Skoči na vsebino

Kupil "zapuščeni" Rieju RRX 50


Priporočene objave

Pozdravljeni,

KOt že naslov pove, sem kupik zapuščeni Rieju RRX 50. Prodajalec mi je povedal, da naj bi sicer motor delal, vendar je moped več let stal in posledično zdej ne vžge. Pravi, da naj bi bilo potrebno samo menjati olje, bencin, svečko in da bi delal.

Prej sem ga pripeljal domov in sem na hitro pogledal:

-svečka meče iskro full močno,

-možen vzrok za nedelovanje bi bilo lahko to, da zračni filter ne pride povsem neposredno na frgazer (glej pripeto sliko)

-Jutri imam namen menjati bencin, olje, svečko.

Kaj mi še svetujete?

 

post-23863-0-68489100-1397508771_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvij izpod vplinjača na sliki ta črna plastična posodica očisti ostanke benzina in odvij dizo in jo spihaj. Preveri,če pride sploh benzin do vplinjača snameš cevko od benzina in mora benzin teči,če benzin neteče preveri pipico lahko,da jo odpira vackum sepravi da jo odpre šele ko mašina vžge.Pazi na oznake na pipici,če imaš oznake;ON.OF.RES in PRI moraš dati na PRI ! ! sicer motor če je dlje časa stal nevžge,ker vplinjač nedobi benzina ! Moral boš malo več napisat,da bi se ti dalo bolj natančno pomagat .Namreč če je svečka suha NIKOLI ne probavaj iskre ampak išči takoj napako na gorivu,kajti če iskre nima kam vreči poškoduješ modul vžiga pri vseh novejših motorjih,če so brez platin ! !

Ps benzin ni nujno menjat in filter tudi ni kriv saj,če bi bil benzin toliko zanič ali kaj s filtrom narobe bi bila svečka MOKRA ! Po vsej verjetnosti ni dovoda goriva kot sem ti že napisal ali pa je tank (ker ni bil poln) odznotraj vsled kondenza zarujavel in zamašil filter (mrežico) na pipici !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bremzer,

hvala za odgovor. Jutri bom probal odviti to posodico pod vplinjačkom in spucal dizo. Kot se spomnim, ima ročica za bencin samo tri položaje, torej ON, OFF in RES. Seveda sem imel na ON. Niti nisem popolnoma prepričan, da je svečka popolnoma suha. Zato tudi prilagam sliko svečke. Bolj kot da bi bila suha, se mi zdi full mastna.

AHa, a pol praviš, da ni neke panike, če se tam zračni filter popolnoma ne dotika frgazerja?

Kar pa se tanka tiče, je plastičen, tko da dvomim, da bi zarjavel. Ampak vseeno bom jutri preventivno probal zamenjati gorivo. A olje ima smisel, da menjam? Kako pa najlažje preverim, če se olja meša z bencinom? Nebi namreč rad, da mi zariba, ker ne dobi olja.

post-23863-0-91783300-1397531315_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

Sicer mogoče malo prehitevam (glede na to, da mi ga sploh še ni uspelo zalaufat), pa vendar:

  • Kje naj bi imel ta motor blokade?
    Po internetu sem bral, da naj bi imel ta motor 3 blokade (ena nekje v auspuhu, druga v auspuhu, tretja v računalniku). Z iskanjem ne najdem bolj podrobno, kako te blokade odstranit. Prodajalec mi je povedal, da naj bi bila samo ena blokada odstranjena, vendar ne vem katera.
  • Na originalnih slikah vidim, da naj bi imel motor eno cevko iz pokrova za gorica nekam v mašino.
    Kakšna je funkcija te cevke? Moj motor je nima.
  • Danes bom nadaljeval z odrkivanjem težav na motorju: a je kakšen znak, da vem da frgazer dela normalno?
Popravljeno . Popravil avion
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dons sem se spravil menjat svečko, bencin in sem kar kmalu ogotovil, kaj je vzrok problema: cevka za bencin. Ko sem tank nekaj premikal, se je kar zlomila...je bila tok trda, da se je kr prelomila. Očitno tudi prej bencin ni tekel/prišel v frgazer. Potem sem sicer v lokalnem Merkurju dobil eno cevko, ki pa ni prava. No ampak vseeno je bilo dovolj, da je vžgal...sicer čim sem dal gas, je crknil, ampak to pomojem zato, ker ni bila prava cevka...in čim je rabu več bencina, ga je zmanjkal. Bom dal jutri pravo cevko.

Zdej me res samo še matra, kaj narest z zračnim filtrom, ki se kar ne "usede" na frgazer. Kako vi to rešite? Sem mislu, da bi ga probal mal s fenom segret, če bi se mogoče potem zmehčal, da bi se potem lepo "objel" na frgazer.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede blokad so v izpuhu (slepa cev, katalizator, podalsana cev) -najbolje menjat

Glede el. Blokade ti pa lahko natancno povem ko prilimas sliko cdija.(moric, efi,...)

Za zracni filter si pa pomagaj z izvijaci ali pa toploto ja.

Popravljeno . Popravil zanski18
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

poskusi z fenom oz. če lahko snemi celotno zadevo in jo daj v vročo vodo, da se zmehča. Če je bila cevka prerela zna bit, da je kej koščkov odneslo tudi v ferg.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

Bom probal danes s fenom segret, pa upam, da bom lahko nataknil gor.

Kar se blokad tiče:

  1. Če si prav predstavljam ta v frgazerju bo kakšna blendica, ki bo preprečvala, da bi več zraka prišlo v frgazer. To odstranim in bo. Drži?
  2. Auspuh. Slepa cev gre v zračni filter. Lahko to odstranim? Kaj naj naredim z luknjo, ki bo ostala? Kaj pa v samem auspuhu? A je not kakšen "kovanec z luknjo", kot je bil včasih v skuterjih in se ga da lahko odstranit. Za lažjo predstavo prilagam sliko auspuha.
  3. El. blokada: slikal sem CDI. Očitno zadeve le niso tako zelo enake, kot naj bi bile z Yamaha DT. CDI ni Moris, kjer naj bi luknjo zvrtal v O. Pripenjam sliko moje CDI enote. Lahko tu tudi kaj storim?

post-23863-0-34601500-1397633214_thumb.jpg

post-23863-0-66690200-1397633227_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Avspuh je cel zablokiran in vidim da tudi v slabem stanju. Bi ga trbelo rezat,... raje kupi novega oz. Kaksnega rabljenega (sportnega) pa bo se bolj slo :) se pa da ce je volja :P

Glede cdija takega res prvic vidim :O poglej ce ma kje kako zarezico...?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

No danes sem že naredil prva dva kilometra z mojim Rieujem. Raztavil sem frgazer. Frgazerja v tako slabem stanju še nisem videl. Notri sploh ni čist, pač pa polno neke bele snovi, še najbolj podoben vodnemu kamnu. Spucal sem vse dize...sestavil nazaj...in potem je moped delal normalno. Sem se malo vozil, ko opazim, da imam mokro nogo...vidim, da iz cevke, ki je speljana iz dna šalčke frgazerja teče bencin. Pol sem obrnil domov. Kaj bi bilo to? Kaj je funkcija te cevke? Je možno, da plovec kej ne dela ok? Frgazer je PHBN 16.

Jaz sem danes preventivno kar mešanico dal v tank. kako pa preverim, če dela mešanico sam? Čudno mi je to, da iz tanka za olje gre cevka nekam v mašino in ne v frgazer. Je to normalno?

Za lažjo predstavo v kako slabem stanju je frgazer, je spodaj slikca.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vmes sem mal bral in ugotovil, da je verjetno cevka, ki je bila do sedaj v zraku mora iti nekam na blok motorja, kamor gre ven izhod iz pipice olja.

Zdej me res samo matra, zakaj je tako močno tekel bencin iz une cevke na šalčki frgazerja. To moram še nekako odpravit. Kakšna ideja bo več kot dobrodošla.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vmes sem mal bral in ugotovil, da je verjetno cevka, ki je bila do sedaj v zraku mora iti nekam na blok motorja, kamor gre ven izhod iz pipice olja.

Zdej me res samo matra, zakaj je tako močno tekel bencin iz une cevke na šalčki frgazerja. To moram še nekako odpravit. Kakšna ideja bo več kot dobrodošla.

Lahko je prišla v ventilček (iglico) plovka samo smet ! ponovno očisti ni bo verjetno dobro, če bi benzin še vedno puščalo iglico lahko malo pobusiš z polir pasto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A to misliš ventilček, ki pride pod plovcem, oziroma ki ga plovec potiska gor? To bi bilo možno ja, ker plovca nisem uspel dobiti dol. TUdi včeraj, ko sem ga še enkrat raztavil ni šel dol, saj je bil štift, ki drži plovec dokaj fiksiran. Na sliki je označen z rdečo. Potem kasneje sem sicer gledal, da bi moral s kakšnim ostrim predmetom poriniti noter, da bi ga dobil dol. Drži?

Mal sem edin tuhta, da mi mogoče manjka en del še vmes...ker nekako mam v spominu, da naj bi prišel pod plovec še nek feder. Ali drži? Ker pri meni je plovec dost tko v prostem teku, ga nič kej ne potiska dol. Je to normalno? Kakšrnakoli ideja, kaj bi še lahko bilo narobe s frgazerjem...bo več kot dobrodošla...ostale stvari sem kolikor toliko popravil...tako da zdej me še ta frgazer matra.

post-23863-0-92813100-1397804349_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NInobenga fedra, plovec se prosto giblje. Drugač pa poskusi tist štift mal našpricat z carb cleanerjem , kakšnim odvijač sprayem ozk če nimaš kr WD$) potem ga pa previdmo z pomočjo kovinske palčke (izbijača) izbij vn. Pri tem pa apzi, da ne odlomiš stebričkov v katere je vpet. odstrani iglico vse skupaj očisti in prepihaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

včeraj si vzel čaz in tokrat popolnoma raztavil frgazer...mogu sem se zelo pomatrat, da sem dobil dol štift od plovčka...in ja potem, ko sem dal ven iglo, se je izakazalo, kaj je povzročalo napako. Kot sem že povedal, je bila celotna notranjost frgazerja z neko snovjo, kot vodni kamen. Ta snov je bila tudi v tej luknji....posledično tudi igla ni dobro zapirala, ko je šla do vrha. To sem spucal...spravi skupaj...uredil sem še dotok zračnega filtra na frgazer.
In moped dela...čist kot mora...res prede kot ura....Tud štandgas čist lepo drži.
Izkazalo se je, da ima moped tudi povečini pobrane ven blokade, saj sem ga po ravnini komot peljal do 70km/h realnih (GPS). Tako bom mel zdej še izziv, kako omejit nazaj na 50km/h, da ga registriram.
Imam še nekaj drugih izziv...ampak več o tem pa v naslednjih dneh. Zaenkrat res hvala za pomoč. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

včeraj si vzel čaz in tokrat popolnoma raztavil frgazer...mogu sem se zelo pomatrat, da sem dobil dol štift od plovčka...in ja potem, ko sem dal ven iglo, se je izakazalo, kaj je povzročalo napako. Kot sem že povedal, je bila celotna notranjost frgazerja z neko snovjo, kot vodni kamen. Ta snov je bila tudi v tej luknji....posledično tudi igla ni dobro zapirala, ko je šla do vrha. To sem spucal...spravi skupaj...uredil sem še dotok zračnega filtra na frgazer.

In moped dela...čist kot mora...res prede kot ura....Tud štandgas čist lepo drži.

Izkazalo se je, da ima moped tudi povečini pobrane ven blokade, saj sem ga po ravnini komot peljal do 70km/h realnih (GPS). Tako bom mel zdej še izziv, kako omejit nazaj na 50km/h, da ga registriram.

Imam še nekaj drugih izziv...ampak več o tem pa v naslednjih dneh. Zaenkrat res hvala za pomoč. 

Najbolj enostavno ga omejiš za registracijo,da daš med cilinder in auspuhom novo(ali dodatno) dihtungo z manjšo luknjo in nebo šel v obrate probaj z fi 10 mm dihtungo je najbolje da izrežeš kar iz bakrene pločevine in po registraciji dihtungo vzameš spet stran 2 vijaka !

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nad batek v fergu daš pušo (odrežeš primerno PVC cev - pomoje najbolš plastično/pvc). Tko se gas lahko navije samo do določene točke. Po tehničnem pa vržeš vn.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

Pri urejanju imam še dve težavi, pri kateri bi potreboval vašo pomoč.

1. Prejšnji lastnik je iz neznanega razloga prerezal cevko iz oljne pumpe do frgazerja. Verjetno se je odločil, da bo iz preventivnega razloga raje sam mešal mešanico. Problem je v tem, da je v olnjem tanku še vedno olje in potem med vožnjo počasi kaplja iz te cevke.  Jaz bi pa vseeno raje videl, da sam meša mešanico, da mi ni treba imeti pri vsakem tankanju olje s seboj. Problem, ki ga imam, je da ta oljna cevka ni kr taka od bencina, ki bi jo samo staknil, pa dal drugo. Na strani frgazerja je tak železen čep na strani oljne pumpe pa se sploh ne vidi konca. Tako bi bilo najbolje, da bi jo nekako "poštukal". Razmišljal sem, da bi dobil nekaj centimetrov malenkost debelejše cevke, ter dal potem notri vsak konec ta originalne. Mislite, da bi delovalo? Ne predstavljam si, kakšen pritisk je v tej cevki. Kako bi vi to rešili.

AJa, kako pa bi potem preveril, če dejansko frgazer dela mešanico? Razmišljal sem, da pustim potem še nekaj časa mešanico še v tanku, tako da bi potem načeloma motor moral dobivati "dvojno" mešanico in bi se posledično moralo bolj kaditi iz motorja? Ali to drži ali to ne bo opazno?

2. Tehnični: ALi je poleg končne hitrosti še kaj kritičnega? Je dovolj, če ima motor samo levo vzvratno ogledalo? Kar se hitrosti tiče, se mi nekako ne da tistih podložk dela...gleda na to, da ni skuter, ki bi se kar odvrtel, sem razmišljal, da bi mogoče unmu tm rekel, da naj ga ne zvrti do konca, oziroma da naj ne da v 5. ali 6. prestavo. Naj povem, da nisem ravno najstnik in da me morda na tehničnem ne bo obravnaval, kot nekega najstnika. Znanec mi je celo povedal, da ko je on peljal svojega na tehnični, da je on gas dajal...in ne da zaposleni na tehničnem. Kakšne so vaše izkušnje?

post-23863-0-07797200-1398234238_thumb.jpg

post-23863-0-50257900-1398234247_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cevko zamenjan, ni tak problem. Se najbolje pa bo da zamenjas komplet oljno pumpo (preventivno) saj ni tako draga.

Glede tehnicnega, ja treba zablokirat obvezno. Obstaja vec nacinov, eni so prav smesno enostavni.

Morajo pa delovati vsa svetila, bremze, max. Hitrost in pa vse homologirano

Ceprav so mene spustli skoz brez vprasanj pa sem mel druge smernike in zadno luc gor.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot ste napisali, sem tudi včeraj res zamenjal to cevko in mislim, da je vse ok. Zdej bom mal pozoren, da se olje porablja, preden bom dejansko tankal čisti bencin.

 

Imam pa še eno vprašanje. Motor ima "slepo cev" iz auspuha v zračni filter. Ali lahko to brez stranskih učinkov odrežem in "zaflikam"?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot ste napisali, sem tudi včeraj res zamenjal to cevko in mislim, da je vse ok. Zdej bom mal pozoren, da se olje porablja, preden bom dejansko tankal čisti bencin.

 

Imam pa še eno vprašanje. Motor ima "slepo cev" iz auspuha v zračni filter. Ali lahko to brez stranskih učinkov odrežem in "zaflikam"?

 

 

Zadnjič sem peljal na amzs skuter na tehnični, najprej mi je preveril končno hitrost, imam vgrajen omejevalnik obratov, ki stane cca. 25 eur, maš pa tudi dražje, vklopim stikalo, končna hitrost 45 km/h na valjih, potem je še preveril zavore in to je bilo to. Da se naredit blokado tudi tako, da daš v izpuh tam, ko pride na cilinder podložko, tako da je odprtina za izpušni plin manjša in gre posledično počasneje, to je tak preprost poseg.

 

Slepa cev je ponavadi tista cev, ki gre ven iz izpuha in ne vodi nikamor - slika. To se odreže in luknjo zavari.

post-2568-0-95030800-1398873654_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri meni je sicer cev podobn, vendar ni tako, da bi se končala. Pelje najprej na nek krogec, ki je pomojem neka simulacija katalizatorja iz tam pa potem v zračni filter...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da vse kar lahko narediš je, da ven iz izpuha vzameš na tem mopedu katalizator. Vgradnja kakšnega aftermarket izpuha bi bila najboljša. Razdri ga na označenem mestu (slika), kjer so vijaki in poglej če se da kaj ven vzeti, to se pomoje edino da narediti. 

post-2568-0-21172700-1399324501_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Kosho
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!