Skoči na vsebino

Yamaha MT 07


ELO

Priporočene objave

Ima tu gor kdo sportni avspuh na MT-07? Zanimam se za nakup, pa bi rad pred nakupom slisal zvok v zivo, ce bi bil kdo tako prijazen in dovolil poslusat.  :music4:

 

Ogrevam se za Arrow. Kaj sicer priporocate?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zdravo,

mene pa zanima kako se pri tem motorju nastavi uro da ni 12h oblika ampak 24h? Ce se sploh da. Hvala za odgovor.

lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima tu gor kdo sportni avspuh na MT-07? Zanimam se za nakup, pa bi rad pred nakupom slisal zvok v zivo, ce bi bil kdo tako prijazen in dovolil poslusat.  :music4:

 

Ogrevam se za Arrow. Kaj sicer priporocate?

krapla, kva pa druzga;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnjič sva šla z boljšo polovico na ogled Yamahe MT-07 in Honde CB650F. Žal nisva opravila testnih voženj.

Pri Yamahi položaj telesa bolj sili naprej kot pri Hondi. Zato me zgolj informativno zanima, če je že kdo prakticiral poviške krmila pri MT-07 in kako se to obnese?

Kako je s cenami servisov pri obeh proizvajalcih?

Za odgovore bi vam bil strašno hvaležen!

Lep pozdrav!

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Prvi servis na 1000km za MT-07 je ~75€. Glede polozaja sedenja. Meni, ki sem vajen bolj sportnega motorja, se ni zdelo, da sem nagnjen naprej. Tudi po vecurni voznji ni bilo kaksnih neprijetnih obcutkov. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnjič sva šla z boljšo polovico na ogled Yamahe MT-07 in Honde CB650F. Žal nisva opravila testnih voženj.

Pri Yamahi položaj telesa bolj sili naprej kot pri Hondi. Zato me zgolj informativno zanima, če je že kdo prakticiral poviške krmila pri MT-07 in kako se to obnese?

Kako je s cenami servisov pri obeh proizvajalcih?

Za odgovore bi vam bil strašno hvaležen!

Lep pozdrav!

 

Yamaha Mt-07 2014:

1. servis na 1000 Km > 75 € olje, filter

2. Servis na 10 000 Km > 75 € olje, filter

3. Servis na 20 000 km > 115 €  olje, filter, prednje zavorne ploščice  + zastonj predelava tistega kabla pod sedežom (vpoklic)

4. Servis na 30 000 Km > 245 € olje, filter, menjava verige

Povprećna poraba okoli 4.7 L na 100 Km

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Janezs, hvala tudi tebi! Kratko in... slatko ;); predvsem pa zelo pridno pri nabiranju km :OK:.

Očitno sva samo midva imela te čudne občutke; morda zato, ker oba prihajava iz enduro "sveta". :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Yamaha Mt-07 2014:

1. servis na 1000 Km > 75 € olje, filter

2. Servis na 10 000 Km > 75 € olje, filter

3. Servis na 20 000 km > 115 €  olje, filter, prednje zavorne ploščice  + zastonj predelava tistega kabla pod sedežom (vpoklic)

4. Servis na 30 000 Km > 245 € olje, filter, menjava verige

Povprećna poraba okoli 4.7 L na 100 Km

LP

Nisem po pravici povedal. Številke zgoraj niso prave. Sem bolj na pamet govoril, potem pa sem šel pogledat račune, in je blo "Ups". Tako da popravljam številke:

Yamaha Mt-07 2014:

1. servis na 1000 Km > 75 € olje, filter

2. Servis na 10 000 Km > 75 € olje, filter

3. Servis na 20 000 km > 216 €  olje, filter, prednje zavorne ploščice, menjava svečk  + zastonj predelava tistega kabla pod sedežom (vpoklic)

4. Servis na 30 000 Km > 240 € olje, filter, menjava verige

Povprećna poraba okoli 4.7 L na 100 Km

Se opravučujem.

LP

 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa zračni filter ni bil menjan?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz priročnika je v rubriji za periodično vzdrževanje razvidno, da se vložek filtra za zrak menja pri 40.000km.

pol pa fino, prišparan strošek, pri jurjakih je ponavadi na 20-30kkm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa zračni filter ni bil menjan?

Ne filter ni bil menjan.  Ze mi zdi, da so ga pri Primcu vzeli ven in pregledali (Servis na 20 000 Km), ker sem okol štrefu po delavnici, pa sem zaznal nekaj na tem področju, vendar bolj s perifernim vidom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

pozdravljeni, že nekaj časa se odločam za nakup nove oz druge mašine, ker sicer pogrešam sklopko in brzine. tmax z variatorjem in akrapotom je sicer več kot dovolj za kar rabim po mestu oz krajše razdalje. manjka mi pa tista dinamika in "bajkerska" duša... no uglavnem, odločal sem se med mt-07 in kawasaki z750/z800. Nekaj me dosti bolj mika yamaha ker nisem zaledil kritik nikjer, razen da je skoraj "nujno" dodat windshield... 

zanima me kako ste lastniki zadovoljni z motorjem in če je kaj "negativnega" kar bi odsvetovali.. kakšno mnenje, nasvet al karkoli bo dobrodošlo :)

hvala vnaprej.

LP

Popravljeno . Popravil Kraljevi Pohanček
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na Yamaho MT07 in ostale nakede nima smisla dajat neke aftermarket kvazi windshieldke. Ustvaril si boš močan piš zraka (turbulence, hrup) direkt v čelado.

Že večkrat povedano in preizkušeno: ali nimaš nič (v tem primeru se piš porazdeli enakomerno po celem telesu in ni zelo moteč) ali pa visoko šipo, ki usmerja zrak preko čelade. Takšna pa bo na tej Yamahci izgledala kot na kravi sedlo. Vse, kar je vmes, pa je škodljiv balast.

 

Več o MT07 (plusi, minusi) pa sem napisal na šesti strani te teme.

Popravljeno . Popravil Fantocci
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moje opazanje glede šip na nakedih je to, da zgkeda kolkor tolko dovro, samo ce he ze proizvajalec tako sipco predvidel. ce ne je ppnavasi to nek cuden privesek oz. kot se je fantocci imenitno izrazil, kot sedlo na kravi.

 

drgc pa gre moj glas kwakiju. ne ven ta mt se verjemem da je super, samo obcutek je pa k da bi na eni 125ccm sedu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vetrobranski ščit dam gor samo na začetku in koncu sezone, ko je še mrzlo, da mi veter ne piha direktno v telo.

V toplih dnevih, pa je direkten piš v telo dobrodošel in je pri mt-07 nemoteč do 130 Km/h.

Po 36 000 prevoženih kilometrih je cena vzdrževanja takšna:

Yamaha Mt-07 2014:

1. servis na 1000 Km > 75 € olje, filter

2. Servis na 10 000 Km > 75 € olje, filter

3. Servis na 20 000 km > 216 €  olje, filter, prednje zavorne ploščice, menjava svečk  + zastonj predelava tistega kabla pod sedežom (vpoklic)

4. Servis na 30 000 Km > 240 € olje, filter, menjava verige

5. 36 0000 km > Menjava drsnika verige 29,97€ (menjal sem ga sam) naročeno tukaj https://www.motorcyclespareparts.eu/

Povprećna poraba okoli 4.7 L na 100 Km

Motor je super lahkoten za vozit, moči ima dovolj, stroj dela, bremze primejo (moja ima ABS), in ti ga priporočam, le vzmentenje bi dal pa boljše, in ga tudi bom.

Od dodatne opreme sem dokupil:

Drugi zadnji blatnik. Ta je malo daljši, tako ostane zadnji amortizer čist.

Vizir

original podkev in tank torbo.

Zadnji nosilec kovčka, vendar ga ne uporabljam za kovček, ampak za ruzak, brisače armaflexe itd.

Lp

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ni bilo nekje govora, da bo MT 07 tudi z vetrno zaščito, podobno kot recimo Versys, celo ena slika je bla nekje. A se kej "sliši" okrog tega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

No, naj predstavim svojo lubico:

Motor je super, lahek, okreten, korektno zmogljiv in po mojem okusu, kar se tiče estetike. Ne porabi veliko, ni ravno najbolj udoben, primeren bolje za dnevne izlete in povsem prehoden skozi mestne gneče. Če bo vse po sreči, se letos odpraviva še na kakšno "daljšo" večdnevno furo, ... edino kar me skrbi je sedenje, ker po dveh urah rit že fejst žuli. Še dobro da je treba vmes tankat. Do 130 se še da lepo normalno handlat veter, vse kar je hitreje od tega počasi ratuje že suffer. Se da, a ni to point. Proti 200 pa je itak vse dvojna slika, ker se glava (in motor) že resno treseta. Tako da, nek dinamični kruzing paše še najbolj.

Z vami delim nekaj fotografij, upam da jih bom lahko čimprej začel spet škljocat, ker ta zima mi gre res že fejst na jetra.

 

Srečno pot vsem!

 

Ćale

IMG_2232.JPG

IMG_2266.JPG

IMG_2269.JPG

IMG_2555.JPG

IMG_3082.JPG

IMG_3242.JPG

IMG_3243.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 ure ? :D  Jaz še na Tracerju ki je kao bolj potovalen ne zdržim več kot 1 uro :D  Tako da je dobro se ustavljat pa natankat tudi da se raztegneš pa odpočiješ ;) 

 

Srečne kilometre še naprej je lep motorček ga ima prijatelj pa se v 2eh z punco brez problema peljejo tudi 300-400km :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!