Skoči na vsebino

BMW F 800 S in ST


flero

Priporočene objave

.... je prej izpadlo....

Vetrna zaščita je na STju dobra le nekje do 140km/h, dalje začne pri mojih 186cm višine

precej pihat po ramenih.

Motor vleče ves čas zvezno in npr. v 5-ti prestavi pospeši od 90-120+ km/h (prehitevanje)

brez oklevanja.

Povprečna poraba kot mi jo kaže računalnik je 4.1L/100, pri zmerni (touring) vožnji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prebral tudi tuje forume glede f 800 in sem prijetno presenečen. malo me je zmotilo le tisto o občasnem ugašanju motorja. pa ne med vožnjo. :D (elektronika najbrž) všečno je tudi, ker je motor dokaj velik glede na to, da je "športnik" in se še vseeno sedi precej udobno.

ne dolgo nazaj sem dobil informativno ponudbo za testni motor (s) in me zelo mami. cena z vsemi bonbončki (abs, bc, ogrevane ročke, alarm...) je kr lepo pod 2mio bivših. edina tečna stvar je, da je motor testni...

(ampak ima seveda še 1.5 leta garancije, kar pa tudi ni slabo)

drug problem pa je, da kar za nekaj evrov presega moj načrtovani "budžet" :( vse skupaj devam sedaj na vago .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

prebral tudi tuje forume glede f 800 in sem prijetno presenečen. malo me je zmotilo le tisto o občasnem ugašanju motorja. pa ne med vožnjo. :D (elektronika najbrž) všečno je tudi, ker je motor dokaj velik glede na to, da je "športnik" in se še vseeno sedi precej udobno.

ne dolgo nazaj sem dobil informativno ponudbo za testni motor (s) in me zelo mami. cena z vsemi bonbončki (abs, bc, ogrevane ročke, alarm...) je kr lepo pod 2mio bivših. edina tečna stvar je, da je motor testni...

(ampak ima seveda še 1.5 leta garancije, kar pa tudi ni slabo)

drug problem pa je, da kar za nekaj evrov presega moj načrtovani "budžet" :( vse skupaj devam sedaj na vago .)

Ugašanje, se mi še ni zgodilo, tako da ne vem, tudi da bi kaj nemirno tekel, cukal

ali podobno ?? :hmm: :hmm:

Sedi se precej udobno, vendar dokaj visoko, tako, da se lahko zgodi, da kakšen manjše

rasti ne bo ravno navdušen.

Cena, ja je kar. Če pa pogledaš, npr. zavore, pa da je serijsko vgrajen blažilec krmila

in še kakšen detajl pa to primerjaš z konkurenco boš najverjetneje ugotovil, da tudi konkurenca

za "detajle" kar krepko naračuna. :cry:

Sicer pa osebno ga nisem kupil zaradi znamke ampak, po primerjavi drugih motociklov,

kakšnim celo boljšim pa cenejšim, zato ker mi preprosto ustreza B) .

LP.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Chrisu videti ta motorin kar leži...... :grim

[attachmentid=92367]

post-5241-1172236667_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na modelih F800 in F800ST je z jan. 2007 BMW končno odpravil hibo "klonkajočega" menjalnika in nagajanja pri prestavljanju ...

Še obljuba BMW-ja: brezplačna modifikacija prejšnjih modelov ...

post-5478-1172589238_thumb.jpg

post-5478-1172589271_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@marjan: kaj problemov z menjalnikom in ruženjem?

http://f800riders.org/forum/topic.asp?TOPIC_ID=326

pogleda kakšna klanfca v rit?

original guma nenapovedano razpade?

in potem muke z uvoznikom v SLO....

Hmmm, njet do zdaj. Klonk, klonk o ja to pa to...

Potiho se pripelješ do garaže, potem daš KLONK v prvo in slišijo, da si prispel :OK: :lol1:

Upam, da bodo res "modificirali" menjalnik tudi za nazaj.... :hmm:

Popravljeno . Popravil Marjan MS
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmm, njet do zdaj. Klonk, klonk o ja to pa to...

Potiho se pripelješ do garaže, potem daš KLONK v prvo in slišijo, da si prispel :OK: :lol1:

Upam, da bodo res "modificirali" menjalnik tudi za nazaj.... :hmm:

z druge roke ti povem, da bodo. sam težit jim moraš. uvozniku!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...
  • 4 tedne pozneje...

Mogoče koga zanima nekaj vtisov iz prve roke o F800ST.

Najprej, kako sem prišel do njega. Prej sem vozil naked bokserja, hotel sem presedlati na R1200GS in sem ga šel probat, samo tako, da se o odločitvi še bolj prepričam. Slučajno so imeli na voljo za preizkus še F800S, pa sem se, samo iz firbca :D po GS zapeljal še z F. Že po kratkem preskusu sem vedel, da sem našel pravi motor zase, in do sedaj nisem odločitve obžaloval niti trenutek. Bokser je že res legenda, ampak realno je mali twin 800 za vožnjo po cesti čisto v vsem enakovreden ali boljši (za brezpotja je pa itak tudi 1200 GS bolj pogojno uporaben).

Letos sem z ST prevozil (od aprila do konca junija) 12.000 km, kar je skoraj moja običajna letna kilometraža, to že nekaj pove. Pa upam, da bo sezona še dolga... Da ne ponavljam, kar je že lani napisal Mafija o 800S: z njim se v glavnem strinjam tudi kar se tiče ST. Vsaj za moj pretežno turističen stil vožnje je zaloga moči in navora idealna in lepo razporejena, ciklistika pa predvidljiva in celo na mokri cesti daje dober občutek.

Vetrna zaščita bi morala biti pri ST še boljša kot pri S, v praksi je pa tako: z vetrom ni nobenih problemov, niti hrupa, niti vrtincev, ampak muhe dobiš pa vseeno naravnost v vizir (176 cm).

Sedenje je odlično (700 km v enem dnevu noben problem).

Poraba je neverjetna (najprej sem imel na sumu potovalni računalnik, da laže): izven AC malenkost nad 4 l, relacija Reka-Dubrovnik-Reka 3,9 l, Dolomiti 4,2 l, najvišja sploh dosežena povprečna poraba 4,5 l; z vsakim prejšnjim motorjem sem na istih relacijah porabil vsaj liter več.

Sopotnica pravi, da sedi zelo dobro, nič manj pomembno pa je, da se motor zelo lepo pelje tudi v dvoje (zgoraj navedene porabe so solo vožnje).

Doslej sem ugotovil samo dve pomanjkljivosti: ABS se vključi nekoliko prekmalu (ampak ga vseeno priporočam), samo računati je treba s tem, da se ob močnem zaviranju na zelo gladkem, čeprav suhem asfaltu lahko nepričakovano odpelješ kak meter dlje kot si pričakoval - ampak zdrsne pa ne. Druga stvar je mogoče bolj posledica globalnega segrevanja, ampak nad 35 stopinjami C je vožnja zaradi vročega zraka, ki ga dobiš v noge (če že ne zaradi drugega), kar neprijetna.

Rezultat + in - pa je vsekakor zelo v pozitivno smer.

Pa še argument glede cene: pri hiši smo imeli tudi Hondo CBF (sicer čisto soliden motor), račun za vsak posamezen servis je bil najmanj na višini servisa za BMW, samo da mora Honda na servis skoraj dvakrat pogosteje. In pije vsaj liter več. Če veliko prevoziš, se računica torej precej izenači.

Vsem želim veliko lepih km!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

Po 6000++ kilometrih lahko potrdim zgoraj napisano. Tudi glede porabe goriva - drži.

Servisni intervali so na 20000 km, z vmesnim pregledom (inspection) na 10000 km.

Tisto z menjalnikom so zamenjali na prvem servisu tako da ni težav.

Sem pa zamenjal vetrobransko steklo z MRA Variotour šipco (tista ki ima spojler), ter

dodal Alu podaljške za ogledala (+2cm). Original namreč niso buhve pregledne, s temi podaljški

se pa preglednost bistveno izboljša.

Sedaj gre do 160 km/h se pravi pridobitev +20 km/h potem seveda veter dela svoje...

Glede ugašanja, ja sem imel 2 primera in sicer v razmiku 10 min. Ne prej ne pozneje :huh:

Na servisu so zamenjali software in od takrat sem prevozil cca. 1500 km brez težav.

Kljub temu, da je priporočljivo gorivo 95 okt, mu odgovarja 98/100. Motor teče dosti bolj

mirno. Kakšnega prirastka moči ni občutiti, subjektivno se mi zdi tudi manjši nivo vibracij

motorja B)

Torej, "fazit"... za dolge ture single ali pa v dvoje, s potovalnimi hitrostmi tja do 140 km/h

easy in economic ride :worship:

Popravljeno . Popravil Marjan MS
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Po daljši turi (Romunija-Bolgarija-Turčija) dodam prispevku o F800ST še nekaj vtisov (ko bo kaj časa, sledi še potopis):

Za takšen daljši izlet je 800ST odličen motor, vožnja je neutrudljiva, avtonomija pa kljub majhnemu rezervarju okrog 350 km. Že pred 15 leti me je na čoperju tako bolel hrbet, da sem mislil, da bo treba v "penzijo". Na 800ST celodnevna vožnja ni noben problem (pa vmes nisem bil pri nobenem kiropraktiku).

Nad motorjem sem še vedno navdušen, čeprav me je sredi romunskega podeželja pustil na cedilu. Pozneje se je izkazalo, da je bil problem samo akumulator, ki so ga v Bukarešti brezplačno zamenjali. Vendar pa sem imel priložnost preizkusiti, na koga se lahko v takšni situaciji zaneseš (garancija, mobilna asistenca in podobno). Odgovor je: samo nase. Če ne bi sam poiskal kombija in nekoga, ki me je odpeljal v štiri ure cijazenja oddaljeno Bukarešto, bi verjetno še zdaj stal tam ob robu ceste. En dan dopusta je šel v nič, naslednji dan pa so motor kar hitro spravili k sebi in pozneje ni bilo nobenih težav več.

Še izkušnja z gumami: že pred potovanjem sem poskušal kupiti pri Španu Michelin Pilot Road 2, kar bi bila za moje dolgoprogaške navade idealna guma. Gum ni bilo na zalogi, pač pa naj bi zanesljivo prišle po 10.8.; naj samo pokličem... Z malo slabšim občutkom in sklepom, da bom itak vozil zmerno, sem tako odšel na pot s precej izrabljenim parom. Kljub dodatnim 4000 km, ki so se gumam že kar grdo poznali, se je motor obnašal še vedno prijazno in predvidljivo. Zato dobi F800 dodaten plus, sledi pa velik minus za Špana: ko sem takoj po vrnitvi poklical, sem izvedel, da Road 2 sploh ni prišel; na vprašanje, kdaj pa bo, pa sem dobil (14.8.) odgovor, da letos sploh ne, ker da je sezona itak končana !!! Takšnih trgovcev menda vsaj od socializma dalje nisem več srečal!

Vsem želim veliko lepih km!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Jaz sem kupila kar tiste od Givija, predvsem zaradi prostornine, v končni fazi pa tudi zaradi cene.

Originalni držijo vsak 17l, razširjen 25l. So narejeni iz tkanine jekla in blaga, tako da naj se ne bi dalo vlomiti v njih. Nosilci so skoraj nevidni in locirani pod sedežem sopotnika (le dve črni štangici). Praktično in nevidno, lahko imaš vedno montirane. Je pa tako, da za te nosilce je predpogoj siv prtljažnik zadaj nad lučjo (pride namesto ročajev za sopotnika). Pravijo, da v vsakem od njih stoji čelada. Je pa vsak težek 3,3kg. Aja, mislim celo, da se jih da uporabljati le z notranjo mehko torbo, ki je seveda priložena kovčkom.

In cena.. nekje 800€ (kovčki, nosilci, prtljažnik, enak ključ kot tisti za vžig motorja).

Givijevi pa držijo 35l, za kovčke skupaj z nosilci sem odštela 351€. Nosilce se montira po potrebi, ker so če ne preveliki (vsaj za moj okus). Imam tudi občutek, da imajo večjo nosilnost kot original nosilci.

200741875544_GIVI_1.jpg

Jermen bi se naj menjalo po potrebi, mislim da ga na servisu pri 40.000km preverijo in če je kul, se menja kasneje, tam okoli 60.000 ali celo več. Sem že na več servisih spraševala (AA, A.val, Braidotti) in mi ni znal nobeden povedati neke bolj točne cifre.. Za jermenico se mi ne sanja, sporočim ju3 :) enako velja za ceno menjave, ampak če me spomin izpred nekaj mesecev ne vara, je bila ugodnejša kot za menjavo verige, zobnikov,...

post-5182-1220789121_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na taljanskem avtonetu so ti motorji cca do 1000 € na letnik cenejši kot pri nas. Spet ne vsi. Če je poraba res nizka kot pišete in servisni intervali na 20.000, plus da jermen drži cca 40.000km se ga z ekonomskega vidika splača vzeti. Vsekakor si bom vzel testnega v LJ na probo da vidim ali mi ustreza. Vozil bi tudi R 1150 R, ampak me v primerjavi z F800 pusti hladnega.

"Bolha", če imaš tudi kakšno fotko motorja z nosilci kufrov in tudi z montiranimi kovčki, te prosim da jih deliš z nami. Ali pa na pm.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poraba je noro nizka, sploh pri konstantni vožnji :) vedere per credere ;)

Aja, še to glede givi kovčkov.. ne razumejo se z originalnimi žmigavci. Sicer dobiš neke adapterje (ploščice) za prestavitev žmigavcev višje, ampak smo mi kar nove žmigavce vzeli. Za čas dopusta bodo ok :)

Slike so srednja žalost:

post-5182-1220891320_thumb.jpg

post-5182-1220891324_thumb.jpg

post-5182-1220891327_thumb.jpg

post-5182-1220891331_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil BolhA^
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako je pa kaj z vibracijami, glede na to da je vrstni dvovaljnik? So moteče?

Mogoče kdo ve za kakšnega, ki se prodaja? En mesec nazaj se je prodajal en za 4500EUR (z dodatnim oklepom), pa ga žal ni več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako je pa kaj z vibracijami, glede na to da je vrstni dvovaljnik? So moteče?

Mogoče kdo ve za kakšnega, ki se prodaja? En mesec nazaj se je prodajal en za 4500EUR (z dodatnim oklepom), pa ga žal ni več.

Vibracije dvovaljnika so moteče le če jih ni zadosti :worship: .

4500 je pa ugodna cena za motor 06 letnik dalje.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!