Skoči na vsebino

Honda CB 600 F Hornet


Sali
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

servis manualManuale_Officina_Hornet_07.pdf

priročnik navodila Hornet manual.pdf

Priporočene objave

Ej pa ti tale luč sploh kaj sveti oziroma če sploh kej vidiš ponoč.Drugač je pa full lep motor,kaj maš pa za en avspuh gor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Sanda7 : Sej pravim da je vse homologirano :P , tudi luč - 2x55W H3, sveti dobro, predvsem dolga ima močen snop... B)

Izpuh je originalen, s tem da je 'odprt' - prebite so blokade (in nato seveda 'naštelani' fergazerji), zvok ma najlepši med 4-5K obrati. Nisem ga menjal, ker mi je orig. všeč, mogoče bi ga za dva rora, ki bi bila pod sedežem...

Hornet%20(2).JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej pa ti tale luč sploh kaj sveti oziroma če sploh kej vidiš ponoč.Drugač je pa full lep motor,kaj maš pa za en avspuh gor

Če se ne motim ima kar original gor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V prejsnjo sem v Ljubecni videl eno hornetko 600 z res lepo sipo pa se dost je bla velika. Mislim da je bla firma kappa. Ce ma kdo kaksno slikco nej jo da prosim gor. Tale sipca je prav fajn zadeva. Lohk jo mas gor ce ti pase, v naslednjem trenutku jo pa lahko odsraufas. Pr S modelu je itak luč cist drgacna tko da to ne pride v postev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo ak !!!

vidim da si ga lepo predelal od zadnokrat ko sem bil pri tebi!! dobro zgleda! B)

samo sp. luč mi glih ne deluje naj, naj ... ;)

sam sem tud prebil prekat v auspuhu in zvok obcutno boljsi... B) sam fergazerje morn se enkrat it stelat, se mi zdi da mi jih ni dobro nastelal ! kot da bi trokiral...

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest še mam takšno šipo MRA, sam je zdej izven koncepta ;) ...

Zadnja na sliki - največja :)

scree_na.jpg

A mas mogoce kaksno sliko tvoje zverinice s to sipo. A je dobra veterna zascita?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...

Pred mescem dni je padla odločitev in nabavu Hornetko 600 letnik 03, staro 5 mescev in z 2000 km. Vse lepo in prav, žvalca prav lepo prede in hudo lepo gre. Prečekiral sem vso literaturo ampak nikjer nism najdu navodila za utekavanje motorja. Zanima me do kolko kilometrov se pelje z določenimi max. vrtljaji motorja.

Če se komu kej sanja bom hvaležen.

Moja moja horny :wub: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred mescem dni je padla odločitev in nabavu Hornetko 600 letnik 03, staro 5 mescev in z 2000 km. Vse lepo in prav, žvalca prav lepo prede in hudo lepo gre. Prečekiral sem vso literaturo ampak nikjer nism najdu navodila za utekavanje motorja. Zanima me do kolko kilometrov se pelje z določenimi max. vrtljaji motorja.

Če se komu kej sanja bom hvaležen.

Moja moja horny :wub: :lol1:

običajno to piše v priloženih navodilih :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne piše v nobenih navodilih ....... in nikjer na netu :B

pol bo pa ziher vedu:

1) serviser

2) prejšnji lastnik

3) lastnik enakega motorja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne piše v nobenih navodilih ....... in nikjer na netu :B

Preden se razpisem - po 2000 km je motor itak ze ulaufan kakorkoli je pac bil vozen. Zdej nimas vec kej ulaufavat. Ce ga je prejsnji lastnik zje*al, pol ti itak nic ne pomaga (je pa to malo verjetno)

Kar se tice ulaufavanja samega ti lahko edino povem za Hornet 900 ->

Tudi v mojih navodilih ni podrobnih napotkov, sem pa nasel cloveka, ki tuna fireblade l.98' kar je v bistvu ista masina kot moja. Njegov postopek je taksen (kar itak velja za vse motorje bolj ali manj):

do 1000km do 5000 obratov, veliko dinamicne voznje, torej prestavljajnja, voznje v hribe in navzdol, skratka cimbolj razgibano. Nasvet mojstra je, da velikokrat prizges motor, vozis deset minut, se ustavis, pocakas, da se malo ohladi in spet vozis 10 minut. Ce prevozis s konstantno hitrostjo 1000km v eni furi nisi naredil nic.

1000 - 1300km voznja do 7.500 obratov, vendar motorja ne drzis na teh obratih, samo pospesis in saltas, konstantno lahko vozis do 5000 obr. Veljajo isti napotki kot zgoraj

1300 - 1500km voznja do rdecega polja (v mojem primeru do 9500 obratov) z istimi zadrzki kot pri 1000-1300. Konstantno ga lahko drzis na 7500.

1500 -> Vozis kakor hoces. Dobro je ce je masina ogreta preden jo teras, to pa je tudi vse.

Velja omeniti se to, da Honda utece masino se preden jo dobis (tako vsaj trdijo) tako, da je morda ulaufavanje bolj mit kot kaj drugega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ Dave ... hvala za tvoj odgovor ... sm že mislu da se me nebo nben usmilu :wacko: ...

Vem, da če ni bil kao pravilno utečen je kar je .....

Prašam zato ker prejšnji lastnik ga je tko vozu, da ko sm ga kupu se je na prednjih diskih še poznalo tovarniško brušenje in gume so ble vožene sam po sredinski tretini.

Dobr zdej ga lahko mirne dušce priganjam čez 10.000 :D ..... sicer vedno ogretega!!

Nisem vedu kako gre z utakavanjem pri motorjih ker sm vedno kupu motor z 20.000 km + tam pa je kar je oz. kar je ostalo :P

Še eno vprašanje. Je kdo zasledil da bi meli tej motorji kakršno koli porabo olja oz. kakšna poraba se smatra za normalno?

Brez panike ne pije nič sam sprašujem za naprej.

Dave še enkrat TNX!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še eno vprašanje. Je kdo zasledil da bi meli tej motorji kakršno koli porabo olja oz. kakšna poraba se smatra za normalno?

Brez panike ne pije nič sam sprašujem za naprej.

Dr. _MAXXI_ po lastnih izkušnjah. Od servisa do servisa, torej na 6000km, mi agregat ni požrl omembe vredne količine olja, torej skoraj nič. Uporabljal pa sem polsintetično olje. Sicer je moja bila letnik 99, ampak pri tvoji je agregat isti.

lp DTW

Popravljeno . Popravil dave the wave
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ Dave ... hvala za tvoj odgovor ... sm že mislu da se me

...

Še eno vprašanje. Je kdo zasledil da bi meli tej motorji kakršno koli porabo olja oz. kakšna poraba se smatra za normalno?

Brez panike ne pije nič sam sprašujem za naprej.

Dave še enkrat TNX!

Verjetno je pri olju spet odvisno kako vozis. Ce gres na grobnik al pa ga skoz teras v visoke obrate, lahko racunas na to, da ti ga bo mal spil. Men npr. sintetiko mogoce kaksen deci ali dva popije na 6000km, sam to je cist normalno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

maxxxxi, lahko bi tudi prebral temo na "ulaufavanje" masine. :naughty: seveda je pa za to potrebno uporabiti iskalnik. :P

ai....... gugs du hir

sej sem .... sam očitno sem uporabljal preveč "strokovne" izraze ..... TNX vseeno :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še to!

Če ti je to prvi motor je skoraj malo preveč "hud"! Saj za eno ali dve sezone priporočam kaj malo bolj "kultiviranega", da si pridobiš nekaj iskušenj in spretnosti.

LP SBN

Ni panike... jest nisem imel nobenega mopeda, pa sem si prbavu CBR 600. Samo trezno glavo morš imet, pa počas na začetku...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in gume so ble vožene sam po sredinski tretini.

da je guma obrabljena samo po sredinski tretjini še ni zagotovilo da motor ni bil priganjan na obrate.....gume so lahko že zamenjane....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da je guma obrabljena samo po sredinski tretjini še ni zagotovilo da motor ni bil priganjan na obrate.....gume so lahko že zamenjane....

Po 2000 km? Zelo, zelo tezko verjamem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...na prednjih diskih še poznalo tovarniško brušenje in gume so ble vožene sam po sredinski tretini.

Če ga ni znal peljat, ga tudi ulaufat ni znal! :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ga ni znal peljat, ga tudi ulaufat ni znal! :devil:

yeah sure.

mi začetniki, ki sam po sredini gume znucamo, smo najbolj previdni pri ulaufavanju... vse tako, kot piše... nikol čez mejo obratov...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...smo najbolj previdni pri ulaufavanju... vse tako, kot piše... nikol čez mejo obratov...

Pa vsi pozabite na dinamiko... :unsure:

PRVA...GAS...NEGAS...GAS...DRUGA...GAS...NEGAS...GAS...TRETJA...GAS... NEGAS...DRUGA...GAS...TRETJA...GAS...NEGAS...ČETRTA...GAS...TRETJA...GAS... NEGAS...DRUGA...GAS... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!