Skoči na vsebino

KTM 1290 Super Adventure (R, S, T)


Dark
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

IMG_2550-Edit-Edit.jpg.0c3502d6074d400e24173557e844ab55.thumb.jpg.f6e96486d3668beda6fe61e3b1b47345.jpg

Priporočene objave

Ta je še kr gledljiv za razliko od manjših "bratcev" =)(bolj kot jih gledam, bolj so grdi, še dobro, da sem kmetovega samo v rit gledal en ovinek, za kaj več ni prebavljiv :P ), je pa cena kr lepa....nč bo treba it provat, pa da vidimo.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bo,edin če ga bova kupila in stestirala,ktm ne potrebuje reklame MS tako kot BMW hahaha

 

Kot kaže, bo to res edini način...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cevne zaščite ki jih ima 1290 v serijski opremi 270€,meglenke oz. dodatne luči 450€,ogrevani sedeži 300+,adptivne luči itd ...tu je denar ki naj bi opravičeval ceno novega 1290 ADV ,vse to in še več sem moral na 1190 dokupit,1290 pa ima vse to že serijsko. 

 

Sergej se strinjam. Vendar je KTM SA 1290 precej drugačen motocikel od A 1190 in namenjen drugi ciljni publiki... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sergej se strinjam. Vendar je KTM SA 1290 precej drugačen motocikel od A 1190 in namenjen drugi ciljni publiki... 

 

 

Nvem kje vidi ti to drugačnost ?

 

 

Moje mnenje je le to da je dodelan 1190... s tem da mislim da so menjali agregat in napake popravili in dodali še malo opreme.  :OK:

 

vseekakor všečen motor za tistega ki ga izkoristi jaz vem da ga nebi enkrat ga bom pa probal (vozit ne izkoriščat vse moči )  :OK:

Popravljeno . Popravil jany
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nvem kje vidi ti to drugačnost ?

 

 

Moje mnenje je le to da je dodelan 1190... s tem da mislim da so menjali agregat in napake popravili in dodali še malo opreme.  :OK:

 

vseekakor všečen motor za tistega ki ga izkoristi jaz vem da ga nebi enkrat ga bom pa probal (vozit ne izkoriščat vse moči )  :OK:

 

Kot pogosto zapiše Sergej: Največ imajo za napisat tisti, ki niso peljali niti A 1190, še manj pa AS 1290.  :grim

Popravljeno . Popravil Dark
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot pogosto zapiše Sergej: Največ imajo za napisat tisti, ki niso peljali niti A 1190, še manj pa AS 1290.  :grim

 

a ne znaš odgovorit al ?

 

 

Nisem napisal ne da sem ga vozil ne da ga imam, od ktm sem vozil zaenkrat samo crosse.

 

Zato pa sem napisal moje mnenje in me zanima kje vidiš ti drugačnost ?

 

Ker veliko preberem o motorjih tudi o takih ki si jih ne lastim me pač zanima. To je to.

 

Nakoncu pa mislim da je ista ciljna publika za 1190 in 1290.  :OK:  Za moje pojme ne govorimo o dosti drugačnemu karakterju motorja kot da bi primerjali GSa in 1190/1290. Tu mislim da je različna ciljna publika.

 

bolj različna sta si 1050 in 1290/1190 po mojem mnenju. 

Popravljeno . Popravil jany
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1050 če bi imel napere bi bil zelo dobra endura,1190 je že bolj cestno orientiran a s pravimi pnevmatikami primerljiv staremu 990adv,1290 pa prenese kakšen makedam a je v osnovi cestna potovalna endura.....takojih vidim jaz.

Zelo podobna po opremi sta 1190 in 1290 s tem da ima slednji še kakšen tehnični bonbonček več.

1050 je osiromašena verzija obeh,a najlažji,najbolj agilen,manjša poraba skratka funny bajk.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

makaronarska :D 1190 v super družbi ob bohinjcu :grim

 

post-43324-0-17481500-1436865417_thumb.jpg

 

.... tm k je pa tista luža oleja, je pa en dvokolesn bavarc prej stal :grim  :jezik:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jany:

Sam sem zapisal: "Vendar je KTM SA 1290 precej drugačen motocikel od A 1190 in namenjen drugi ciljni publiki...". Ti pa si mi odgovoril: "Nvem kje vidi ti to drugačnost?"

In še: "A ne znaš odgovorit al ?"

Mislim, da znam, vendar sem se prejšnje dni raje vozil, kot da bi pisaril na Motosvetu. Danes pa je za vožnjo prevroče...

Kot Ti, tudi sam rad prebiram teste, forume...,  o motociklih, ki me zanimajo. Poleg tega pa rad kakšnega tudi zapeljem, če se mi pojavi priložnost. In ravno s tako  vožnjo si o motociklu ustvarim svojo sliko, pa še ta je zelo verjetno subjektivna...

Če se povrneva na mojo trditev "Vendar je KTM SA 1290 precej drugačen motocikel od A 1190 in namenjen drugi ciljni publiki...", ki ji Ti oporekaš. Razmišljajva najprej tako. Ali bi renomirana firma motociklov KTM dala na tržišče dva zelo podobna modela? Odgovor je NE! So pa v KTM na osnovi osnovnega modela A 1190 izdelali še dva druga modela A 1050 in SA 1290, vsi trije modeli pa so namenjeni različni ciljni publiki. Še vedno pa seveda ljubiteljem blagovne znamke KTM. 

Modela A 1050 in A 1190 lahko relevantno primerja Sergej, sam pa lahko primerjam A 1190 in SA 1290. S prvim sem prevozil 17.000 km, z drugim pa slabih 1.000. Seveda, bom za objektivnejšo oceno moral z SA 1290 prevoziti še nekaj km.

Že po prvih kilometrih s SA 1290 lahko z zagotovostjo pomen, da je med obema motocikloma, kljub isti osnovi, precejšnja razlika.

Na kratko jo bom opisal tako:

S1190 sodi v razred Ducatia MS – v grobem fun bike

SA 1290 pa v razred BMW GS Adventure – potovalni motocikel

Sam sem se za menjavo KTM A 1190 za SA 1290 odločil, ker je novi motocikel precej bolj udoben, z njim lahko potuješ ali pa voziš zelo športno. Po prvih prevoženih kilometrih je razlika med obema motocikloma očitna, saj se za razliko od “našpičenega” A 1190, SA 1290 vozi mnogo bolj “kultivirano”, ali pa tudi “našpičeno”.

Za moj okus je SA 1290 mnogo bolj vsestranski motocikel, A 1190 pa bolj uporaben v mestu in v kratkih zaprtih ovinkih…

Oba modela KTM SA 1290 in A 1190 pa sta izvrstna...

Popravljeno . Popravil Dark
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo mnenje !

Po moje recimo je v segmentu gsa le 1050. Ostala dva 1190 ter 1290 imasta preveč konjev in nista primerljiva, se mi pa zdita oba zelo podobna ter bolj offroadu namenjena napram s1000xr če primerjamo ktm proti bmwju. Mislim da ima ktm eno svojo smer ki je zelo zanimiva v katerem zajame fun bike, off road in cesto in po mojem spadajo vsi trije ktmi v ta segment. Le da so razlike za katerega si lahko privoščiš in si zmožen peljati.

Sam naprimer menim da nikoli nebi izkoristil ne 1190 še manj pa 1290.

Mogoče bi zame le 1050 bil.

Če boš kdaj na obali bi si 1290 z veseljem ogledal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Da se še jaz malo pridružim debati in izrazim svoje mnenje. Vozil sem vsa Adventurerje od 950 do SA1290 razen 1050. Vsem nekaj manjka ali imajo česa prevec,vendar bo zame vedno ostal en in edini vsestranski adventure 950/990,ostalo so zame samo potovalni enduro motorji,razen morda 1190R. Žal me SA1290 ni prepričal glede na moj vsestranski stil voznje. Drugač pa super potovalnik.

Lp

True Love Is Orange

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Da se še jaz malo pridružim debati in izrazim svoje mnenje. Vozil sem vsa Adventurerje od 950 do SA1290 razen 1050. Vsem nekaj manjka ali imajo česa prevec,vendar bo zame vedno ostal en in edini vsestranski adventure 950/990,ostalo so zame samo potovalni enduro motorji,razen morda 1190R. Žal me SA1290 ni prepričal glede na moj vsestranski stil voznje. Drugač pa super potovalnik.

Lp

True Love Is Orange

 

Sam sem že dolgo voznik KTM-ov, vendar samo cestnih izvedb (pocestni gonjič .) ). Peljal sem tudi Adventurerja 950/990, vendar se za nakup nisem odločil. Preprosto ne zato, ker proizvajalec ni predvideval montaže cestnih gum na 950/990. Ko so v KTM razširili svojo ponudbo tudi na cestno različico A 1190, sem končno našel model, ki mi je pisan na kožo. :yea1: SA 1290 pa je zame samo še nadgradnja..., morda z nekaterimi omejitvami (okretnost motocikla) :OK: .         

Kalsito, za Tebe in Tebi podobne motoriste je v ponudbi model R, ki lahko zadovolji, v to sem prepričan, vse Tvoje zahteve in potrebe... :yea2:     

Popravljeno . Popravil Dark
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam naprimer menim da nikoli nebi izkoristil ne 1190 še manj pa 1290.

Mogoče bi zame le 1050 bil.

Če boš kdaj na obali bi si 1290 z veseljem ogledal.

 

Jany, na dobro se človek hitro navadi... :OK:

 

Če bo čas, ni problema... :smoke:

Popravljeno . Popravil Dark
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jany, na dobro se človek hitro navadi... :OK:

Če bo čas, ni problema... :smoke:

V to niti ne dvomim in srečno z novim ter da bo še bolj zdržal ko prejšnji !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V to niti ne dvomim in srečno z novim ter da bo še bolj zdržal ko prejšnji !

 

Hvala...

 

Tudi A 1190 bi popolnoma vzdržal, če ne bi lani vozil SD 1290, ki me je fasciniral s svojim navorom, SA 1290 pa z večjim udobjem... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še nekaj! Danes je SA 1290 prvič videla moja hči komentirala: "Je pa lep..."  Podobno ga je ocenila tudi soproga... 

Popravljeno . Popravil Dark
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še nekaj! Danes je SA 1290 prvič videla moja hči komentirala: "Je pa lep..."  Podobno ga je ocenila tudi soproga... 

Vidim da imate vsi v družini dober okus  :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še nekaj! Danes je SA 1290 prvič videla moja hči komentirala: "Je pa lep..."  Podobno ga je ocenila tudi soproga... 

A je tudi lepši kot 1190? Meni so vsi trije toliko podobni, da jih na cesti na hitro ne ločim, v razne detajle se sicer nisem poglabljal.

Vsaj eden bi imel lahko spredaj drugačno luč...meni je ta linija nekam preveč "brez značaja", kot, da gre za nek računalniški izris optimalnih linij in premalo domišljije zraven?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je tudi lepši kot 1190? Meni so vsi trije toliko podobni, da jih na cesti na hitro ne ločim, v razne detajle se sicer nisem poglabljal.

Vsaj eden bi imel lahko spredaj drugačno luč...meni je ta linija nekam preveč "brez značaja", kot, da gre za nek računalniški izris optimalnih linij in premalo domišljije zraven?

Pošteno povedano: noben od naštetih mopedov ni designerski presezek, kot Ducati MS. Vendar, mi je A1190 všeč, SA 1290 pa je še lepši. Na cesti pa ju zlahka razločiš, saj je SA 1290 mat bele barve in bolj "mišičat". Popravljeno . Popravil Dark
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je tudi lepši kot 1190? Meni so vsi trije toliko podobni, da jih na cesti na hitro ne ločim, v razne detajle se sicer nisem poglabljal.

Vsaj eden bi imel lahko spredaj drugačno luč...meni je ta linija nekam preveč "brez značaja", kot, da gre za nek računalniški izris optimalnih linij in premalo domišljije zraven?

Parkiraj zraven 1190 KTM Gs-a pa boš videl kateri izdelek je bolj dovršen in izpopolnjen  :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Parkiraj zraven 1190 KTM Gs-a pa boš videl kateri izdelek je bolj dovršen in izpopolnjen  :grim

 

 

Glede na tvoje navdušenje ob preizkusu novega GSA mislim, da je odgovor na dlani... :grim

 

Izjemno prožen agregat ki vleče zvezno že od 2rmph naprej,zelo suveren občutek v nagibu ,vzmetenje Dyna požira vse kar pridelajo naše ceste ,bremze (servo) brutalno dobre itd ....da ne smetim z vtisi preveč,skratka kar sem jaz vozil mu ni konkurence,še najbližje njemu lahko ob bok postavim 1190 ADV !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!