Skoči na vsebino

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019) in Ninja 1000 SX (2020)


roko
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

20210926_124201_HDR.jpg.aed89acfbc106f0be03b601e11673014.thumb.jpg.fc3642d925a2f00d19159f118dfa7131.jpg

Priporočene objave

pred 44 minutami, mladench pravi:

verjetno je kupljen leta 2014 je pa starejši model, moj prejšnji je bil model 2013 pa je že imel črn gištel in črne ročke za sopotnika

Popravljeno . Popravil peterjanko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob ‎12‎.‎2‎.‎2018 ob 10:44, DAMI34 pravi:

Kako zajebaš lastnika SXa. Ne rabiš dosti 1 cent je dovolj :ras:, še dobro da je bakren, cca pol ure praskanja, da smo ga izvlekli ven.

28055732_337817020038155_4679037236614552594_n.jpg.d1f93d240c0244a1d5e2ea2c2cb7915a.jpg

centi oziroma kakor jim mi pravimo "bakreni" so v resnici železni in jih prime tudi magnet :cool:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, ukica pravi:

A nimajo vsi 2014, ktrc? 

Ter sxov jaz nikakor ne locim.. :) 

prvi SX se mi zdi 2011 ni imel ktrc , naslednji , ki ga je imel Dami je bil malce lifta mal več gađetov in je že mel KTRC , no zdej je pa spet še novejši od SXh2 pa do običajnega sx .......ti imajo vse kratice na razpolago :cool:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, GETRIEBE pravi:

centi oziroma kakor jim mi pravimo "bakreni" so v resnici železni in jih prime tudi magnet :cool:

možno, ampak zadeva paše u nulo, če še s prstom potacaš po njemu, ga ne dobiš z magnetom ven. Sej pravim vrezali pod kotom z olfa nožičem pa odstranili.

pred 1 uro, ukica pravi:

A nimajo vsi 2014, ktrc? 

Ter sxov jaz nikakor ne locim.. :) 

serija 2 in 3 ima serijsko ktrc.

Razlika med 1 in 2 je predvsem vidna na izpuhu , dvojka ima kovinsko barvo in malce večje,  ogledala niso ravna ampak rahlo zavit nosilec, ter malce ven potegnjena, na zadnjem koncu boš videl roler za nastavljanje prednapetosti zadnje vzmeti. Ostale razlike pa so skrite pod haubo :P

Trojka je pa že bolj spremenjena, od drugačnega oklepa, led luči, drugih števcev, drugačnega vizirja...

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Fantje, imam vprašanje glede nakupa novega mopeda. Do sedaj sem vozil CBF 600 in naredil kar nekaj kilometrov, nato sem se za tri leta poslovil od motorjev (naraščaj), sedaj pa se ponovno vračam "v sedlo". Naredil bi preskok v višji razred kubature in moči. Cestni športniki in enduro ne pridejo v poštev, najbolj me mikajo sport touring in pogojno naked, najrajši pa bi imel nekaj v stilu CBF-ke, ki pa je več ne proizvajajo. Dovolj blizu (po obliki in ergonomiji) je Honda NC750SA, ki je res krasen moped, edino, kar me resno moti je nizka moč motorja, ki znaša komaj 55 KM. Za enega bi še šlo (nezahtevna turistična vožnja), ko pa bi bila gor dva, bi velikokrat "počepnil", zato ga jemljem kot "drugo rezervo" (niti kot prvo ne).

Nekako me je pritegnila nova (letnik 2018) Honda CB1000 R Neo Sports Cafe, ki je odličen agregat v vseh pogledih, predvsem tehničnih, moč motorja 145 KM, navora 104 nM, AMPAK... Moti me, da je naked in vse te moči ne bo možno objektivno izkoristiti, ne da bi me odtrgalo z motorja, sploh po kakšni avtocesti. Drugo, kar me moti je, da bi znalo biti na tem mopedu izjemno malo prostora za sopotnico, midva pa se velikokrat voziva SKUPAJ. Zato sem začel pogledovati tudi drugam in prišel do dveh alternativ, čeprav sta povsem drugačna mopeda od omenjene Honde:

1. BMW F 800 GT, ki se mi zelo dopade zaradi možnosti enostavnega dokupa dodatne opreme, 90 KM je povsem spodobnih za ta moped, udobje bi naj bilo zagotovljeno, mediji ga zelo hvalijo, cena je sprejemljiva, čeprav za cca. 2.000 EUR dobiš bistveno več motorja pod točko 2. Moti me tudi, da je dvovaljni motor, kar se pozna tudi pri zvoku, ki ni "pravi", kot ga poznamo iz štirivaljnikov, vendar se oddolži z nizko porabo goriva in poceni vzdrževanjem. 

2. KAWASAKI Z 1000 SX. Evo, pa smo prišli do teme : ) Ta motor mi je padel v oči, za tem, ko me je boljša polovica nagovarjala na Z900, ki ji je že od nekdaj zelo všečen motor, vendar pa mi niti pod razno ne deluje za dva na razdalje 100 km +. Mi SX vliva veliko več zaupanja glede tega, poleg tega pa je tudi veliko bogatejše opremljen, čeprav tudi bistveno dražji, ampak pustimo to. 

Ena stvar me moti pri SX in to je, da ima dva "rora", na vsaki strani po enega. Le zakaj? Saj je samo 1.000-kubični agregat. To mi ne gre v račun. Je to fora Kawasakijev, ker drugje tega ni videti? Kako je to iz vidika vzdrževanja? Se mi ne zdi ravno prijazno za žep. 

Kot drugo pa me zanima, kako se sedi na SX? Seveda si jo bom šel ogledat v živo, ker drugače itak ne bo šlo, pa vendar: sedenje, kot na cestnih športnikih mi je prenaporno, ker nisem več 20-letni mulc, na enduro preveč pokončno, najbolj mi ustreza nekaj vmes. Torej, da si še vedno relativno pokonci, pa da hrbtenica ne trpi preveč oz. roke. Je SX v tem smislu ustrezen mojim zahtevam oz. pričakovanjem? Predvidevam, da se sedi nekoliko bolj naprej kot recimo na BMW-ju F 800 GT...

Kako pa bi primerjali kvaliteto med Hondo in Kawasakijem ter med BMW-jem in Kawasakijem? Je kakšna občutna razlika v korist enega, ali ne? Recimo pri avtomobilih je precejšnja razlika med znamkami, pri motorjih pa te razlike ne poznam dobro.  

Še to: kje bi bilo najbolje kupiti novega SX? Sam bi šel v TC Motoshop, morda pa je še kje kaj boljšega od trgovcev? Omenja se tukaj precej Elisa iz Domžal... Oni tudi servisirajo, kajne? Kaj pa popusti? Je realno kaj pričakovati? Pri Hondi se zvijajo kot preste glede tega, češ, da imajo tako nizke rabate, da si komaj lahko privoščijo do 5% popusta, pa še tega dajejo najrajši v obliki dodatne opreme. Še dobro, da imam v igri tri različne znamke, tako, da se bom lahko že nekje solidno "zdilal"... : )

Toliko zaenkrat. Raje, kot da me šinfate za kakšno "neumestno" vprašanje, bom vesel, če mi boste čim bolj realno odgovorili na moje glasno razmišljanje : ) Morda bo pa na koncu vendarle pred hišo SX...

 

 

 

Popravljeno . Popravil Honda fan
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 40 minutami, Honda fan pravi:

 

2. KAWASAKI Z 1000 SX. Evo, pa smo prišli do teme : ) Ta motor mi je padel v oči, za tem, ko me je boljša polovica nagovarjala na Z900, ki ji je že od nekdaj zelo všečen motor, vendar pa mi niti pod razno ne deluje za dva na razdalje 100 km +. Mi SX vliva veliko več zaupanja glede tega, poleg tega pa je tudi veliko bogatejše opremljen, čeprav tudi bistveno dražji, ampak pustimo to. 

3. Ena stvar me moti pri SX in to je, da ima dva "rora", na vsaki strani po enega. Le zakaj? Saj je samo 1.000-kubični agregat. To mi ne gre v račun. Je to fora Kawasakijev, ker drugje tega ni videti? Kako je to iz vidika vzdrževanja? Se mi ne zdi ravno prijazno za žep. 

4. Kot drugo pa me zanima, kako se sedi na SX? Seveda si jo bom šel ogledat v živo, ker drugače itak ne bo šlo, pa vendar: sedenje, kot na cestnih športnikih mi je prenaporno, ker nisem več 20-letni mulc, na enduro preveč pokončno, najbolj mi ustreza nekaj vmes. Torej, da si še vedno relativno pokonci, pa da hrbtenica ne trpi preveč oz. roke. Je SX v tem smislu ustrezen mojim zahtevam oz. pričakovanjem? Predvidevam, da se sedi nekoliko bolj naprej kot recimo na BMW-ju F 800 GT...

5. Kako pa bi primerjali kvaliteto med Hondo in Kawasakijem ter med BMW-jem in Kawasakijem? Je kakšna občutna razlika v korist enega, ali ne? Recimo pri avtomobilih je precejšnja razlika med znamkami, pri motorjih pa te razlike ne poznam dobro.  

6. Še to: kje bi bilo najbolje kupiti novega SX? Sam bi šel v TC Motoshop, morda pa je še kje kaj boljšega od trgovcev? Omenja se tukaj precej Elisa iz Domžal... Oni tudi servisirajo, kajne? Kaj pa popusti? Je realno kaj pričakovati? Pri Hondi se zvijajo kot preste glede tega, češ, da imajo tako nizke rabate, da si komaj lahko privoščijo do 5% popusta, pa še tega dajejo najrajši v obliki dodatne opreme. Še dobro, da imam v igri tri različne znamke, tako, da se bom lahko že nekje solidno "zdilal"... : )

Toliko zaenkrat. Raje, kot da me šinfate za kakšno "neumestno" vprašanje, bom vesel, če mi boste čim bolj realno odgovorili na moje glasno razmišljanje : ) Morda bo pa na koncu vendarle pred hišo SX...

 

 

 

2. imam Z900 in imel sem SXa 2 komada. (cca 100000km na obeh) za dvoje z900 niti pod razno. Takoj črtaj opcijo. Z900 ima odličen agregat, komoditete pa ni, sploh za 2 osebi. Moja se je z mano peljala samo 14km in je ne dobim več na moped, medtem, ko se je na SXu prevozila vsaj 60kkm. (visoka 165ccm in teža okoli 50kg (sej veš da babe ne povejo nikoli točne teže) pa ni niti 1x zajamrala. Všeč so ji ročice, kamor se lahko prime, sedež je komot, prav tako razdalja do tačk.

3. dva rora, tako je narejen. Lahko sicer kupiš neke variante 2 v 1 ampak po mojem mnenju brez veze. 2 rora sta zaščitni znak SXov. Nadalje agreagat ima konstantno moč skozi cel režim obratov, menjalnik je prijeten in ravno dovolj kratek da ni moteč in si tudi v dvoje prekleto hiter, hkrati pa omogoča udobno kruzanje. Moči ne zmanjka od 0-250km/h. Vzmetenje (z upoštevanjem, da vedno nastaviš prav zadnji amortizer) je fantastično in se moped pelje tako solo kot v dvoje suvereno. Z vidika vzdrževanja je SX enden najcenejših motorjev. Ventili na 45kkm, prav tako lahko svečke ostalo na 10kkm olje in filter, fiter zraka na 20kkm.

4. SX ima pozo nekje vmes ST drža, rahlo naprej a ne preveč, seveda pa manj kot imaš placa na endurah. Z mojo sva komot delala tripe po 3-4kkm. Prav tako se veliko @mladenchvozi s svojo, pa naj ti še on pove kako je zadovoljen. In oba sta večja od mene in moje žene.

tule so fotke mene in moje žene na SXu:

15665_524193210983569_1819827698_n.jpg.f3830eaa620cf6a54d0386853dea7b5f.jpg46414_524192730983617_1043548270_n.jpg.718a10e54100582657056e626d9f1644.jpg944624_524193317650225_227159432_n.jpg.f01999a8026596ddb8a8a5e511dd3bd6.jpg1157630_524193020983588_1508241107_n.jpg.f8047d0360222ffcd3ede4e0987e85c6.jpg1932759_641363132599909_670348507_o.thumb.jpg.c547df7f56f64c6103229fadce75ce88.jpg11175039_853517701384450_8478856442271396115_n.jpg.5481b17599079886155d43548b347058.jpg11205522_853917141344506_524855027041536014_n.jpg.c9e77a299ea7519c0729e42c9570e074.jpg

5. SX zmaga, ne bom nabijal zakaj, ker se mi ne da, ampak je res :D, dokaze ima tudi @mladench, ki vozi mojega bivšega in ima preko 100.000 samo z rednim vzdrževanjem.

6. jaz kupujem pri Elisi in tudi tam servisiram, resni, dosledni in kvalitetni. Kak  popust ti pa tut verjetno zrihtajo ampak to je že odvisno, kok posla si z njimi opravil, načeloma pa se ne nadejaj kakih popustov pri kawi, ma kava druge adute, ne pa popuste. :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za hiter in izčrpen odgovor : ) Ja, se mi je zdelo, da bo Z900 odpadel. Pravzaprav se mi zdi, da za udobno vožnjo v dvoje odpade vsak motor, ki nima zadaj nameščenih držal. Po tem lahko hitro ugotoviš, ali je nek motor narejen z mislijo na vožnjo v dvoje, ali je bolj namenjen solo vožnji z občasno vožnjo s sopotnikom. 

Torej, sam sem visok 184 cm in imam cca. 80 kg. Bi torej bilo iz tega vidika primerno zame? Kot vem, se da dokupiti tudi višji sedež, če bi bil serijski prenizek. Vidim, da ti sediš dokaj pokončno, pa si videti nižji od 184 cm, kar pomeni, da bi sam na tem mopedu sedel še bolj pokonci, kot ti oz. manj nagnjen naprej, ker dolžina rok tudi naredi svoje. Se motim? 

Dogovoril se bom za ogled motorja, kjer ga pač imajo za videti (TC Motoshop, Elisa itd.) in se bom potem lažje odločil. Imam pa občutek, da je v živo lepši oz. bolj prepričljiv, kot na slikah. Še nekaj: kaj menite na vpetje motorja samo z eno nihajko, kot ima recimo BMW F 800 GT? SX ima dve nihajki, kar se mi iz vidika vpetja zdi veliko boljše, gledano na daljši rok. 

Če bo še kdo kaj napisal, bom vesel. : )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Nekako se mi zdi tudi VFR 800 FA ABS+TCS, popolnoma znotraj tvojih meril. Po kvaliteti pa bi jo uvrstil pred zgoraj omenjene motorje.

Popravljeno . Popravil Gonca
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, kaj pa vem: VFR 800 ima krmilo že precej bolj položno in sediš bistveno bolj nagnjen naprej, tako, da mi ta nekako vseeno ne bi sedel, sem ga že ogledoval. Poleg tega nima toliko tehnologije, kot recimo SX, pa še indikatorja prestave ne kaže, kar sedaj skoraj vsi novi motorji imajo. Ne rečem, da se ne da živeti brez tega, ali pa vgraditi indikator za dobrih 100 EUR (sem ga vgradil na CBF in je deloval super), ampak vseeno bi raje videl, da je že del standardne opreme, če že kupujem nov motor. Pač, nekatere stvari so mi pomembne in potem rajši vzamem motor, ki te stvari ima. Cena VFR 800 je samo 1.000 EUR cenejša, pa vseeno menim, da je SX boljši motor, vsaj moje mnenje. Res da sem Honda fan, ampak v tem letu enostavno Honda nima zame idealnega motorja. Zame je bila Honda sicer prva izbira, ampak tudi s Kawasakijem verjetno ne bi zgrešil, ali pač? Bom pa šel zagotovo pogledal novo CB 1000 R in potem videl, kaj in kako. Glede na to, da kupujem motor za 10 let, se ne bi rad prenaglil, res pa je tudi, da moram letos kupiti nekaj, ker mi sicer propade 50% bonifikacija, ki sicer traja samo 3 leta brez registracije motorja. 

Midva s partnerko sicer ne bova delala ture v Afriko itd., ampak se bova vozila po Sloveniji, recimo 100-150 km v eno smer, vseeno pa ne bi rad kupil motorja, kjer bo vožnja v dvoje bolj mučenje, kot pa užitek. Na področju enduro je izbira zelo bogata pri vseh znamkah, hudič pa je, ker mi Enduro ne potegne za vozit. Enostavno na enduro nimam dobrega občutka, "cestaka" pa tudi ne bi imel, ker nimam športnih ambicij (pravzaprav jih nikoli nisem imel). Bolj mi danes pomenijo varnostni dodatki, kot so ABS, TCS itd., pa tudi različni programi za vožnjo. V tem pogledu je CB 1000 R tudi zelo zanimiv in lep motor, žal pa ugotavljam, da ne preveč uporaben za v dvoje. SX poleg BMW R 800 GT je trenutno še najbližje tistemu, kar iščem. Moram pa vseeno vse omenjene modele pogledati v živo in dobiti osebni vtis. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SX je vsekakor več kot spodoben motor. Kaj dela tukaj 800GT, saj nima za burek proti SX. BMW bi jst postavil ob bok Ninji 650. Dokler števca prestav nimaš je križ, ko ga imaš, vidiš, da ga ne potrebuješ. Je pa tudi prav, če ti gadgeti (novodobni pripomočki) veliko pomenijo, da si jih omisliš.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Honda fan pravi:

Hvala za hiter in izčrpen odgovor : ) Ja, se mi je zdelo, da bo Z900 odpadel. Pravzaprav se mi zdi, da za udobno vožnjo v dvoje odpade vsak motor, ki nima zadaj nameščenih držal. Po tem lahko hitro ugotoviš, ali je nek motor narejen z mislijo na vožnjo v dvoje, ali je bolj namenjen solo vožnji z občasno vožnjo s sopotnikom. 

Torej, sam sem visok 184 cm in imam cca. 80 kg. Bi torej bilo iz tega vidika primerno zame? Kot vem, se da dokupiti tudi višji sedež, če bi bil serijski prenizek. Vidim, da ti sediš dokaj pokončno, pa si videti nižji od 184 cm, kar pomeni, da bi sam na tem mopedu sedel še bolj pokonci, kot ti oz. manj nagnjen naprej, ker dolžina rok tudi naredi svoje. Se motim? 

Dogovoril se bom za ogled motorja, kjer ga pač imajo za videti (TC Motoshop, Elisa itd.) in se bom potem lažje odločil. Imam pa občutek, da je v živo lepši oz. bolj prepričljiv, kot na slikah. Še nekaj: kaj menite na vpetje motorja samo z eno nihajko, kot ima recimo BMW F 800 GT? SX ima dve nihajki, kar se mi iz vidika vpetja zdi veliko boljše, gledano na daljši rok. 

Če bo še kdo kaj napisal, bom vesel. : )

Sedel bi podobno kot jaz, ker si malce višji, pa daljše roke imaš, sicer je pa tu nekaj lastnikov višine 180 ali več, pa ti bodo povedali, še največ pa boš ugotovil,  če boš kakega pomeril. (vse 3 serije imajo isto držo) Sam sedež je že v osnovi ok, lahko pa si ga daš povišat, gel montirat itd..

Enojna, dvojna nihajka nima nobene veze, to je bolj šmeksi poteza in večja jeba za dvigniti moped. Moj sedanji KTM superduke1290 GT ima enojno, pa ne čutim nobene razlike, niti v dvoje niti polno otovorjen. 

Od vseh mopedov, ki jih tule omenjaš ima SX sigurno najboljši in najmočnejši agregat, ter največ opreme in tudi izredne varnostne pritikline od 4 stopenjskega KTRC nove generacije (IMU), dveh modov vožnje, cornering ABSa, odličnih zavor, popolno in enostavno nastavljivega vzmetenja, ki dobro opravlja svoje delo, ter ostale drobnarije, ni da ni, ter še vedno sprejemljive cene. V ST segmentu boš težko našel boljši moped.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

35 minutes ago, Honda fan said:

Glede na to, da kupujem motor za 10 let, se ne bi rad prenaglil, res pa je tudi, da moram letos kupiti nekaj, ker mi sicer propade 50% bonifikacija, ki sicer traja samo 3 leta brez registracije motorja. 

Pozanimaj se na zavarovalnici, da ne boš kupoval nekaj na silo. Pri Triglavu je dolgo veljalo, da ti priznajo enako boniteto kot pri avomobilu. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud jest sem vozu hondo cbf600..potem sem kupil novega er6f lušten motor za krajše fure po slo in bližnji okolici no in lani sem sedel na sx in tukaj je moja nova pridobitev  .....brez razmišljanja in iskanja druge opcije..če imaš pa čas pa.se.greš lahko pozanimat v eliso tam je moj in mislim da je še od damija še tudi noter lahko me pa kontaktiraš in se dobiva v elisi sam za kofe boš mogu dat.:P

20180221_170620.thumb.jpg.a3af0724bec02a5a911f01f47f67c336.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uf. Jah kaj naj napišem, kar še niste povedal. Jaz sem 188/90 in na motorju ne trpim, le pri daljših furah si večkrat pretegnem noge (kolena pokrčena). Pozicija sedenja mi ustreza. Obremenitev kot na nekem sportaku ne čutim, ker ne "visiš" na rokah in si bolj pokonci. Moja (tm nek 172/55) ima zadaj več kot dovolj prostora za sedeti, more pa tudi ona pretegnit noge pri daljših furah. Da bi rekel, da mi kaj drugega manjka pri tem motorju, se nemorem spomnit. Mašina je super. Močna in prožna. Voziš v peti 50 ali pa 150.  Dvojni izpuh ni noben dodaten strošek (je, če bi ga menjal... par akrapo je 1200€). Vzdrževanje pa tudi nič ekstra... na 10kkm olje (4l)+filter, na 20kkm zavorna tekočina, pri 45kkm odpirat pa preverit ventile, svečke (iridium) na 40kkm, zobniki, veriga, ploščice so pač potrošni material. Pa jaz imam letnik 2011...

še par fotk... vidm pa da nimam nobene v dvoje na motorju :rolleyes:

20170502_132907.thumb.jpg.84e6c58ec8a84af961481a0f7b2f33f0.jpg

20170506_114857.thumb.jpg.5ae08926e9817e74dec2530a87f329c7.jpg

20170611_111428.thumb.jpg.a702f078a846e4d67657453f9b018feb.jpg

20170701_162029.thumb.jpg.902fe01e0e40d5fd150b232f06ae86bf.jpg20170825_173107.thumb.jpg.906da3af6c54f67c3a12fdcbd8d32151.jpg

FB z1000sx

Popravljeno . Popravil mladench
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za vse uporabne informacije. Odločitev je padla: SX BO! Črn. :004

Danes sem si ga šel pogledat v Eliso in imeli so kar dva za videt, enega zelenega s stranskimi kovčki na servisu in zgoraj enega črnega rabljenega, letnik 2015 brez kufrov. Tega sem si tudi bolj natančno ogledal in se usedel nanj. Občutek je odličen, teže ni čutiti, lega zelo dobra, tudi za roke. Potem sem se usedel še na enega rabljenega CB 1000 R in videl, da bi ga totalno usral, če bi vzel Neo Sports Cafe, ker je to čisto drug motor: nagec, manjši, drugačno sedenje, veliko slabši občutek, tako, da slednji odpade, čeprav je na slikah res pregrešno lep. Ni mi do motorja, na katerem se bom stežka vozil več kot 140 km/h, ker me bo hotelo odtrgati z zica :klicaj:

Zdaj čakam na končni predračun pri Elisi in TC Motoshopu, pa da vidimo, kje ga bom zaaral. Trenutno so še na zalogi vsi z vsemi barvami, dobava en teden, ampak ga bom zaenkrat samo zaaral in prevzel pozneje, nekje v začetku maja, ko ga bom tudi registriral. 

Imam pa še dilemo glede kovčkov: stranski da ali ne? Moja ni navdušena nad njimi, meni ideja ni tako slaba. Ona bi obvezno imela zadnjega, tukaj pa spet dilema: vzeti original prvovgradnjo od Kawasakija, ali potem kakšen Givi komplet? Od Kawasakija pride tam nekje do 500 EUR z nosilcem, ki je kar drag, za Givija še nisem preverjal. Vseh treh ne bi imel, sploh pa sem prebral, da ni baje kompatibilno oz. je potem potrebno nekaj na veliko "štrikati", da spraviš vse tri kovčke gor. Ampak imel bi samo zadnjega ali pa samo stranske. Mimogrede, ali je smiselno in brez vpliva na vožnjo, če daš gor samo en kovček, drugega pa samo takrat, ko potrebuješ? Ali morata vedno biti gor oba ali pa noben? Volumen je približno enak, torej cca. 50 litrov zadnji oz. 2 x cca. 25 litrov stranski, torej isti volumen. Tudi iz vidika uporabnosti se mi zdi bolj smiseln zadnji kovček, s stranskimi se verjetno tudi težje premikaš med kakšnimi avtomobili, saj sicer vem, da na samo vožnjo ne vplivajo. 

Torej se bom pridružil družini SX navdušencev. :panic:Sem zadovoljen, ker je to letos za moje zahteve skoraj edina res dobra opcija. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čestitke, ne bo ti žal :) 

glede kufrov... potem naj ti pa zmontira samo zadnjega, tako kot @bobi1001 pa boš videl, če boš potreboval stranske in kasneje dokupiš original, ker ne potrebuješ nobenih dodatnih nosilcev. Če imaš stranske, je smiselno imeti oba gor in težo enakomerno porazdeliti.

 

Aja, pa nickname boš moral spremeniti :P

Popravljeno . Popravil mladench
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala. :cool:

Še nekaj bi vprašal: se splača doplačati za 4 letno garancijo cca. 350 EUR, ali je čisto dovolj tovarniških 2 leti? Za ta denar dobim že skoraj zadnji kovček, po drugi strani pa tudi garancija 4 leta ni od muh. Ne vem, ali bi vzel to, ali je brez veze?

Še enkrat vprašam glede kovčkov, da ne bo kakšnega nesporazuma? Če vzamem original Kawasakijev zadnji kovček, ali potem stranski ne pašejo več gor? Torej niti ne bi mogel več naknadno dokupiti stranske kovčke, če bi se mi že zazdelo? Ker vidim, da so za komplet vseh treh kovčkov vsi morali nekaj predelovati. To velja tudi za originalen kovček?

Ja, nickname ni več ustrezen, problem pa je, ker se ga ne da zamenjati, vsaj kot je meni znano. :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, Honda fan pravi:

...Ja, nickname ni več ustrezen, problem pa je, ker se ga ne da zamenjati, vsaj kot je meni znano. :?

Klikneš na puščico desno od tvojega sedanjega nickname-a, da se ti odpre menu. Poišči Nastavitve računa in klikni na Prikazno ime. Tam boš lahko spremenil svoj nick...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 31 minutami, Honda fan pravi:

Ja, nickname ni več ustrezen, problem pa je, ker se ga ne da zamenjati, vsaj kot je meni znano. :?

res je .. kawa fan, bo boljše :P ... al pa ninđa je dbest :P

ne vem kok se splača, ampak jaz vedno vzamem podaljšano garancijo ... to je tko kt z zavarovanjem... plačaš in je najbolj, da si plaču zastojn ... štekaš ;)

 

 

pred 33 minutami, Honda fan pravi:

Če vzamem original Kawasakijev zadnji kovček, ali potem stranski ne pašejo več gor? Torej niti ne bi mogel več naknadno dokupiti stranske kovčke, če bi se mi že zazdelo?

kot je men znano ... NE moreš met vseh treh originalnih .. več ti bosta povedala @DAMI34 in @bobi1001

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Honda fan pravi:

Hvala. :cool:

1. Še nekaj bi vprašal: se splača doplačati za 4 letno garancijo cca. 350 EUR, ali je čisto dovolj tovarniških 2 leti? Za ta denar dobim že skoraj zadnji kovček, po drugi strani pa tudi garancija 4 leta ni od muh. Ne vem, ali bi vzel to, ali je brez veze?

2. Še enkrat vprašam glede kovčkov, da ne bo kakšnega nesporazuma? Če vzamem original Kawasakijev zadnji kovček, ali potem stranski ne pašejo več gor? Torej niti ne bi mogel več naknadno dokupiti stranske kovčke, če bi se mi že zazdelo? Ker vidim, da so za komplet vseh treh kovčkov vsi morali nekaj predelovati. To velja tudi za originalen kovček?

Ja, nickname ni več ustrezen, problem pa je, ker se ga ne da zamenjati, vsaj kot je meni znano. :?

1. splača se, če se kaj pokvari, če se ne pokvari si vrgel denar stran :P

2. kot si opazil so predelave potrebne za vse tri kufre. Lahko pa imaš zadnjega in mehke torbe, dovolj je narediti samo nek distančnik, da torbe ne opetajo, tako ali tako zadev rabiš 1x letno in se s torbami komot izide. Recimo dober patent in lepe torbe ima SWmotech, cenejše pa so od givija.

sw motech torbe in celo nosilec kovčka s-l300.jpg.a89019157b1a680e40383cb3bdbcc2ca.jpg

stranski kufri so pa fajn, ker so na klik patent in zelo lepo stojijo na mopedu, ter manj vplivajo na ciklistiko, ker je teža bolj proti sredini. mene širina ni nikoli motila za šviganja med avti. Hkrati so ročice za sopotnika tudi nosilci za kufre in je vse skupaj lično.

ps. v Elisi si gledal 2015 letnik črnega ali črno/sivega?

pa čestitam za odločitev in želim ugoden nakup ter varno vožnjo.

 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!