Skoči na vsebino

Olje za motor - razno...


Ice

Priporočene objave

Zgleda,da sm sau mal napačno sliko ampak ok.Sej vem,da ni problem zamenjat olje ampak raje še vprašam,da res nebi šlo kaj k hudiču.Sm že menjal motor na Moji Hondi Civic in to samo jaz in prijatelj.iVeč izkušenj imam z mopedi in avti.Hvala za manual to sem potreboval. :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še slika embalaže Castrol MINERALNEGA olja, ki teh dodatkov sigurno nima...in spet, glej ga zlomka, piše 4T na embalaži...

post-13524-1199055343_thumb.jpg

Še opis

Mislim, da imaš dovolj utemeljitev za nekaj časa, kajne?

Dost in tudi tebe,saj dobivam občutek,da sploh neznaš brati.Namreč vse kar tu piše v Nemščini so tudi moje trditve.Samo tole NAVADNO olje MINERALNO je vredu za mokre sklopke in manj obremenjene motorje,

kot piše samo NIČ ne piše ,da je to za visoke obrate in velike obremenitve.

Ps. zaradi mene se ti lahko voziš z jedilnim oljem samo nesvetuj še drugim kakšno tako neumnost! :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dost in tudi tebe,saj dobivam občutek,da sploh neznaš brati.Namreč vse kar tu piše v Nemščini so tudi moje trditve.Samo tole NAVADNO olje MINERALNO je vredu za mokre sklopke in manj obremenjene motorje,

kot piše samo NIČ ne piše ,da je to za visoke obrate in velike obremenitve.

Ps. zaradi mene se ti lahko voziš z jedilnim oljem samo nesvetuj še drugim kakšno tako neumnost! :lol1:

Kdo je pa komu svetoval to olje za visoke obremenitve??

Glede polpismenosti bi se pa midva še lahko pogovarjala, ker mi do sedaj po vseh mojih prispevkih še vedno nisi odgovoril zakaj je na oljih za 2T motorje oznaka na olju 2T in kakšen dodatek je to po tvoje? In zakaj je tako čisto po naklučju na istem mestu embalaže označen 4T na olju iste znamke? Zgolj naklučje?

In spet ti ni potegnilo zakaj sem dal na ogled 4T mineralno olje, ki dodatka T-4 ne potrebuje, ima pa vseeno oznako 4T??! In ne vem, kdo zaboga je po tvojih besedah priporočal mineralno olje komurkoli za karkoli? Jaz ne, lahko mi pa napišeš kje sem to trdil, ko si tako pameten...

No ja, mislim, da je vsakomur, ki zna malo pomislit s svojo glavo že potegnilo zakaj je tisti 4T na teh embalažah...Le ti ne moreš ali nočeš doumet, da je to tako. Saj veš, starega kozla ne naučiš novih trikov...Kot sva že imela ene parkrat debato glede zavor in batkov in vsega. Priznati nočeš, da se motiš. Ah jebiga...

P.S. Pa spet si me nasmejal z oznako, da sem polpismen :whistle: In to preberem od človeka, ki mu niso jasne osnove slovnice in piše vredu, neznaš, nemoreš in podobne bedarije...saj ne, da bi me motilo, le nekako bi lahko najprej pospravil na svojem dvorišču, kajne?

Eh, Brumeru, ti ga serješ malo...

Drugače ti želim pa enga srečnga pa zdravga 2008, ko je ravno tak čas :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No fanta zdej je pa ze cas da nehata... skoduje lepoti :whistle: rajs se mal zenama posvetita kot pa da se kle pregovarjata :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In spet ti ni potegnilo zakaj sem dal na ogled 4T mineralno olje, ki dodatka T-4 ne potrebuje, ima pa vseeno oznako 4T??! In ne vem, kdo zaboga je po tvojih besedah priporočal mineralno olje komurkoli za karkoli? Jaz ne, lahko mi pa napišeš kje sem to trdil, ko si tako pameten...

Meni pa ni čisto jasno, od kod vam ta 'T-4' dodatek? Google ne ve ničesar o 'T-4' dodatku za motorna olja...

Prvič ga je omenil Brumer v opisu olja 'Motul V-300 T-4' - ki pa na Motulovih spletih straneh ne obstaja - obstaja pa seveda Motul 300V 4T (5W-30 do 15W-50). Očitno je Brumer vso zadevo precej pobrkal in tako ustvaril 'mit' o dodatku T-4... ;)

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni pa ni čisto jasno, od kod vam ta 'T-4' dodatek? Google ne ve ničesar o 'T-4' dodatku za motorna olja...

Prvič ga je omenil Brumer v opisu olja 'Motul V-300 T-4' - ki pa na Motulovih spletih straneh ne obstaja - obstaja pa seveda Motul 300V 4T (5W-30 do 15W-50). Očitno je Brumer vso zadevo precej pobrkal in tako ustvaril 'mit' o dodatku T-4... ;)

D.

T-4 je bilo ime prvega 100% sintetičnega olja, od neke ameriške firme, ki naj bi bil narejen posebej za motocikle z mokro sklopko. Točno pa tudi jaz ne vem, ali se je to olje imenovalo po tem dodatku, ali je bilo to pač samo ime kot vsa druga, in se je vsa podobna tehnologija naprej imenovala po tem olju...Sem bral pred časom na MCN nekje nekaj o tem...med drugim je bilo tudi nekaj uporabnih informacij o razliki moto in avto olj, primerjava itd...če naletim na to bom podal link.

Tako, da nekaj je na tem, vprašanje pa je, če se to še uporablja ali so oljarji morda odkrili že kakšen drug "recept" proti zdrsevanju sklopk.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

T-4 je bilo ime prvega 100% sintetičnega olja, od neke ameriške firme, ki naj bi bil narejen posebej za motocikle z mokro sklopko. Točno pa tudi jaz ne vem, ali se je to olje imenovalo po tem dodatku, ali je bilo to pač samo ime kot vsa druga, in se je vsa podobna tehnologija naprej imenovala po tem olju...

Tudi 'T-4 oil' ali 'T-4 synthetic oil' na Google-u ne da nobenih uprabnih rezultatov... :(

Sem bral pred časom na MCN nekje nekaj o tem...med drugim je bilo tudi nekaj uporabnih informacij o razliki moto in avto olj, primerjava itd...če naletim na to bom podal link.

Tako, da nekaj je na tem, vprašanje pa je, če se to še uporablja ali so oljarji morda odkrili že kakšen drug "recept" proti zdrsevanju sklopk.

Tudi jaz sem prebral svašta o tem - med drugim tudi Car Bibles - The Engine Oil Bible. Avtomobilska olja - še posebej tista z oznako 'Energy conserving' - imajo dodatke za zmanjševanje trenja ('friction modifiers'), ki slabo vplivajo na sklopke v oljni kopeli.

Olja, namenjena mopedom z mokro sklopko, teh dodatkov nimajo - in to je vsa (ali vsaj bistvena) razlika. JASO MA (pa mislim, da tudi ena od API .. oznak) specifikacija naj bi zagotavljala, da olje nima dodatkov, ki škodijo sklopki...

Nekaj zanimivih podatkov in napotkov se najde tudi pri Mobil-u, tu pa je še primerjalni test različnih olj za mopede.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi 'T-4 oil' ali 'T-4 synthetic oil' na Google-u ne da nobenih uprabnih rezultatov... :(

Evo ga, Torco T-4, to je že precej staro, mislim, da celo polsintetično olje, ki naj bi bilo narejeno po T-4 tehnologiji ali s T-4 dodatkom, tega tudi jaz nisem zasledil. V glavnem brez friction modifiers-ov kot praviš...kako so pa oznako T-4 jemali naprej in ali so jo uporabljale tudi konkurenčne znamke v svojih oljih pa ne vem. Vem samo, da sem to oznako zasledil le na tem olju ne pa na Motulovih in Castrolovih. Verjetno bo Brumer to vedel najbolje :whistle:

Tudi jaz sem prebral svašta o tem - med drugim tudi Car Bibles - The Engine Oil Bible. Avtomobilska olja - še posebej tista z oznako 'Energy conserving' - imajo dodatke za zmanjševanje trenja ('friction modifiers'), ki slabo vplivajo na sklopke v oljni kopeli.

Olja, namenjena mopedom z mokro sklopko, teh dodatkov nimajo - in to je vsa (ali vsaj bistvena) razlika. JASO MA (pa mislim, da tudi ena od API .. oznak) specifikacija naj bi zagotavljala, da olje nima dodatkov, ki škodijo sklopki...

Nekaj zanimivih podatkov in napotkov se najde tudi pri Mobil-u, tu pa je še primerjalni test različnih olj za mopede.

D.

Jap, JASO MA so olja izdelana brez "friction modified" formule, JASO MB so "friction modified". Kaj je JASO sem tudi že razložil v enem od prejšnjih postov.

V glavnem pri nakupu olja gledaš, da ima JASO MA oznako in to je to. To olje mora bit dobro in pika...

Popravljeno . Popravil MarduK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo ga, Torco T-4, to je že precej staro, mislim, da celo polsintetično olje, ki naj bi bilo narejeno po T-4 tehnologiji ali s T-4 dodatkom, tega tudi jaz nisem zasledil. V glavnem brez friction modifiers-ov kot praviš...kako so pa oznako T-4 jemali naprej in ali so jo uporabljale tudi konkurenčne znamke v svojih oljih pa ne vem. Vem samo, da sem to oznako zasledil le na tem olju ne pa na Motulovih in Castrolovih. Verjetno bo Brumer to vedel najbolje :whistle:

Jap, JASO MA so olja izdelana brez "friction modified" formule, JASO MB so "friction modified". Kaj je JASO sem tudi že razložil v enem od prejšnjih postov.

V glavnem pri nakupu olja gledaš, da ima JASO MA oznako in to je to. To olje mora bit dobro in pika...

Pri Torco je T-4 samo oznaka da gre za olje za 4taktne agregate in ni nikakršna oznaka za nek ''t-4'' dodatek olju ali kakršno koli oznako za tehnologijo obdelave olj! T-4 dodatek za mokro sklopko ne obstaja.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar smilite se mi,ko tako vstrajno iščete odgovorje po vseh mogočih spletnih straneh,rekel bi vam vsem samo eno,kar znam znam in se že več let neizpopolnjujem in nebrskam po internetu,če morem vam dam rad kakšen odgovor seveda kolikor je pač v mojem zelniku,samo vedno se vas par najde,ki greste v nepotrebne podrobnosti.Tisti,ki je res potreboval informacijo,je nakoncu teme samo zmeden in neve kaj kupiti. :headbang:

post-9445-1199046369_thumb.jpg

post-9445-1199046385_thumb.jpg

post-9445-1199046402_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar smilite se mi,ko tako vstrajno iščete odgovorje po vseh mogočih spletnih straneh,rekel bi vam vsem samo eno,kar znam znam in se že več let neizpopolnjujem in nebrskam po internetu,če morem vam dam rad kakšen odgovor seveda kolikor je pač v mojem zelniku,samo vedno se vas par najde,ki greste v nepotrebne podrobnosti.Tisti,ki je res potreboval informacijo,je nakoncu teme samo zmeden in neve kaj kupiti. :headbang:

Kje za vraga ti vidiš oznako 'T-4'!?

Jaz vidim samo '4T' - kar pa je oznaka za 4 taktne motorje (tako kot je 2T oznaka za dvotatktne).

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kokr berem vidm,da nekaterim,ki ulivajo v300 olje začne sklopka drset.Še vedno nevem kaj naj vzamem 5100 ali v300??Gre se za cbr 600 rr.Dejte lastniki cbr-k povedat še kej o tem.Pa ne me met za tečnga:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kokr berem vidm,da nekaterim,ki ulivajo v300 olje začne sklopka drset.Še vedno nevem kaj naj vzamem 5100 ali v300??Gre se za cbr 600 rr.Dejte lastniki cbr-k povedat še kej o tem.Pa ne me met za tečnga:)

ČE se ne boš ganjal po pisti je 5100 čist zadost. Če ne pa je 7100 vrh glave za na cesto. 300V je pista olje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bom kar 5100 notr nalil - nimam tako divjih obratov, kot jih imajo japonski 4-je cilindri :)

Pomoje je to zelo kvalitetno olje za nas, ki delamo relacije.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kokr berem vidm,da nekaterim,ki ulivajo v300 olje začne sklopka drset.Še vedno nevem kaj naj vzamem 5100 ali v300??Gre se za cbr 600 rr.Dejte lastniki cbr-k povedat še kej o tem.Pa ne me met za tečnga:)

sklopka zacne drset pri motorjih katerih proizvajalec priporoci uporabno polsintetike, ti pa das notri sintetiko (npr ER5, GS500F,..). za tvoj motor je priporocena uporaba sintetike in ne delaj doktorata in ze enkrat kupi 300v pa bo mir. v ceni itak ni BISTVENE razlike.

Popravljeno . Popravil Langus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sklopka zacne drset pri motorjih katerih proizvajalec priporoci uporabno polsintetike, ti pa das notri sintetiko (npr ER5, GS500F,..). za tvoj motor je priporocena uporaba sintetike in ne delaj doktorata in ze enkrat kupi 300v pa bo mir. v ceni itak ni BISTVENE razlike.

Seveda je.. Motul 300v je od 5100 dražji skoraj za 100%.. Če pa to ni bistvena razlika pa res ne vem :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kokr berem vidm,da nekaterim,ki ulivajo v300 olje začne sklopka drset.Še vedno nevem kaj naj vzamem 5100 ali v300??Gre se za cbr 600 rr.Dejte lastniki cbr-k povedat še kej o tem.Pa ne me met za tečnga:)

Dino polsintetiko oz. 5100, itak ga se naus pajsu hehe :whistle: .....

Popravljeno . Popravil casper7
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dal vam bom en nasvet in vsak lahko sam preizkusi olje. Namreč prevozi z cenejšim oljem (mineralnim) 5,6,10K kil. kolikor pač predpiše proizvajalec,nato ga spusti in malo olja shrani v stekleno flaško.Nato zamenjaj filter,olje naj se dobro izcedi in reskiraj za sintetiko,spet prevozi enako število kil. zamenjaj in primerjaj oba olja medseboj,še posebej barvo-saj mazilnost sam nemoreš preveriti.Pravilno bi bilo,da bi predno daš sintetiko mašino spral z cenejšim oljem samo to nihče nedela zato se barva praviloma vidi šele po drugi menjavi sintetike,kajti pri prvi menjavi ostane v mašini še najmanj 3 dl stareg olja,ki se pomeša z novim oljem. :eek:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dal vam bom en nasvet in vsak lahko sam preizkusi olje. Namreč prevozi z cenejšim oljem (mineralnim) 5,6,10K kil. kolikor pač predpiše proizvajalec,nato ga spusti in malo olja shrani v stekleno flaško.Nato zamenjaj filter,olje naj se dobro izcedi in reskiraj za sintetiko,spet prevozi enako število kil. zamenjaj in primerjaj oba olja medseboj,še posebej barvo-saj mazilnost sam nemoreš preveriti.Pravilno bi bilo,da bi predno daš sintetiko mašino spral z cenejšim oljem samo to nihče nedela zato se barva praviloma vidi šele po drugi menjavi sintetike,kajti pri prvi menjavi ostane v mašini še najmanj 3 dl stareg olja,ki se pomeša z novim oljem. :eek:

Ne razumem :unsure: :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvo razlika v ceni je ogromna,drugo pa,da ne razumem kaj je blo mišleno z tistimi flaškami olja?Lastnik cbrk,ali nasploh supersport lastniki,kaj ulivate?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvo razlika v ceni je ogromna,drugo pa,da ne razumem kaj je blo mišleno z tistimi flaškami olja?Lastnik cbrk,ali nasploh supersport lastniki,kaj ulivate?

S temi flaškami boš ugotovil barvo mineralnega olja in sintetičnega olja.Kateri je boljši-un k je manj črn.Najprej prevoziš določeno število kilometrov z enim oljem nato drugim.Imam prav Brumer?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S temi flaškami boš ugotovil barvo mineralnega olja in sintetičnega olja.Kateri je boljši-un k je manj črn.Najprej prevoziš določeno število kilometrov z enim oljem nato drugim.Imam prav Brumer?

Hja... Verjetno je to mislil, čeprav je bolj na pol povedal, zato tudi jaz nisem razumel kaj točno je mislil.

Ampak tudi nevem če je dobro da pride olje ven iste barve kot je šlo notr. Ali pač? :unsure:

Zakaj ne uporabljate Motula 7100? Sintetika za ne-pista uporabo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kateri je boljši-un k je manj črn.

Ena od nalog olja je da čisti motor. Če svinjarija ne gre v olje in filter ostane v oljnih kanalih.

Olje pa je popolnoma črno takoj ko ga uliješ v mašino in 15min laufa...

Kakšne je barve pa koliko delcev je v olju pa je odvisno tudi od filtra.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!