Skoči na vsebino

BMW S 1000 R


domina

Priporočene objave

sem malo pogooglal pa ugotovil da jih pred dirko namočijo v vodi da med dirko hladijo zavorno tekočino, preprečujejo razlitja ter da ni olje direkt na soncu


BMW S 1000R samo hvalim, grajam le neestetske komponente drugih proizvajalcev.

letelo je na teme zakaj nebi imel ......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa sicer nimam nič proti temu motorju, ker mi je kul, ampak tole za 20k eur mrcino...

 

untitled-2.jpg

To je takšen zmazem, da težko rečeš, da gre za dizajnerski vložek, kot npr. izpuh, ki ni posrečen.

 

Fora je pa v tem, da zadeva s posodico hudo izstopa, da bi jo barem pofarbali ali temno prozorna pa bi bilo.

 

Isto na Ducatiju, vrhunsko oblikovanem motorju pa gor dve takšni grdi posodici, ena za sklopko, druga za bremze. Ne mi reč da se ne da.

s posodico so Kawasakija kopirali..bemti :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

treba je pustit tudi kakšen del nedodelan, da lahko si pol dodatne "cukrčke" kupuješ in je tako malo bolj unikaten. brez skrbi, za kakih 70€ bo pod bmw-jevo dodatno opremo gotovo tudi ta lonček. al pa od kitajčkov za 15€ 

 

sicer verjetno bo sedaj odgovor, da za to ceno bi to moral met in se s tem po svoje strinjam. je pa tudi res da nas večina rada svojemu jeklenemu konjičku privošči kak dodatek.

 

pa da ne bomo zdej samo o teh lončkih, še dva filmčka

 

 

Popravljeno . Popravil cikadina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sem ga tud včeri v živo vidu , na njem sedel in mi je ful všeč. Cena je bla na sejmu 12,900 ključ na roko. Razen sprednijh luči ,ki mi niso najbolj všeč mi je top. Spet pa niso tko grozne, da se jih nebi navadu .Še zmeri 100x bolš kot triumph street-speed triple.

Tko ,da sem včeri naredu ožji izbor mojga naslednjega motorja. Sam še cekine skup spravt :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V bistvu sploh ni slaba cena. Dobrega jurja bo dražji kot z1000.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa sicer nimam nič proti temu motorju, ker mi je kul, ampak tole za 20k eur mrcino...

 

untitled-2.jpg

To je takšen zmazem, da težko rečeš, da gre za dizajnerski vložek, kot npr. izpuh, ki ni posrečen.

 

Fora je pa v tem, da zadeva s posodico hudo izstopa, da bi jo barem pofarbali ali temno prozorna pa bi bilo.

 

Isto na Ducatiju, vrhunsko oblikovanem motorju pa gor dve takšni grdi posodici, ena za sklopko, druga za bremze. Ne mi reč da se ne da.

 

no no, seveda se da...  :grim

tam5.jpg
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V bistvu sploh ni slaba cena. Dobrega jurja bo dražji kot z1000.

Jurja cenejsi kolega, jurja cenejsi.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sejemski verjetno nima brez razloga takšne cene. z1000 pa je 12.800 novi.

 

S1000R bo v osnovni razlici imel ceno 12.700€. V serijsko opremo spada ABS, ASC ter dva rezima voznje, road in rain.

 

Z1000 ima v osnovni razlici ceno 12.832€ verzija z ABS je pa 13.757€. ASC oz. TC pa sploh ni opcija.

 

Dovolj jasno tudi zate sedaj ali se vedno ne?

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Japoncem pac ne gredo v prid trenutne razmere. Sorazmerno mocan jen, uvozne dajatve za EU, katerih EU proizvajalci nimajo, slovenski DMV nad 1000ccm ... 

 

Sestevek je pac tak, da za vec denarja v primeru Z1000 dobis manj motorja. Druga zgodba bi bila, ce bi bil Z1000 kake tri tisocake cenejsi.

Popravljeno . Popravil krucymucy
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Japoncem pac ne gredo v prid trenutne razmere. Sorazmerno mocan jen, uvozne dajatve za EU, katerih EU proizvajalci nimajo, slovenski DMV nad 1000ccm ... 

 

Sestevek je pac tak, da za vec denarja v primeru Z1000 dobis manj motorja. Druga zgodba bi bila, ce bi bil Z1000 kake tri tisocake cenejsi.

mater, nenormalne cene postajajo.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mater, nenormalne cene postajajo.....

 

Hja, predvsem imamo slovenci vedno manjso kupno moc. Ce bi imeli zadnjih pet let zdravo gospodarsko rast ranga 2-3% namesto enormnega padca, bi bile tudi place visje 15-20%.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi tehnicnih podatkov ni v temi.

Type 	Water/oil-cooled 4-cylinder 4-stroke in-line engine, four valves per cylinder, two overhead camshafts
Bore x stroke 	80 mm x 49.7 mm
Capacity 	999 ccm
Rated output 	118 kW (160 hp) at 11,000 rpm
Max. torque 	112 Nm at 9,250 rpm
Compression ratio 	12.0 : 1
Mixture control / engine management 	Electronic injection
Emission control 	2 closed-loop 3-way catalytic converters, EU-3 norm with interference pipe and acoustic valves
Performance / fuel consumption 	 
Maximum speed 	over 200 km/h
Fuel consumption per 100 km at constant 90 km/h 	5.4 l
Fuel consumption per 100 km at constant 120 km/h 	5.6 l
Fuel type 	Super (premium) unleaded, octane number 95 - 98 (RON) (knock control; rated output at 98 RON)
Electrical system 	 
Alternator 	350 W
Battery 	12 V / 9 Ah, maintenance-free
Power transmission 	 
Clutch 	Multiplate clutch in oil bath, anti-hopping clutch, mechanically controlled
Gearbox 	Constant-mesh 6-speed gearbox, straight-toothed
Drive 	Chain 17/45
Chassis / brakes 	 
Frame 	Aluminium composite bridge frame, partially self-supporting engine
Front wheel location / suspension 	Upside-down telescopic fork Ø 46 mm, compression and rebound stage adjustable
Rear wheel location / suspension 	Aluminium 2-sided swing arm, rebound damping adjustable
Suspension travel front / rear 	120 mm / 120 mm
Wheelbase 	1,439 mm
Castor 	98.5 mm
Steering head angle 	65.4°
Wheels 	Cast aluminium wheels
Rim, front 	3.50 x 17"
Rim, rear 	6.00 x 17"
Tyres, front 	120/70 ZR 17
Tyres, rear 	190/55 ZR 17
Brake, front 	Twin disc brake, floating brake calipers, radial 4-piston fixed caliper, diameter 320 mm, 5 mm thick
Brake, rear 	Single disc brake, single piston floating caliper, diameter 220 mm, 5 mm thick
ABS 	BMW Motorrad Race ABS (part-integral), disengageable
Dimensions / weights 	 
Length 	2,057 mm
Width (incl. mirrors) 	845 mm
Height (excl. mirrors) 	1,228 mm
Seat height, unladen weight 	814 mm
Inner leg curve, unladen weight 	1,805 mm
Unladen weight, road ready, fully fuelled 1) 	207 kg
Dry weight 	 
Permitted total weight 	407 kg
Payload (with standard equipment) 	200 kg
Usable tank volume 	17.5 l
Reserve 	ca. 4 l

Ce dam quote, zmece vse v eno vrsto.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S1000R bo v osnovni razlici imel ceno 12.700€. V serijsko opremo spada ABS, ASC ter dva rezima voznje, road in rain.

 

Z1000 ima v osnovni razlici ceno 12.832€ verzija z ABS je pa 13.757€. ASC oz. TC pa sploh ni opcija.

 

Dovolj jasno tudi zate sedaj ali se vedno ne?

seveda mi je jasno, kdor ma dnar bo kupil Kawo :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lonček za zavorno tekočino je pa zato, da se not lahko nalije zavorno tekočino..  :D

 

 

... res je, da je grd, ima pa zato funkcijo  :huh:  , da lahko takoj vidiš, če manjka kaj tekočine ...nima veze, ali je motor malo postrani... vidiš lahko tudi med vožnjo...itd

Če imaš tisto lepo posodico z okroglim okencem, moraš motor postaviti čisto naravnost pri preverjanju zavorne tekočine (kot pri preverjanju količine olja v motorju)

pa še čisto ena logična: manjši premer ko ima posodica, višja mora biti (za isti volumen) in posledično je tu manj možnosti, da ti "pumpica" pozavga zrak pri nižjem nivoju olja v posodici ( v široki in nizki posodici se tekočina lahko pretaka iz enega konca v drugega in skozi luknjico lahko pride kak mehurček zraka)..in zato lahko ostaneš brez zavor.

 

... in lonček nima nobene veze s hlajenjem zavorne tekočine.... segreva (pregreva) se samo v zavorni čeljusti....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lonček za zavorno tekočino je pa zato, da se not lahko nalije zavorno tekočino..  :D

 

 

... in lonček nima nobene veze s hlajenjem zavorne tekočine.... segreva (pregreva) se samo v zavorni čeljusti....

 

UV sončni žarki, na dolgi rok škodujejo tekočini, zato se kupi lahko prevleke za lonček. Je pa res, da če ne menjaš na 2leti zavorne tekočine, je itak vseeno, al je prozoren, al pa zlat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lonček za zavorno tekočino je pa zato, da se not lahko nalije zavorno tekočino..  :D

 

 

... res je, da je grd, ima pa zato funkcijo  :huh:  , da lahko takoj vidiš, če manjka kaj tekočine ...nima veze, ali je motor malo postrani... vidiš lahko tudi med vožnjo...itd

Če imaš tisto lepo posodico z okroglim okencem, moraš motor postaviti čisto naravnost pri preverjanju zavorne tekočine (kot pri preverjanju količine olja v motorju)

pa še čisto ena logična: manjši premer ko ima posodica, višja mora biti (za isti volumen) in posledično je tu manj možnosti, da ti "pumpica" pozavga zrak pri nižjem nivoju olja v posodici ( v široki in nizki posodici se tekočina lahko pretaka iz enega konca v drugega in skozi luknjico lahko pride kak mehurček zraka)..in zato lahko ostaneš brez zavor.

 

... in lonček nima nobene veze s hlajenjem zavorne tekočine.... segreva (pregreva) se samo v zavorni čeljusti....

 

Pozabil si dodat da obenem sluzi tudi kot ekspanzijska posoda.

Pa tudi ce pride zracni mehurcek ne ostanes brez bremz, pac pa imas v tem primeru hidropnevmatske :)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mater, nenormalne cene postajajo.....

Pozabljaš kje živiš ! namreč npr: v Švici mesečna plača dobrega mehanika neto znaša ca 3-3.5K€ ali v Sfrs 4-4,5K od tega plačaš ca 150€ zavarovanj(socijalno in za brezposlene) in 13 plača gre za davke seveda življenski stroški hotel MAMA ! Če bi si moral vse življenske stroške sam plačat in živel bolj skromno(brez,alkohola cigaret,raznih potepanj, itd.) bi ta motor zaslužil v ca enem letu.Pred kratkim so imeli v Švici referendum,da mora biti NAJNIŽJA plača 2000 ali celo 2400 Sfrs to je ca 2K € .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lonček za zavorno tekočino je pa zato, da se not lahko nalije zavorno tekočino..  :D

 

 

... res je, da je grd, ima pa zato funkcijo  :huh:  , da lahko takoj vidiš, če manjka kaj tekočine ...nima veze, ali je motor malo postrani... vidiš lahko tudi med vožnjo...itd

Če imaš tisto lepo posodico z okroglim okencem, moraš motor postaviti čisto naravnost pri preverjanju zavorne tekočine (kot pri preverjanju količine olja v motorju)

pa še čisto ena logična: manjši premer ko ima posodica, višja mora biti (za isti volumen) in posledično je tu manj možnosti, da ti "pumpica" pozavga zrak pri nižjem nivoju olja v posodici ( v široki in nizki posodici se tekočina lahko pretaka iz enega konca v drugega in skozi luknjico lahko pride kak mehurček zraka)..in zato lahko ostaneš brez zavor.

 

... in lonček nima nobene veze s hlajenjem zavorne tekočine.... segreva (pregreva) se samo v zavorni čeljusti....

 

:slap:

 

Če bi spušlao pri mojem kvadratnem, bi takoj opazil mastno al potleh al pa po motorju (zato ga mam vedno čistega :)  ) Če ti pa med vožnjo spusti ja pa ista figa kakega maš :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!