Skoči na vsebino

Motor z največ prevoženimi kilometri


bajsi

Priporočene objave

Nekaj sem brskal po iskalniku in našel temo kilometri v 2004, kilometri v 2005, koliko jih prevozite letno, koliko ste jih v svoji motoristični karieri. Nikjer nisem zasledil teme koliko kilometrov z posamičnim motociklom v NJEGOVI življenski dobi in kakšni posegi oz. vzdrževanje je bilo potrebno. Ne iščem podatkov o nekomu, ki pozna nekoga, ki je videl oddajo po TV o tipu, ki je srečal tipa ki ima na njegovem XY 2.000.000 km :BUA: :? , konkreten podatek moj XY ima XX kilometrov, 2x generalna :OK: . Mogoče se sliši bizarno ampak v Sloveniji težko najdeš koga ki bi vozil oz. prodajal motor ki ima prevoženih več kot 50.000 km :hmm: . Tisti ki se čutite ogrožene oz. se vam tovrstno pisanje zdi neumno pač ne pišite :whistle: (bolj upam na kalibre, ki imajo 100 ali 200k in ne prodajajo motorja). Če sem slabo uporabil brskalnik prosim admina da spoji temi.

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No da pokažem primer:

Yamaha Vmax '92, prodana '03 54.000 km, redno vzdrževanje, ena okvara kardan (ležaj zlomljen) hudooo drago popravilo

Yamaha XJR 1300SP '03, 12.500km servisi.... still running :yea2:

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW K 75 RT letnik 1995 Stanje števca 115.921 KM .

Do sedaj nobene večje okvare, prejšnji lastnik zamenjal sklopko, jaz samo zadnji amortizer in zadni zavorni cilinder. Ostalo samo vzdrževanje.

:worship: BMW je zakon ! :worship:

P.S.

NE PRODAM :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Suzuki GS500E, 2000, prodan marca 2005 s ~65000km. Menjane lamele in vzmeti sklopke. Potrebno redno dolivanje olja (zračno hlajen motor, količina/pogostost odvisna od stila vožnje). Dodatno še nekaj predelav (progresivne vzmeti v vilcah, dvojni žarometi, močnejše ožičenje za luči, 'tuning' vplinjačev, ...).

Suzuki SV1000S, 2003, ~26000km. Zaenkrat še brez nenačrtovanih postankov.

Yamaha FZS600 Fazer, 2003, prodan pozimi 2005 s ~46000km. Menjana kapica za svečko (garancija, ko je bil še čisto nov), ter zobnik 2. prestave (garancija, pri ~40000km).

Yamaha FZ6 Fazer, 2005, ~15000km. Zaenkrat še brez nenačrtovanih postankov.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kawasaki KLE 60 000km and still counting, težav nobenih, edino kar sem menjal poleg olja in zavornih ploščic je bilo tesnilo na zavornem cilindru.

Honda Varadero 36 000km, tega pa mislim vozit dokler bo šel. Se javim čez par let ko bom prišel čez 100 000km :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

huh sm mel vespo piagio px 200 e ... 9 let do 115.000 delal števec pol pa crknu tko da ne vem za ziher mogoče še enih 10 k...med drugim 2x toplotno ribnila in po pol ure odribnila...nobenih dodatnih posegov v motor...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prodal cbr-ko 600f 91 letnik je mela 50.000 brez problema, zej mam 900rr tudi tam okoli, metalo iz druge v fole. zej ku urca. najmanj še 2 leti bo moja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...moja Hondica CBR900RR....l.95 prevoženih 63.000km na števcu,ki pa domnevam da je bil že neki podiran :hmm: ...odkar jo imam jaz naredu 20.000km z njo brez večjih problemov,...edin lani sem menjal ležaje na zadnji feltni,letos pa termostikalo za vklop ventilatorja...olja mi požre 1 dl/1000km :OK: ...letos pred sezono kontroliral tudi ventile in so vsi razen desnega izpušnega v mejah ki so predpisane :) ...jz mislm da do 100.000km mora it brez problemov :rolleyes:

lp cagiva B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TDM 850 letnik '99 ... sicer sem že 3. lastnik (od oktobra 2003) ampak sta prva dva naredila le 24k km, danes jih ima nekaj čez 56k km (naj povem da ima motor 2 uporabnika, ampak po večini - 80% - so kilometri moji).

Nobenih nenačrtovanih posegov, le redni servisi (ki jih delam na 10k km in ne na 6k km kot je priporočeno), celo olja mi ni potrebno dolivati (baje da TDM-e rade pijejo olje, moja je očitno že samo z bencinom zadovoljna :D ); tudi nobenih težav po 50k km nisem opazil, kot je nekdo pisal v temi o TDM-ah (poraba še vedno krepko pod 5l/100km). Zaenkrat zelo zadovoljen. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kawasaki VN 1500, letnik 98. Prevoženih 65000 km. Prejšnji teden prišel iz servisa, zamenjani verigi, napenjalca, tesnila... Do sedaj brez težav, upam ,da tako tudi v prihodnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem sam bil na servisu je prišel starejši motorist z 2 leti staro Xj 600 diversion in 100.000, in pravi da je imel le enkrat dolgo vožnjo in sicer do Zadra in drugič do Rrijeke (ali Pule??).

Redni servisi in nikakršnih težav, le redno vzdrževanje.

Trdi da pravi motorist vozi motor, ne pa stoji pri vsaki gostilni.Dejal je še, da bo čez 2 leti menjal motor, ko bo nekako naredil 200.000.Zoran

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 leti staro Xj 600 diversion in 100.000, in pravi da je imel le enkrat dolgo vožnjo in sicer do Zadra in drugič do Rrijeke (ali Pule??) (kaj zdaj enkrat ali dvakrat, pa a je to DOLGA VOŽNJA ??).

BULLSHIT

100.000 km v 2 letih pomeni v povprečju 137km vsak dan v letu in samo pri dveh ?daljših? furah (kaj se cel dan okrog hiše vozi?!?!

Edina logična razlaga je da si narobe zastopil in je rekel samo 2 krajši furi (ostalo da so vse daljša potovanja....ampak z XJ600 :hmm: )

Ma ne bom reku ad je laž, ampak ZELO TEŽKO verjamem :blink:

Popravljeno . Popravil bLuZoNdEr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1992 kupil novo shadow 600 C, v dveh letih naredil ca. 33k km, nobenih problemov.

je pa res, da sem se na tem motorju ucil tako voznje kot vijacenja.

problemi edini katere so naredili na pooblascenem servisu (niso menjali olja, sveck, filtra itd., racunali pa seveda na veliko. in to najvecji honda dealer na AUT-stajerskem!). zamenjal za

novo magno (VF 750 C) 1994. leta in do oktobra 1998 naredil z njo ca. 92.000 km.

popravil nobenih, problemov nobenih. redna menjava mineralnega olja in filtra na 10.000 km.

svecke menjal 2x, verigo in zobnike menjal povprecno na 35.000 km, masina nikoli odprta - ni bilo potrebe.

pri ca. 55-60.000 km je bila narejena vecja modifikacija izpusnega sistema (4-2) z istocasno montazo K&N filtrom za orig. airbox in dynojet stage I. ispuhi so bili speljani v paru spredaj-vzadaj na vsaki strani z istocasnim povecanjem izpusne odprtine pri izhodu iz zadnjega cilindra za ca. 120% - tukaj je magna namrec najbolj omejena na moci. po posegu je imela 88 KM na zadnjem kolesu, pred tem 64 KM - izmerjeno isti dan v razmiku ca. 3 ur pri 27°C v senci, sonce in rel. vlaga ca. 75%.

(imam printan izpisek).

1998 je bila prodana v ljutomer. ce je kdo tukaj in jo slucajno ima naj se javi.

karakteristicna sta oba izpusna lonca, katera sta od laverde (650), kar tudi pise na njih.

1998 presedlal na rabljeno FJ 1200, 1990 letnik in z njo naredil ca. 35.000 km (ob prodaji nazaj prejsnjemu lastniku je imela 73.000 km). edini problem je bil kontakt benc. pumpe, ki je malenkostno korodiral - WE-40 in smirek delata cudeze.

ta jo je tudi pred 3 leti dokoncal (totalka).

od dezembra 2000 lastnik novega GSF 1200 S, trenutno ca. 55.000 km.

problemov nobenih. redna menjava olja in fltra na 10.000 km, veriga in verizniki zdrzijo ca. 30k km (original), prvi komplet regina 18k km (bil presvoh za navor), sedaj 3. komplet (spet regina gold, mocnejsa izvedba) drzi ze od 48k km, napenjal sem jo enkrat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

VFR 800 99.l trenutno 53000.Redni servisi,naliješ bencin,pokažeš ji ključ in se pelješ :)

Dokler ne bo keša za novo VFR,ne gre od hiše!

DAN

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW R1100 RS, l. 94, imel ob prodaji 72 000 km, brez posegov v mašino. Uporabljal Aral sintetično olje za boxerje. Ob prodaji je bila potrebna menjave sklopka.

Kawa ninja 6 l. '99 imela ob prodaji cca. 54 000 km, brez posegov v mašino. Uporabljal Motul 300v.

BMW K100, l. 84, ima zdajle cca. 80 000 km, brez posegov v mašino, letos prvič štelani ventili. Olje: Aral oz. Valvoline (avtomobilski).

Honda XX, l. 02, trenutno 27 000 km, olje: Motul 5100.

LP.

Popravljeno . Popravil andrej
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem sam bil na servisu je prišel starejši motorist z 2 leti staro Xj 600 diversion in 100.000, in pravi da je imel le enkrat dolgo vožnjo in sicer do Zadra in drugič do Rrijeke (ali Pule??).

Redni servisi in nikakršnih težav, le redno vzdrževanje.

Trdi da pravi motorist vozi motor, ne pa stoji pri vsaki gostilni.Dejal je še, da bo čez 2 leti menjal motor, ko bo nekako naredil 200.000.Zoran

Za tega strica sem tudi jaz že slišal, če seveda misliva istega. Je iz Zasavja in se ga redno videva po zasavskih cestah neglede na temperaturo, izjema je sneg.

lp DTW

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Leta 2000 kupil Yamaho Virago 250S. Do danes sem z njo prevozil 41300 km. Nobenih problemov, le redni servisi. Menjane so bile le gume, ploščice, svečke, filtri, olje ter ketna in zobniki (slednje pri skoraj 35.000 km). No, zdaj se prodaja :D

Pozdrav od Roberta

Popravljeno . Popravil Robert
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW R100RT,letnik 82, 118k km (po števcu).

Baje je bla menjana sklopka (tko mi je reku prodajalc) in obnovljene zavore vključno z novimi diski(to se vidi,da je res novo).

Odkar je pri meni (dobre tri leta):

-strgana pletenica za sklopko

-obnova zadnjih amortizerjev (rahlo mastni že ob nakupu,kmalu nato mokri od olja in seveda tudi brez učinka)

-menjava tesnil in olja v prednjih amortizerjih (to blo preventivno in opravljeno med čakanjem na obnovo zadnjih .) )

-menjava statorja alternatorja,diodne plate in reglerja (vse skup vzel hudič zaradi preperelih gumi-nosilčkov diodne plošče in se je ta pritisnila na maso)

Vse te napake so bolj posledica starosti kot kilometrov,vsaj po moji logiki :whistle:

Zdaj mi pa že drugo sezono špila,kot se za bavarca spodobi :yea2: :yea2: :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni bogve kaj nekaj pa le ... :)

Ducati Monster 750

1999 do 2003 ... 50k km, crknle tri zadnje žarnice in ena sprednja, sicer pa samo redni servisi in potrošni material

Ducati Multistrada 1000 DS '04 .... 20k km, samo redni servisi in potrošni material

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Honda Varadero 1000 lentnik 99 zaenkrat 50.000 km brez problemov. :OK:

Redni servisi, 1x menjava ketne in zobnikov, 1x menjava komplet zavornih, plošcic, gume nekje na dve sezoni, ter ostali potrošni material.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

QUOTE(zoran @ 15 Jul 2005 @ 12:47)

Ko sem sam bil na servisu je prišel starejši motorist z 2 leti staro Xj 600 diversion in 100.000, in pravi da je imel le enkrat dolgo vožnjo in sicer do Zadra in drugič do Rrijeke (ali Pule??).

Redni servisi in nikakršnih težav, le redno vzdrževanje.

Trdi da pravi motorist vozi motor, ne pa stoji pri vsaki gostilni.Dejal je še, da bo čez 2 leti menjal motor, ko bo nekako naredil 200.000.Zoran

Za tega strica sem tudi jaz že slišal, če seveda misliva istega. Je iz Zasavja in se ga redno videva po zasavskih cestah neglede na temperaturo, izjema je sneg.

lp DTW

Res, tudi jaz ga poznam samo popravek pri motorju -zdaj vozi Yamaha Fazer-nova oblika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm... po vrst

1986 MZ 250 ETZ bom spustu ker mi ni delal niti števc, ostalo pa pogojno. Zrihtu napol pa šenku

1984 Moto Guzzi V35: Imel čez poletje, naredil 15-20kkm, potegnil na novo par žic za luči pa žmigovce, enkrat clo olje zamenjal, malo tankal in veliko vozil. Ob prodaji bi bilo treba zrihtat nosilec desnega vplinjača. Pol ure dela. Pa se mi ni dalo.

1986 Kawasaki GPz600R: Kupil jeseni s cca 55.000, se vozil do pomladi. 10kkm od septembra do marca-aprila. Spomladil šel ležaj na ojnici. Menjal glavno gred, vse ležaje, vse ojnice, pumpo za olje, eno klackalico, par malenkosti, se naveličal in prodal.

1978 Yamaha XS1100: Dobil v škatlah, na števcu je bilo 66766,6km. Lahko tudi da je bilo 166, 266kkm??? Naredil generalko in se vozim b.p. Motor je stal kar nekaj let, pa je blo za zamenjat kar dosti zadev. Tudi ležaje v kardanu (16kSIT z o-ringom) Zelo dobrega pol miljona kasneje se peljem ko car in iščem malenkosti za spedenat čez zimo. Do 150kkm ji ne privoščim večjih popravil. :D

LP

PS: da ne bo un k pozna kekca k ma strica ki.... v glavnem: kupoval dele on Andya z Nemčije za svojo yamaho, pa ga citiram:

I own 2 of the Special Edition Martini-Yamaha (one with 486000 km since Feb. 1980 and still running very well and the other I bought 3 years ago from

Sitzerland with 23000 km on it) and aprox. 3 more XS which I bought

within the last 15 years to have spare parts. But so far I did not need

many of them and so I decided to sell some parts of them to get more

space in my garage.

Če koga zanima, ga lohka prašam kok generalk je naredu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:OK: ÖJLA ! :OK:

Kawasaki VN800 Classic letnik 1996 - naredil 166.000 Km - edino kar je bilo nesramno od njega , je to , da me je pustil na cedilu v Izraelu - začel štrajkati zadnji cilinder ... srečno prišel domov z ladjo iz Tel aviva - Pireusa - Patras - Trieste, Drugače pa ima motor še prvi Akumulator in prvo Kuplongo

LP :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!