Skoči na vsebino

Yamaha XT 1200 Z Super Tenere


xenon900

Priporočene objave

Saj tudi pri meni ni bilo delano na max moci. Tisto kar si napisal, odstranjene omejitve, spremenjen fueling, spremenjeno motorno zaviranje, spremenjeno podajanje moci v T in S mode-u. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če si želiš odstraniti omejitev v 1.2.3. prestavi, kratkostiči stikalo na ročici sklopke. Po domače: v konektor stikala sklopke vtakni mikro varovalko (ni važna amperaža, ker je le signal) S tem pa izgubiš varovanje stranskega stojala. Bodi pazljiv.

Sam sem tako vozil par mesecev in uničil v 2000km zadnjo gumo. Pa tudi TCS sem izklopil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nimam te zelje. Omejitve v 1-3 prestavi me ne motijo, ker v normalnih okoliscinah, tudi na zelo vijugastih cestah vozim v visjih prestavah. Kar je malo motece je premocna motorna zavora ker se posebej v S mode motor cukna pri pospesevanju iz odvzetega plina. Ampak zato se ne bom ECU preprogramiral.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, smukec12 pravi:

Če si želiš odstraniti omejitev v 1.2.3. prestavi, kratkostiči stikalo na ročici sklopke. Po domače: v konektor stikala sklopke vtakni mikro varovalko (ni važna amperaža, ker je le signal) S tem pa izgubiš varovanje stranskega stojala. Bodi pazljiv.

Sam sem tako vozil par mesecev in uničil v 2000km zadnjo gumo. Pa tudi TCS sem izklopil.

Ja to je poceni rešitev, ampak so znalci is super tenere foruma ugotovili da ni optimalno iz vidika timinga vžiga. Ne vem kolk je dobro na dolgi rok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Te omejitve niso programirane brez vzroka. Verjetno kardan pa kotni prenosi ne bodo preveč veseli. Ena od lastnosti tega mopeda je robustnost. Še nisem slišal, da bi imela S10 kakšne bolezni, tudi z višjimi kilometrinami še mopedi delajo kot švicarska ura. Iz njega tako ali tako ne boš naredil Multistrade 1200 ali pa oranžne 1290 ke, bo pa še delal, ko bosta ta dva že predelana v kitajske felne :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Iz enega drugega foruma.

 

Evo informacija iz prve ruke:

Prije neki neki dan nakon dugoga natezanja sam radio Re-flash ECU na svojoj tenerki. 
Ima tu u Americi na Yamahasupertenere forumu jedan lik koji se bavi tim poslovima. Mislim da mu je to i zanimanje, odnosno da radi na performansama motora za trke. 
Kako su Ameri kraljevi aftermarketa i nikad ničim nisu zadovoljni tako su oni odmah po izlasku Super Tenere odmah počeli sa eksperimentima kako da motor usavrše. Nakon par godina i brojnih podešavanja izrađen je dobar broj opcija pa čovjek može lijepo odabrati koje prepravke želi, ovisno o svojim potrebama, stilu vožnje itd.
Odmah da napomenem kako je meni Tenerka fenomenalan motor koji mi odgovara u svakom pogledu. Otkad sam nju uzjašio nisam se niti okrenuo za GS-om ili nekim svojim bivšim motorom. Nisam ju imao namjeru mijenjati premda sam osjetio da motor pati od ozbiljnih nedostataka. 
Kako se uglavnom vozim odvoje i teško natovaren Touring mod mi je bio jednostavno nedovoljno jak, naročito ako znam da vozim motor od 1200 kubika. Sport mod je opet bio previše grub i nasilan, kočenje motora je prejako i vrlo je teško vladati motorom zahtjevnijoj vožnji. Jednostavno je bilo nemoguće toliko prezicno gasom kontrolirati motor u zavojima. Ispadne: jedan mod nejak, drugi prejak.
Kada sam ovom liku iznio svoje primjedbe (koje su iste kod 90% ljudi koji su kod njega radili re-flash) on je predložio, a ja prihvatio, da promijeni oba moda i to tako da ojača T mod i omogući linearan raspored snage od malih do visokih obrtaja a u S mod unese brojne promjene uključujući i osjetno smanjenje kočenja motora, da pojača snagu i da ju rasporedi na dolazi do izražaja na višim obrtajima.

Konačni rezultat je da mi je Super tenere sada apsolutno savršen motor. Što se tiče mašine, to uopće nema nikakve veze sa mašinom od prije nekoliko dana. 
T mod je sada potpuno dovoljan za sve potrebe. Njega mislim koristiti po gradu
S mod je sad iskoristiv u svakoj prilici a daje pravu eksploziju snage kada se okrene ručica gasa (svaki put zahvaljujem da imam kontrolu proklizavanja). Snaga naročito eksplodira na višim obrtajima (ono kada prebacis u manju pa po gasu - kao kod preticanja). S mod je dobar za izvan grada i kada je motor teško natovaren.  

Cijena je 200$ (plus poštarina koje je mene koštala 50$)  

Moram napomenuti da sam prošle godine dok sam bio u Belgiji na nekom njemačkom forumu čitao oko re-flasha kojeg su radili neki Nijemci. Bilo je puno skuplje a ono što sam pročitao nije bilo ni sjena onoga što ovaj lik u Americi nudi. 
 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni pa navedel katera varianta motorja je bila, pred 2014 ali po? Da bom ECU po posti posiljal pa tako odpade, mam slabe izkusnje s temi storitvami. In koliko stane posiljanje, ce zavarujes na vrednost novega ECU ja? Potem je definitivno bolje obiskat mojstra z dinamometrom in vsaj ves, kaj si dobil, ne pa da predvidevas, da imas sedaj moc po nekem diagramu s spleta. Spletnih nategov pa vemo koliko je. Je ze hudic, ce neznancu posljes Black Box, ta ti zaracuna par sto EUR in dobis nazaj isto skatlo, ki je ali pa ni korektno preprogramirana. Jaz mojega motorja nisem na gmajni pobral, pa ti?

Popravljeno . Popravil IZTOK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes zmontiral nov dimnik. Saj ne vem kaj je lepse, se vozit ali sraufat :hmm: Arrow rohni da je kar hudo. Kratka probna voznja in odslej, ko prehitevam se vsi umikajo desno :huh: Motor tudi lepse vlece v srednjih vrtljajih. Ne vem kaj sem cakal eno leto, ker ta ror spremeni pohlevno ovcko v zver. Best buy:worship: V ponedeljek pa vpis v homologacijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 urami, IZTOK pravi:

Danes zmontiral nov dimnik. Saj ne vem kaj je lepse, se vozit ali sraufat :hmm: Arrow rohni da je kar hudo. Kratka probna voznja in odslej, ko prehitevam se vsi umikajo desno :huh: Motor tudi lepse vlece v srednjih vrtljajih. Ne vem kaj sem cakal eno leto, ker ta ror spremeni pohlevno ovcko v zver. Best buy:worship: V ponedeljek pa vpis v homologacijo.

Cena ,če ni skrivnost?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Slip on stane na eBayu okoli 440, cel sistem pa 710. Vzel pa sem pri AS Domzale pa se ne bi splacalo v tujini narocat, ce vzames v zakup kaksne tezave z izjavo o skladnosti ali pa kaksne garancijske zahteve. Sta pa bila dva kosa saj je vzel se frend.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iztok ....

Spremljaj malo porabo sedaj ko si zamenjal izpuh .... me prav zanima, če se bo kaj zgodilo ....

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Gallus pravi:

Iztok ....

Spremljaj malo porabo sedaj ko si zamenjal izpuh .... me prav zanima, če se bo kaj zgodilo ....

 

 

Na moji po menjavi krivin ni bilo razlike

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober point, ravno to sem počel. Zaenkrat nisem opazil razlike, povprečje na računalniku kot tudi po lastnem izračunu je enako. Se je pa povprečje na samozavesti dvignilo za 20% :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, IZTOK pravi:

Dober point, ravno to sem počel. Zaenkrat nisem opazil razlike, povprečje na računalniku kot tudi po lastnem izračunu je enako. Se je pa povprečje na samozavesti dvignilo za 20% :lol1:

Z menjavo krivin se res spremeni karakter motorja. Iz zaspane zanesljive debeluške se spremeni v navihano nabito najstnico heheh :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 3/1/2017 ob 9:14, damjandugi pravi:

Iz enega drugega foruma.

 

Evo informacija iz prve ruke:

Prije neki neki dan nakon dugoga natezanja sam radio Re-flash ECU na svojoj tenerki. 
Ima tu u Americi na Yamahasupertenere forumu jedan lik koji se bavi tim poslovima. Mislim da mu je to i zanimanje, odnosno da radi na performansama motora za trke. 
Kako su Ameri kraljevi aftermarketa i nikad ničim nisu zadovoljni tako su oni odmah po izlasku Super Tenere odmah počeli sa eksperimentima kako da motor usavrše. Nakon par godina i brojnih podešavanja izrađen je dobar broj opcija pa čovjek može lijepo odabrati koje prepravke želi, ovisno o svojim potrebama, stilu vožnje itd.
Odmah da napomenem kako je meni Tenerka fenomenalan motor koji mi odgovara u svakom pogledu. Otkad sam nju uzjašio nisam se niti okrenuo za GS-om ili nekim svojim bivšim motorom. Nisam ju imao namjeru mijenjati premda sam osjetio da motor pati od ozbiljnih nedostataka. 
Kako se uglavnom vozim odvoje i teško natovaren Touring mod mi je bio jednostavno nedovoljno jak, naročito ako znam da vozim motor od 1200 kubika. Sport mod je opet bio previše grub i nasilan, kočenje motora je prejako i vrlo je teško vladati motorom zahtjevnijoj vožnji. Jednostavno je bilo nemoguće toliko prezicno gasom kontrolirati motor u zavojima. Ispadne: jedan mod nejak, drugi prejak.
Kada sam ovom liku iznio svoje primjedbe (koje su iste kod 90% ljudi koji su kod njega radili re-flash) on je predložio, a ja prihvatio, da promijeni oba moda i to tako da ojača T mod i omogući linearan raspored snage od malih do visokih obrtaja a u S mod unese brojne promjene uključujući i osjetno smanjenje kočenja motora, da pojača snagu i da ju rasporedi na dolazi do izražaja na višim obrtajima.

Konačni rezultat je da mi je Super tenere sada apsolutno savršen motor. Što se tiče mašine, to uopće nema nikakve veze sa mašinom od prije nekoliko dana. 
T mod je sada potpuno dovoljan za sve potrebe. Njega mislim koristiti po gradu
S mod je sad iskoristiv u svakoj prilici a daje pravu eksploziju snage kada se okrene ručica gasa (svaki put zahvaljujem da imam kontrolu proklizavanja). Snaga naročito eksplodira na višim obrtajima (ono kada prebacis u manju pa po gasu - kao kod preticanja). S mod je dobar za izvan grada i kada je motor teško natovaren.  

Cijena je 200$ (plus poštarina koje je mene koštala 50$)  

Moram napomenuti da sam prošle godine dok sam bio u Belgiji na nekom njemačkom forumu čitao oko re-flasha kojeg su radili neki Nijemci. Bilo je puno skuplje a ono što sam pročitao nije bilo ni sjena onoga što ovaj lik u Americi nudi. 
 

Tudi jaz sem verjetno poslal ECU istemu američanu :).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Hudoba pravi:

Tudi jaz sem verjetno poslal ECU istemu američanu :).

 

ampalk ker smo na balkanu gor rastli, popolnoma razumem tudi @IZTOKovo skepso. Na srečo imam s pošiljanji na servise dobre izkušnje. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hjoj, mi je ta kombinacija črna/yamaha-blue iz 2017 všeč .. :wub:

škoda, da platišča niso enake modre barve, kot recimo pri srebrnem 2016 ..

xtz1200 2017.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je res to el. vzmetenje vredno 2,5 jurja? Gledam 1200EWT in 1200 ZEWT je 2,5 kilo razlike. Je še kaka druga fora ali samo vzmetenje. Drugače EWT za 15,5 kilo je kr dober deal v tem razredu. Recimo ESA na GS 1200 je 810 EUR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lastniki z bodo rekli da ja, mene pa ne vem če prepriča .. sicer ok, ne tolko to, da se da elektronsko nastavljati, ampak vgrajene komponente pri elektronskem so (bojda) boljše ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hajd, ne rečem jurja ampak 2,5 jurja je pa mal huda. Drugače pa meni osebno hud motor. EWT je točno to kar potrebuješ za udobno pot in cenovno dobro pozicioniran.

Popravljeno . Popravil Big Py
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, komplet opreme je ql .. samo kaj, ko je topcase  mimo, da ne greta dve čeladi not .. pol pa moraš menjat kufer in eventuelno modificirat nosilec, da lahko stranske odpiraš ko je topcase gor .. pa da osnovni model nima centralnega stojala je tudi malo mimo, no .. pa led luči bi lahko mel .. :)

še ror zamenjaš pa je zadeva top!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!