Skoči na vsebino

Aprilia 650 Pegaso Strada


partyzan

Priporočene objave

Motokultovator, cestitke... meni je bilo ze pri testni voznji zav, da sem prej vozil 4.-ri cilindrase.. Pegaso mi nudi neizmerni uzitek, in tudi makedam mi ne predstavlja nikakrsnje ovire vec :)

Sicer pa, kaksnega pegasa si vzel ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@nsignific:

Ja, zanimivo, kako se stvari obrnejo. Začel sem s tisto primerjalno tabelico, v katero sem na koncu privlekel ama vse: od višine sedeža do prostornine posode za bencin. Na koncu je pa bilo samo še to važno, kaj mi je res všeč. Če bo kdo kdaj brskal za specifikacijami, priporočam tole stran: http://www.motorcyclespecs.co.za/. Videti je sicer češka, ampak podatki na njej so precej verodostojni.

@MiNa

Ja, me prav zanima, če sem res! Drugače sem črna ovca v familiji: stari foter je bil motorist, fotr je motorist, brat je motorist, jaz se pa kar nekako nikoli nisem lotil tega. Ali ni bilo časa, ali ni bilo prostora, ali pa ne denarja. Sedaj se je vse nekako poklopilo, in če ne bi zagrabil sedaj, pomojem sploh nikoli ne bi. Kar se pa tiče "starih motoristov" (ki v resnici niso tako stari), sem pa popolnoma prepričan, da so mi hoteli samo dobro. Predlagali so, naj si že v štartu kupim nekaj močnejšega (enolitrskega), da ne bom te prduljice čez sezono ali dve že prodajal in s tem izgubljal denarja. Nasvet sem vzel na znanje, ampak bolj ko sem gledal te litrske živali (Suzuku DL1000 V-Strom, litrska Honda CBF in podobno), bolj mi je postajalo jasno, da bo za težko kategorijo še vedno čas.

@JONI 46:

Takoj jo sem sedel na tisto Yamaho, ki jo vozimo v avtošoli, mi je bilo jasno, da je to to. Pegaso ne more biti biti kaj dosti drugačen motor, le bolj udoben in bolje opremljen je. Vzel sem približno takega kot ga imaš ti (navadnega, ne Trail), le da ima modra lita platišča in srebrno nihajno roko. Letnik 2007, 20.000 km. Na njem moram zamenjati olje, oba filtra in gume, ampak kot kaže bo to tudi vse. Potrošni material pač. Zraven sem dobil vse račune, tovarniške kovčke s prevlekami vred, prevleko za tank, originalno tank torbo, povišan vizir, pa še sprednje stojalo. Ni da ni. Res sem dobro trofil. Čudi me, da je tako malo zanimanja za take motorje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@nsignific:

Ja, zanimivo, kako se stvari obrnejo. Začel sem s tisto primerjalno tabelico, v katero sem na koncu privlekel ama vse: od višine sedeža do prostornine posode za bencin. Na koncu je pa bilo samo še to važno, kaj mi je res všeč. Če bo kdo kdaj brskal za specifikacijami, priporočam tole stran: http://www.motorcyclespecs.co.za/. Videti je sicer češka, ampak podatki na njej so precej verodostojni.

@MiNa

Ja, me prav zanima, če sem res! Drugače sem črna ovca v familiji: stari foter je bil motorist, fotr je motorist, brat je motorist, jaz se pa kar nekako nikoli nisem lotil tega. Ali ni bilo časa, ali ni bilo prostora, ali pa ne denarja. Sedaj se je vse nekako poklopilo, in če ne bi zagrabil sedaj, pomojem sploh nikoli ne bi. Kar se pa tiče "starih motoristov" (ki v resnici niso tako stari), sem pa popolnoma prepričan, da so mi hoteli samo dobro. Predlagali so, naj si že v štartu kupim nekaj močnejšega (enolitrskega), da ne bom te prduljice čez sezono ali dve že prodajal in s tem izgubljal denarja. Nasvet sem vzel na znanje, ampak bolj ko sem gledal te litrske živali (Suzuku DL1000 V-Strom, litrska Honda CBF in podobno), bolj mi je postajalo jasno, da bo za težko kategorijo še vedno čas.

@JONI 46:

Takoj jo sem sedel na tisto Yamaho, ki jo vozimo v avtošoli, mi je bilo jasno, da je to to. Pegaso ne more biti biti kaj dosti drugačen motor, le bolj udoben in bolje opremljen je. Vzel sem približno takega kot ga imaš ti (navadnega, ne Trail), le da ima modra lita platišča in srebrno nihajno roko. Letnik 2007, 20.000 km. Na njem moram zamenjati olje, oba filtra in gume, ampak kot kaže bo to tudi vse. Potrošni material pač. Zraven sem dobil vse račune, tovarniške kovčke s prevlekami vred, prevleko za tank, originalno tank torbo, povišan vizir, pa še sprednje stojalo. Ni da ni. Res sem dobro trofil. Čudi me, da je tako malo zanimanja za take motorje.

tudi sam sem letos nabavil motor... podobno razmišljal kot ti... iskal kar bi mi bilo vizualno všeč, kar bi bilo udobno, dostopno buđetu... ogledal si in sprobal kar dosti motorjev... na koncu sta ostala dva izbranca... pegaso in transalpka... vendar glede na mojo višino sem se počutil na pegasotu kot krpan na kobilici ... pač želel sem nekaj konkretnega med nogami, če že kupujem motor... gledal sem tudi malo na daljši rok in tudi to je vplivalo na odločitev o transalpki... primer ko sem sprobal TDM-ko je bilo vse ok... motilo me je to da jo je bilo treba gnati v bolj višjih vrtlajih, saj je pod 3000 vrtljajih že cukala... če se dobro počutiš na motorju, potem nisi zgrešil... važno je počutje na motorju in da veš zakaj ga boš mel... ali za vsakodnevno cijazenje po mesti in okolici ali za daljše vožnje-izlete... seveda za kar pa je tudi aprilija ki omogoča oboje... transalpka je pa že preokorna oziroma prevelika za vsakodnevno cijazenje po mestu a tudi to se da z njo ... veliko uspešnih kilometrov...

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motokultivator, moja strada, je podoba oziroma ista, le da imam jaz factory opremo, pac platisca z naperami v zlati barvi, in se nekaj drugih dodatkov.. Na splosno je pegaso starada redek v sloveniji, factory pa se redkejsi.. verjemi mi da bi skoraj raje imel navadno strado, saj je tale zelo tezka za ciscenje in zlata barva platistc more biti vedno zlata :)

Imas pa sreco da si nasel strado z vso opremo, jaz sem mogel vse narediti v domaci delavnici, ker enostavno aprilia zahteva prevec € za dolocene artikle :( !

Tudi jaz imam 07 letnik z 26kkm, 1600 je ze letosnijh, ampak skratka, se vedno ne vem kaj vozim, me preseneca vsakic ko jo vzgem, to sem si zelel ze od rostva in mislim da je motor za vedno !

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz sem prve kilometre nabiral z tem agregatom, sicer na Yamahi XT660R ampak vseeno.

S tem motorjem sem dobil občutek za vožnjo in kako se sploh vse skupaj odvija ko sediš na motorju in se voziš v prometu.

K sreči sem imel kolega s katerim sva bila obadva še bolj zelena, tako da je tudi on najprej vozil 1cilinder.

Seveda se je kmalu našel še tretji kolega kot ga opisuje MiNa 1000+ccm 100+KM. In stvari so se začele odvijati v drugo smer -

no tudi potrebe o se počasi začele spreminjati.

No kakor koli, za eno sezono bo sigurno več kot dovolj, šele potem vidiš zakaj ne najprej 100 konj...

Ker na začetku te čaka toliko enih pasti in drugih težav, katere precej lažje prebrodiš z 50km kot pa 100+.

Srečno

LP Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motokultivator, moja strada, je podoba oziroma ista, le da imam jaz factory opremo, pac platisca z naperami v zlati barvi, in se nekaj drugih dodatkov.. Na splosno je pegaso starada redek v sloveniji, factory pa se redkejsi.. verjemi mi da bi skoraj raje imel navadno strado, saj je tale zelo tezka za ciscenje in zlata barva platistc more biti vedno zlata :)

Ja, pegasotov je malo. Občutek pa imam, da je Yamah (xt660), BMWjev (F650) in KTMov (Duke), ki so pegasotu precej podobni, še manj. Strade Factory nisem v živo še nikoli videl, samo na posnetkih. Je pa res lep motor, z vsemi tistimi zlatimi detajli. Pušlc!

Imas pa sreco da si nasel strado z vso opremo, jaz sem mogel vse narediti v domaci delavnici, ker enostavno aprilia zahteva prevec € za dolocene artikle :( !

Tudi jaz imam 07 letnik z 26kkm, 1600 je ze letosnijh, ampak skratka, se vedno ne vem kaj vozim, me preseneca vsakic ko jo vzgem, to sem si zelel ze od rostva in mislim da je motor za vedno !

Ja, precej krompirja sem imel. Saj jo niti nisem kaj posebej iskal, kar sama od sebe se je pojavila :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

yamah je kar veliko na cestah, tudi za lep denar se jih ze dobi in dobro ohranjene, bmv-jev je res malo. Dukov pa ne mores skoraj steti v isto kategorijo, mogoce res edino po videzu, enostavno je duke zmaga proti pegasu. Pegaso je pa motor za uzivanje tudi za dolge voznje.

Vceraj sem naredil z njem 390km, pa me enostavno ni bolelo cisto nic, no kvecjem koleno mal ker sem pod kombinezon oblekel trenirko.

Sem se pa med vcerajsnjo voznjo malo igral z co-jem, in ugotovil da se najbolje vlece pri nastavljeni vrednosti -17, pri -14 do -7 poka iz izpuha kot noro, pojavi se cukanje pri 3000-4000 obratov, od -5 proti plusu pa bolj slabo vlece, tudi malo manj trese, cukanje pa izgine imam pa obcutek da tudi manj pije... Sicer pa pravijo lokalni mehaniki, da so nastavitve co za pozimi v minusu, ko je topleje pa v plusu, ce je to res bi lepo prosil nekoga kako se co nastavlja ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

yamah je kar veliko na cestah, tudi za lep denar se jih ze dobi in dobro ohranjene, bmv-jev je res malo. Dukov pa ne mores skoraj steti v isto kategorijo, mogoce res edino po videzu, enostavno je duke zmaga proti pegasu. Pegaso je pa motor za uzivanje tudi za dolge voznje.

Ja, nekje sem tudi jaz pobral, da je Duke precej bolj športno nastavljen kot ostali. Ne vem pa, ali je to res.

Vceraj sem naredil z njem 390km, pa me enostavno ni bolelo cisto nic, no kvecjem koleno mal ker sem pod kombinezon oblekel trenirko.

Vidiš, bi moral spodaj oblečt pajkice iz Lidla namesto trenirke. :blink:

Sem se pa med vcerajsnjo voznjo malo igral z co-jem, in ugotovil da se najbolje vlece pri nastavljeni vrednosti -17, pri -14 do -7 poka iz izpuha kot noro, pojavi se cukanje pri 3000-4000 obratov, od -5 proti plusu pa bolj slabo vlece, tudi malo manj trese, cukanje pa izgine imam pa obcutek da tudi manj pije... Sicer pa pravijo lokalni mehaniki, da so nastavitve co za pozimi v minusu, ko je topleje pa v plusu, ce je to res bi lepo prosil nekoga kako se co nastavlja ?

Sicer nimam pojma o teh stvareh, ampak v Service Manualu (ona knjiga, ki sem jo objavil v prejšnjem postu) takole piše na 42. strani:

CO adjustment

In this page the instrument panel increases or decreases the

CO rate. Press the UP or DOWN buttons on the control

switch to increase or decrease the value. The instrument

panel should display the set value; the ECU shall store the

set value upon key OFF.

At this stage, the rpm are displayed.

The following message is displayed:

Turn the key to stop

Once the key is turned off, the following message is

displayed:

Turn the key to Drive

Once the key is turned on, the following message is

displayed, while waiting for the connection with the ECU:

Wait for the connection

Once connection is established, the following messages are

displayed:

Connection established

Set value

CO = !!!

Turn the key to stop to set in memory and exit

The value of the parameter setting the CO rate should be

within –127 and +128.

Sodeč po navodilih moraš takrat, ko uravnavaš CO, onesposobiti ventil v izpušnem sistemu (izsek iz strani 102):

WARNING

When adjusting the CO rate, disable the

Secondary Air System or exhaust gas dilution

caused by the system would give a wrong

reading of the carbon monoxide percentage.

See CO ADJUSTMENT for instructions on how

to disable the SAS.

WARNING

After setting the CO rate, remember to re-

enable the Secondary Air System. The vehicle

will operate regularly even with system

disabled but in this case the harmful emissions

will be higher. Moreover, overheating might

derive due to air not circulating, thus causing

damages to SAS tubes and unions.

DANGER

Stop air from circulating using only suitable

equipment; using plugs to block off the air box

scoop might overheat and damage the

secondary air system and, if left there for a

certain time, the plug might enter the intake

channel while the vehicle is running, thus

jamming the throttle and making the vehicle

impossible to control.

Nikjer pa ne piše, kako se ta ventil dejansko onesposobi. Nekaj informacij, kako ta ventil deuje, je na strani 103 (Secondary Air System) in pa na strani 41 (diagnostika).

PS: Drugače pa nimam pojma o tem; vem samo to, kar sem prebral iz navodil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res da navodil nisem bral za nastavitev co-ja. Se pa ga u prvo nastavljal tocno po navodilih iz af1 foruma, ze v prvo je delovalo in se je pojavila razlika v delovanju... Hmm sicer kje pa je ventl v izpusnem sistemu ? bom res malo manual natancno pregledal, mogoce izvem kaj novega, ceprav sem imel ze celo podrto in nazaj sestavljeno .

imel sm tudi pajkice gor, sicer ne iz lidla :) !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zdravo!

Ker sem res popolnoma nov in tik pred nakupom motorja, me zanima sledeče. Prebral sem že nekaj testov glede Pegaso 650, v katerih piše da je primeren za začetnike, ker je lahko vodljiv. Pa me sedaj zanima ali to dejansko drži. Ker motor mi je res všeč. Sicer trenutna finančna situacija ne dopušča da bi kupil novo mašino, zato bom kupil rabljeno, ki ima še uplinjač, pa me zanima kašna je dejanska razlika za navadnega ne preveč zahtevnega uporabnika med uplinjačem in i.e.?

Hvala za odgovore

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Ker sem res popolnoma nov in tik pred nakupom motorja, me zanima sledeče. Prebral sem že nekaj testov glede Pegaso 650, v katerih piše da je primeren za začetnike, ker je lahko vodljiv. Pa me sedaj zanima ali to dejansko drži.

Kaj si pod besdo 'vodljivo' predstavljaš? Jaz si predstavljam, da je vodljiv tisti motor, s katerim ti manevriranje ni težavno, naporno, ali pa da se manevriranja z njim ustrašiš. V tem smislu se mi Yamaha xt660x in Pegaso zdita precej vodljiva motorja. V spominu mi je ostala ena hecna izkušnja iz avtošole. Najprej so me posadili na 125-kubično Yamaho xt125, potem na večjo xt660x in prisežem, da mi je bilo med stožci lažje peljati slalom s 660-tko. Motorju pač pustiš, da te na štantgasu lepo v prvi sam od sebe pelje okrog; tega pri 125-tki nisem mogel.

Ker motor mi je res všeč. Sicer trenutna finančna situacija ne dopušča da bi kupil novo mašino, zato bom kupil rabljeno, ki ima še uplinjač, pa me zanima kašna je dejanska razlika za navadnega ne preveč zahtevnega uporabnika med uplinjačem in i.e.?

Peljal se boš lahko z obema, razliko pa ti lahko pove samo nekdo, ki je imel in vozil obedve verziji Pegasota. Mogoče se da po specifikacijah dobiti malo občutka: tu je uplinjač, tu pa vbrizg. Moč in navor sta pri obeh enaka, razlika je najbrž v porabi. Uplinjač pravi, da ima 38 mpg, to je 6,18 l/100km, vbrizg pa z litrom naredi 20,6 kilometra, kar je 4,85 l/100km. Te številke verjetno lažejo, ampak takole čez palec bi pa že moralo držat, da imajo motorji z vbrizgom nižjo porabo kot oni z uplinjači. Razlika je menda tudi pri doziranju goriva; motorji z vbrizgom naj bi skozi celotno območje vrtljajev vlekli bolj zvezno. Sicer pa o tem nimam nekega jakega pojma, to so vse informacije iz bogsigavedi katere roke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točno to si pod vodljiv predstavljam kar si napisal :)

Potem sem očitno na pravi poti glede motorja :)

upam da bo do petka že v garaži :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Guste, kolkor jaz razumem tvoje vprasanje kupujes starejsi model pegasa, z vplinjacem.. Ki so bili v izdelavi tja do 2004 letnika, vporedno se je proizvajal pegaso ie, kasneje pa sta prisla pegaso trail, in strada !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja kupujem model motorja ki si ga lahko privoščim, in ki mi je vizuelno všeč :)

Bral sem nekaj testov in zasledil da je tudi primeren za začetnika kar jaz definitivno sem.

Če bi imel več bi pa definitivno gledal na i.e. pegaso.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Tudi jaz sem razmisljal o zasciti, samo ko sem ga nekajkrat polozil na tla, sem opazil da je edini problem tacka za zadnjo zavoro.. Le to je zmeraj porinilo in skrivilo na karter... Ostalo so le zvite rocke, in kaksna praskica :)

Zato sem se odlocil da zascit zaenkrat ne rabim, razen ce jih spotoma in ugodno dobim :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi meni je v oči padel Pegaso Strada. Malo me samo skrbi višina sedeža, ker sem velik 190. Ali kdo ve če se ga da dvignit (drug sedež, večji amortizer,.. .))?

Popravljeno . Popravil cmok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem pa tudi svežepečen motorist. Ne vem kaj sem tako dolgo čakal... Začel sem s 125-ko iz takih in drugačnih razlogov, zdej pa le vidim da nekaj manjka ko daš po gazu :) No, sej ni tako slabo, sam ko sedeva nanj dva ali ko vidi klanec je bolj žalostno.

Sicer sem se najprej zapičil v Duke-a, vendar ne vem če bo bolj cvenka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi meni je v oči padel Pegaso Strada. Malo me samo skrbi višina sedeža, ker sem velik 190. Ali kdo ve če se ga da dvignit (drug sedež, večji amortizer,.. .))?

Motor ima zelo majhen razmak med stopalko in sedežem zato če si velik bodo trpela kolena, sam imam 182 in sem imel Pegaso Strada pa sem po 4 mesecih prodal ravno zaradi tega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem lih pogledu višino sedeža motorja na katerem sem delal izpit (CBF 500) in je 770mm, se pravi še en cm manj kot Strada. Na Hondi nisem imel občutka da bi mi bila zelo premajhna.

Bo videl ko bom šel kakšnega pogledat... ...in probat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmm 182 visine problem, jaz imam 183 pa ne obcutim nobenega problema z visino, veliko bolj sem sproscen na njem kot prej na vseh drugih motorjih... res pa da ima factory model malo visji sedez. Sicer v karakteristikah nisem zasledil koliko, je pa napisano da je visji ? .. se pa da povisati sedez brez problema, marsikater tapetnik v Sloveniji bi to naredil, ce ne pa sedez poslat v jug na predelavo !

Cmok, nevem ce je pravi motor zate, enostavno ni narejen za dva, ne zaradi moci, ampak zaradi voznje... Probal sem ga ze v vseh nacinih ampak vam povem da je res malo presibak, in ne boste verjeli malo prevec okreten za dva... Nizka teza in mehko vzmetenje naredi svoje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem lih pogledu višino sedeža motorja na katerem sem delal izpit (CBF 500) in je 770mm, se pravi še en cm manj kot Strada. Na Hondi nisem imel občutka da bi mi bila zelo premajhna.

Bo videl ko bom šel kakšnega pogledat... ...in probat.

Že, že... koliko časa pa sediš na motorju v avtošoli? ;)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že, že... koliko časa pa sediš na motorju v avtošoli? .)

Ker sem hotel čim hitrej nabrat ure sem bil tudi po tri ure na motorju...

Cmok, nevem ce je pravi motor zate, enostavno ni narejen za dva, ne zaradi moci, ampak zaradi voznje... Probal sem ga ze v vseh nacinih ampak vam povem da je res malo presibak, in ne boste verjeli malo prevec okreten za dva... Nizka teza in mehko vzmetenje naredi svoje.

Ful se mi dopade ta motor. Je nekoliko športen, hkrati si ga predstavljam udobnega, lep dizajn, praktičen, majhna poraba (tko pravjo) in nezahteven.

Duke pa je bolj tak... ...za se zdivjat :rolleyes::)(Joj, tega pa moja ne sme slišat :grrr )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!