Skoči na vsebino

Aprilia Tuono V4R (APRC)


flero

Priporočene objave

Nova zverina je že nekaj časa spuščena :evilgrin: ...po testih in mnenjih uporabnikov tujih forumov sodeč, še boljša petarda kot predhodnik :kva2: ...ima mogoče še kdo od motosvetovcev kako izkušnjo z novo Tuno :hmm: ...jo mogoče kdo lahko primerja s staro...zadnjič sem jo samo gledal v salonu, pa se me loteva virus nove Nore Tune :wub: in ni videt, da bom kmalu ozdravel :grrr :grim

Hvala za info...srečneži :P

lp floxxx

post-2086-0-63756800-1315938178_thumb.jpg

post-2086-0-45850200-1315938195_thumb.jpg

post-2086-0-27645400-1315938218_thumb.jpg

post-2086-0-88912300-1315938234_thumb.jpg

post-2086-0-79865100-1315938778_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil flero
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nisem vozu, sem samo sedel na njej :) položaj za volanom je enkraten, edino mogoče za ta tip motorja so stopalke malce "čudno" postavljene. Preveč naprej ti poriva trup, pol se moreš pa na balanco opirat. Vsaj tak občutek sem js dobil (pa nisem velik) ampak me ni motilo niti najmajn. Sklepam da se to "visenje na roke" skompenzira z vetrom v prsa in je idealka.

Kaj pove agregat nimam pojma, ma po vsem prebranem v italijanskih revijah, ne more bit nič slabega :D Nevem pa zakaj sploh še dajajo zadnje sedeže na te mopede. Prvič je to uživancija solo, drugič tisti k je zadej trpi ko prasc sedet na tem, tretjič so grdi ko sam ps :)

in ja... bi jo imel :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

A ma kdo tole zverinco? Me zanima kakšni so kej stroški vzdrževanja. Je tudi pri tem motorju treba (kot pri večini italjanov) štelat ventile pri 20k km?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ventile stelat?!?

Sej ni nemc :)

Jest mam staro pa se ni bilo potrebe po štelanju ventilov. (2007)

Za staro Touno lahko recem da so stroški isti kot pri japoncu za enkrat (2leti)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ma kdo tole zverinco? Me zanima kakšni so kej stroški vzdrževanja. Je tudi pri tem motorju treba (kot pri večini italjanov) štelat ventile pri 20k km?

Ni treba štelat ampak na 10.000 menjat,če zdrži tko dolg.

!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hahahaha. Jst butl pa upal ,da bom kakšen pameten podatek dobu. :slap:

Mislim,da sem ti dal najboljšega,kolega na RSV4 letnik 2011 v 10.000km vozi že tretji motor,od tega dvakrat zlomljen ventil in zaribana mašina,kaj ti naj povem bolj pametnega!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim,da sem ti dal najboljšega,kolega na RSV4 letnik 2011 v 10.000km vozi že tretji motor,od tega dvakrat zlomljen ventil in zaribana mašina,kaj ti naj povem bolj pametnega!!

Sori, sm mislu da je pač še en od brezveznih komentarjev. My bad

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim,da sem ti dal najboljšega,kolega na RSV4 letnik 2011 v 10.000km vozi že tretji motor,od tega dvakrat zlomljen ventil in zaribana mašina,kaj ti naj povem bolj pametnega!!

 

Da ti povem še iz prve roke 11000km  okvare nobene to je spet odvisn kaj naletiš, kot povsod. Drugače za vetile štelat nevem, kar se pa servisa tiče pa je na pooblaščenem 130-150€ odvisno od olja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ti povem še iz prve roke 11000km  okvare nobene to je spet odvisn kaj naletiš, kot povsod. Drugače za vetile štelat nevem, kar se pa servisa tiče pa je na pooblaščenem 130-150€ odvisno od olja.

 

Zgleda ji ne paše vožnja po pisti,ti se verjetno voziš po cesti?Imajo pa kar pogoste težave na pisti, na Pannoniji bil nemec ki ima servis in priporočal vsem,ki vozijo na pisti menjavo serijskih ventilov za race ventile,poseg bi pa naj stal 500€ in bi stvar držala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgleda ji ne paše vožnja po pisti,ti se verjetno voziš po cesti?Imajo pa kar pogoste težave na pisti, na Pannoniji bil nemec ki ima servis in priporočal vsem,ki vozijo na pisti menjavo serijskih ventilov za race ventile,poseg bi pa naj stal 500€ in bi stvar držala.

Info iz prve roke.

 

Moja RSV4-R 2010 trenutno 20.000km. Problemov je nekaj bilo (tesnila pokrovov ventilov so puščala 3x). Drugo BP.

Je pa res da moja ni bila brutalni zlorabljena na pisti, samo kaka panoramska vožnja po panoniji.

Drugače je pa to ultimativni stroj. RSV4 je Baletka za gsxr-a, ki je pravi medved. Komentiram ker imam oba in jih vozim.

Sta pa oba moja motorja, kot večinoma vsi ostali premočna in predobra za moje skromno znanje (kot za večino občasnih obiskovalcev dirkališč-mnenje pač)

 

BMW S 1000 RR je menda tudi vsak drugi zaribal na pisti.

Zato pa zdaj večinoma vsi svoje lepe in super evropejske stroje puščamo doma in se po pistah vozimo z japonci.

Jaz moje ne bi zamenjal za RR-a. Bi pa imel oba pa še kakega rdečega pa zelenega zraven če bi.................

 

Tak to je.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Bom kar v tej temi vpršala (no tak pa sta si motorja zelo podobna):

 

Je že kdo naložil RACE mapo na RSV4 oz. pozna kakšnega mojstra? 

Kako je s nakdnadno vgradnjo Quickshiftertja (pač klasičen R model je)?

Enkrat sem se menu s gospodom iz Domžal-Ljubljane, da bi se dalo vgradit orginal (mogoče tudi aftermarket) quickshifter senzor, ter nadgradnja ECU enote na APRC verzijo (v bistvu samo da zazna QS senzor). Številko pa sem seveda potem nekje založil ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom kar v tej temi vpršala (no tak pa sta si motorja zelo podobna):

 

Je že kdo naložil RACE mapo na RSV4 oz. pozna kakšnega mojstra? 

Kako je s nakdnadno vgradnjo Quickshiftertja (pač klasičen R model je)?

Enkrat sem se menu s gospodom iz Domžal-Ljubljane, da bi se dalo vgradit orginal (mogoče tudi aftermarket) quickshifter senzor, ter nadgradnja ECU enote na APRC verzijo (v bistvu samo da zazna QS senzor). Številko pa sem seveda potem nekje založil ;)

Poizkusi tukaj:

 

Čepon Drago: 041 479 092

Popravljeno . Popravil kasti
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poizkusi tukaj:

 

Čepon Drago: 041 479 092

 

Hvala. Mogoče uporbnik foruma tukaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 9 mesecev pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!