Skoči na vsebino


Fotografija
* * * * - 3 Glasovi

Varjenje plastike


  • Prijavite se za odgovor
100 odgovorov v tej temi

#61 dusanr

dusanr

    Neznanec

  • Člani
  • 12 Objav:
  • Spol:moški
  • Lokacija:Izlake
  • Motocikel:Suzuki B-King

Objavljeno 09. May 2012 - 17:43

no tkole sm mel do dans :)
https://www.dropbox....0506_174341.jpg

Dans pa zgleda tkole :)
https://www.dropbox....0508_223209.jpg
pa tkole :
https://www.dropbox....0508_223221.jpg

Ta mreža je perforirana mreža na katero topim (varim) plastiko da se ima plastika česa oprijeti :)

#62 Butnglavc

Butnglavc

    Mojster

  • Člani
  • PipPip
  • 783 Objav:
  • Spol:moški
  • Motocikel:KTM 450 EXC-F;ktm 450 sxf; YAMAHA XTZ 750

Objavljeno 09. May 2012 - 17:49

Fantje.
Varjenje ABS- a je mala malica. Z nitro razredčilom izdatno namažeš oba roba, ki sta se zlomila. Mazati moraš tako dolgo, da postaneta lepliva in ju nato stisneš skupaj, ter malo med seboj podrgneš. Tako se sprimeta, nato pa držiš nekaj časa skupaj, da se zadeva strdi. Zvar je zelo močan (preizkušeno na mojih plastikah XTZ 750, ki je bila v precej slabem stanju.)
Možno je uporabiti tudi NAILENE ACRYLIC FILL KIT. To je zadeva za izdelavo umetnih nohtov. Pri nas se je sicer ne dobi. Jaz sem jo naročil preko ebay- ja. Pri tem sistemu z notranje strani narediš utor (zbrusiš z biaksom) in zapolniš s to maso. Sicer ta masa, ko jo zmešaš skupaj zelo smrdi, drži pa kot strela.
Paziti je potrebno le, da to maso uporabljaš na notranji strani plastike, saj je drugače lakiranje PAIN IN THE ASS.
Vse to sem preizkusil in se naučil, zato da lahko delim z vami.

lp A

Pa še to. Če meniš, da je potrebno zvar ojačati, lahko to storiš s kakšno ABS ploščico, ki jo namažeš z razredčilom, da se malo stopi in nato "nalepiš" čez zvar.

Sporočilo uredil(-a) Butnglavc dne 09. May 2012 - 17:52


#63 Zivnorc

Zivnorc

    softić na kvadrat

  • Člani
  • PipPipPip
  • 2463 Objav:
  • Skype:a?
  • Spol:moški
  • Lokacija:tm nek...
  • Motocikel:...črn, glasen...

Objavljeno 09. May 2012 - 19:43

..točno tko kot pravi Dusanr...
Spajkalnik.. navaden... konico si prirediš (pokuješ...brusiš) kakor rabiš, topiš, dodajaš plastiko... in to je to.
S fenom lahko pregreješ okolico in plastiko deformiraš in variš lahko s "polaganjem kabla" v počeno mesto..
...s spajkalnikom pa narediš v nulo. Malo več cajta si vzameš, pa je. Sej ne delaš serijsko na normo. Tudi če je kaj bolj polomljeno, s spajkalnikom najprej "sheftaš", da je lepo skupaj, nato pa variš z ene strani do globine malo več kot polovice, nato pa še z druge strani....spet malo čez polovico debeline materiala...tudi če kej manjka, z lahkoto "nazidaš" material...

#64 Jure

Jure

    Legenda

  • Člani
  • PipPipPipPipPip
  • 10724 Objav:
  • Spol:moški
  • Lokacija:Cerknica City
  • Motocikel:Yamaha FZ1-S (road), Suzuki GSX-R 750 (track)

Objavljeno 09. May 2012 - 19:46

Fantje.
Varjenje ABS- a je mala malica. Z nitro razredčilom izdatno namažeš oba roba, ki sta se zlomila. Mazati moraš tako dolgo, da postaneta lepliva in ju nato stisneš skupaj, ter malo med seboj podrgneš. Tako se sprimeta, nato pa držiš nekaj časa skupaj, da se zadeva strdi. Zvar je zelo močan (preizkušeno na mojih plastikah XTZ 750, ki je bila v precej slabem stanju.)
Možno je uporabiti tudi NAILENE ACRYLIC FILL KIT. To je zadeva za izdelavo umetnih nohtov. Pri nas se je sicer ne dobi. Jaz sem jo naročil preko ebay- ja. Pri tem sistemu z notranje strani narediš utor (zbrusiš z biaksom) in zapolniš s to maso. Sicer ta masa, ko jo zmešaš skupaj zelo smrdi, drži pa kot strela.
Paziti je potrebno le, da to maso uporabljaš na notranji strani plastike, saj je drugače lakiranje PAIN IN THE ASS.
Vse to sem preizkusil in se naučil, zato da lahko delim z vami.

lp A

Pa še to. Če meniš, da je potrebno zvar ojačati, lahko to storiš s kakšno ABS ploščico, ki jo namažeš z razredčilom, da se malo stopi in nato "nalepiš" čez zvar.


Najbolj preprosto in učinkovito varjenje ABS-a (pa tudi vseh drugih tipov plastike) je pa s tem dvojim :)

Pripeta datoteka  leister.jpg   12.56Kb   8 Število prenosovPripeta datoteka  abs.JPG   29.31Kb   4 Število prenosov

Saj ne da se z nitro razredčilom ne da, ampak nikoli ne veš kolk bo prijelo, včasih zna ful zagrabit, včasih lahko pa spet poči.. In da zadevo popraviš, pokitaš, pobarvaš, polakiraš in da potem poči.. Je pa za popizdit :) Z dodajanjem je najbolj ziher, ker res drži potem.

Glede raznih lepil je pa tako.. Določena primejo ok, marsikatero sčasoma enostavno popusti, predvsem pa z lepili rata packarija.. In je če treba še enkrat popravljat, potem vse skupaj slabše prime, pa tudi varit je tako, predhodno lepljeno plastiko zelo težko, pa še smrdi tisto za dol past ko prideš s temperaturo zraven..

Govorim iz izkušenj, ker sem že prevečkrat dobil v popravilo razne z raznimi lepili namazane plastike.. Držalo kratek čas, počilo, potem so se odločili, da bi blo bolš oreng zavarit, potem se pa zajebavaj ti s tistim.. V zadnjih par letih sem dal skozi roke ogromno plastik in čeprav bi tudi meni včasih bilo bistveno lažje in hitreje namazat z lepilom al pa napopat z nitrom, so izkušnje nekako pokazale, da je najbolj ziher če se oreng zavari in je zadeva rešena :)

Sporočilo uredil(-a) Jure dne 09. May 2012 - 19:50


#65 I30

I30

    Car

  • Člani
  • PipPipPipPip
  • 2605 Objav:
  • Spol:ne vem
  • Lokacija:Hribi pa grabni
  • Motocikel:Vmax

Objavljeno 10. May 2012 - 07:23

Pa ni treba ravno tega profesionalnega fena, ki ga je napopal Jure kupovat.
Se za dobrih 100 ojrčkov dobi že fino uporabno zadevo.
Objavljena slika

Sporočilo uredil(-a) I30 dne 10. May 2012 - 07:25


#66 Zivnorc

Zivnorc

    softić na kvadrat

  • Člani
  • PipPipPip
  • 2463 Objav:
  • Skype:a?
  • Spol:moški
  • Lokacija:tm nek...
  • Motocikel:...črn, glasen...

Objavljeno 10. May 2012 - 08:50

... pa kaj boste vsi se profesionalno ukvarjal s tem švasanjem?
če rabiš zase nekaj pošvasat, je navaden spajkalnik zakon... kot sem napisal prej.... sploh če ga maš doma.. al pa sosed... al pa tast...

#67 I30

I30

    Car

  • Člani
  • PipPipPipPip
  • 2605 Objav:
  • Spol:ne vem
  • Lokacija:Hribi pa grabni
  • Motocikel:Vmax

Objavljeno 10. May 2012 - 09:18

... pa kaj boste vsi se profesionalno ukvarjal s tem švasanjem?
če rabiš zase nekaj pošvasat, je navaden spajkalnik zakon... kot sem napisal prej.... sploh če ga maš doma.. al pa sosed... al pa tast...

S spajkalnikom sem tudi pacal. A Steinel, ki je uporaben še za marsikaj, recimo za prižgati oglje na žaru, stopiti svinec, kaj zalotati ipd. je poseg varjenja celega odbijače opravil mnogo elegantnejše kot bi to naredil s spajkalnikom.
Cena je bila v primerjavi z novim odbijačem malenkost.

Seveda pa vsak kakor hoče, magari z maminim peglajzlom.

#68 dusanr

dusanr

    Neznanec

  • Člani
  • 12 Objav:
  • Spol:moški
  • Lokacija:Izlake
  • Motocikel:Suzuki B-King

Objavljeno 12. May 2012 - 22:19

Dons sm končn dukunčal ... Sam še finese brušenja in v "špric kit" pa u lakirnico po novo barvo :)

Objavljena slika

#69 marcc

marcc

    Mojster

  • Člani
  • PipPip
  • 525 Objav:
  • Spol:moški
  • Motocikel:Yamaha YZF R6

Objavljeno 13. May 2012 - 07:39

Hi,
jaz sem se drugače lotil takšnega opravila.Plastiko sem po notranji strani z finim brusnim papirjem ošmirglal.Vse kose sem zlepil skupaj z sekundnim lepilom.Potem sem po notranji strani naredil premaz in položil steklena vlakna.To sem ponovil 3x,torej trije sloji steklenih vlaken.Z varjenjem ponekot deformiraš plastiko,čeprav lahko potem dodaš 1cm kita,če ti paše ;) Varil sem samo 1x,preveč zamudno opravilo.Pa še grdo izgleda izdelek.

LPM

#70 moto rider

moto rider

    Car

  • Člani
  • PipPipPipPip
  • 4790 Objav:
  • Spol:moški
  • Motocikel:HONDA
  • Moj album:Moj album

Objavljeno 13. May 2012 - 08:50

Varjenje plastike: 041-482-570
Cveto, Breg pri Litiji

#71 jl79

jl79

    Vajenec

  • Člani
  • Pip
  • 80 Objav:
  • Spol:moški
  • Lokacija:okolica ljubljane
  • Motocikel:Honda CB1000R

Objavljeno 13. May 2012 - 08:54

Živjo,

včeraj sem šel na dopoldansko furo pred dežjem in ko sem se vrnil, sem opazil da imam počeno bočno desno plastiko in sicer je nalomljeno od luknje za vijak pa do roba (motor Honda CBF1000). Tako izgleda: http://dl.dropbox.co...4440/IMG_1.jpeg .
Ker je že prejšnji lastnik tudi malenkost počil plastiko pri maski (cca 3cm) na levi pa imam manjšo prasko, bi dal počena dela zavarit ter potem kompletno sprednjo plastiko barvat (oba boka ter masko). Koda barve je NHA48.
Glede na to, da naj bi bile cene za varjenje ugodne (na neki strani sem našel, da bi prišlo cca 20-30eur), me zanima, koliko bi bil strošek ličanja ter kdo v LJ oz okolici bi mi morda vse skupaj naredil (da ne nosim na dva konca).

Hvala in LP

#72 simonsi

simonsi

    Legenda

  • Člani
  • PipPipPipPipPip
  • 9028 Objav:
  • Spol:moški
  • Lokacija:Kamnik
  • Motocikel:KTM SXC 625, Dnepr MT 11 solo

Objavljeno 14. May 2012 - 15:15

odsvetujem ličanje v vsakem primeru, razen če ni motor zličkan.

#73 jl79

jl79

    Vajenec

  • Člani
  • Pip
  • 80 Objav:
  • Spol:moški
  • Lokacija:okolica ljubljane
  • Motocikel:Honda CB1000R

Objavljeno 14. May 2012 - 16:39

odsvetujem ličanje v vsakem primeru, razen če ni motor zličkan.


@Simonsi; lahko poveš kaj več, namreč plastiko moram zavariti (verjetno bom peljal k Bams - Dolgi most , ali Gplast - Rudnik) - če kdo ve, kateri od teh dveh je boljši oz bolj ugoden, bom hvalažen. Po varjenju se bo zagotovo videla črta vara. Kaj potem narediti v tem primeru, dati kakšno nalepko (npr imitacijo karbona) čez to?
Motor ni bil sesut, samo motijo me te lepotne napake (namen dati motor v prodajo in menjati za nekaj drugega)...

#74 simonsi

simonsi

    Legenda

  • Člani
  • PipPipPipPipPip
  • 9028 Objav:
  • Spol:moški
  • Lokacija:Kamnik
  • Motocikel:KTM SXC 625, Dnepr MT 11 solo

Objavljeno 17. May 2012 - 20:53

Če bo majster pazil in varil samo od znotraj, se od zunaj nebi smelo nič videt. Bolje bo da pustiš razpoko, kot pa daš vse štrihat, kar je dost drago, videlo se bo da je barvano in pol bo vsak potencialni kupec mislil kolk je moral bit motor poškodovan, da je vse štrihano.

No, po želji :)

#75 MARJA

MARJA

    KROTILEC ZVERI

  • Člani
  • PipPipPipPip
  • 3096 Objav:
  • Spol:moški
  • Lokacija:Slovenia - Beži Grad
  • Motocikel:TRIUMPHATORSKI RAZISKOVALEC
  • Moj album:Moj album

Objavljeno 18. May 2012 - 10:37

Če bo majster pazil in varil samo od znotraj, se od zunaj nebi smelo nič videt. Bolje bo da pustiš razpoko, kot pa daš vse štrihat, kar je dost drago, videlo se bo da je barvano in pol bo vsak potencialni kupec mislil kolk je moral bit motor poškodovan, da je vse štrihano.

No, po želji :)


Če ti barva pravi mojster sploh ne boš opazil da je blo barvano, pa čeprav pobarva samo polovico plastike. Tako so pač moje izkušnje.




0 članov prebira to temo

0 gostov in 0 anonimnežev