Skoči na vsebino


Fotografija
* * * * - 1 Glasovi

NOVI TOMOS NITRO 50


  • Prijavite se za odgovor
26 odgovorov v tej temi

Anketa: Tomos Nitro 50 (34 član(i) so oddali svoj glas)

Kako se vam zdi novi skuter Tomos Nitro 50?

  1. Itak, da bo to še ena od legend Tomosa (8 glasovi [23.53%])

    Odstotkov glasov: 23.53%

  2. To je še eno kitajsko s*anje (8 glasovi [23.53%])

    Odstotkov glasov: 23.53%

  3. Zelo lep, hud izgled (6 glasovi [17.65%])

    Odstotkov glasov: 17.65%

  4. Švoh, švoh sesalc (8 glasovi [23.53%])

    Odstotkov glasov: 23.53%

  5. Drugo (4 glasovi [11.76%])

    Odstotkov glasov: 11.76%

Glasuj Gosti ne morejo glasovati

#16 Mavti

Mavti

    Mojster

  • Člani
  • PipPip
  • 863 Objav:
  • Spol:moški
  • Lokacija:Ljubno ob Savinji
  • Motocikel:Yamaha T max ,Porsche na dveh kolesih

Objavljeno 14. July 2010 - 21:01

Kupi novega novo je le novo in samo enkrat novo. :yea1:

Tomos je dobra izbira in dober izdelek.  :notworthy:

Test novega skuterja Tomos je v zadnji številki revije MOTOSI so ga kar pohvalili.  :yea2:

#17 chanson

chanson

    Neznanec

  • Člani
  • 18 Objav:
  • Spol:moški
  • Lokacija:somewhere over the rainbow
  • Motocikel:Gliera stalker

Objavljeno 14. July 2010 - 21:24

VELIK..VELIK Bolse ce mene vprašaš!..Pa tud dele boš dobiu prej k Za Tega TOmosaa...+ Tega bo ziher šau DOST bol !


:yea2: bomo pa tole nabavil...samo še mojega BT-ja prodam(ju3 bo v salomonovem oglasniku, če bi kdo kupil), da imam malo več prostora, pa gas po skuterja ;D

#18 automatic7

automatic7

    Neznanec

  • Člani
  • 1 Objav:

Objavljeno 12. August 2010 - 11:39

samo da nebo kdo narobe mislutomos dela samo mopede
skuterji so SYM z tomos nalepkami (to je povedal tudi direktor tomosa v intervjuju)

#19 mto

mto

    Neznanec

  • Člani
  • 18 Objav:
  • Spol:moški

Objavljeno 20. August 2010 - 17:12

men osebno tut lepo zgleda tale tomosek... :rolleyes: sj firma sym ma pa baje kr dost kvalitetne skuterje glede na ceno...sam škoda ker je 4-takt... :unsure: sj ma svoje prednosti (ni treba delat mešance, ne kadi se iz izpuha, manj servisov) samo te prednosti ne pomenijo veliko, ko se gre za kakšne hribe in doline...dizajn je meni osebno všeč, glede kako izgledajo ostali tomosi... :OK: sam še nimam motorja in nekaj časa sm hotel kupit ta motorček...sam ko je pa prešvoh za po hribih, pa tudi sam nism preveč majhne postave...tako da zdaj gledam bolj po 2-taktnih.... :yea2:

#20 Powerpig

Powerpig

    Neznanec

  • Člani
  • 1 Objav:
  • Spol:moški

Objavljeno 14. April 2011 - 10:15

Sam neko pjuvanje in zmišljevanje! :BUA: Me zanima kako bo potem, ko boste avte izbiral. Sami 300KM+ morda in švabske precenjene gare al pa fancy kraljice odstavnih pasov AR? Jaz grem ju3 po tega Nitra in sem ga imel ta teden priložnost sprobat. B) Bomba je! Ma ni šans da pljunem € zato, da mi gor piše neka kao top sh*t znamka. v končni fazi so vse to plastični sekreti na dveh gumah in so slej ko prej pobuškani in obtolčeni. da bi za to plačal N keša... Right!
Gledaš pa (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) in te velecenjene znamke, k so vse neki predelane,... se najprej vprašam kokl je to raztiščan pa 3x na glavo obrnjeno. V opisu pa kako imajo vsi hude servise opravljene, sama top roba na njih, homologacije je večini španska vas...
In še to... a vam še ni kapnilo, da čang-šlang ni (v večini primerov) več škart roba, postal so svetovna tehno velesila z veliko močjo odločanja... ja kaj pa bo en Peugeot, Aprila,... Pomalcal jih bojo z pol cene in v 2. generacijah 3x boljšo vzdržljivostjo.

#21 lostid

lostid

    Vajenec

  • Člani
  • Pip
  • 113 Objav:
  • Spol:moški

Objavljeno 14. April 2011 - 14:42

In še to... a vam še ni kapnilo, da čang-šlang ni (v večini primerov) več škart roba, postal so svetovna tehno velesila z veliko močjo odločanja... ja kaj pa bo en Peugeot, Aprila,... Pomalcal jih bojo z pol cene in v 2. generacijah 3x boljšo vzdržljivostjo.


To seveda ni res, pri masovni proizvodnji lahko kitajci isto kvaliteten(!!!) izdelek naštancajo za nekje 10% ceneje, ker pač pri masovni proizvodnji je 80% cene proizvodnje material. Res pa imajo bolj znane znamke večje marže
Poglej malo baotian 4t skuterje, po dveh letih ventili na glavi že ne držijo več kompresije in podobni problemi..

Seveda pa so korejci druga liga- sym motorji so kar vredu, spet pa ne še na nivoju yamahe, aprilie ipd

#22 gizmo79

gizmo79

    Neznanec

  • Člani
  • 15 Objav:
  • Spol:moški
  • Lokacija:Kranj
  • Motocikel:rip apn 4 / kupujem novga

Objavljeno 31. March 2012 - 07:46

Eni jmrajo čez to eni čez drugo znamko ,pa ima kdo tega tomosa nitra 50 ( izkušnje z njim)
- hvala za podatek da jih dela SYM (vsaj neki smo razkril)

#23 Kmet2

Kmet2

    Jadranski Šepavec

  • Člani
  • PipPipPipPipPip
  • 9259 Objav:
  • Skype:ne maram še bolj
  • Spol:moški
  • Lokacija:Kočevar
  • Motocikel:Sam še kramp pa motika:-)

Objavljeno 31. March 2012 - 19:04

Dej pa,metnjakoviči ne mi nabijat čez Tomos.....vse svoje otroštvo do 17 leta sem preživel na njih,še danes imam enega doma iz 5razreda osnovne šole,prvi avtomatic na pedala z Rogovim gruštom,star 30let in še vedno na prvo vžge,pa sem ga vozil jaz,pa potem brat in zdaj ga goni ata v penziji.......
Pokažte mi enga japonskega 50ccm,starega 30let in da je uporaben........mogoče kakšen.....tomosov je pa kar veliko in to v zavidljivih letih!!!
Res da je dvotakten a je varčen in neverjetno vzdržljiv......
Ti kar kup tega Tomosa in ne posluš...kikiriki generacijo......imel boš garancijo,poraba je nizka in če so obdržali le kanček nekdanje kvalitete bo za ta denar dovolj.

#24 gizmo79

gizmo79

    Neznanec

  • Člani
  • 15 Objav:
  • Spol:moški
  • Lokacija:Kranj
  • Motocikel:rip apn 4 / kupujem novga

Objavljeno 08. April 2012 - 13:34

SYM je izdelal serijo skuterjev z malo boljšimi materjali od običajnih KItajčkov ... In na to se je gor podpisal TOMOS in tako je nastal ta nitro 50 in 150 ,ki je v U.S.A. je ta model veliko bolj priljubljen kot pa tu pri nas ... večina jih ima 150ccm ... Pri nas je šele letos prišel bolj v medije ...
Premalo reklame so mu naredili pa bi bil mogoče malce bolj uspešen ... določene tvari zgledajo mal zastarelo in so kitajčki ze naredil ogromen napredek v letu dveh ....
Sam si ga bom omislil v prihodnjem tednu za ceno 999eur. he he ... pa da vidmo kako in kaj ....Objavljena slika

#25 halls

halls

    Car

  • Člani
  • PipPipPipPip
  • 3033 Objav:
  • Spol:moški
  • Lokacija:nekje med Radljami in Dravogradom
  • Motocikel:črn&akrapo
  • Moj album:Moj album

Objavljeno 05. July 2012 - 08:01

No,kako je vozit tega Nitra??? Nič ne pišete o tem.....

#26 Nej Praznik

Nej Praznik

    Neznanec

  • Člani
  • 3 Objav:
  • Spol:moški

Objavljeno 30. April 2013 - 18:08

No, še moja zgodba. Zaradi podhranjenega javnega prevoza v Ljubljani, slabe pretočnosti prometa, parkirnine na vsakem koraku in lenobe (kolo mi ne diši), sem se pred poletjem začel ozirati za kakšnim mopedom, skuterjem, ... Za začetek sem si lestvico postavil na 500€ in iskal nekaj v tem rangu. Kmalu sem ugotovil da so za to ceno v ponudbi samo "zgoneni" Ciaoti, sfrizirani APN 6, u glavnem nič omembe vrednega.. Zato sem povečal budget in prišel do tegale Tomosa Nitro. Sicer nisem hud poznavalec skuterjev, ampak se takoj vidi da je stvar malce bolj cenena (sploh pa ne katastrofalno slaba), kar pa se seveda pozna tudi pri nizki ceni, tako da se pritoževati ne morem. Kljub temu sem prepričan da skuter brez problemov zdrži normalno neagresivno vožnjo od točke A do B. Agregat ima oznako GY6 (http://en.wikipedia....wiki/GY6_engine) in je bil v osnovi zasnovan pri Hondi, danes ga najdemo v večini Azijskih skuterjev in zato z rezervnimi deli ni nobenih težav, tudi v Evropi je ogromno spletnih trgovin s to robo. Za cca 300€ se da naročiti tudi kompleten, popolnoma nov agregat! Še ena dobra lastnost razširjenosti tega agregata je, da se na spletu dobi step-by-step navodila za vzdrževanje in servisiranje (tudi video navodila) in tako strošek za serviserja (razen, ko je motor v garanciji) odpade. 
Danes imam na skuterju 800km, vozim ga dober mesec, "pali iz prve", približno enkrat na teden sem na črpalki (povprečna poraba 2,8 l/100km), vedno prvi na semaforju, vedno me čaka parkirišče direkt pred vhodom. :) Blokade so še noter, zato več kot 45 km/h ne gre, na začetku sem bil skeptičen glede tele končne hitrosti, ampak ker promet v LJ itak stoji, sem tudi s 45 km/h najhitrejši, tako da ne vem, če bom blokade sploh dajal ven. 

 

Skratka, jaz skuterja vsekakor priporočam, udoben je, praktičen je, ekonomičen je, bejbe ga itak ne ločijo od Yamahe al pa Aprilie, tko da efekt bo pri njih enak.. :) Na vsakih 100km vožnje pa samo na gorivu privarčujem 8€, tako da je meni to zmaga! 

 

Verjetno pa ni primeren za kakšne hude tuninge in postavljanje hitrostnih rekordov. Vsak pa sam pri sebi ve kaj išče.

 

PS: Če si boste kupovali moto alarm je na skuterju vse že predpripravljeno, tako da poiščite konektor preden se lotite študije elektro sheme.. ;)

 

Konec sezone se javim s kakšnim novim vtisom.. 

 

LP



#27 blublu

blublu

    Neznanec

  • Člani
  • 5 Objav:
  • Spol:moški

Objavljeno 18. May 2013 - 17:07

No, še moja zgodba. Zaradi podhranjenega javnega prevoza v Ljubljani, slabe pretočnosti prometa, parkirnine na vsakem koraku in lenobe (kolo mi ne diši), sem se pred poletjem začel ozirati za kakšnim mopedom, skuterjem, ... Za začetek sem si lestvico postavil na 500€ in iskal nekaj v tem rangu. Kmalu sem ugotovil da so za to ceno v ponudbi samo "zgoneni" Ciaoti, sfrizirani APN 6, u glavnem nič omembe vrednega.. Zato sem povečal budget in prišel do tegale Tomosa Nitro. Sicer nisem hud poznavalec skuterjev, ampak se takoj vidi da je stvar malce bolj cenena (sploh pa ne katastrofalno slaba), kar pa se seveda pozna tudi pri nizki ceni, tako da se pritoževati ne morem. Kljub temu sem prepričan da skuter brez problemov zdrži normalno neagresivno vožnjo od točke A do B. Agregat ima oznako GY6 (http://en.wikipedia....wiki/GY6_engine) in je bil v osnovi zasnovan pri Hondi, danes ga najdemo v večini Azijskih skuterjev in zato z rezervnimi deli ni nobenih težav, tudi v Evropi je ogromno spletnih trgovin s to robo. Za cca 300€ se da naročiti tudi kompleten, popolnoma nov agregat! Še ena dobra lastnost razširjenosti tega agregata je, da se na spletu dobi step-by-step navodila za vzdrževanje in servisiranje (tudi video navodila) in tako strošek za serviserja (razen, ko je motor v garanciji) odpade. 
Danes imam na skuterju 800km, vozim ga dober mesec, "pali iz prve", približno enkrat na teden sem na črpalki (povprečna poraba 2,8 l/100km), vedno prvi na semaforju, vedno me čaka parkirišče direkt pred vhodom. :) Blokade so še noter, zato več kot 45 km/h ne gre, na začetku sem bil skeptičen glede tele končne hitrosti, ampak ker promet v LJ itak stoji, sem tudi s 45 km/h najhitrejši, tako da ne vem, če bom blokade sploh dajal ven. 

 

Skratka, jaz skuterja vsekakor priporočam, udoben je, praktičen je, ekonomičen je, bejbe ga itak ne ločijo od Yamahe al pa Aprilie, tko da efekt bo pri njih enak.. :) Na vsakih 100km vožnje pa samo na gorivu privarčujem 8€, tako da je meni to zmaga! 

 

Verjetno pa ni primeren za kakšne hude tuninge in postavljanje hitrostnih rekordov. Vsak pa sam pri sebi ve kaj išče.

 

PS: Če si boste kupovali moto alarm je na skuterju vse že predpripravljeno, tako da poiščite konektor preden se lotite študije elektro sheme.. ;)

 

Konec sezone se javim s kakšnim novim vtisom.. 

 

LP

 

 

Upam, da je tvoja recenzija skuterja bolj kredibilna od ocene, da si s 45 km/h najhitrejši v mestu. Mogoče se voziš samo po manj prometnih ulicah, saj ti zagotavljam, da je vožnja s 45 km/h po eni izmed vpadnic zelo zoprna. Sam se vsak dan vozim v službo po tržaški in kasneje tivolski, saj delam v centru. Tudi  ob največji prometni konici hitrosti dosežejo in presežejo 60 km/h.

 

Me pa veseli, da si zadovoljen s skuterjem. Dejansko gre za skuter proizvajalca Sym, Tomos pa nalepi samo svoje ime.

 

Lp


Sporočilo uredil(-a) blublu dne 18. May 2013 - 17:08





1 članov prebira to temo

0 gostov in 1 anonimnežev