami ,gred pride druga not ,kakor tudi bati (Wiseco 836 piston kit).Glede adapterjev je pa tako -v osnovi ti fergazerji pašejo na gumice od glave -gre za proces kot ga je opisal tardeč ,ker drugače samo z fergazerji nima smisla začet.Gre samo da se izboljša performance -bo normalen street motor ( kolega v Nemčiji ima ca 80 PS ..) .Glede glave pa tako -ne ni je škoda ,ker je kar dober trg zunaj tako da dobiš dele brez problema .Pa še odgovor  za tardečga : :whistle: več kot žena misli da bo prišlo... :D

gsb

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!