Skoči na vsebino

Popravilo zvitega rezervoarja


Zacetnik

Priporočene objave

aha zanimivo bom poklicu jutri, no poskodba pa ni glih mjhna, padec je biu na marofu, pr tem da je motor pol odneslo cez relativno visok robnik kjer je ratalo kar je na tanku. like 3x vdolbina premer 4-5cm, cca 2 cm globoka.... hvala za info.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

mene pa zanima ce mi lahko kdo prosim pove kam bi lahko nesu zasvasat tank ker mi le ta pusca...sem pa iz ljubljane tako da bi blo fajn da je it ljubljane oz njene bljizne ukolice.

hvala za odgovore!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa zanima ce mi lahko kdo prosim pove kam bi lahko nesu zasvasat tank ker mi le ta pusca...sem pa iz ljubljane tako da bi blo fajn da je it ljubljane oz njene bljizne ukolice.

hvala za odgovore!

Tank.če samo pušča se ponavadi nešvasa ampak lota ali hartlota z mesingom.Vsekakor,pa je zelo važno,da se tank dobro izpere z vodo osuši in napolni s CO plinom,kar iz izpušne cevi(kosilnica,avto,motor itd.).Najbolje je,da ko lotaš daš kos cevi (vrtni šlauh)tako,da kar piha v tank.Zalotali bi ti ga lahko v kakšni delavnici kjer popravljajo hladilnike ali se ukvarjajo z klimatskimi napravami.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tank.če samo pušča se ponavadi nešvasa ampak lota ali hartlota z mesingom.Vsekakor,pa je zelo važno,da se tank dobro izpere z vodo osuši in napolni s CO plinom,kar iz izpušne cevi(kosilnica,avto,motor itd.).Najbolje je,da ko lotaš daš kos cevi (vrtni šlauh)tako,da kar piha v tank.Zalotali bi ti ga lahko v kakšni delavnici kjer popravljajo hladilnike ali se ukvarjajo z klimatskimi napravami.

Aha... Pa mogoce poznas kasnega da bi mu to nesu polotat,svasat kokr kol??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha... Pa mogoce poznas kasnega da bi mu to nesu polotat,svasat kokr kol??

V Ljubljani jaz nepoznam nobenega na Dolenjskep pa jih poznam kar nekaj od enega imaš Gsm par postov nazaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 let pozneje...

Da malo oživim temo, našel sem samo to temo za težavo, ki jo imam. Namreč tudi sam sem imel udarjen rezervoar, ki sem ga dal poklepat, kitanje in brušenje pa sem izvedel sam. Sam ga nameravam tudi pobarvat v tri barve, kot je priložena slika. Sedaj ne vem kako se pravilno lotiti zadeve. Predstavljam si, da bi najprej celega pobarval v črno, potem nalepil ličarski trak in prebarval nezaščiten del v belo in potem enako še oranžno. Zdaj ne vem kako se ognit ostrim robovom, kjer je prehod iz ene barve v drugo, torej da ni "stopničke"...Se zbusi ? Potem bi prelakiral s prozornim lakom. Hvala za pomoč. 

 

lp

post-26502-0-64763700-1401974590_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najprej se barva z belo, ker bela težko prekrije črno, še večji problem pa je oranžna na črno, katera bo dobila temen odtenek....torej najprej bela, nato nalepiš trak in še oranžna in črna....ostrega roba se znebiš z vodobrusnim 1000 papirjem, ampak samo na rahlo potegneš da res ni ostro, prehod bo še vedno čutiti...nato pa lak čez vse

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najprej se barva z belo, ker bela težko prekrije črno, še večji problem pa je oranžna na črno, katera bo dobila temen odtenek....torej najprej bela, nato nalepiš trak in še oranžna in črna....ostrega roba se znebiš z vodobrusnim 1000 papirjem, ampak samo na rahlo potegneš da res ni ostro, prehod bo še vedno čutiti...nato pa lak čez vse

k0ci

 

to je to, najlepša hvala za nasvet, saj pravim, nisem še delal kaj takega ( več barv ) in nisem niti pomislil na tak vrstni red. Torej če si prav predstavljam, potegnem najprej dva pasova bele, jih zaščitim, potegnem po sredini oranžno, še njo zaščitim in na koncu po ob straneh oz. kar je ostalo, potegnem  črno.

Hvala še enkrat za nasvet, bom prilepu na koncu rezultat...

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dej rajši peljat nekomu ker nimaš pojma :D najprej pobarvaš cel rezervar v belo oziroma samo sredino malo bolj na široko  nato sledi črna in nato oranžna za črno in oranžno ni važno katero daš prej ker sta barvi itak ločeni

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ludiluka

 

Ne moreš verjet kaj vse naredi močna želja nekaj sam naredit, čeprav na začetku nimaš pojma, kako se lotit zadeve. Zato pa veliko sprašujem, sej veš, ni neumnih vprašanj, lahko so samo neumni odgovori.... Ko sem začel predelovat motor nisem imel pojma o velik stvareh. Seveda pa hvala tudi tebi za nasvet !

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lej malo ti pa ja pamet dela da ne boš šel vsakega dela posebaj maskirat in barvat v svojo barvo in niti pribljižno ti nebi ratalo pa upam da veš da ne moreš kar barvati na kit ampak je potreben šprickit prej oz na mestih kjer je gola kovina je dobro dat še primer za kovino prej. S kakimi barvami pa misliš barvati?? Ker tega efekta se ne da dosečt z bilokatero barvo? Imaš kompresor z zadostnim pretokom in vsaj eno spodobno pištolo za barvo  ker brez teh stvari se tega niti ne lotit. Pač te pride dražje kot pa da ti ga nekdo pobarva. Naslednji problem je da moreš barvati v ustreznih časovnih intervalih če hočeš da se barva prime in se ne bo luščila kar je pri tebi nemogoče saj boš moral vsako plast zmatirati s pajeto da se bo barva primla nato spet cel rezervar zmatirat in lak čez.

 

 

Pač dej dopro premislit. Tudi sam si barvam vse sam doma pa vem kolk problemov je;)  aja pa kupi si razmaščevalec ki ga boš uporabljal pri vsakem nanosu barve

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ludiluka

 

Ne moreš verjet kaj vse naredi močna želja nekaj sam naredit, čeprav na začetku nimaš pojma, kako se lotit zadeve. Zato pa veliko sprašujem, sej veš, ni neumnih vprašanj, lahko so samo neumni odgovori.... Ko sem začel predelovat motor nisem imel pojma o velik stvareh. Seveda pa hvala tudi tebi za nasvet !

 

lp

No ja, v vašem primeru je edini pameten odgovor od @ludiluka, ker tega še niste počeli in ne veste kako se temu streže, je najbolje/najceneje da vam to naredi ličar!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

No, takole je potekalo in izpadlo.....vmes pa veliko brušenja, razmaščevanja.... na zadnji sliki pripravljeno za nanos 2K mat laka....hvala vsem za koristne napotke....sledilo je še zaščita notranjosti tanka z epoxijem ....

 

lp, M

post-26502-0-43035000-1409136488_thumb.jpg

post-26502-0-34126600-1409136527_thumb.jpg

post-26502-0-39212400-1409136555_thumb.jpg

post-26502-0-90965200-1409136592_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil yakuza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, takole je potekalo in izpadlo.....vmes pa veliko brušenja, razmaščevanja.... na zadnji sliki pripravljeno za nanos 2K mat laka....hvala vsem za koristne napotke....sledilo je še zaščita notranjosti tanka z epoxijem ....

 

lp, M

Lahko poveš kej več o tem kako si zaščitil notranjost? kaj si uporabil, postopek,...? Se bom tega tud jst lotu pozimi.

 

P.S.-še mal pobrusi z kakšnim 2000 papirjem preden lakiraš-zgleda da je barva mičken pomarančasta.. ja je črna je jeba za barvat-se vsaka nepravilnost takoj pozna.

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz izkušenj po forumih sem se odločil za nakup Tank Pure epoxy premaza in ga nabavil v Maj klubu v Domžalah. Zraven dobiš podrobna navodila v slovenščini. Tank od Honde Shadow je malo zakompliciran za čiščenje, ker izpust ni na najnižji točki, pri odprtini za polnjenje je pa na notranji strani okoli "manšeta", predvidevam, da proti pljuskanju. Skratka, ko čistiš tank, je teško spravit ven, karkoli daš noter. Jaz sem ga najprej "speskal" s tresenjem spranega lomljenca 8-16mm. Ostanke peska sem potem posesal. Potem temeljito spral z vodo. Posušil z industrijskim fenom. Nalil nitro, ga stresal, izlil in tank posušil. Na koncu se notranjost še razmastil s silikonskim razmaščevalcem in posušil. Za zaprtje izpustne odprtine sem uporabil kar perlator od kuhinjske pipe,ker navoj točno ustreza. Vmes pa gumi podložko. Epoxy pač zmešaš kot so navodila. Ta komplet je nekako za 15-18L tank. Moj je okoli 14L pa sem kar vse naenkrat zlil noter in na začetku malo hitreje obračal. Malo se zadržiš le tam, kjer so bolj zaviti predeli. Obe odprtini prelimaš z ličarskim trakom. Po končanem oblivanju odpreš odprtini. Na zgornji potem z drobnim  čopičem namažeš še po vrhu, vendar le toliko, da čep pokrije epoxy. Na spodnji odprtini pa popraviš, če je potrebno. Pri mojem tanku gre skozi spodnjo odprtino še filter, tako, da sem z enim starim preveril, če ni plast epoxyja predebela in malo popravil. Potem sem postavil tank tako, da se je epoxy še malo scejal skozi spodnjo odprtino zato je treba še malo pokontrolirat in eventuelno s čopičem odstranit kapljico. Sušil sem 1 teden. Takrat je še bilo toplo vreme in sem ga pustil zunaj in zaščitil. Potem pa v garaži in nad njega postavil dva reflektorja da sta ga grela.... 

post-26502-0-60694700-1409207844_thumb.jpg

post-26502-0-39513600-1409207862_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz izkušenj po forumih sem se odločil za nakup Tank Pure epoxy premaza in ga nabavil v Maj klubu v Domžalah. Zraven dobiš podrobna navodila v slovenščini. Tank od Honde Shadow je malo zakompliciran za čiščenje, ker izpust ni na najnižji točki, pri odprtini za polnjenje je pa na notranji strani okoli "manšeta", predvidevam, da proti pljuskanju. Skratka, ko čistiš tank, je teško spravit ven, karkoli daš noter. Jaz sem ga najprej "speskal" s tresenjem spranega lomljenca 8-16mm. Ostanke peska sem potem posesal. Potem temeljito spral z vodo. Posušil z industrijskim fenom. Nalil nitro, ga stresal, izlil in tank posušil. Na koncu se notranjost še razmastil s silikonskim razmaščevalcem in posušil. Za zaprtje izpustne odprtine sem uporabil kar perlator od kuhinjske pipe,ker navoj točno ustreza. Vmes pa gumi podložko. Epoxy pač zmešaš kot so navodila. Ta komplet je nekako za 15-18L tank. Moj je okoli 14L pa sem kar vse naenkrat zlil noter in na začetku malo hitreje obračal. Malo se zadržiš le tam, kjer so bolj zaviti predeli. Obe odprtini prelimaš z ličarskim trakom. Po končanem oblivanju odpreš odprtini. Na zgornji potem z drobnim  čopičem namažeš še po vrhu, vendar le toliko, da čep pokrije epoxy. Na spodnji odprtini pa popraviš, če je potrebno. Pri mojem tanku gre skozi spodnjo odprtino še filter, tako, da sem z enim starim preveril, če ni plast epoxyja predebela in malo popravil. Potem sem postavil tank tako, da se je epoxy še malo scejal skozi spodnjo odprtino zato je treba še malo pokontrolirat in eventuelno s čopičem odstranit kapljico. Sušil sem 1 teden. Takrat je še bilo toplo vreme in sem ga pustil zunaj in zaščitil. Potem pa v garaži in nad njega postavil dva reflektorja da sta ga grela.... 

Pred mehanskim čiščenjem sem ga še  2x namakal v raztopini citronske kisline, ki sem jo nabavil v lekarni Kalije. Dal sem 400 g na 14L vode. Najprej kristale raztopiš v topli vodi in nato dodaš polno količino tople vode. Potem pa na sonce ali pa pod grelce-reflektorje za 1 dan. Preden naliješ v tank epoxy, je dobro tank malo segreti oz. ga sušiti  z vročim fenom.

Popravljeno . Popravil yakuza
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!