Skoči na vsebino

Honda CRF 1000L Africa Twin 2016 in CRF 1100L AT 2020


Fadil

Priporočene objave

Popravljeno . Popravil vrho1679
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Le kakšna bo teža... 230kg+?

Bilo kakšna bo bo boljši motor od tvojih plužn  :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tvojega slenga sicer ne poznam, jaz vozim vrhunski motor in znamko, ki v svojem razredu nima resne konkurence.

:OK:  :lol1: ti si res pravi humorist B)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Le zakaj ni bilo na Benduru nobenega Versysa? Snecer, naslednje leto reši modelu čast. Nam bi prav prišel nekdo z znanjem navigiranja. Nitrous je žal mnogo prehiter zame, da bi mu sledil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Versys ni hard enduro, razen če se malo predela kot yamaha od nitrousa...

Benduru ne poznam, kaj je to.

Marsikaj ti ne poznaš ! :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Versys ni hard enduro, razen če se malo predela kot yamaha od nitrousa...

Benduru ne poznam, kaj je to.

Ne bi verjel s čim vse vozijo (B)enduro, če bi videl. VStrom 1000, Yamaha Super Tenere 1200,..

O Benduru poglej v temo Grand enduro Slovenija.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bomo vidl, ko jo bomo v roke dubl.  

 

Ena skromna slikca in en zmrcvarjen video zakamufliranega motorja "se ne prinese pomladi".  

 

:smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, saj sem pogledal

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,244929.750.html

 

Zanimiv seznam, prijavljen pod številko 68.

 

Lahko ti pa povem, da sem z Versysom prevozil Severni Velebit+naprej s cestnimi gumami. Za kaj drugega bi se moral drugače obuti pa bi šlo "brez težav", vendar me kaj takšnega niti ne mika.

 

https://picasaweb.google.com/106439269587192855420/VelebitMotoJulij2013?noredirect=1

 

Motolover@ ne naprezaj se preveč, saj ti se tam tudi nisi pojavil s svojim bwmflom, pa veliki zvezdnik se tudi z MTS ni tam pojavil (tudi iz drugih razlogov) :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tvojega slenga sicer ne poznam, jaz vozim vrhunski motor in znamko, ki v svojem razredu nima resne konkurence.

Konkurenca se ne spušča na takšen nivo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pr novi AT sem pričakoval V twin ne pa vrstnega ki ni značilen za Hondo, bomo vidl kaj bo reku :kmet:  ko jo bo kupu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, saj sem pogledal

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,244929.750.html

 

Zanimiv seznam, prijavljen pod številko 68.

 

Lahko ti pa povem, da sem z Versysom prevozil Severni Velebit+naprej s cestnimi gumami. Za kaj drugega bi se moral drugače obuti pa bi šlo "brez težav", vendar me kaj takšnega niti ne mika.

 

https://picasaweb.google.com/106439269587192855420/VelebitMotoJulij2013?noredirect=1

 

Motolover@ ne naprezaj se preveč, saj ti se tam tudi nisi pojavil s svojim bwmflom, pa veliki zvezdnik se tudi z MTS ni tam pojavil (tudi iz drugih razlogov) :)

S Hondico je bilo kar luštno, sem pa težko sledil VStromu. Ni vse v motorju, treba je znati in te fantje so kar na visokem nivoju. 

Pa ni šlo samo po cesticah, da ne boš narobe razumel v čem je bil smisel vsega skupaj. Tiste cestice se da prevoziti z Vespo, to kar je na sliki je nekaj drugega, da o tempu vožnje ne govorim.

 

 

A0EEDE10-15E7-7544-8983-E63160204383.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni vse v motorju, a ti si podal na izlet z 250kubično zadevo namenjeno prav temu pa še s tem nisi mogel slediti, kapo dol :)

Če bi zadevo prevozil s svojo bemflo, kapo dol.

 

Jasno mi je, da se ni vozilo samo po makadamu, saj ste meli kao enduro zadevo, ampak po "poteh", vendar me takšne poti prav nič ne zanimajo z motorjem. Tempo vožnje? tekmovanje? glavna nagrada, ali...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vprašal sem po teži AT pa sem dobil "odgovore"

očitno je bilo težko vprašanje

 

Naj ne bi imela več kot 200. Najbrž pa je to za suho težo in brez DCT. Kaj veliko manj ne more imeti če nočeš da razpade na tretjem kuclu ali pa da generalke delaš na 50.000. Saj ima že 660 Tenerejka blizu 200. Pričakovano pa bilo kak kg manj od stare Afrike. Tudi konjev naj ne bi imela več kot 100. Saj za tak motor bolj rabiš navor pri nižjih obratih. Predvsem pa ZANESLJIVOST upajmo da upraviči.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Honda potrjuje, da bo nova CRF1000L Africa Twin na voljo v prodajnih salonih od novembra 2015.
Na voljo bo tudi z najnovejšo revolucijo zaporednega menjalnika z dvojno sklopko Honda DCT (Dual Clutch Transmission). Zadnja različica DCT je bila posebej razvita za terensko uporabo.
Nova endura je v vrhu offroad japonskega velikana. Ta bo imel vilice obrnjene z glavo navzdol (upside down) z vsaj 200 mm hoda. Sprednje kolo je 21 ", medtem ko je motor vzporedni twin 1000 ccm z okoli 100 konjskih moči. Končni pogon je veriga, idealna rešitev za stranpoti. Teža ne sme bistveno presegati 200 kg s polnim rezervoarjem goriva. In, seveda prezgodaj je govoriti o ceni, vendar predvidevamo, da bi bila med 12 in 13.000 €.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vizualno, kar je mogoče videti, je zelo lepo, pravi balzam za oči.

 

africatwinadventure-reti.jpg

honda-crf1000l-africa-tw.jpg

honda-crf1000l-africa-tw.jpg

 

Ni pa razbrati iz fotke, da bi imela led žaromete spredaj...

 

Vrstni 2valjni tisočak bo imel najbrž brutalno navora.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!