Skoči na vsebino

Honda CBR 954 RR Fireblade


rebel

Priporočene objave

Naj mi nekdo pove, če je še kšn sportak težke kategorije lažji od te makine. Mater, ta se mor pelat zlo dobr. Vsi piloti, ki krmarite to raketo, prosim podajte mi svoje občutke, kako se obnaša v ovinku, kakšen je vstop in izstop iz ovinka. Zanimajo me namreč težiščne lastnosti v ovinku, ali ga je treba "pobirat " ali tiščat v ovinek :? .

ja .. Suzuki je lažji, model 2005 166kg, in model 2003 168kg

v ovinku ... meni se zdi lahkoten .. odličen .. kot ena 125cc :D pri izstopu pa moraš pazit gas.. pri visokih obratih (nad 8000) sili na zadnje kolo... z mano ki sem dokaj lahek se ta motor kr igra .. kot da vozi sam B)

proti cbr 1000 je dosti bolj zanimiv za vožnjo ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Ma meni dviga prednje kolo pri izstopu iz ovinka že sedanja 600 ccm. Rebel, na kaj moram pazit ob nakupu te makine? Kje se da kaj opazit?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma meni dviga prednje kolo pri izstopu iz ovinka že sedanja 600 ccm. Rebel, na kaj moram pazit ob nakupu te makine? Kje se da kaj opazit?

odvisno koliko ohranjeno kupuješ ... ne vem kaj točno bi rad opazil ... velja isto kot za druge motorje...

pri 954 predvsem poglej kakoje z ležaji v glavi okvirja in z vilicami, če kaj puščajo, ker vsak daje ta motor z lahkoto na zadnje kolo in potem se pač pojavijo posledice.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... ker vsak daje ta motor z lahkoto na zadnje kolo in potem se pač pojavijo posledice.

Ave Rebel

Ma zakaj se jo da z lahkoto na zadnje kolo :hmm: ? Kaj je taka ciklistika?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ave Rebel

Ma zakaj se jo da z lahkoto na zadnje kolo :hmm: ? Kaj je taka ciklistika?

Kolikor sem iz 2. roke slišal, je to najbolj "divji" fireblade, kar so jih naredili... ciklistika bo, ja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ave Rebel

Ma zakaj se jo da z lahkoto na zadnje kolo :hmm: ? Kaj je taka ciklistika?

ja mašina dobi moč v velikem paketu že pri nizkih obratih .. to povzroči tisti ventil v izpušni cevi.. pri 6000 obratih se dviga prvo kolo, pri 9000 pa spet eksplodira.. .. in je tudi eden izmed najlažjih 1000cc motorjev doslej ..

je res FUN BIKE :rolleyes: .. vožnja je zelo zanimiva, to pa ne pomeni da je enostavna in da si s tem motorjem najhitrejši ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolegu je pri 18 000 km počil blok motorja (03 letnik) :headbang: ! Šporna smola a ne! Baje tovarniška napaka - čeprav motor ni v garanciji bo tovarna priznala garancijo (baje se dogaja tem modelom)! Ima kdo še kakšne izkušnje?

LP Mare

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz še nisem slišal da bi bilo kaj narobe z 954, očitno ima samo ta tvoj kolega takšne težave,je pa spet odvisno kako je ravnal z motorjem :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma to se zgodi tistemu, ki ne pozna motoroznanstva in neve, da motorji potrebujejo tudi vodo za hlajenje, počila pa mu je lahko tudi zaradi premočnega vijačenja vijakov na glavi, odvisno, odvisno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma to se zgodi tistemu, ki ne pozna motoroznanstva in neve, da motorji potrebujejo tudi vodo za hlajenje, počila pa mu je lahko tudi zaradi premočnega vijačenja vijakov na glavi, odvisno, odvisno

Očitno za vožnjo Honde rabiš motoroznanstvo........

Vodo mu je ven zmetalo, ko je počil blok................

Motor je bil originale.......nihče ga ni diral razen poševnookih, ko so ga sestavili!

jaz še nisem slišal da bi bilo kaj narobe z 954, očitno ima samo ta tvoj kolega takšne težave,je pa spet odvisno kako je ravnal z motorjem :doze:

Pokal ni nikoli, v iber ga ni gnal,.........nič od tega na kar namiguješ!

LP Mare

Popravljeno . Popravil DrM - FJR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

kako do rezervnega ključa, če se zgubi?? kakšen je postopek zaeradi tega sistema h.i.s.s

Evo, ja sam tudi zgubil jen ključ :headbang: i napravil to:

1. Kupil novi orig. ključ (215,00 kn) :BUA:

2. dal narediti na tom ključu kopiju svojega ključa pri tistome kaj dela kjuče (35,00 kn) :hmm:

3. pri ovlaštenem servisu mi je hitil novi kod na novi ključ (70,00 kn) :)

Tak da sam se nafčil pameti! :blush:

Ako zgubiš oba dva ključa onda je frka. Službeno (ak' očeš da bude sve original) :kva2: : trebaš prijaviti to policiji, pa oni interpolu, pa onda naručiš nove ključe skupa s bravami i celim novim elektronskim skopom z japana (cena u hr: cca 10.000,00kn) :eek: brez ugradnje.

Tak!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud sam ravnokar kupujem CBR 954 RR, pa me zanimajo izkušnje lastnikov. Predvsem pa, kje so poglavitne napake (če spoh!) tegale modela.

Honda napak preprosto nima. Pri rabljenem motorju, če govoriva o nakupu pa so ti, verjetno, stvari jasne. Zelo verjetno padene, potrebna servisa, brez potrjene servisne knjige itd. Ampak to s Hondo nima nobene veze. :hmm: :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi pri Hondi se preprosto najdejo napake. Enako kot pri ostalih moto znamkah.

A res? Ne bi se mogel strinjati s teboj. Res je sicer, da popolnosti ni. Toda Honda je daleč pred vsem ostalimi moto proizvajalci. Poglej si preostale tri "japonce" v podrobnosti. Povprašaj pooblaščene serviserje. Poglej si, če boš imel kdaj dostop do teh podatkov, koliko reklamacijskih zahtevkov, pošilja na Japonsko Honda in koliko ostali? Če boš poklical Sergeja na AS Domžale, ti bo rade volje zaupal ta podatek. Seveda pa govorim o motociklih znotraj garancijskega časa - toraj dve leti.

:winkiss: :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsak svoja jajca hvali...

Sem pijan nisem pa spet tolko :OK:

Veš, meni posamezna znamka ne pomeni nič in zato ponavadi kupujem tisto, kar mi je trenutno všeč. Lahko pa ti povem, da pri cca. 30.000 km/leto vidiš razlike - v obrabi materiala, zanesljivosti, stroških vzdrževanja, kvaliteti materialov, obrabi gum, porabi goriva...Honda je nesporno št. 1 po teh kriterijih. Pa tudi prodaš jo na koncu najlažje. :yea1: :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A res? Ne bi se mogel strinjati s teboj. Res je sicer, da popolnosti ni. Toda Honda je daleč pred vsem ostalimi moto proizvajalci. Poglej si preostale tri "japonce" v podrobnosti. Povprašaj pooblaščene serviserje. Poglej si, če boš imel kdaj dostop do teh podatkov, koliko reklamacijskih zahtevkov, pošilja na Japonsko Honda in koliko ostali? Če boš poklical Sergeja na AS Domžale, ti bo rade volje zaupal ta podatek. Seveda pa govorim o motociklih znotraj garancijskega časa - toraj dve leti.

:winkiss: :winkiss:

V prvem postu navajš, da Honda napak preprosto nima.

Odgovoril sem ti, da se tudi pri Hondi preprosto najdejo napake. Zato mi v drugem delu odgovarjaš, da se ne bi mogel strinjati z menoj, v isti sapi pa priznavaš, da popolnosti ni.

Pa saj to sem ti želel sporočiti, da pri nobeni znamki in modelu ni popolnosti.

Logično in preprosto, da ti bodo poblaščeni serviserji in trgovci zaupali podatek, da se njihovi stroji od vseh ostalih pač najmanj kvarijo in, da imajo minimalne in ne omembe vredne reklamacije.

Zato ti kot dokazam prilagam svojo tditev, da se tudi "najboljšim" dogajajo napake, oz. preprosto napake in pomanjkljivosti najdejo pri vseh.

V prvi vrsti motorine kupujemo po izkušnjah in praksi. Drugo za kakšne namene ti bo služil, kaj ti je všeč in kako globoko segnemo v žep. Vse ostalo so nianse, ki jih vzamemo v zakup.

Idealno ni nič. Ne Honda, ne ostale znamke, ne ti in ne jaz.

V praksi pa večkrat za ideale ginu budale, prepeva Ribja Čorba.

In za konec razprave:

IZJAVA ZA TISK

ZADEVA : vpoklic na servis za motorna kolesa Honda CBR600RR, letnik 2003 in 2004

Spoštovani,

iz tehničnega oddelka Honde smo dobili uradno obvestilo, da je motorna kolesa Honda CBR600RR, letnik 2003 in 2004, potrebno vpoklicati na servis zaradi brezplačne zamenjave določenih delov zadnje zavore.

Zaradi napačne izbire materialov obstaja možnost, da zglob zadnjega zavornega valja v stiku s soljo korodira in s tem oteži uporabo zadnje zavore. V skrajnem primeru lahko pride do zloma zgloba in izpada delovanja zadnje zavore. Učinkovitost prednje zavore s tem ni povezana.

Lastnike prosimo, da se za termin brezplačne zamenjave dogovorijo na pooblaščenem Honda servisu.

Za nastale neprijetnosti se iskreno opravičujemo.

Hvala za razumevanje in lep pozdrav.

Trzin, 20.08.2004

Vodja prodaje

Sergej Petkovšek

Vir: Honda AS Domžale |

:ph34r:

Nihče ni popolen....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

AVE blajdarji

Zanima me, seveda je to vprašanje za tiste, ki imate ta motor, na kakšne obrate se vam zavrti agregat, ko zaženete popolnoma mrzlega. Zanima me tudi, zakaj ti pri nekaterih 954-kah v počasnih zavojih sili bilanco v zavoj :blink:, recimo pri hitrostih tam do 30 km/h, da jo moraš kontro držat. Sedaj pa vas naprošam za čim več odgovorov, seveda iz lastnih izkušen.

Hvala

Klajba

PS: Kakšna je poraba pri normalni vožnji, 5 prestava, 90 km/h, ali ti res izpisuje trenutno porabo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

AVE blajdarji

Zanima me, seveda je to vprašanje za tiste, ki imate ta motor, na kakšne obrate se vam zavrti agregat, ko zaženete popolnoma mrzlega. Zanima me tudi, zakaj ti pri nekaterih 954-kah v počasnih zavojih sili bilanco v zavoj :blink:, recimo pri hitrostih tam do 30 km/h, da jo moraš kontro držat. Sedaj pa vas naprošam za čim več odgovorov, seveda iz lastnih izkušen.

Hvala

Klajba

PS: Kakšna je poraba pri normalni vožnji, 5 prestava, 90 km/h, ali ti res izpisuje trenutno porabo?

poraba pri 90 ne vem .. je pa v 6. brzini pri hitosti okrog 110km/h .. max120km/h... 5litrov .. se pravi, števec kaže 20km/l .. to je če se vrti med 4000 in 5000 obrati

mrzel agregat . točno ne vem .. tam nekje na 2000 je par sekund pol pada na 1500...

da bi sama balanca silila v zavoj pa tudi ne vem .. nism opazil tega nikoli.. mogoče če imaš stabilizator ki ne dela prav..

kateri motor si pa kupil ?? .. prilimaj kakšno slikico no ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ave

Ugotovil sem, zakaj mi sili krmilo v smer ovinka.

Zadnja pnevmatika 180.

Ugotovitve :OK:, lažje jo pelješ kot 1000 rr, mater je fejst motorina :yea1:.

LP Klajba

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

zadne čase neki velik gledam kakšno 954 rabljano na natu hkrati pa še 1000 in zdej me pa malo zanima kaj bi se vi odločil

k v rtakem imam namen tutdi menjati

:? 954 vs 1000

se pravi letnik 03 ali 04

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ave.

Jaz sem probal obe, pa sem se nekako po občutkih, ki sem jih doživel, raje odločil za 954. Je pa res, da vsak ve zase. Vsaka motorina ima svojedobre in slabe lastnosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zadne čase neki velik gledam kakšno 954 rabljano na natu hkrati pa še 1000 in zdej me pa malo zanima kaj bi se vi odločil

k v rtakem imam namen tutdi menjati

:? 954 vs 1000

se pravi letnik 03 ali 04

imel 954 l.02. in 1000 l.05.

954 vs 1000 letnik 04,05 (l.06 ima spremenjeno ciklistiko) 954 gre lažje v zaprte ovinke,pri pospeševanju bolj dviguje prednji konec, bolj nemiren pri hitrejših ovinkih,..

1000...miren v vseh pogledih,motor bolj zvezno pospešuje v vseh obratih glede na 954

#954...nujno montirati blažilnik krmila...1000serijski

#954...kovinski tank...magnetna tank torba....nič problemov s traki

#1000...izpuh pod sedežem...modna muha

#oba odlične zavore...1000radialne

#954...zlate nisin čeljusti,zlate prednje vilice,zlata veriga (hud izgled...moj okus)

sta pa oba motorja dokaj nezahtevna za vožnjo, odpuščata določene voznikove napake,hondina kakovost......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imel 954 l.02. in 1000 l.05.

954 vs 1000 letnik 04,05 (l.06 ima spremenjeno ciklistiko) 954 gre lažje v zaprte ovinke,pri pospeševanju bolj dviguje prednji konec, bolj nemiren pri hitrejših ovinkih,..

1000...miren v vseh pogledih,motor bolj zvezno pospešuje v vseh obratih glede na 954

#954...nujno montirati blažilnik krmila...1000serijski

#954...kovinski tank...magnetna tank torba....nič problemov s traki

#1000...izpuh pod sedežem...modna muha

#oba odlične zavore...1000radialne

#954...zlate nisin čeljusti,zlate prednje vilice,zlata veriga (hud izgled...moj okus)

sta pa oba motorja dokaj nezahtevna za vožnjo, odpuščata določene voznikove napake,hondina kakovost......

kokr znam razbrat se bolj nagibaš na 954

no bo treba pred nakupam res najbolje peljati oba modela pa se potem odlociti

hvala vsem za pomoč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kokr znam razbrat se bolj nagibaš na 954

no bo treba pred nakupam res najbolje peljati oba modela pa se potem odlociti

hvala vsem za pomoč

Karkoli boš naredil...iz 600 na 954 ali na 1000 bo ogromen preskok.....veliko več športnosti, sledenje liniji v zavoju...prej imel enako 600kot ti...še barva enaka..... :OK:

Pozdravi fotra :grim Pošl na PM....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!