Skoči na vsebino

KTM LC8 950 in 990 Adventure (S)


BC

Priporočene objave

  • 4 tedne pozneje...

Test (celo Top-test) KTMa 950 Adventure je tudi v zadnjem Motorradu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce ne bi bil LC 8 € 6.000.- drazji :shock: od B12 bi ga celo imel.tako pa.... :roll:

OK, to je verjetno pri vas v Avstiji. Pri nas (v SLO) pa je razlika v ceni med motorjema le € 3.300,- tako da.... :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi mene je prihod tega KTM-a na tržišče zelo zrajcal, vendar po tehtnem razmisleku in prebiranju prvih testov pri meni zgublja podporo!

Ker ne sodim med tiste z "neomejenim budgetom" mi je zelo važno da vem kam sem vložil trdno našparane solde! :idea:, In tu je že prvi problem, zverina pride postavljena na cesto z kufri skoraj 3 miljone!!! Pa Akrapoviča tukaj nisem štel zraven.

Drugi problem se mi zdi uporabnost tega motorja. Že res da je najlažji v svoji kategoriji, vendar z svojimi 200kg suhe teže( cca 230kg z polnim keslom) ni primeren za resne enduro vožnje( glej test v MOTO PULSU ko ga dvema voznikoma ni uspelo spravit iz jarka, uspelo je šele z vitlom!!! :roll: ). Potem gume, bog ne daj da si kje v Grčiji ali Afriki kot se za ta motor spodobi! Gumo boš čakal najmanj teden dni al pa dal 200Eur samo za DHL. Tudi servisna mreža in oskrba KTM z rezervnimi deli izven centralne Evrope je v povojih. Torej če že grem na kak puščavski rally rabim še tovarniško ekipo. :idea:

Tretja stvar je vezana na prvo, oziroma na keš. O.K dam 3 miljone za motor pol pa bi menjal čez kakšni dve ali tri leta ali pa rabim keš. Prodaja takega motorja pa ni hec, saj je "krog" kupcev oz. interesentov zelo zelo ozek, pa še tisti ki imajo radi takšne "unikate" nove nabavljajo. Ko pa končno pride kupec mu moraš pručko podstavit, razen če ni Vlado Divac! :oops: V nasprotnem primeru pa GS-a al pa Varaderota prodaš za super keš, pa še kupci se terejo! Se pravi bom moral fejst ceno spustit, kar pomeni da je šlo dost dnarja v luft.

Poraba??? Je nisem zasledil ampak "dupli fergazerji" pijejo kot žolna, visok zračni upor motorja pa porabo še poveča. Po moje pod 8l ni šans, zgornja meja pa nad 10l( primerjam z Varaderotom).

Peta stvar - otroške bolezni :shock: Počakati bo treba sezono ali dve da jih odpravijo in se morebiti takrat odločiti za nakup.

Nedvomno je KTM LC 950 izjemen motor in predstavlja svež veter v razredu "Enduro" z svojo drugačnostjo in bo našel svoj krog kupcev. Vendar sam ne bom med njimi zaradi zgoraj omenjenih razlogov, če pa bi že izbiral podoben motor bi raje izbral 640 Adventure.

Pa saj to je samo moje mnenje! 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker ne sodim med tiste z "neomejenim budgetom" mi je zelo važno da vem kam sem vložil trdno našparane solde! , In tu je že prvi problem, zverina pride postavljena na cesto z kufri skoraj 3 miljone!!!

Koliko te pride pa GS s taisto opremo?

Poraba??? Je nisem zasledil ampak "dupli fergazerji" pijejo kot žolna, visok zračni upor motorja pa porabo še poveča. Po moje pod 8l ni šans, zgornja meja pa nad 10l( primerjam z Varaderotom).

Poraba na motorradovem TOP testu:

100km/h 5,1l

130km/h 5,7l

"Landstrasse" 6,3l

Domet 415 km

Realno? Po moje niso ravno šparali z gasom. Za primerjavo, če ima kdo bavarca: npr. BMW K1200 RS (edini letošnji TOP test, ki sem ga v motorradu našel)... navedena poraba za ta motor:

100km/h 4,9l

130km/h 6,6l

"Landstrasse" 6,0l

Domet 342 km

Meni se ne zdi pretirano. Bomo videli, kako bo v realnosti (bom poročal čez kakšna dva tedna)...

V nasprotnem primeru pa GS-a al pa Varaderota prodaš za super keš, pa še kupci se terejo! Se pravi bom moral fejst ceno spustit, kar pomeni da je šlo dost dnarja v luft.

Itak gre $$$ v luft takoj ko imaš takšen luksuz kot je dvokolesnik. But hey, jaz pravim, you only live once. Uživaj, dokler lahko. Pa saj to je samo moje mnenje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

RE: Noise Dati

1. BMW je BMW, KTM je KTM!!!

2. ČE boš kje v puščavi vozil LC8 naj ti pomagata Bog in Alah če ti kaj crkne. Na terene za katere je namenjen LC8 lahko greš "samo" z Africo T. ali GS-om(pooblaščeni serviserji v vsej S. Afriki), vse ostalo je ruleta! Če pa hočeš postati "LEGENDA", pa idi!

3. Poraba! Še prej pa da nekaj razčistimo, Motorrad je nemško govoreči cajtng, ki očitno podpira modro-bele in tudi oranžne, tako da moraš jemati teste "njihovih" malo z rezervo! Rezultatov testov pa ne bi omenjal ker so nerealni. Tudi za Varadero in GS-a se ne ujemajo z realnostjo( npr. Varadero pri 100km/h - 4.9l/100km :lol: , ja samo mogoče na LUNI). Ampak poraba me najmanj skrbi od vsega skupaj.

4. Se strinjam z tabo, ampak želel sem povdariti samo to da je tržna vrednost rabljenega BMW-ja al pa Honde neprimerno višja kot pa KTM, pa tudi krog kupcev je veliko širši( navsezadnje Slovenija ni Nemčija)Poznam modela ki mu je zagustilo in je nujno rabil keš pa je prodal 2 leti starega GS-a z kufri za 2,3 miljona :!: :!: :!: in to takoj :!:

Še vedno pa sem mnenja da je to izjemen motor, ne vem mogoče pa enkrat....???, pa naj preteče še nekaj časa da vidimo kaj pravijo lastniki pa da odpravijo porodne težave.

Če boš nabavil pa obvezno poročaj :!: :!: :!:

LP Bobo

P.S. A je kdo kje kaj zasledil o novi Africi Twin :?: :?:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo prej sem vozil LC8... krasna mašina. Adrenalinska. Za dušo. Pa še lepša kot na fotkah. Litrska agilna endura, kot da bi vozil kaj manjšega... z lahkoto sem-ter-tja... mjami. 8) 8) 8) 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Daj povej kaj več :?: :?: Kako menjalnik, prestavna razmerja, je ful mehek( XT-efekt), kvaliteta izdelave, ovinki...... :?: :?: saj veš.

LP Bobo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bobo, sicer za ekstenziven test ni bilo ne časa ne vremena (dež press)... Lahko pa povem prve vtise iz "dvournega" srečanja z LC8...

- menjalnik: super se prestavlja

- bistveno je da linearno vleče od 0 do konca (sicer nisem probal na več kot 6k ker je imel motor 10km in še ni ulaufan, sem pa bral po vseh testih + Bojan Č. je povedal (ki je testiral ulaufane mašine v Španiji), da po 6k noro potegne še naprej... to je posebej pomembno, da ga lahko obvladaš na terenu

- agregat se fajn odziva... npr. sem dal v tretjo in tudi četrto prestavo in dal gas iz hitrosti 10km/h --> brez cukanja lepo povleče... in vleče,... in vleče...

- višina ni panike, sem visok 179.5cm pa pridem na tla skoraj s celim podplatom!

- ful mehek?? misliš prednji del če ga potisne dol al kaj drugega? no, kakorkoli že, oboje (vzmetenje in vilice) so full nastavljive na zelo enostaven način (pritegneš/odtegneš z roko)

- zanimivo: tankat moraš najprej desni tank, potem levi :)))

- kvaliteta izdelave: kar se tiče plastike in detajlov imam malo mešano mnenje.... nekateri detajli noro dobro narejeni, kot je npr. dolivanje coolanta, olja,... ful zanimivo je narejena zadnja bremza, ki ima rezervoar, potisni mehanizem itd. itd. vse "spodaj"... super dosegljive so npr. varovalke, ful velik prostor je pod sedežem za orodje, PP in majhen dežni kombinezon... pa npr. switch za kvaliteto bencina je pod sedežem... po drugi strani pa npr. manjka ključavnica za "deklc" ki je na tanku in pod katerim so varovalke (se pravi da lahko vsak ki pride mimo pride do varovalk, če npr. nimaš "namontirane" tank torbe... pa plastični deli belance (switchi za žmigovce, luči itd.) in plastike okrog in okrog pa farbanje je malo "prosto po prešernu" in včasih deluje malo preveč "poceni"... na motorju za 2,7mio SIT pa bi se tudi avstrijci lahko malo bolj potrudili z designom... je pa še veliko drugih drobnih detajlov (npr. "vgrajen" trdo-plastični roll-bar, ki je skoraj neviden in je čisto majhen spodaj na dnu stranskih plastik... je pa zelo učinkovit, motor je bil že na tleh in ni popraskan čisto nič!..... potem še npr. zelo dobro zaščiten agregat okrog in okrog... spodaj kovinsko, okrog trdo plastično...)... in ti detajli naredijo svet mnogo lepši...

- ko smo že pri lepoti - zadeva je mnogo bolj dopadljiva v živo kot na fotkah (kjer zgleda zelo oglat!)

- kako se nagne v ovinkih nisem ravno mogel sprobat ker je deževalo... je pa noro vodljiv, belanca ful široka, ... pa široke in zelo učinkovite stopalke... pa npr. ko stojiš na stopalkah je čisto naravna poza in sploh ne veš da stojiš... vidiš pa noro veliko - kot da bi se vozil v drugem nadstropju londonskega busa...

- moj moto prihaja 23.4. :D

- can't wait...

- obširen test + poročanje čez dva tedna torej... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Katerega pa si probal S-varijanto ali "navadno" verzijo? Pa predvsem kje se ga da videt oz.probat?? Pa še to me zanima ali obstajajo kakšne bočne zaščite kot pri AT ali Varadero?

LP Bobo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LC8 950 Adventure. Brez S.

Adventure S je previsok zame (že tega se bom moral dobro navaditi), vzmetenje pa je itak isto (le da ima pri S malo več hoda).

Kar se tiče "rollbarov" po katerih sprašuješ jih KTM še ne ponuja. Bodo verjetno kateri "specialisti" jih začeli delati (ali pa tudi ne, glede na to, da bodo motorji v dokaj omejenih serijah... če veš, da jih bo v Slovenijo v letu 2003 in 2004 vsega skupaj prišlo mislim da 15, se "serijska" proizvodnja ne izplača baš najbolj)...

Sem pa napisal nekje vmes, da so naredili čisto majhen roll-barić iz trde plastike, ki je skoraj neviden, in je spodaj pod obema tankoma... Motor je bil že na tleh, pa ni nikjer popraskan, ker bojda pade na tiste plastične stvarce... (tudi v Motorradu so v Top Testu pisali o tem pa mi ni bilo čist jasno če sem prav razumel, ker na fotkah nisem nikjer sturzbugelov videl...)... no, zdaj mi je jasno...

Bom pa jaz _zelo_ verjetno dal narediti ene roll bare "po meri" k Fismotu v Šmarje Sap... vsaj za prvo sezono, pa tudi za prvi slovenski Sahara Moto Raid (novembra 2003 v Tuniziji)... Sicer bo dodalo kakšnih 5-10 kg teže, a "je** ga", ne bi rad tankov na novo švasal...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Daj objasni malo ta "Sahara Moto Raid", prvič slišim :?: 

LP Bobo

Daj pridi ti en torek do ML pa bomo rekli kaksno na to temo! :wink: :oops:

Ne vem vsega na pamet nekaj malega pa le! :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Danes videl "v živo" novi LC8 950 v Motorjetu(MB) pa bil kar malo razočaran :(

Ne vem ali sem že tolko star, al pa sem tak "picajzl" da vsako dlako najdem.

Kvaliteta plastičnih spojev je zelo slaba!!!!!!!!!!!!!!spominja na torija-Mary model. Tudi detaili plastike niso "baš šta". Na rezervoarju goriva je nekakšen predal z neko sponko zapet ki ma luft okol in okol! Armaturka, ne vem no, z navadnimi šraufi privita. Lahko zatrdim samo to da so ostali modeli veliko bolj "izpiljeni" in kvalitetno izdelani saj sem gledal modele supermoto in "mali" adventure pa nisem našel takih očitnih felerjev. Na motorju za tak denar bi pričakoval veliko boljšo kvaliteto. (mislim da se jodlarjem mudi malo stroške te ceremonije pokrit pa jim je zmanjkalo cajta <_< )

Ampak bistvo tega motorja ni v plastiki in kvaliteti izdelave ampak se skriva pod njo!! Pa ga bom probal malo vozit pa da vidimo. B)

LP Bobo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kvaliteta plastičnih spojev je zelo slaba!!!!!!!!!!!!!!spominja na torija-Mary model. Tudi detaili plastike niso "baš šta". Na rezervoarju goriva je nekakšen predal z neko sponko zapet ki ma luft okol in okol!

Zanimivo je, da se je tudi meni zdelo PRVIČ enako. Potem pa sem (naslednji dan) šel mimogrede pogledat "ta novo" Transalpko v štacuno, pa se mi je zdelo, kot da gledam ta star model izpred 10-ih let. Meni so na Transalpki potem zgledali tista stikala še bolj čudni... Mogoče pričakujemo preveč -- kao litrska endura, potem pa jo primerjamo s "konkurenco"... Zadeva je agilna, mišičasta in, grobo rečeno, v primerjavi z Varaderom npr. ali Tigrom ali GS-om, včasih izgleda oskubljeno.

Armaturka, ne vem no, z navadnimi šraufi privita. Lahko zatrdim samo to da so ostali modeli veliko bolj "izpiljeni" in kvalitetno izdelani saj sem gledal modele supermoto in "mali" adventure pa nisem našel takih očitnih felerjev.

Hmm, ne vem kam si gledal, a design plastike in spojev pri KTM-ih nikoli ni bil močna točka, tudi pri ostalih motorjih ne...

Na motorju za tak denar bi pričakoval veliko boljšo kvaliteto. (mislim da se jodlarjem mudi malo stroške te ceremonije pokrit pa jim je zmanjkalo cajta <_< )

Ja, nekaj takega sem tudi jaz pod prvim vtisom napisal (glej moj prvi post po prvem "testu", na prejšnji strani te teme...)

Ampak bistvo tega motorja ni v plastiki in kvaliteti izdelave ampak se skriva pod njo!! Pa ga bom probal malo vozit pa da vidimo. B)

... Res je. Kaj je pod njo. Počakaj, da ga sprobaš 3x nastavljivo vzmetenje spredaj in zadaj, vožnjo po terenu in avtocesti itd. Pa če ga ne dobiš za en ali dva dneva, ga raje ne vzeti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že res da je najlažji v svoji kategoriji, vendar z svojimi 200kg suhe teže( cca 230kg z polnim keslom) ni primeren za resne enduro vožnje( glej test v MOTO PULSU ko ga dvema voznikoma ni uspelo spravit iz jarka, uspelo je šele z vitlom!!! :roll: ).

Kar se tiče tegale padca in vleke iz jarka. Gledal sem fotografije in pazi to: jarek je bil visok skoraj dva metra, tip je bil skupaj z motorjem popolnoma cel v jarku.

Motor so res morali z vrvjo povlečt iz jarka, toda pazi še to: z roko so odstranili drek iz belance, stopalk in zica... in vžgal je v prvo. Tip se je dejansko odpeljal naprej brez kakršnekoli debate.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-->..."Skratka, pri KTM so zaorali ledino in naredili prvo pravo litrsko "enduro", s katero se dejansko da zapeljati IN »voziti« izven cest. "... "z majhno težo (cca 20-25% nižja kot pri "konkurenci"!)"... <--

OK, ampak že par let vozim (skoraj) litrsko enduro z 190kg suhe teže, močnim Ducati motorjem in odličnimi voznimi lastnostmi on in off road.. Res, da se ne govori veliko o njej, ampak pred KTM ero so z njo zmagovali tudi na Paris-Dakarju.. po moje je Cagiva Elefant še vedno edina resna konkurenca novi KTM zverini..

lp, Ata Slon

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NOISE, krasen članek (pohvaljen), pogrešam samo kako fotko ali dve armature, da se vidi preglednost in uporabnost, navsezadnje tudi lepota le te. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem prebral članek....ta motor ni zame ...je pa res me presenetil z majhno porabo.....no...verjetno se bo poraba malo dvignila ko bo motor ulaufan!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

So mi pa všeč nekatere rešitve:

- dvojni tank (če ti enga prebije recimo)

- kanistri za vodo v kufrih

- predal med tankoma, pred balanco

no, verjetno mi je tudi dizajn še kr všeč... za traktor kar dobro :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mojega pa sem dobil en teden kasneje. Svojega pa nisem testiral ehehhee :P :P :P :P :o :o :o :o

mogoče lahk še poveš, kolk kaj dajo popusta pri Motorjetu?

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mogoče lahk še poveš, kolk kaj dajo popusta pri Motorjetu?

Har har hardi har... si že videl kje popust za stvar, za katero se grebe 30 ljudi, na voljo pa je 5 kosov? :ph34r:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadeva izgleda izredno dobro še posebej na terenu. Edini minus (zanemarljiv ;) ) je bila cena in omenjena je bila še precej slabo izbrana pozicija akumulatorja pod motorjem. Bi ga kar imel. :) B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!