Skoči na vsebino

Kawasaki ZZR 250


hardgainer

Priporočene objave

Zivjo!

Tole sem skopiral iz mojega prejsnjega posta, ker je tamle zadeva postala nepregledna.

> pa žre bencin. Ce zamenjaš gume (daš D207)

> potem je stvarca kar luštna.

Kaj naj bi bilo tole D207? Videl sem edino, da ima ZZR 250 samo 140 siroke gume, kar je bolj malo, smrk.

> 12000DEM). Za ta denar raje Monstra. Pred

> dvema letoma je bil nov 8000 DEM, kar niti

> ni bilo pretirano in takrat so jih tudi

> eliko prodali.

Kateri motor je to monster?

Aja, se to: kaksne pospeske ima ZZR 250, ce kdo slucajno ve? Ne bi se sicer rad ubil ze prvi dan, a vseeno pride kaksne sekundica manj prav pri prehitevanju. Samo ne mi rect kakih 10 sekund, ker se potem raje v avtu vozim.

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Kateri motor je to monster?

To je Ducati Monster - naked bike.

600, 750, 900 kubicne mašine. Obstaja tudi dark monster.

Sicer ti bodo pa Roly, Perla, Hotschko in drugi duceisti veliko vec znali povedati.

To je bilo le za prvo silo.

kisses

Pupa

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

D207: so gume Dunlop D207.

Monster: je ze Pupa povedla.

Pospeska ZZR-ke nevem, vem pa da gre nekje 170km/h. Mislim pa da je pospesek manjsi od 10s.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakih 6 sec do 100.

Poraba ob zmerni vožnji pa po mojem ne bi smela presegati 6 litrov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poraba je bila med 7 do 8 litrov. Kar veliko, vendar ce hoceš da stvar kam gre, potem jo je treba navijat.

Pospešek do 100 pa je nekje med 5-6 sekund. Veliko casa se zgubi na zacetku, preden se mašina zavrti do 10000 vrtljajev, ko zacne vlect.

Ko pa se voziš nad 130 km/h, je pa zelo težko prehiteti avtomobil, še posebej ce voznik avtomobila pritisne na plin.

Lušten motor za prvo sezono, potem je pa premalo moci...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

quote:

Lušten motor za prvo sezono, potem je pa premalo moci..

...kar se ti zgodi prej ali slej na vsakem motorju!

... kar potrjuje dejstvo, da je Roly drugo leto kar na avijone presaltal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

drag spas je vedno!

no pa menda ne bo kdo na 250 nekih ful predelav delal, mi ze tisto z pegasotom od falcoR ni najbolj jasno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj prvi motor je ZZR 250, ki sem si ga kupil letos. Za prvi motor je vec kot odlicen. Dosti konjev za to tezo. Zvok je boljsi kot pri 125 ccm. Koncna je okoli 170, pospesek pa res nekje 6s. Za kaksna prehitevanja res ni, kot je ze povedal roly.

A ma kdo izkusnjo z Kawo ZR7 ali novim ZR7S?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 10 mesecev pozneje...

Pozdravljeni!

Zanimam se za nakup Kawasaki zzr 250 in me zanimajo vaše izkušnje s tem motorjem.

Pa še to: če kdo pozna koga ki ta motor prodaja in da je starejši od 98 letnika-zaradi cene, naj prosim sporoči!

Lep pozdrav!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem eden redkih lastnikov tega motorja na tem forumu... Pač večina vozi nekaj težjega...

Za osnovne informacije o motorju si poglej mojo spletno stran www.geocities.com/koroskimotorist, ki sicer že nekaj časa ni bila spremenjena... najdeš tudi primerjavo z aprilio RS 250.

Starejših letnikov je bolj malo (l. 98 je bil sprejet nov zakon - A do 350 ccm in takrat so postali ZZR 250 šele popularni, vendar obstaja tudi nekaj starejših primerkov vse nazaj do l. 91)

Preglej tudi stare teme s funkcijo išči! Lahko pa mi pišeš tudi na e-mail.

Jebat ga, takav ti je život!!! Pol pa itak crkneš...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj kolega je mel ZZR250.Če je to prvi motor je OK,drugače pa raje nabavi kej večjega.Aha,kolega ga je mel sam eno leto,je kupu močnejš mašino.Drugač pa lepo vodljiv,treba ga je prganjat v visoke obrate,pocen vzdrževanje,izgled OK,pooooocen registracija!

Se mi zdi,da je težko dobit dobrega,saj veste vsi jih tiščijo!?

LP DAN

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer nimam tega motorja, sm ga pa že peljal. No ja, srednja žalos, motor je absolutno premehak in če želiš da kam potegne, ga je treba gnat v zelo visoke vrtljaje.

Priporočam ti kaj močnejšega (mogoče kakšno enduro, vsaj za začetek). Vse to pa je le samo moje osebno mnenje. Želim ti dober nakup.

lp

puuuuuuuuuuuniiiiiiiiiiiim

Popravil/a - bladzo dne 21/04/2002 ob 21:49:56

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote: Lahko zdrži 60.000 km, lahko pa samo 10.000 km - če jo vrtiš skoz pri 12-13.000 obratih ali pa jo privijaš dokler je motor hladen...

Tako da - vedno segret in ne se preveč vozit naokrog s šestotaki!!! Oni bodo vozili z 6-7000 obrati 140 km/h, ti pa s skoraj 12.ooo. Tako za primerjavo - predstavljaj si, da imaš recimo Cliota, ki lahko zdrži 200.000 km in ga skoz voziš na 6000 obratih (rdeče pole pri 6500). Koliko bi le zdržal!?

Jebat ga, takav ti je život!!! Pol pa itak crkneš...

Malo morgen! Ta motor ni dvotaktna Aprilia, da bi crknil na 10.000.

Jaz sem kupil rabljenega z 10.000 km in v enem letu nabil se 12.000 km. Sem ga kar znal pognati tudi do 14.000 obratov (vedno je bil dobro segret). Nikoli nisem imel najmansega problema.

Taksna masina zdrzi vsaj do 60.000 brez kakrnega koli odpiranja motorja. Je pa res da se ni priporocljivo voziti po avtocesti 2 uri na 12.000 obrati.

Prodal sem ga pac zaradi tega ker bom sedaj nabavil mocnejsega (novi zakon pa to:))

Ce ti 36Ps ni premalo, pri tem motorju ne mores zgresit, do 120 prehitevas avtomobile kot za salo, pa tudi ovinki se dajo kar lepo odpeljat. So boljsi motorji, toda 250ccm boljsega ni!!

lp Loyo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jah, če ne pade v nižjo kategorijo za izpite, potem se ti res ne splača. Sicer je OK motorček.

Sicer pa za malo denarja... GPZ 500S. Lahko se normalno hitro pelješ, ni drag za vzdrževanje (cenejši od ZZR250 - več jih je okoli), dober za navadit se peljat.... itd.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Mislim, da so bili ZZR-ji 250, ki so bili pri nas prodajani, letnik 1991, potem pa spet šele 1999. Tako da letnikov med 1991 in 1999 pri nas po mojem ni. A si razmišljal kaj o Kawasaki KR1 250 - dvotaktni športnik, zadnji letniki so bili 93 ali 94. Huda zadeva.

lp. john doe

Puzdrauleni !

Ja res je, bili so le letnik 91, skoraj identični kasnejšim zzr-jem, ki so se v SLO začeli ponovno prodajati leta 98. Razlika je bila v obliki zadnjih smerokazov, ki so bili vdelani v plastiko, zadnji del zgleda enako kot pri šestotki(letnik 91)-je bolj škatlast, prednji del pa nima pod lučjo zračnih rež. Barvne kombinacije letnika 91 so bile temno modra-svetlo in bordo rdeča-pinki. Na spodnji plastiki je napis ZZR, ki se grafično razlikuje od napisa pri letniku 98.

Drgač pa kawa KR-1 250 je res raketa. Cca 70 dvotaktnih konjev pod ritjo, le po obliki je zlo škatlast (zzr 250 je lepši), potem so bili tut GSX-R 250 RR letnik 91!! No teh je blo bolj malo, bili so črno sive kombinacije in skoraj identični po obliki (le manjši) kot GSX-R ji 91..šestotke. Ampak to je bil najhujši motor 250, kar sem jih kdaj videl..vrteli so se..noooroo, rdeče polje pri cca 19.000 obratih in največja moč cca 80 konjev. No potem je še honda CBR 250 RR in NSR 250 letnik 90, 91..tut teh se je nekaj zasledilo zadnja leta v oglasniku. Najhujši je bil dosedaj suzuki GSX-R 250 RR, močnejši kot Aprilia RS 250.

"No revenge means no satisfaction"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vzmetenje je res malo premehko - sploh spredaj. Vendar za ovinke se kakšen enduro sploh ne more primerjat. Ljudje!! To je bolj kot ne začetniški motor in ga ne morete primerjati s kakšnim šesto kubičnim sportakom. Je idealen za učenje, vendar po enem letu postane premalo. Se pa dejansko naučiš veliko več, kot pa če bi šel direktno na 600 (v veliko krajšem čsu boš recimo zvozil gumo do roba oz. dobil občutek za motor). IDEALEN ZAČETNI MOTOR, ki ni čisto od muh.

REŠITEV za vzmetenje: ko zadnjo vzmet zategneš do konca (je nastavljiva), je zadaj dovolj trd. Sprednje vilice zrihtaš tako, da podložiš vzmeti (podložke cca 300 sit), za ublažitev nihanja pa naliješ notri gostejše olje (15W cca 4000 sit). Pa še ena do dve uri dela in si na 10000 - 15000 sit, občutek pa je 200% boljši.

In če obvladaš... Potem ti po enih ostrih kljukah ne pobegne noben 600 ccm sport tourer, če pa je voznik 600ccm bolj amater, potem nima za burek...

Vendar so vozniki teh ZZR 250 večinoma začetniki, ki zližejo le sredino gume.

Aja, za ovinke ne pozabite zamenjati gum (originalne so za en kurac)za športne (jaz vozim Metzeler Z1).

Še napake: kot pri vseh Kawasakijih - rjaveči tank!!!! Takoj preglejte, če je znotraj fejst rjav in potem takoj zamenjat filter za gorivo (enega, ki se da čistit). No, to so moje slabe izkušnje s temi motorji.

Jebat ga, takav ti je život!!! Pol pa itak crkneš...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Donitovi filtri za benz so na petrolu pod 200SIT.

S kolikor toliko spedenanim 125-250ccm motorjem se da lažje ovinke vozit kot s sport-tourerjem 600... da ne bo kdo tople vode izumil...

Rjoveč kestl... kokr je ponavad kej benza not... pri mojem 1985 kawasakiju se pojavljajo pikice... sem dal filter vmes... za vsak primer.

Idealen začetni motor nima 70-80KM pa ne leti 200-270.

Zaradi mene lahko, ampak ne se potem okol mene kej pelat.. me je škoda.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hi!

Sem popolnoma svez voznik Kawasakija ZZR 250, zato tuki ne bi glih pametoval. Bi pa rad razcistil nekaj: za zacetika je to fenomenalen motor. Jaz sem nad njim navdusen pa ceprav vem da ga ne bom imel vec kot 2 sezoni.

Za denar, ki sem ga porabil zanj (in ga se bom: gume + servis) bi lahko dobil veliko mocnejsi motor. Ker pa hocem se en cas zivet, sem se pac odlocil bolj pocasi spoznavat moc konjickov pod nogami.

Jebat ga... zivot te stane.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ojla.

Tudi sam sem bolj novopečeni,.. voznik motornih koles.. in zaradi finančnih težav, ker se nočem ubit in ker dela tudi izpit za motor punca, ki je nočem zgubit, sva se s punco odločla za nekaj "lahkega". Tako sva kupila loyo-tov 250ccm ZZR star 3 leta pri 22 000km, ki jih ima danes že 23000 :). Po prvih prevoženih 1000km, lahko rečem, da je vse lepo in prav in za začetnika super. Punca se je naučila peljat zelo hitro... in že ima za sabo tudi nekaj AŠ ur... vožnje. Čez ovinke me jeveda strah nagnit tako da se zadnja 2-3cm gume, še vedno bleščita.

Na netu sem bral, da te mašine zdržijo do nekje 80.000km. Je pa res malo problem, ker za malo bolj divjo vožnjo rabiš vrtljaje ves čas okrog 14.000. Pospešek od nič do sto ni ravno zanemarljiv,.. ne more se sicer primerjati z dvotaktnimi vozili, lahko pa se z avti do nekje 150KS. Največ kar sem se peljal z motorjem je nekje 160km/h na magistralni cesti brez skrivanja za šipco... sam nisem ravno tip, ki bi ga nažigal po ravninah, vsaj ne do sedaj. Zanimajo me bolj ovinki in nek konstanten tempo okrog 120km/h. Sicer je poraba goriva hitro okrog 8l če ne več. Ponavadi imam zadaj punco kar niti ne obremenjuje tistih 37konjev in z lahkoto dosegava lepo hitrost za ta motor. Bremzanje je zaenkrat bilo dovolj hitro... magari pravijo, da so baje slabe. Zadnjic sem se peljal za kolegom, ki ima Ninjo ZX6R in je blo kar naporno, on je sicer peljal počasi jaz pa za njim na vse sile v rdečem polju... tako, da verjamem, da bi na tak način res ubil motor... ampak ta problem sva rešila, saj sedaj jaz vozim spredaj HEHE :).

No stroški zaenkrat niso bili pretirani,.. kar še bo pa ne vem. Jaz sem zelo zadovoljen, čeprav prizna da se v meni skriva želja iti HITREEEEEJEEEEEEEE... ampak, v ovinkih se vidi da ne znam streči temu "polžu". Dokler bo temu tako,.. vsaj 2 leti pomoje. Potem pa grem tudi jaz naprej. :)

Popravil/a - BaTeMaN dne 23/04/2002 ob 09:15:24

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No moram povedat, da sem ga tudi jaz kupil od motosvetovca in sicer od NECY-ja. Star 3 leta, ima pa dobrih 13K KM. Malo ze zamuja za na servis pri 12K KM, zato me ze cakajo pri Elisi v cetrtek.

Peace.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Men je tud ZZR 250 zelo vsec.

Zanima pa me kaksna je razlika cene registracije in zavarovanja

v primerjavi z GPZ 500, saj sta ceni novih precej podobne le da pri

GPZ-ju dobis dvakrat vecjo prostornino in kaksnih 20 KM vec.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

175-250ccm

500-750ccm

tko gre pr zavarovalnicah.

Bistvene razlike ni.

Raje GPZ.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi sam imam ZZR 250 letnik 99 prvo sezono. Do 100 pospeši v približno 6 sekundah... potrebno dat celo v tretjo :). Žejen je tko s težko rokico 7 litrov, če pa se voziš "normalno" pa okrog 5 -6 litrov. Če greš kam s kakim kolegom,... ki ima 100KM in bo vozil počasi vedi da to zate pomeni 12 - 14 000 vrtljajev konstanta :).

Za učit se vozit me še ni razočaral. Avte vsaj une do 130KM se da prehitevat. Na avtocesti pa žal s tem nimaš delat kaj, sicer pa sploh ne vem kaj bi delal na avtocesti BOOORIIING :). Skozi ovinke gre zelo lepo... vsaj do sedaj. Tudi vzdrževanje ni pretirano drago.

D207 gume niso nič kaj obvezna, je pa res da motor z njimi "lepše" zgleda pa tudi kvaliteta je boljša. Vse za gume. :)

Kaj več kot 170 res ne gre. Po magistralni se da dosegat z lahkoto 150km/h za kaj več pa rabiš malo prostora, če maš zadaj še "prijateljico" naloženo potem pa gre vse malo počasneje... ne tako zelo zelo,.. ampak ko imaš za sabo ene 5000 km čutiš pojemek moči,... ker 37KM res ni veliko.

Vsekakor pa zanimiv motor za začetnike in za ugotavljanje, če si iz pravega testa. Jaz še vedno ugotavljam :).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!