Skoči na vsebino

Honda CB 600 F Hornet


Sali
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

servis manualManuale_Officina_Hornet_07.pdf

priročnik navodila Hornet manual.pdf

Priporočene objave

Ima kdo na Hornet-ki montirane te crashpade? (stari model <06)

Zanima me dolžina obeh, ker bi rad predelal svoje od gsx-r-a na originalno velikost za hornetko. Pastika je baje enaka, le nosilci so različno dolgi. Moji so očitno predolgi, pa me zanima koliko jih lahko skrajšam, da bodo še služili svojemu namenu?

1852n.jpg

Lahko so tudi drugačni, rabim le dolžino vsakega posebej. Če ima kdo, bi prosil za info, lahko na PM.

ja jaz imam te montirane 2006 letnik sicer se mi zdi so mal drgacne al pa je sam slika cudna.Lahko preverim pa sporocim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo prosim, če ob priliki pomeriš dolžino obeh (bi rad uredil do spomladi, pa mogoče bo še komu prišlo prav če jih bo sam delal). Ti na sliki naj bi bili za hornetko, sicer pa ni pomembno, lahko so tudi drugačni. Rabim samo dolžino, ker ti sedaj so tako dolgi da lahko naslonim noge gor pa furam kot čoperja :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

LP neki casa nazaj sm hotu vzgat motor in je verglu sam u prazno, obcasno pa je nazaj usekal iz auspuha (mislm de je zalil svecke). Se je keremu od lastnikov ze zgodilo kej podobnega in kako ste tezavo odpravili. Motor je letinik 06

Hvala za odgovor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to se pri hornetkah rado zgodi meni se je do sedaj enkrat pa sem zamenjal svečke ker sem jih imel glih pri roki .

naj bi pomagalo tudi če pustiš motor pri miru nekaj časa ali pa če svečke posraufaš ven in jih posušiš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP neki casa nazaj sm hotu vzgat motor in je verglu sam u prazno, obcasno pa je nazaj usekal iz auspuha (mislm de je zalil svecke). Se je keremu od lastnikov ze zgodilo kej podobnega in kako ste tezavo odpravili. Motor je letinik 06

Hvala za odgovor

Vzami svecke ven, jih lepo ocisti, daj nazaj noter in zaverglaj motorinota! Koliko kilometrov pa si naredil s temi sveckami?? Mogoce so ze potrebne menjave...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vzami svecke ven, jih lepo ocisti, daj nazaj noter in zaverglaj motorinota! Koliko kilometrov pa si naredil s temi sveckami?? Mogoce so ze potrebne menjave...

Servis je bil lih kar narejen[12,000] tko da svečke so nove. Bomo spucal pa bomo vidl.

hvala lepa

@jeykob

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa mogoce kdo ve ce je treba kestl dol uzet de prids do sveck?? al enostavno odklops in vn uzames?

tank mora dol drugače nimaš šans da prideš do svečk

Popravljeno . Popravil bna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od letnika 2005 naprej nima več pipce za bencin, stare pa so jo imele na levi strani pod tankom. Preberi si malo to temo, ker se je že govorilo o tem. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP, se eno vprasanje mam. Se da mogoce motor (zalit) zalaufat se kko drgac kot pa da jemles svecke vn in jih spucas??

hvala za odgovor

Popravljeno . Popravil jeykob
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
res ne bi noben vedu??????? :unsure:

Do zdaj so že daaaaaaaaaaaaaavno suhe, tako da ti kar poskusi! Sploh pa ne razumem v čem je problem svečke ven pobrat in jih očistit?? Saj pa si moški in imaš motor, torej nekaj maaaaaaaaalega o šraufanju bi pa MORAL vedeti, ali?? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ena varianta je, da izklopis vzig (i.e. poberes kapice s sveck) in verglas v prazno. samo ce ze do sveck ne prides........ beats me.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ena varianta je, da izklopis vzig (i.e. poberes kapice s sveck) in verglas v prazno. samo ce ze do sveck ne prides........ beats me.

na ta način pa nebo šlo sploh ker z verglanjem v prazno dovajaš bencin v cilindre .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hja, sem mnjenja, da naj tudi bencin pipico zapre (in je tudi toliko odgovoren & star da to stori), ce jo doticni model motocikla seveda ima.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri hornetki je treba tank dol vzet da se svečke ven vzame. da pa tank dobiš dol je pa treba sedež stran vzet, tiste dve okrasne plastike odšraufat, tank odšraufat, pol pa ni problema..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri hornetki je treba tank dol vzet da se svečke ven vzame. da pa tank dobiš dol je pa treba sedež stran vzet, tiste dve okrasne plastike odšraufat, tank odšraufat, pol pa ni problema..

No, in to bi naj bila neka znanost????? To pa bi skoraj moral znat vsak pubec naredit! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri hornetki je treba tank dol vzet da se svečke ven vzame. da pa tank dobiš dol je pa treba sedež stran vzet, tiste dve okrasne plastike odšraufat, tank odšraufat, pol pa ni problema..

jp, res ni znanstvena fantastika....

tukaj imaš video, le da tip dela na 900 tki. razlika je edino v vpetju tanka (v bližini sedeža).

in še kratka navodila:

Basically:

1) remove the 10mm bolt under the seat

2) reach underneath and disconnect the electrical connector for the low fuel light

3) lift the back of the tank up slightly, slide a hand in and disconnect the breather and overflow tubes from the bottom of the tank

4) lift it up higher and disconnect the fuel and vacuum lines

5) pull the tank back towards yourself and lift

Fold back the rubber heat shields and you'll expose the spark plug caps

Use the special tool in the toolbag that came with your bike to remove and replace the spark plugs. You'll need a 10mm or 12mm (I forget which) wrench to fit over the handle so you can get a little leverage on it to turn out the plugs.

Reconnect everything in reverse order. (curtesy of www.honda599.com)

lp,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res ni nobena znanstvena fantastika. Je pa vredi če ti kdo pomaga kesl držat ko odklaplaš tiste šlauhece, ker znajo malo "piknet".

Ps: :evilgrin: kesl naj bo pun bencina, da nena "štrbunka" :whistle: :headbang: :whistle: :slap:

Lp, Gregor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res ni nobena znanstvena fantastika. Je pa vredi če ti kdo pomaga kesl držat ko odklaplaš tiste šlauhece, ker znajo malo "piknet".

Ps: :evilgrin: kesl naj bo pun bencina, da nena "štrbunka" :whistle: :headbang: :whistle: :slap:

Lp, Gregor

pomaga že, če je kdo zraven, ni pa potrebno. jaz sem vse opravil sam:

1. odviješ tank spodaj, izmakneš z nosilcev, podstaviš nekaj pod tank, lahko prazno plastenko in nato snameš vse cevke.

2. tank je lahko poln bencina, ni panike, edino težji bo za snemanje, prelivalo se ne bo nič.

lp,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala za vse info fantje, se bom potrudu pa de porihtamo zadevo :worship:

To je beseda!!! Kar pogumno se loti zadeve, bos videl kaj vse zmores sam!!! :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Helov

Jst tut furam hondo hornet 600, pa me zanima če ma kdu športni filter, pa če se sploh kej pozna pa če se splača kupt. Kupu bi pa tazga za v air box in ne za vsak karburator posebej.

lp, joze

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!