Skoči na vsebino


Fotografija
- - - - -

Indikator prestav


159 odgovorov v tej temi

#1 Nategun

Nategun

    Neznanec

  • Člani
  • 13 Objav:
  • Spol:moški
  • Lokacija:Ce
  • Motocikel:Kle500

Objavljeno 29. February 2012 - 18:05

A kdo zna priklopit indikator prestav na Kawasaki Kle? Nabavil sem ga ker naj bi bil univerzalen, ima pa samo 6 pinski konektor in pa eno modro žičko, ter seveda ekranček za številke prestav.:) Zdi se mi kot, da nekaj majnka,prvo kot prvo načrt ,to vem ampak logično tut kak razdelilni kabel bi mogo bit zraven, če se ne motim. Če ima kdo kakšno idejo ga prosim, da napiše rešitev.

Pripeta datoteka(e)



#2 Jure

Jure

    Legenda

  • Člani
  • PipPipPipPipPip
  • 10732 Objav:
  • Spol:moški
  • Lokacija:Cerknica City
  • Motocikel:Yamaha FZ1-S (road), Suzuki GSX-R 750 (track)

Objavljeno 29. February 2012 - 18:11

A kdo zna priklopit indikator prestav na Kawasaki Kle? Nabavil sem ga ker naj bi bil univerzalen, ima pa samo 6 pinski konektor in pa eno modro žičko, ter seveda ekranček za številke prestav. :) Zdi se mi kot, da nekaj majnka,prvo kot prvo načrt ,to vem ampak logično tut kak razdelilni kabel bi mogo bit zraven, če se ne motim. Če ima kdo kakšno idejo ga prosim, da napiše rešitev.


Mislim da bi tvoj nick name "Nategun" bolj pasal tistemu, ki ti je tole prodal :)

Nekateri Kawasakiji in Sizukiji sicer imajo že serijsko vdelan senzor, ki bere prestave in se dejansko da kupit plug and play indikator prestav, ampak tak indikator ne more biti univerzalen, saj mora imeti konektor, ki paše za tisti konkretnen model motocikla za katerega je narejen.

Univerzalni gear indikatorji pa ponavadi niso plug and play, ampak jih je treba sprogramirat, da izračunavajo prestave glede na hitrost in obrate (so namenjeni tistim motorjem, ki nimajo že serijsko vgrajenih senzorjev za prepoznavanje prestave - takih je veliko motorjev). Se pravi jih je treba zvezat na napeljavo od števca in "naučit", da pravilno prikazujejo. Meni se ne zdi, da bi bil tale prikazovalnik namenjen temu, glede na to da ima zgolj 1 6-pinski konektor. Pomoje je to plug and play varianta vendar bogsigavedi za kateri motor.

Lahko pa da se seveda tudi motim :) Ampak če ne drugega bi morala biti zraven priložena navodila.

#3 honda cbr 600f

honda cbr 600f

    Neznanec

  • Člani
  • 59 Objav:
  • Spol:moški
  • Lokacija:odvisno
  • Motocikel:laško 600 ccm

Objavljeno 29. February 2012 - 18:19

živjo
vse drži kot je napisal jure,eden te je fajn nat....gnil
tud jest sem prej enega kupil,kao univerzalnega pa ga ni blo variante namontirat,kaj šele da bi ta zadeva delala.

potem sem kupil gp indikator in ga sam zvezal-navodila so zraven,samo žice po barvi moraš pravilno priklopit.
potem pa jasno ga je treba sprogramirat da ti kaže prave prestave-in to je to.
zadeva funkcionira,

kolk si pa dal za indikator?

l.p.

#4 Nategun

Nategun

    Neznanec

  • Člani
  • 13 Objav:
  • Spol:moški
  • Lokacija:Ce
  • Motocikel:Kle500

Objavljeno 29. February 2012 - 18:27

Ja bil je 20€ sej zato me je primamila cena. Jure ja zgleda, da me je nekdo... bral sem pa tudi okoli teh indikatorjev in se precej razlikujejo imaš jih tudi na nekakšne magnete, je pa tudi cena temu primerna okoli 100€. To mi pa že skor ni za dat,zato se mi je zdela ta varijanta dosti ugodna.

#5 Snecer

Snecer

    Legenda

  • Člani
  • PipPipPipPipPip
  • 5788 Objav:
  • Spol:ženska

Objavljeno 29. February 2012 - 18:55

A kdo zna priklopit indikator prestav na Kawasaki Kle? Nabavil sem ga ker naj bi bil univerzalen, ima pa samo 6 pinski konektor in pa eno modro žičko, ter seveda ekranček za številke prestav. :) Zdi se mi kot, da nekaj majnka,prvo kot prvo načrt ,to vem ampak logično tut kak razdelilni kabel bi mogo bit zraven, če se ne motim. Če ima kdo kakšno idejo ga prosim, da napiše rešitev.


Načeloma pri plug&play zadevah. Poglej pod sedež, tam bi moral imeti "servisni" konektor (ki je priklopljen na ECU), ki ima gori morda zaščitno kapico. Poglej tudi v navodila.
Vendar mislim da KLE 500 (650 ima to možnost) tega nima, da takšen simpl priklop ni možen.

#6 raza

raza

    Vseved

  • Člani
  • PipPipPip
  • 1353 Objav:
  • Spol:moški
  • Motocikel:TEX

Objavljeno 29. February 2012 - 19:53

Načeloma pri plug&play zadevah. Poglej pod sedež, tam bi moral imeti "servisni" konektor (ki je priklopljen na ECU), ki ima gori morda zaščitno kapico. Poglej tudi v navodila.
Vendar mislim da KLE 500 (650 ima to možnost) tega nima, da takšen simpl priklop ni možen.


Mogoče pa zadeva celo deluje, če jo pravilno priklopiš in sprogramiraš. Pri ceni 20€ se nimaš kaj sekirat, če tudi kaj zaj..š. Sigurno so priključne žice in njihova barvna shema skopirana od nekoga bolj prepoznavnega. Jaz bi pogledal barvno priključno shemo od Acoumen-a (in še koga) in primerjal. Če maš recimo rdečo in črno za napajanje, ti ostanejo še tri in to signal od obratomera, signal tahometra in signal za ler. Omenjaš še eno žico posebaj ki verjetno služi programiranju in sicer z njo daješ inpulze na maso in s tem prekinjaš oz. potrjuješ faze programiranja.
Prikljapljanje signalov ni problematično tudi, če fališ. Zadeva pač ne dela, kot je treba in pač zamenjaš žice.

Sporočilo uredil(-a) raza dne 29. February 2012 - 19:57


#7 raza

raza

    Vseved

  • Člani
  • PipPipPip
  • 1353 Objav:
  • Spol:moški
  • Motocikel:TEX

Objavljeno 29. February 2012 - 20:01

Še to. Vse potrebne kontakte za priključitev najdeŠ na konektorju instrumentne ploŠče. Je pa dobro imeti shemo el. vezave za tvoj motor.

Sporočilo uredil(-a) raza dne 29. February 2012 - 20:02


#8 Nategun

Nategun

    Neznanec

  • Člani
  • 13 Objav:
  • Spol:moški
  • Lokacija:Ce
  • Motocikel:Kle500

Objavljeno 29. February 2012 - 21:49

A misliš da je kera varijanta da bi to deloval? Bom juter probal, če je slučajno isti konektor, je pa tak, da pod sedež ne morem priklopit, če je pa zadeva dolga cela skupaj cca30cm

#9 raza

raza

    Vseved

  • Člani
  • PipPipPip
  • 1353 Objav:
  • Spol:moški
  • Motocikel:TEX

Objavljeno 01. March 2012 - 08:41

A misliš da je kera varijanta da bi to deloval? Bom juter probal, če je slučajno isti konektor, je pa tak, da pod sedež ne morem priklopit, če je pa zadeva dolga cela skupaj cca30cm

Kot smo ti že povedali je pod sedežem običajno servisni priključek (ki pa skoraj sigurno ne ustreza tvojemu konektorju) na katerega se potenjalno prikljapljajo nekateri proizvajalci, vendar je potem izdelek prilagojen temu s primerno dolgimi kabli ali pa izdelujejo vmesne kable za različne motorje.
v tvojem primeru boš moral umesni kabel izdelati sam in se priklopiti na konektorju instrumentne plošče. Obstoječi konektor na prikazovalniku odstraniš in žice prilotaš na ustrezne pine konektorja pod instrumentno ploščo. Zato sem ti rekel, da rabiš shemo električnih instalacij motorja, da veš kateri pin na konektorju je za kateri signal.
Če tega nisi vešč potem raje sam ne prikljapljaj in poskušaj najti nekoga, ki se razume na sheme in električne kable.

#10 Zok

Zok

    Legenda

  • Člani
  • PipPipPipPipPip
  • 9028 Objav:
  • Spol:moški
  • Lokacija:Ponikva
  • Motocikel:laguna dCi (daily drive), ZZR 600 (weekend ride) & Blata Origami B1 replika (project bike)

Objavljeno 01. March 2012 - 09:15

mene tole hudo spominja na tole: http://www.ebay.com/...=item2a1057a761

In ce to drzi, to pomeni sledece: rdeca = +
zelena = ler (prikazuje 0)
rjavo-rumena = 1. prestava
crno zelena = 2. prestava
zeleno modra = 3. prestava
rumeno modra = 4. prestava
rdece rjava = 5. prestava

Torej, da ti prikaze doloceno prestavo, mora na doloceno zico dobiti minus. Vse skupaj je torej 7-segmentni prikazovalnik z nekaj zice in nekaj diodami, in skupno anodo. Torej ti se manjka ena izmed teh zadev:
a) stikala za indikacijo pozicije menjalnika (ce ima vgrajena - samogradnja odpade)
b ) frekvencni komparator - lahko samogradnja
c) koncna stikala na menjalniski rocici in pristevalnik/odstevalnik z digitalnimi izhodi
d) lahko pa da ima ECU zadevo ze vgrajeno, in je res plug-and-play, kar pa ne verjamem. Prej bi rekel da na servisnem konektorju dobimo pulze od vrtilne frekvence glavne gredi ter kolesa, kot pa da je 6/7 zil, na katerih je logicna enica v doloceni prestavi, in na drugi zili logicna enica v drugi prestavi.

Definitivno pa imas priklop za ler: to je zila ki gre na "N" lucko na armaturi. :)

Sporočilo uredil(-a) Zok dne 01. March 2012 - 09:16


#11 raza

raza

    Vseved

  • Člani
  • PipPipPip
  • 1353 Objav:
  • Spol:moški
  • Motocikel:TEX

Objavljeno 01. March 2012 - 11:05

mene tole hudo spominja na tole: http://www.ebay.com/...=item2a1057a761

In ce to drzi, to pomeni sledece: rdeca = +
zelena = ler (prikazuje 0)
rjavo-rumena = 1. prestava
crno zelena = 2. prestava
zeleno modra = 3. prestava
rumeno modra = 4. prestava
rdece rjava = 5. prestava

Torej, da ti prikaze doloceno prestavo, mora na doloceno zico dobiti minus. Vse skupaj je torej 7-segmentni prikazovalnik z nekaj zice in nekaj diodami, in skupno anodo. Torej ti se manjka ena izmed teh zadev:
a) stikala za indikacijo pozicije menjalnika (ce ima vgrajena - samogradnja odpade)
b ) frekvencni komparator - lahko samogradnja
c) koncna stikala na menjalniski rocici in pristevalnik/odstevalnik z digitalnimi izhodi
d) lahko pa da ima ECU zadevo ze vgrajeno, in je res plug-and-play, kar pa ne verjamem. Prej bi rekel da na servisnem konektorju dobimo pulze od vrtilne frekvence glavne gredi ter kolesa, kot pa da je 6/7 zil, na katerih je logicna enica v doloceni prestavi, in na drugi zili logicna enica v drugi prestavi.

Definitivno pa imas priklop za ler: to je zila ki gre na "N" lucko na armaturi. :)

To bi znalo bit to, potemtakem moje navodila lahko mirno spregledajo, ker se nanašajo na naprave, ki vsebujejo ECU.
Sicer se pa potem napravico da hitro probat. Priklopiš "+" in zeleno na "-" se pokaže 0. Odklopiš zeleno in priklopiš rjavo rumeno na "-" se mora prižgati 1 in ko dodajaš ostale žice povrsti na "- " se morajo menjati tudi številke. Če se ne, prejšnjo žico odklopiš. itd...... Ne vem pa koliko bo to lahko uporabno na Kawasakiju KLE.

#12 Zok

Zok

    Legenda

  • Člani
  • PipPipPipPipPip
  • 9028 Objav:
  • Spol:moški
  • Lokacija:Ponikva
  • Motocikel:laguna dCi (daily drive), ZZR 600 (weekend ride) & Blata Origami B1 replika (project bike)

Objavljeno 01. March 2012 - 11:23

tukaj bi znalo mogoce koristiti tole: http://jbx9.free.fr/...x.php?page=GIND

Sam bi to resil z mikrokontrolerjem, dobrim filtrom za napajanje, coil pickupom pri vzigalni tuljavi in hallovo sondo z magnetom na zadnjem kolesu (ali se bolje - prednjem zobniku) ter mini programckom ki primerja frekvenco motorja ter zadnjega kolesa. Bi bilo pa res ogromno dela s preizkusanjem in nastavljanjem, ampak koncni rezultat bi moral biti ok.

#13 Nategun

Nategun

    Neznanec

  • Člani
  • 13 Objav:
  • Spol:moški
  • Lokacija:Ce
  • Motocikel:Kle500

Objavljeno 01. March 2012 - 13:30

Kot smo ti že povedali je pod sedežem običajno servisni priključek (ki pa skoraj sigurno ne ustreza tvojemu konektorju) na katerega se potenjalno prikljapljajo nekateri proizvajalci, vendar je potem izdelek prilagojen temu s primerno dolgimi kabli ali pa izdelujejo vmesne kable za različne motorje.
v tvojem primeru boš moral umesni kabel izdelati sam in se priklopiti na konektorju instrumentne plošče. Obstoječi konektor na prikazovalniku odstraniš in žice prilotaš na ustrezne pine konektorja pod instrumentno ploščo. Zato sem ti rekel, da rabiš shemo električnih instalacij motorja, da veš kateri pin na konektorju je za kateri signal.
Če tega nisi vešč potem raje sam ne prikljapljaj in poskušaj najti nekoga, ki se razume na sheme in električne kable.



Ja seveda nimam pojma okoli te elektrike, zato mislim, da bom opustil to zadevo. Bom pač malo bolj pozoren v kateri prestavi vozim. Je pa res, da za gor ni problem razen včasih pač probam v sedmo ruknat, za dol me pa včasih nese, ker mi ne prestavi vedno prvič v nižjo prestavo pol se pa zgubim v kateri je. Če ga pa prtisnem v drugo mi pa že itak hoče mašino dol vržit.

#14 Nategun

Nategun

    Neznanec

  • Člani
  • 13 Objav:
  • Spol:moški
  • Lokacija:Ce
  • Motocikel:Kle500

Objavljeno 01. March 2012 - 13:34

tukaj bi znalo mogoce koristiti tole: http://jbx9.free.fr/...x.php?page=GIND

Sam bi to resil z mikrokontrolerjem, dobrim filtrom za napajanje, coil pickupom pri vzigalni tuljavi in hallovo sondo z magnetom na zadnjem kolesu (ali se bolje - prednjem zobniku) ter mini programckom ki primerja frekvenco motorja ter zadnjega kolesa. Bi bilo pa res ogromno dela s preizkusanjem in nastavljanjem, ampak koncni rezultat bi moral biti ok.


Zok: vse skupaj se ne splača velik nastavljat in preizkušat, ker mislim, da bom še samo to leto vozil ta motor potem pa nekaj močnejšega.

#15 Nategun

Nategun

    Neznanec

  • Člani
  • 13 Objav:
  • Spol:moški
  • Lokacija:Ce
  • Motocikel:Kle500

Objavljeno 01. March 2012 - 13:36

To bi znalo bit to, potemtakem moje navodila lahko mirno spregledajo, ker se nanašajo na naprave, ki vsebujejo ECU.
Sicer se pa potem napravico da hitro probat. Priklopiš "+" in zeleno na "-" se pokaže 0. Odklopiš zeleno in priklopiš rjavo rumeno na "-" se mora prižgati 1 in ko dodajaš ostale žice povrsti na "- " se morajo menjati tudi številke. Če se ne, prejšnjo žico odklopiš. itd...... Ne vem pa koliko bo to lahko uporabno na Kawasakiju KLE.


Nisem temu vešč pa , da ne naredim še kakšne večje škode raje pustim tako kot je. :)




0 članov prebira to temo

0 gostov in 0 anonimnežev