Skoči na vsebino

Yamaha XT660Z Tenere VS BMW G650GS Sertao?


bregar07

Priporočene objave

Napisal sem da omenjeni enocilindraši ne zdržijo vožnje 700 km daleč s hitrostjo 150 km/h.In to drži.Preberite malo forume in govorite z ljudmi ki s takšnimi motorji prevozijo celih 150 do 200 km na dan.Komur je to užitek naj izvoli.Jaz sem šel iz Maribora v Mongolijo. Na mongolski meji sem bil čez pet dni.Do tja je 8000 km oziroma kak mesec vožnje pri vaših potovalnih hitrostih.

Ne le enocilindraši, tudi malokateri motorist zdrži tak tempo in kapo dol pred takim rezultatom :OK:

...na reliju Dakar pa vseeno zdržijo enocilindraši dovolj in so hitrejši od težjih "krav" 

Zame je razlika med 1200 in 650 precej manjša in ne bi trdil, da z močnejšim motorjem lahko prevozim precej daljšo razdaljo naenkrat. Tudi povprečna potovalna hitrost se po občutku veliko ne razlikuje...če odvzamem posamezne hitrejše odseke. Do 130 je tudi šeststotak dovolj prožen, nad to hitrostjo je pa vožnja večinoma že prekršek.

No ja, zame neko hitenje ni privlačno in marsikdaj mi je bilo žal, ker sem že vnaprej načrtoval in rezerviral nek cilj pa sem se potem med dnevom naveličal vožnje in bi najraje nekje zaparkiral in se odpočil...malo "zadremal" ker je bila potem vožnja bolj muka in mi tisti del poti ni ostal v spominu,... sem se preveč obremenjeval s samo vožnjo.

 

Ob tem bi omenil neko misel, ki jo je izrekel pokojni alpinist: "Kdor išče cilj bo ostal prazen, ko ga najde, kdor pa najde pot, bo cilj vedno nosil v srcu."...in zame je bolj pomembno, da uživam celo pot, ne le na cilju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekateri pač žal ne razumejo kar preberejo!? Napisal sem da omenjeni enocilindraši ne zdržijo vožnje 700 km daleč s hitrostjo 150 km/h.In to drži.Preberite malo forume in govorite z ljudmi ki s takšnimi motorji prevozijo celih 150 do 200 km na dan.Komur je to užitek naj izvoli.Jaz sem šel iz Maribora v Mongolijo. Na mongolski meji sem bil čez pet dni.Do tja je 8000 km oziroma kak mesec vožnje pri vaših potovalnih hitrostih.

 

Pa še zanimiva stvar:kako to da si ljudje jemljejo čas in očitno z motorjem vozijo 60-80 na uro in uživajo v potovanju če pa še nikoli nisem srečal avtomobilista s to logiko.

ajt, mal pretiravas. morda ne mores vozit 150, lahko pa komot 130. popolnoma brez matranja za motor in soferja. pri 8000km je to lih ene 8 ur razlike. to je uro na jurja km. m3n se zdi dokaj nepomembno al pridem u ulan bator ob 8 zjutraj ali ob 16 popoldan.

in ce nisi se srecal avtomobilistov ki cjazijo 60 in uzivajo v razgledih, potovanju in opazovanju okolice...si verjetno spregledal vse ceske turiste na jadranki, ko se cela familija pred Rabom nalima na desna okna...

jez sm sm skoraj 100% da je clovek sibkejsi clen od novega modernega 1 cilinderca. Se pa s tabo cist strinjam da je jurja in dva bata ful bols kot 1pistonec.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

 

Ob tem bi omenil neko misel, ki jo je izrekel pokojni alpinist: "Kdor išče cilj bo ostal prazen, ko ga najde, kdor pa najde pot, bo cilj vedno nosil v srcu."...in zame je bolj pomembno, da uživam celo pot, ne le na cilju.

 Očitno sem našel pot,drugače ne bi prišel do cilja! :kva2:

Užival sem celo pot in to dva krat bolj(in hitreje) :grim

 

Dejansko je res tako kot pišeš v zadnjem stavku čeprav bi na cilju v Mongoliji dosti rajši vozil lahkega enocolindaša ! Kar sem itak že pisal v moji temi.

L.P. Bambi

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!