Skoči na vsebino

Yamaha XT660Z Tenere VS BMW G650GS Sertao?


bregar07

Priporočene objave

Yamaha XT660Z Tenere VS BMW G650GS Sertao

 

tds-bmw-vs.png

 

Zanimajo me konkretna in utemeljena mnenja kateri motocikel je bolj primeren za naslednjo turo:

- limit moči je 35kW

- minimalno tri leta dolgo solo (s krajšimi deli s sopotnico) potovanje okoli sveta

- vožnja bo sestavljena nekje iz 70% ceste (vključujoč trd makadam) in 30% blata, brezpotij, 'kozjih stez'

- višina voznika 181cm

- garancija je precej nepredmetna saj nameravam motor servisirati sam; iz tega naslova morajo biti 'pokvarljivi' deli lahko dostopni in enostavni za menjat, dolgi servisni intervali govorijo Yamahi v korist

- osnovne stvar mora znat popravit vsak tretji lokalni mehanik v Kazahstanu

- dva stranska 38L kufra + drybag

- stock pripravljenost na izzive

 

Še nekaj vprašanj:

1. Kako kritično je originalno vzmetenje Yamahe? Marsikdo priporoča menjavo vilic in amortizerjev, a to spet prinese stroške...

2. Vsi omenjajo višino Tenerejke, bi znal biti to problem za mojo višino?

3. Pozna kdo morda koga od šefov pri Delta Team Krško? Potovanje bo spremljano na spletni strani in medijsko pokrito..

4. Pri Tenerejki mi ni všeč, da je precej oskubljena nova. Nima niti ščitnikov rok, kar je že kar malo sramotno za tak motor, dodatno bi potem vgradil še gretje ročk in tempomat.

 

Res bi bil hvaležen, če pokomentirate zakaj bi izbrali en ali drugi motor, komentari v stilu "Yamaha for life" mi ne pomagajo prav nič.. Prosim tudi, da se izogibate predlogom DR650 ali podobnih drvarnic, ker nekako niso v istem rangu potovalnih motorjev kot omenjena dva. Sem pa seveda odprt za vse druge predloge :)

 

Hvala vnaprej,

Bregar

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V primeru odločitve za Tenerejko; ABS se mi zdi 'a must have' varnostni sistem. Po prebranem citatu spodaj pa sem se resno zamislil. Akumulator pod tankom? Precej manjši hod vilic? Ne univerzalnost delov za ABS/non ABS verzijo?? Nevem no...

On the ABS model there are numerous rushed changes that will make your life miserable. Different shape tank, shit short suspension (however it is a bit stiffer), metal ABS tubes going everywhere, etc. The biggest annoyance was the battery. WHO THE HELL PLACES IT UNDER THE TANK?! To get to it you had to remove the whole godamn fuel tank. Where the battery used to be just under the seat, now there is the ABS unit, a big heavy piece of shit, with metal tubes going everywhere. Flat battery for some reason? Get ready to disassemble half the fucking bike.

Also when ordering farkles for the bike you always have to send them an email first asking if it will also fit the ABS-version. More often than not you will get a reply saying no. ABS-version is not very common it seems. I felt like the only one on the internet that had one

No, the ABS version is just stupid. Don't buy it. Can't even disable it without having to go under the seat to pull a fuse.

http://www.advrider.com/forums/showpost.php?p=23694100&postcount=3

Popravljeno . Popravil bregar07
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta Sertao je verjetno pri nas dokaj nepoznan model. Zdi se mi, da ga izdelujejo v Braziliji za bolj južnoameriško tržišče in ni popolnoma enak nekdanjemu F 650 GS-u z 650 ccm Rotaxovim motorjem. Ima stari Rotaxov motor ali je Loncinove izdelave kot ostala dva 800 kubična? Glede višine sedeža je omenjeno 86 cm, če sem našel pravo mero, kar pomeni le dober centimeter razlike z Tenerejko. Glede na tvojo višino bosta morda oba malo visoka ampak pri daljši vožnji je to celo prednost, težje je le manevriranje na mestu, pa še to se s pravo tehniko da obvladat. Sicer lahko tudi znižaš motor z zamenjavo vzmetenja ampak to je spet strošek.

Kaj pa model Yamahe XT 660 R, ki je malo nižji od tenerejke in bolj cestno usmerjen z enakim motorjem, ki je preverjeno trpežen...lahko malo prebereš v temi grand enduro Slovenija, kjer je ta motor kar dobro opisan: http://www.motosvet.com/tabla/topic/31735-grand-enduro-slovenija/

...nočem favorizirati Yamahe ampak ta BMW mi je res nepoznan.

Popravljeno . Popravil vandrovec
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sertaota naj bi izdelovali v Nemčiji, agregat pa je proizvajan po nemških standardih na Kitajskem (Loncin).

 

Višina sedeža Tenerejke in vzmetenje:

ABS: suspension front 160mm, rear 150mm, seatheight 860mm;
Standard: suspension front 210mm, rear 200mm, seatheight 895mm.

 

Sertao:

861mm

 

ABS se mi zdi zelo dobra zadeva, še posebej ko sem pol ure nazaj prebral, da je Alistair Farland (24) umrl v Mehiki v nesreči ob poskusu Transameriške poti..

Akumulatorja naj ne bi bilo treba servisirati ampak vseeno, nikoli ne veš, in da je treba cel tank dol vzet, da prideš do njega je milo rečeno glupost!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če gledaš strošek celotnega projekta, je predelava motorja zanemarljiva postavka. Katerega koli že boš vzel ga boš moral pred potjo vsaj malo prilagodit. Tisti ščitniki rok so še najmanjši problem. Amortizerje obvezno zamenjat (konec koncev ne greš samo do Zadra na sardele). Jaz bi namestil še: alu kovčke, cevno zaščito, centralno stojalo če ga nima, gel sedež, gps... Glede izbire motorja pa ima vsak svoje mnenje. Jaz bi šel naokoli z drvarnico na vplinjače. Od tanovih pa tale tvoja yamaha sploh ni tako slaba izbira. Pa kakšna Transalp je tudi precej hvaležna. Ključno vprašanje je kako boš reševal težave ko bo kaj crknilo. Kako boš prišel do delov in kako je z servisno mrežo v krajih kamor se odpravljaš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupiš novega sertao pa imaš 2 leti mobilno garancijo,crkne pokličeš pa naj rešujejo,v tem času pa ti mora BMW če ne odpravi napake v določenem roku  ti mora dostavit nadomestno vozilo ,plačat prenočišče in hrano skratka vse stroške ki so posledica okvare,tako naj bi bilo ,kakšna je realnost ne vem ker mi še noben bmw ni crknil!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, ampak za to pa moraš potem servisirat na BMW servisih najbrž... Čeprav sem bil v začetku 99% prepričan v uporabe BMWja, me preseneča nenaklonjenost tej znamki ko mu stoji ob boku Tenere. Kmet, zate vem da si imel dve 650ki, si imel priložnost vozit Tenerejko? Kak komentar na primerjavo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mel sem 2 F650GS in CS ter 2 F650GS (Twin) z nobenim problemov,Tenerejko sem vozil pa samo 1200,tako da ti ne morem dati mnenja kateri je boljši za take podvige. Več bi ti lahko o tenerejki povedal forumaš Ni3ous !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

. Ključno vprašanje je kako boš reševal težave ko bo kaj crknilo. Kako boš prišel do delov in kako je z servisno mrežo v krajih kamor se odpravljaš.

Samo v vednost.

Nama je letos motor krepnil v Nemčiji. Postavljena diagnoza (napačna) in čakanje na del naj bi bil 3 do 7 dni. 

Noben sogovornik ni znal angleško, tako da noben dogovor ni bil siguren. Ker je bilo sporazumevanje otežkočeno, sva se odločila in motor prepustila zavarovalnici.

Doma je bila postavljena pravilna diagnoza, kar pomeni, da bi se čakanje podaljšalo že za enkrat. 

Ne znam si predstavljati popravilo motorja nekje bogu za hrbtom, kjer po pomožnosti  nimajo niti signala, da pokličeš pomoč.

Ampak, naj te to ne odvrne. Samo dobro se pripravi za razne scenarije.

 

LP Scarabeo

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj zato pa bi bil hvalezen za nasvet kater motor je lazje servisirat in dobit dele bogu iza nogu? Motor imam namen imet dokler ne razpade na prafaktorje, pa se takrat ga bom pac celega presvasal in naprej teral :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skoraj ne verjamem, da bi ti kdorkoli z garancijo reševal težave v odročnih krajih kamor se odpravljaš. Bolj pomembna zame je dostopnost rezervnih delov. Fajn bi bilo imeti suport ( še bolje sponzoriran) matične firme v državi kamor greš. 

 

Sicer si pa kar prave višine. Sicer nisem ravno siguren dokler ne poizkusim. Bi pa raje imel večji hod vilic, kot ABS. Vsaj za Kazahstan imam informacije iz prve roke. In tam so ceste, če jih sploh lahko tako imenujemo obupne. Velik napor za tehniko.

Obvezno preveri za kakšno obremenitev je prilagojeno vzmetenje. Vožnja z veliko prtljage in po možnosti še z sopotnikom postavi standardno vzmetenje in amortizacijo na resno preizkušnjo.

Sicer pa je kolega iz Reke pred kratkim prišel iz dvo in pol mesečnega potovanja po poti svile. Šel je z tenerejko, napravil ca 21 kkm. Edina napaka na motorju je bil počen vetrobran na mestu pritrditev, zaradi velikih vibracij. Saniral je  z vezicami se še danes vozi okoli.

 

Če imaš volje si preberi:  http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,240206.0.html?PHPSESSID=o4arqgft5nq84jal1eg2dtgsm4    Sigurno boš dobil kakšen uporaben nasvet.

 

Če pa želiš, ti zrihtam kontakt, pa se pogovori pri kakšni pivi. Pa veliko sreče!!  To je največji pripomoček.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje mnenje se nagiba,ne vem zakaj,Tenerejki,ker se mi zdi,da izgleda bolj primerna za take podvige,mal jo še prirediš in je zadeva top in za vozit,še bolj pa za jo videt;)

Ta BMW Sertao ne izgleda tako slabo,ampak js navijam za Tenerejko.

Kakor koli,dobro izberi,uživaj na potovanju,pa srečno;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spoznal enega, ki se veliko vozi. Njegov motor je imel na števcu čez 200K km. Mu je shodil kotni prenos na jugu Turčije, kjer nimajo ravno veliko tavlkih motorjev. So se na uradnem servisu samo čohal po glavi kaj je to zaeno čudo na dveh kolesih z napisom GS. Po klicarjenju v Nemčijo so zamenjal tisti bogi ležaj. Čez dva dni isto... zadnji konec v riti ( očitno falil backlash). Vožnja 300km nazaj na pick upu. Pomagu je na koncu prevajat, šraufat... Po njegovih besedah je ključ do uspeha potrpežljivost in dejstvo da vse to sodi k potovanju. Vse skupaj je razlagal v hecu brez vsakega razburjenja. Res flegma pojava... Pač vsak motor se lahko pokvari in vsak ima svoje šibke točke. Najbolj primeren motor bi vsaj po mojem bil kakšen model, ki je že dlje časa v proizvodnji in zanj obstaja ogromno delov. Pa na različnih specializiranih forumih imaš kup informacij kako kaj popravit, kje dobit dele, kaj paše "navskiž". V skrajni sili ti lahko pomagajo tudi prijatelji tako da ti pošljejo kakšen del (recimo ročko sklopke, bencin pumpo, regler) po pošti, če drugače ne gre.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce mislis sam vijacit in ce  pravis, da ti je dostopnost rezervnih delov zelo pomembna, se zacni ozirat za kasknim modelom mopeda, kateri je cim bolj "analogen" in je prisoten na cim vec svetovnih trziscih cim dlje casa.

 

Vsi elektricni pripomocki povezani z raznoraznimi tipali, CPU-ji, by wire, vbrizgi goriva, so potencialna stala, ce ti odpovejo bogu za hrbtom.

 ABS ni slaba zadeva, ni pa tudi nujna.

Tudi pred dandansnjim talacenjem ABS na vse zivo in mrtvo je cel svet motoriral in velika, velika vecina motoristov tudi dandanes vozi brez njega.

 

 

IMHO  :smoke:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj zato pa bi bil hvalezen za nasvet kater motor je lazje servisirat in dobit dele bogu iza nogu? Motor imam namen imet dokler ne razpade na prafaktorje, pa se takrat ga bom pac celega presvasal in naprej teral :D

Po moje ima Yamaha najbolj razvejano servisno mrežo po celem svetu, je poleg Honde eden najbolj "svetovni" proizvajalec, sicer nisem preverjal uradnih podatkov.

BMW je bolj prestižna znamka in vsaj doslej niso imeli ravno nekih masovnih nizkocenovnih proizvodov po drugih celinah, kot je to pri Yamahi, ki ima sicer izven Evrope tudi drugačne modele in je kot motorno kolo poznana po vsem svetu. Poleg tega je ta BMW agregat prisoten na trgu manj časa in se vrti v precej manj modelih, kot 660 katerega uporabja tudi Aprilija pa MZ ga je nekaj časa in je na trgu že vsaj 15 let.

Sam sem vozil Tenerejko od 60k km do skoraj 100k km, sicerj prejšnji model z navadnim vplinjačem in lahko agregat samo pohvalim, pokvaril se je v tem času le en regulator ali nekaj takega ostalo nič, sem vse sam poservisiral, olje in zav, ploščice.

BMW, katerega sedaj vozim ima pa probleme z ležaji, zgleda da so slabo zaščiteni in pride do njih voda.

Tenerejke so tudi z ABS - 400€ dražje od tistih brez, če pa zamenjaš vzmetenje pa ni problem višino malo znižati, pozanimaj se pri Čarmanu ali forumašu Ni3ous, kateri ima precej izkušenj s Tenerejko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če smem samo to dodati, da je bil ta agregat od BMW-ja v aprilli pegaso, ter BMW f 650. Je kar trpežna zadeva, razen pri prvih letnikih Aprilie pegaso 1999-2001 je puščalo olje, potem s tem agregatom ni bili težav. Agregat od Yamahe XT660Z je prisoten pri Yamahi Mt-03, Yamaha Xt660 R\X, Aprilia Pegaso strada\trail, ter Derbi mulhacen(španski proizvajalec). Ta agregat ni imel nobenih težav v nobenem modelu, razen tps senzorja pri modelu XT660x\R letnikih 2005. Sam bi raje vzel Yamaho zaradi preverjenega agregata.

PS: razmišljam na glas. Če bi šel okrog sveta z motorjem, bi kupil Yamaho Supertenere 750, ali Hondo africo twin. Peljal bi na dober servis in jim povedal, kaj nameravam. Motor poservisiral u nulo, dodelal vzmetenje ter šel. Bi prišel ceneje skozi , kot s katerimkoli omenjenim modelom. Pa tdi pri teh dveh modelih točno veš katere napake so se pojavljale, ter jih v samem štartu odpraviš. Je pa ena Yamaha supertenere, že pripravljena na pot, na avtonetu za res poceni denar!

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, pozabil sem, da isti agregat kot BMW, poganja tudi husquarna strada\ tera. Samo tam je bolj našpičen, ima 55 KM zato se pričakuje da bo prej shodil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če smem samo to dodati, da je bil ta agregat od BMW-ja v aprilli pegaso, ter BMW f 650. Je kar trpežna zadeva, razen pri prvih letnikih Aprilie pegaso 1999-2001 je puščalo olje, potem s tem agregatom ni bili težav. 

Pa gre to za enak agregat, ker takrat je bil Rotax izdelave sej pa Loncin?

Pa Aprilija je imela 5 ventilov BMW pa 4. Sicer je to le modifikacija, so pa imeli motorji v Apriliji več težav, predvsem elektronika se verjetno razlikuje pri različnih modelih?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor sem jaz seznanjen je isti agregat, ampak so ga mal dodelali zaradi teh EUR norm zaradi onesneževanja okolja. Je pa tko, da je recimo agregat XT pri apriliji slabši kot pri Yamahi, ker ga aprilija dela sama, oni so pač kupili licenco, da so ga lahko dali v svoje motorje. Kvaliteta izdelave je pri Yamahi boljša. Sem imel oba motorja, tako da poznam zadeve.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skoraj ne verjamem, da bi ti kdorkoli z garancijo reševal težave v odročnih krajih kamor se odpravljaš. Bolj pomembna zame je dostopnost rezervnih delov. Fajn bi bilo imeti suport ( še bolje sponzoriran) matične firme v državi kamor greš. 

 

Sicer si pa kar prave višine. Sicer nisem ravno siguren dokler ne poizkusim. Bi pa raje imel večji hod vilic, kot ABS. Vsaj za Kazahstan imam informacije iz prve roke. In tam so ceste, če jih sploh lahko tako imenujemo obupne. Velik napor za tehniko.

Obvezno preveri za kakšno obremenitev je prilagojeno vzmetenje. Vožnja z veliko prtljage in po možnosti še z sopotnikom postavi standardno vzmetenje in amortizacijo na resno preizkušnjo.

Sicer pa je kolega iz Reke pred kratkim prišel iz dvo in pol mesečnega potovanja po poti svile. Šel je z tenerejko, napravil ca 21 kkm. Edina napaka na motorju je bil počen vetrobran na mestu pritrditev, zaradi velikih vibracij. Saniral je  z vezicami se še danes vozi okoli.

 

Če imaš volje si preberi:  http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,240206.0.html?PHPSESSID=o4arqgft5nq84jal1eg2dtgsm4    Sigurno boš dobil kakšen uporaben nasvet.

 

Če pa želiš, ti zrihtam kontakt, pa se pogovori pri kakšni pivi. Pa veliko sreče!!  To je največji pripomoček.

 

Support bi bil super, poskusil se bom kaj dogovoriti z Delta Team Krško, zato bi bil zelo hvaležen če ima kdo kak kontakt tam in bi ga bil pripravljen posredovat :)

 

ABS/non ABS; zaenkrat se nagibam k ABSu kljub nižjemu hodu vilic; naj bi imela Tenerejka z ABSom malce boljše vzmetenje, nižji sedež, pa seveda ABS. Glede na to, da bom na poti vsaj tri leta, nikoli ne veš kdaj te lahko takšna zadeva reši pred smrtjo. Za offroadanje pa še vedno lahko varovalko ven potegneš in voila.

 

Sem si dal predlagano temo v zaznamke in preberem še danes. Za kontakt bi se seveda priporočal, v postopku priprave se bom poskušal srečati s čim več 'starimi mački' in dobit čimveč uporabnih informacij in nasvetov! :) Hvala!

Spoznal enega, ki se veliko vozi. Njegov motor je imel na števcu čez 200K km. Mu je shodil kotni prenos na jugu Turčije, kjer nimajo ravno veliko tavlkih motorjev. So se na uradnem servisu samo čohal po glavi kaj je to zaeno čudo na dveh kolesih z napisom GS. Po klicarjenju v Nemčijo so zamenjal tisti bogi ležaj. Čez dva dni isto... zadnji konec v riti ( očitno falil backlash). Vožnja 300km nazaj na pick upu. Pomagu je na koncu prevajat, šraufat... Po njegovih besedah je ključ do uspeha potrpežljivost in dejstvo da vse to sodi k potovanju. Vse skupaj je razlagal v hecu brez vsakega razburjenja. Res flegma pojava... Pač vsak motor se lahko pokvari in vsak ima svoje šibke točke. Najbolj primeren motor bi vsaj po mojem bil kakšen model, ki je že dlje časa v proizvodnji in zanj obstaja ogromno delov. Pa na različnih specializiranih forumih imaš kup informacij kako kaj popravit, kje dobit dele, kaj paše "navskiž". V skrajni sili ti lahko pomagajo tudi prijatelji tako da ti pošljejo kakšen del (recimo ročko sklopke, bencin pumpo, regler) po pošti, če drugače ne gre.

V vsakem primeru bom preživel vsaj mesec dni pred potovanjem 'pod motorjem', ker menjava olja in filtrov pač ni zadostno znanje za takšen trip :) V vsakem primeru bom dal možnost obema znamkama in našim zastopnikom, da se izkažejo in potem bom enostavno izbral tistega, ki bo ponudil 'boljši paket'. Zadnjič sem bil v Avto Valu in zdi se mi, da sem več vedel o Sertaotu kot prodajalec, ki je zgolj kimal z glavo... :mellow:

 

Po moje ima Yamaha najbolj razvejano servisno mrežo po celem svetu, je poleg Honde eden najbolj "svetovni" proizvajalec, sicer nisem preverjal uradnih podatkov.

BMW je bolj prestižna znamka in vsaj doslej niso imeli ravno nekih masovnih nizkocenovnih proizvodov po drugih celinah, kot je to pri Yamahi, ki ima sicer izven Evrope tudi drugačne modele in je kot motorno kolo poznana po vsem svetu. Poleg tega je ta BMW agregat prisoten na trgu manj časa in se vrti v precej manj modelih, kot 660 katerega uporabja tudi Aprilija pa MZ ga je nekaj časa in je na trgu že vsaj 15 let.

Sam sem vozil Tenerejko od 60k km do skoraj 100k km, sicerj prejšnji model z navadnim vplinjačem in lahko agregat samo pohvalim, pokvaril se je v tem času le en regulator ali nekaj takega ostalo nič, sem vse sam poservisiral, olje in zav, ploščice.

BMW, katerega sedaj vozim ima pa probleme z ležaji, zgleda da so slabo zaščiteni in pride do njih voda.

Tenerejke so tudi z ABS - 400€ dražje od tistih brez, če pa zamenjaš vzmetenje pa ni problem višino malo znižati, pozanimaj se pri Čarmanu ali forumašu Ni3ous, kateri ima precej izkušenj s Tenerejko.

Hvala za nasvet glede kontaktov!

 

Če smem samo to dodati, da je bil ta agregat od BMW-ja v aprilli pegaso, ter BMW f 650. Je kar trpežna zadeva, razen pri prvih letnikih Aprilie pegaso 1999-2001 je puščalo olje, potem s tem agregatom ni bili težav. Agregat od Yamahe XT660Z je prisoten pri Yamahi Mt-03, Yamaha Xt660 R\X, Aprilia Pegaso strada\trail, ter Derbi mulhacen(španski proizvajalec). Ta agregat ni imel nobenih težav v nobenem modelu, razen tps senzorja pri modelu XT660x\R letnikih 2005. Sam bi raje vzel Yamaho zaradi preverjenega agregata.

PS: razmišljam na glas. Če bi šel okrog sveta z motorjem, bi kupil Yamaho Supertenere 750, ali Hondo africo twin. Peljal bi na dober servis in jim povedal, kaj nameravam. Motor poservisiral u nulo, dodelal vzmetenje ter šel. Bi prišel ceneje skozi , kot s katerimkoli omenjenim modelom. Pa tdi pri teh dveh modelih točno veš katere napake so se pojavljale, ter jih v samem štartu odpraviš. Je pa ena Yamaha supertenere, že pripravljena na pot, na avtonetu za res poceni denar!

Rogaška, to si ti? Fajn mašina, a premočna za A2 + 15 let prestara. Nisem pa vedel, da vgrajujejo enak agregat tudi v MT03..

 

Mogoče bi se lahko malo razgovorili še o opciji ABS?

Vem, da so ljudje prav vredu živeli tudi brez tega varnostnega pomagala, a pred začetkom razvoja varnosti so bile najbrž tudi številke prometnih nesreč precej bolj črne kot danes.. Največkrat se omenja, da je ABS smrt za offroad? Zakaj točno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imel sem 3 leta MT03 z enakim agregatom kot je v Tenerejki in dobil sem občutek, da bi šel brez problema okoli sveta z njim. Vzdržljiv kot tank.

Yamaha je v Aziji doma (to je ponavadi največji del poti), v Ameriki je prisotna vsaj toliko kot BMW, Evropa pokriva oba enako dobro... Jaz bi izbral Tenerejeko, mogoče (ugibam) je tudi cenejši za vzdrževanje od BMW-ja -rezervni deli. Pa že nova je malo cenejša, če se ne motim.

Verjetno bi bilo pametno scottoiler namontirat? Si ne predstavljam, da bi nonstop verigo šprical...

Popravljeno . Popravil Fantocci
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Noben serijski motor ni namenjen temu kar hočeš (dva s prtljago + offroad) . 30% je hudičevo veliko "offroada" . Probi se enkrat zapeljat s polno naloženim motorjem po malo slabšem terenu, pa boš videl da je to "drug svet" . Da ne boš mislil da te strašim ampak, če nisi nek hud talent zna biti to kar velik problem. Naložen motor se obnaša povsem drugače (da moraš zamenjati vzmetenje je še najmanj) . In noben v tvojem izboru ravno ne blesti na terenu.

Vsi motorji se kvarijo, potem pa je od sreče odvisno kaj in kdaj (kje) ti crkne, je pa to dosti odvisno tudi od tega kako ravnaš z motorjem.

Čisto resno, preden se kamor koli odpraviš preizkusi, tako opremo kot motor (in to v podobnih pogojih/ "konfiguraciji" ) .

lp

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, nisem iz rogaške. ABS ne škodi, sam sem ga imel na motorju a se mi ni nikoli vklopil. Sam bi ga imel. Pa tko kot je rekel Fantocci, sem tudi sam imel Yamaho XT660R zelo trpežna mašina. Pa glede na to da je enovalna je zelo miren tek napram drugim enovalnikom- Sertao nisem vozil, tko da ne morem primerjat.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mašina mašina mašina...pa jez ne poznam skoraj nobenga k bi mu jo zagodla mašina. Motor obstane zarad periferije kot je elektro instalacija, reglerji, statorji, bobine, bencinske črpalke....sej se skor ne dogaja več, de bi zaropotalo na gredi ali v valju, menjalniku....Usede se lahko tud zadnji feder/amortizer, feltna na šprikle....prej bi reku da se lahko zlomi zadnja švinga kot da bo motor z oljem zaribal. Mord se ga lahko uniči z zabitim hladilnikom da srota zakuha....da bi pa kar sam od sebe riknu.....po moje ne. Tako de jez se zarad mašine ne bi preveč obremenjeval, bi pa fantaziral okrog periferije.

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!