Skoči na vsebino

obdržat ali prodat


motofil

Priporočene objave

Vse manj in manj se vozim.Servis je vsakih 7000 km,naredim pa max 2000 km na leto.Eno sezono sem zaradi tega preskočil servis,letos sem ga moral narediti (menda),čeprav jih je komaj 4000 km od zadnjega servisa.Letos še nisem dva tanka bencina skuril,niti kombinezona še oblekel.Kljub temu ne bi rad motorja prodal.Ne vem,ali res moram delat vmesne servise,zaradi staranja olja,ali je bolje,glede na (ne)uporabo,motor prodat? Če bi menjal za kakšen maxi skuter +500ccm,je kaj drugače,ali še slabše,če se malo voziš?Strošek registracije ni velik,cca 140 eura,če delam servis in se skoraj ne vozim,pa čez 200,gume (roadsmart) so temu primerno,malo rabljene,upam,da jih tudi ne bo treba menjat zaradi staranja.

Popravljeno . Popravil motofil
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

 

če nimaš (več) veselja, če ti je motor postal samo strošek, čimprej prodaj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor daj na podstavek v dnevni sobi. Tako boš imel lepo skulpturo, brez stroškov registracije, bencina in servisa :)

 

Čez leta se boš premislil in odpeljal kakšen krog z zaprašenim motorjem.

 

 

 

Če nimaš prostora ga lahko zmontiraš pod strop…glej primer

 

post-40971-0-43832900-1408355019_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisno če se ne voziš ker te ne veseli ali ker nimaš več časa? Če ne rabiš denarja in ker za tak motor ne dobiš dosti obdrži zadevo, ni panike če kak servis preskočiš. Ko boš enkrat prodal te bo pa matralo da bi ga imel, novega si pa verjetno še dolgo ne boš kupil.

Jaz se zaradi obveznosti skoraj nič več ne vozim ampak prodam ga pa ne, niti pod razno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse manj in manj se vozim.Servis je vsakih 7000 km,naredim pa max 2000 km na leto.Eno sezono sem zaradi tega preskočil servis,letos sem ga moral narediti (menda),čeprav jih je komaj 4000 km od zadnjega servisa.Letos še nisem dva tanka bencina skuril,niti kombinezona še oblekel.Kljub temu ne bi rad motorja prodal.Ne vem,ali res moram delat vmesne servise,zaradi staranja olja,ali je bolje,glede na (ne)uporabo,motor prodat? Če bi menjal za kakšen maxi skuter +500ccm,je kaj drugače,ali še slabše,če se malo voziš?Strošek registracije ni velik,cca 140 eura,če delam servis in se skoraj ne vozim,pa čez 200,gume (roadsmart) so temu primerno,malo rabljene,upam,da jih tudi ne bo treba menjat zaradi staranja.

 

Obdrži, če ne rabiš denarja, saj neke hude vrednosti mašina tudi več nima. 

Za gume pa nič bar, so lahko tudi več let stare pa bodo "povsem" enake. Merilo je za prodajalce, da se več kot 5 let stare naj ne bi prodajale.

 

Olje se tudi ne bo pokvarilo, če stoji, servis naredi sam ali pa sploh ne, registracija pa tudi ni noben strošek za takega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj pravim,stroški niso veliki,motor ne bi rad prodal,samo me moti,če bi kljub občasni uporabi,moral vlagat podobno kot bi se veliko vozil,ker to se mi pa zdi metanje denarja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za gume pa nič bar, so lahko tudi več let stare pa bodo "povsem" enake. Merilo je za prodajalce, da se več kot 5 let stare naj ne bi prodajale.

 

Ta je pa huda,... lesena kolesa daj gor, itak ne bo razlike. Pet let stare, malo vožene, so samo še za stran. 

 

 

Ne prodajaj motorja. Parkiraj v kot, čez kakšno leto ga boš spet z veseljem vozil. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta je pa huda,... lesena kolesa daj gor, itak ne bo razlike. Pet let stare, malo vožene, so samo še za stran. 

 

 

Ne prodajaj motorja. Parkiraj v kot, čez kakšno leto ga boš spet z veseljem vozil.

Gostilniške al je zatem resna analiza?

Nasprotno ugotavljajo, da razlik ni...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lastna izkušnja,... dobil 4 leta stare gume na motorju, profila še ~50% (prevoženih 4kkm). Na poligonu so pri močnem zaviranju drsele nenormalno. Z novimi gumami pa brez težav.  

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

stare gume so za turistično vožnjo, tut za po mogrem niso najboljše, ampak za polento vožnjo ko se segrejejo  še gre lepo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem prebral tvoj post, pa mi iz napisanega nikakor ni jasno, ali te jebejo stare trde  gume, ali to da mopeda ne uporabljaš več kot par 100km na leto in še to brez opreme.

ali mogoče nekaj tretjega....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prodaj - in kot pravi tomash, ti bo čez nekaj časa žal. in to zelo kmalu in zelo žal. :headbang:

 

In potem boš spet nabavil motor... in če boš kupil rabljenega, se boš z nostalgijo spominjal svojega "starega".

Ampak boš pa spet srečen... in te (pre)malo prevoženih km na leto ne bo več motilo...

 

Lahko pa zadevo malo poenostaviš, motorja npr. eno leto ne registriraš... in po enem letu (še prej) boš ugotovil, da se je fletno vozit in ga boš spet registriral...in nabavil nove gume (strošek ti ne bo več odveč)...in se srečno vozil....pa čeprav samo nekaj 100 km na leto.... :bike:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oz. nabaviš kakšnega starodobnika. Japonci so, kar se voznih lastnosti tiče, čisto OK. No, niso za neko dirkanje. Stroški registracije minimalni, cena jim ne pada itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gume stare 4,5 let držijo še vedno zelo dobro, le kak km več potrebujejo, da se ogrejejo. Kar je pa več je pa že res zadnji čas za menjat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne,saj pravim,ne bi ga prodajal,raje bi zamenjal za nekaj bolj potovalno udobnega,ali imel še maxi skuter zraven :D  .Bolj me je zanimalo,kaj mislite o smotrnosti vzdrževanje/uporaba in ste me kar prepričali,da so skrbi odveč,tudi glede gum,saj sem bolj turistični voznik,ne dirkač,zato imam roadsmart gor ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Michelin je celo naredil sedaj gumo, ki obrabljena bolje drži kot nova :)

 

Za avto (Michelin Evergrip)

 

Dejansko ni nobenih dokazov, da 5 let stara guma drži slabše od nove sveže. Gostilniška pravljica, ki polni žepe gumarjem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Michelin je celo naredil sedaj gumo, ki obrabljena bolje drži kot nova :)

 

Za avto (Michelin Evergrip)

 

Dejansko ni nobenih dokazov, da 5 let stara guma drži slabše od nove sveže. Gostilniška pravljica, ki polni žepe gumarjem

ni glih ne, imel sem BFGodrich gume ki so mi ble super, dobro držale, nikoli splaval z njimi samo če sm zabremzau v mokrem je blo bol en qrc, na suhem pa se je samo kadilo kot po zasmoejni plastiki. Prav tako s celoletnimi gumami ki so imele ene 5 let (torej 5 let na avtu) skorajda ni šlo v betonski klanec jo je bil moker (komaj v drugi in z igranjem s sklopko) . 

Tako da gume niso čisto za nič ko so mal stare, ne more se pa rečt da ni razlike med staro in novo gumo. (ttu na skuterju sem imel podobno iskušnjo, ko profila je blo še u mokr klanc pa ni šlo)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Michelin je celo naredil sedaj gumo, ki obrabljena bolje drži kot nova :)

 

Za avto (Michelin Evergrip)

 

Dejansko ni nobenih dokazov, da 5 let stara guma drži slabše od nove sveže. Gostilniška pravljica, ki polni žepe gumarjem

Kakšna, pet let stara, nerabljena? Morda res. Rabljena 5 let stara pa je vsekakor slabša, pa ne zaradi obrabe profila. Ne nakladaj o gostilniških debatah pa daj enkrat na svoj motor 5 let stare, delno izrabljene gume, pa da te vidimo,... Ne bom trdil da se ne da peljat, so pa precej slabše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Kar se tiče dileme obdržat ali prodat................to napako, da sem ga pred leti prodal, sem naredil tudi sam. Kmalu sem sprevidel, ženi je blo pa ful fajn. Čez nekaj časa sem si izboril (v družini ) ponovno status motorista, ampak brez prepirov ni šlo, ker je blo vse drugo kao bol pomembno........ Uf, te napake nebi več naredu. Moram povedat, da mam zdej celo dva, pa mi je vseen, če mi gre na tesno s časom.

Kar se pa starih gum tiče je pa tko: Držijo tko,tko, odvisno od temperature in še česa, nikakor pa ne tko k nove. O kaki mokri cesti pa ne smeš niti sanjat. Je pa slab filing četudi nekako držijo v določenih pogojih. Ampak, če imaš na motorju slab filing nimaš od vožnje nič. In ko med vožnjo razmišljaš a gume še držijo al ne, tudi posledično slabo voziš.............

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motorja od bajte ne dajaj... ga zlepa ne dobiš nazaj. Gume pa po štirih letih le menjaj. Že zaradi občutka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če razmišljaš o skuterju, potem ti motor že ni toliko pri srcu, da bi ga obdržal.

Tudi jaz zadnje čase malo vozim, a motorja od bajte ne dam dokler sem se sposoben usesti nanj. Pa še potem ne vem, če ga ne bom raje zglancal, pa v dnevno sobo v kot postavil. Edino kar lahko povzroči prodajo motorja (razen da ga sesuješ seveda), je to da bi nabavil drugega, ki bi mi bil bolj všeč. Pa zaenkrat ne izgleda ...

No ja, pa če na lotu zadenem, pa naredim novo garažo z n motorji. (a je treba srečko kupit?)

Popravljeno . Popravil I30
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!