Skoči na vsebino

KTM 1290 Super Adventure (R, S, T)


Dark
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

IMG_2550-Edit-Edit.jpg.0c3502d6074d400e24173557e844ab55.thumb.jpg.f6e96486d3668beda6fe61e3b1b47345.jpg

Priporočene objave

 

 

Nekaj ne razumem v teh tvojih slavospevih KTM SA 1290 . . . 

Ce imam dober teden, naredim z svojim kozolcem 4000 km v dobrem tednu. To je tam nekje kakor ti z KTM SA v slabem letu. 

Preko palca... tvojih 5 KTM-jev je naredilo  (5 njih x leto dni ) priblizno toliko kilometrov, kakor moj kozolec v letu dni. 

Z letosnjim kozolcem sem naredil malo manj kakor 20 000 kilometrov... z lanskim 18 000... oba sta bila servisirana pri istem serviserju in ne vem niti kako moj serviser zgleda. . . 

Ce upostevam tvoj odnos z serviserjem in tvoje prevozene kilometre je vse malo sumljivo... da nista v kaksni drugi partnerski zvezi.  

BTW: Kaj je torej narobe z mojim serviserjem? 

BTW: dodatno opremo sem na oba kozolca vgradil sam . . . mogoce ga zaradi tega ne poznam tako dobro

Nearrain, kaj ti primanjkuje adrenalina (ali kaj drugega), da ponovno provociraš in žališ na forumu? V kakšni krizi boš šele decembra ali januarja?

Kaj ima 4.000 prevoženih km (od srede julija do konca septembra) z izražanjem zadovoljstva nad svojim mopedom (ti jih bereš kot slavospeve)? Kot kaže, v življenju, za razliko od tebe, počnem še kaj drugega in pač ne prevozim 4.000 km na teden, kot ti. Ali naj bom zato, da boš ti zadovoljen, kljub navdušenju nad svojim mopedom -  kritičen? 

In ker si dodatne opreme ne vgrajujem sam: naj bom kritičen do svojega serviserja? In če nisem kritičen, sva že kar v "partnerski zvezi"?

Imel sem te za simpatičnega motorističnega navdušenca, ki pač ima veselje provocirati na forumu. Sedaj pa sem spoznal, da si vse kaj drugega in to ne navaden, temveč  par excellence (se bom vzdržal in ne bom zapisal kaj) in s teboj ne razpravljam več...

 

 

Popravljeno . Popravil Dark
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A kdo kaj ve, kaj se dogaja s Simonom?

Delavnica je očitno že kar nekaj časa zaprta, saj ko se peljem mimo, ni za videt nobenega motorja, pa tudi, da bi se kaj dogajalo okoli nje.

 

Simona pokliči po telefonu, če ga potrebuješ. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
Ob 25 Oct 2015 at 18:30, Banjo pravi:

A kdo kaj ve, kaj se dogaja s Simonom?

Delavnica je očitno že kar nekaj časa zaprta, saj ko se peljem mimo, ni za videt nobenega motorja, pa tudi, da bi se kaj dogajalo okoli nje.

 

Simon je postal Ata, kot je to že en omenil, tako, da sega upravičeno ne da dobit ;) 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 31 minutami, gift pravi:

Simon je postal Ata, kot je to že en omenil, tako, da sega upravičeno ne da dobit ;) 

Simonovi so 25.11. dobili malega Maia (čestitke) in je mladi ati Simon sigurno zelo okupiran.;) 

Vendar je  njegova morebitna neodzivnost (beri: neprisotnost v delavnici), po mojem mnenju, posledica dejstva, da ima KTM ima na naših tleh v segmentu cestnih motociklov majhen tržni delež, ostale mopede pa po garanciji vsi "šraufajo" sami. Zato mora uradni serviser KTM v Sloveniji imeti pozimi dodatno zaposlitev.

pred 39 minutami, jany pravi:

Res je zanimiv, samo ima preveč opreme tu nimaš več kej dodat :P  razen kovčkov in navigacije :D 

Jany, mopedu opreme res ne primankuje:P, kljub temu pa ni bojazni, saj proizvajalec (in tudi drugi) z dodatno opremo poskrbijo, da te denar v žepu ne bo preveč tiščal...:D 

Popravljeno . Popravil Dark
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, Dark pravi:

Jany, mopedu opreme res ne primankuje:P, kljub temu pa ni bojazni, saj proizvajalec (in tudi drugi) z dodatno opremo poskrbijo, da te denar v žepu ne bo preveč tiščal...:D 

Že da bi si lahko privošču tak moped me nebi denar tiščal več :D dodatkov nebi rabil razen kovčkou + mogoče avspuha čeprau že original lepo ropota :) 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, jany pravi:

Že da bi si lahko privošču tak moped me nebi denar tiščal več :D dodatkov nebi rabil razen kovčkou + mogoče avspuha čeprau že original lepo ropota :) 

Čez kakšno leto ali dve lahko nabaviš rabljenega za mnogo manjši denar.:D Sam sem na SA 1290 dokupil samo dodatna svetila in elektroniko za speljevanje v klanec (ki bi lahko bila del serijske opreme:blush:). Vso ostalo dodatno opremo, Akrapovičev izpuh, kovčke, razne dodatne pokrovčke, oranžni zobnik..., sem imel že na A 1190. 

Zvok mojega Akrapoviča sem primerjal z zvokom originalnega izpuha na mopedu Nema. In mi ni žal, da sem se odločil za menjavo...:D 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Ob 26. 12. 2015 at 19:35, Dark pravi:

Čez kakšno leto ali dve lahko nabaviš rabljenega za mnogo manjši denar.:D Sam sem na SA 1290 dokupil samo dodatna svetila in elektroniko za speljevanje v klanec (ki bi lahko bila del serijske opreme:blush:). Vso ostalo dodatno opremo, Akrapovičev izpuh, kovčke, razne dodatne pokrovčke, oranžni zobnik..., sem imel že na A 1190. 

Zvok mojega Akrapoviča sem primerjal z zvokom originalnega izpuha na mopedu Nema. In mi ni žal, da sem se odločil za menjavo...:D 

Vidim, da si dokupil dodatna svetila? Ali se original "cornering lights" vklapljajo le v ovinkih? Bi bilo logično, da jih lahko nastaviš, da svetijo ves čas.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, pjotr pravi:

Vidim, da si dokupil dodatna svetila? Ali se original "cornering lights" vklapljajo le v ovinkih? Bi bilo logično, da jih lahko nastaviš, da svetijo ves čas.

 

 

Pjotr, servus!

"Cornering ligst" - svetijo samo v nagibu, od ene do treh stopenj. Če bi jih bilo mogoče nastaviti, da svetijo ves čas? Verjetno da? Vendar ne vem, kako močna so?

Sam sem najprej razmišljal, da dodatnih LED luči na motorju ne potrebujem, ker se ne vozim veliko ponoči. Premislil sem si, saj je na cesti vedno več motorjev (prevladujejo GS) z dodatnimi svetili, ki izjemno povečajo njihovo vidljivost. Danes sem prepričan, da so dodatna svetila vredna svojega denarja in jih toplo priporočam. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Dark pravi:

Pjotr, servus!

"Cornering ligst" - svetijo samo v nagibu, od ene do treh stopenj. Če bi jih bilo mogoče nastaviti, da svetijo ves čas? Verjetno da? Vendar ne vem, kako močna so?

Sam sem najprej razmišljal, da dodatnih LED luči na motorju ne potrebujem, ker se ne vozim veliko ponoči. Premislil sem si, saj je na cesti vedno več motorjev (prevladujejo GS) z dodatnimi svetili, ki izjemno povečajo njihovo vidljivost. Danes sem prepričan, da so dodatna svetila vredna svojega denarja in jih toplo priporočam. 

 

Ampak so res vredna anede ,sej sem ti rekel ,prižgeš dodatne pa lahko osnovne luči kar ugasneš ,sam so pa drage kot da so zlate :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 24 minutami, Kmet2 pravi:

Ampak so res vredna anede ,sej sem ti rekel ,prižgeš dodatne pa lahko osnovne luči kar ugasneš ,sam so pa drage kot da so zlate :D

Nebi vedu, moje bodo serijske :ras:..

 

P.s. žal niti dodatne svetila niti rotacijska luč na glavi ne pomagajo proti šutastim babam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Dark pravi:

Pjotr, servus!

"Cornering ligst" - svetijo samo v nagibu, od ene do treh stopenj. Če bi jih bilo mogoče nastaviti, da svetijo ves čas? Verjetno da? Vendar ne vem, kako močna so?

Sam sem najprej razmišljal, da dodatnih LED luči na motorju ne potrebujem, ker se ne vozim veliko ponoči. Premislil sem si, saj je na cesti vedno več motorjev (prevladujejo GS) z dodatnimi svetili, ki izjemno povečajo njihovo vidljivost. Danes sem prepričan, da so dodatna svetila vredna svojega denarja in jih toplo priporočam. 

 

Živjo.

Se popolnoma strinjam da dodatne luči precej povečajo tvojo opaznost na cesti. Tudi sam sem jih dodatno namestil in sem res zadovoljen, ker se me bolje vidi (pa tudi to žal včasih ne zadostuje).

Je pa res, da se 90% časa vozimo podnevi in dodatne luči imajo takrat funkcijo opaznosti, ponoči pa ti osvetlijo obe strani cestišča. Škoda, da na SA ne svetijo kar stalno in bi bilo vse rešeno.

A si vročino pod ritjo enako reševal kot pri 1190?

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 35 minutami, pjotr pravi:

A si vročino pod ritjo enako reševal kot pri 1190?

KTM je pri SA poskrbel za hemoroide in kolena.

Pod sedežem ni več vroče, kolena pa ne bo napadla revma, kvečejmu lahko dobiš opekline...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 urami, Kmet2 pravi:

Ampak so res vredna anede ,sej sem ti rekel ,prižgeš dodatne pa lahko osnovne luči kar ugasneš ,sam so pa drage kot da so zlate :D

Sergej, imel si prav. Dodatna LED svetila so vrhunska. Cena je visoka, a so vredna tega denarja...

Popravljeno . Popravil Dark
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, speedfighttuning pravi:

A ni ta od forumaša Dark-a?

Jp 

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, kasti pravi:

Dark bo zihr GS-a kupil! :smoke:

Mogoče pa Super Duka GT, da bo delal konkurenco Damiju :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, speedfighttuning pravi:

A ni ta od forumaša Dark-a?

Kako to, da se tako dober in drag motor prodaja...kaj mu manjka? :hmm:

...ali ima kaj preveč :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!