Skoči na vsebino

KTM 1050 ADVENTURE


DAMI34

Priporočene objave

pred 2 urami, lukec pravi:

zadnji dobavljivi letos.zaloge so pošle.komaj sm prepričal serviserja da mi jih je prodal:cool:

pa še z druge strani

špigu1.jpg

Koliko € pridejo taki špegli ???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, sayo pravi:

Koliko € pridejo taki špegli ???

Ne wem,sm jih sam za rajcat plunu:cool:drgač so vredni svojga dnarja.......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Tole veliko lepše zgleda! :cool:

Jzt sm pri svojem samo originalne obrnil, da malce bolj jezno zgledajo.. 

950miror.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Kmet2 pravi:

Zamenjal ogledala .

Prej okrogli ortopedski nataknjeni na železno štangico ...:SS

10395162_1666663953593139_73788593582743

Lep nežen motor, samo vinjeta ga kvari :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tole je pa tut že v prihodu:

s-l1600 (1).jpgs-l1600.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja Miško hvala nooo :winkiss:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na hitro in informativno so mogoče mislili s tem modelom nadomestit 990 adv? Razen dimenzije gum.. Je primerljiv z njim na terenu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, celjan89 pravi:

na hitro in informativno so mogoče mislili s tem modelom nadomestit 990 adv? Razen dimenzije gum.. Je primerljiv z njim na terenu?

NE.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Škoda ker glede na to kakšna je cena rabljenega 990 (Verjetno imajo zlate svečke notri) Daš malo zraven pa maš 1050 rabljenega mislim... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, celjan89 pravi:

Škoda ker glede na to kakšna je cena rabljenega 990 (Verjetno imajo zlate svečke notri) Daš malo zraven pa maš 1050 rabljenega mislim... 

Ni rabljenih , oziroma se ne prodajajo ....so exotika pri nas .

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

so so če ne prej od kmeta :).. Samo opažam da ga kupci ki so navadni smrtniki raje ne uporabljajo za teren.. 

Sicer pa še nimam namena delat menjave.. Delam pa neko ožjo sliko za kasneje!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, celjan89 pravi:

so so če ne prej od kmeta :).. Samo opažam da ga kupci ki so navadni smrtniki raje ne uporabljajo za teren.. 

Sicer pa še nimam namena delat menjave.. Delam pa neko ožjo sliko za kasneje!

Ma niso to motorji za nek hud teren ,to je bolj šminka . Je pa fin za po makedamu ,kaki potki itd  ....skratka sem zadovoljen z kupljenim .

Me pa vleče v te blatne vode ,sam ni še čas :)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Kmet2 pravi:

Ma niso to motorji za nek hud teren ,to je bolj šminka . Je pa fin za po makedamu ,kaki potki itd  ....skratka sem zadovoljen z kupljenim .

Me pa vleče v te blatne vode ,sam ni še čas :)

Vedno je, ker ko bomo v penzjonu vprasanje kaki bomo... zato si ga je pa treba zdaj vzet.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1050 je vsaj po mojem mnenju najbolj price/performance pameten nakup (seveda v ligi precenjenih KTMjev) neke povprečne st endurice (vsaj po gabaritih). Ima dovolj opreme, dovolj močen agregat, in se zelo solidno pelje, da je primeren (z malce vložka v upgrade) za konkreten potovalnik za 2 osebi. Tako da, kot proizvajalec so sigurno ciljali na segment kjer kraljujejo razni tracerji pa štromi itd...mogoče so za kake 2 jurja predragi, da bi dosegli večje prodajne cifre.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glavni razlog zakaj se je KTM odlocil izdelovat 1050 model je ta, da ponudi trgu/Evropskim voznikom z A2 licenco ugodnejsi/cenejsi vstop v njihov "adventure" segment motociklov. 

Predrag? Ni predrag, ce govoris o KTM znamki kot premium brandu.

Ne mores imet iste cenovne politike za Mercedeza ipd kot jo ima Hyundai ipd. To ne pomeni, da je Hyundai slab avto. Verjetno celo dobis za bistveno manj denarja vec opreme ipd. Se pa bo videlo cez 10 let koliko Hyundai-jev se bo se vozilo po cesti. Se spomnite Pony-ev in Coupe-ev? Moras res imet sreco, da se kaksnega vidis na cesti. 

 

Popravljeno . Popravil Nearrain
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 29 minutami, Nearrain pravi:

Glavni razlog zakaj se je KTM odlocil izdelovat 1050 model je ta, da ponudi trgu/Evropskim voznikom z A2 licenco ugodnejsi/cenejsi vstop v njihov "adventure" segment motociklov.

 

že res da se ga da dobiti v 35kw editon, ampak ne vem če je res v osnovi namenjen A2 segmentu. Ponavadi so kupci iz tega segmenta stari do cca. 24 let in si verjetno ne želijo učiti na motorju za 14k oz. niti nimajo/nimamo tolko €. Tipičen primer A2 klase iz hiše KTM bi bil Duke 390 ali pa RC390. Kar se tiče pa adventure motorjev A2 pa mislim da je trgu veliko bolše izbire za manjši denar.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 minutes ago, blazzarss said:

že res da se ga da dobiti v 35kw editon, ampak ne vem če je res v osnovi namenjen A2 segmentu. Ponavadi so kupci iz tega segmenta stari do cca. 24 let in si verjetno ne želijo učiti na motorju za 14k oz. niti nimajo/nimamo tolko €. Tipičen primer A2 klase iz hiše KTM bi bil Duke 390 ali pa RC390. Kar se tiče pa adventure motorjev A2 pa mislim da je trgu veliko bolše izbire za manjši denar.

Nisem si jest tega zmislil . . .  prebral sem . . . namrec... ves cas so vsi novinarji to povsod poudarjali 

Read, brother, read !!!  :smoke:

""""Being the cheapest of KTM’s four adventure bikes, it’s also the least powerful as one would expect. Output is 95 hp which while not earth shattering is still plenty for the real world. The bike pulls brilliantly from low in the rev range until the music abruptly stops at around 6,500 rpm where power peaks. It’s an odd sensation to feel from a 1,050 cc twin where you’d normally expect the power to actually start climbing at such revs. The reasoning has to do with KTM shoehorning the bike’s output to meet European A2 licensing rules.

In Europe, bikes can be sold to learner riders (A2 licenses) if they produce no more than 47hp. Bikes that produce more than that can also be sold if their output is restricted – provided that their original output is no more than halved. What’s half of 95 hp? It’s 47.5hp – near enough for a rounding error to make the cut."""

 

"""LAUNCHED alongside the firm's flagship 1290 Super Adventure, KTM's new 1050 Adventure is the latest 'big bike' aimed at riders on a restricted licence. 

 

At 95hp, it sits bang on the power limit for bikes to be restricted to 47hp for A2 licence holders. """"

 

"""

Rumors about KTM coming out with a budget-focused, no thrills ADV bike appear to be true, as the 2015 KTM 1050 Adventure has broken cover at the 2014 EICMA show. The 1,050cc v-twin engine makes a modest 95hp, and can be detuned for A2 license uses in Europe.

The European note is important, as the KTM 1050 Adventure won’t be coming to North America anytime soon, as once again KTM leaves American and Canadian riders out in the cold, on the new model front."""

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!