Skoči na vsebino

Honda XL 1000 V Varadero


Noise

Priporočene objave

Do sedaj zamenjano:

- nov filter goriva,

- nova črpalka goriva,

- nov zračni filter,

- nove svečke Iridium,

- nova tesnila kolen izpuha.

Do 7.000 obratov rukne na polno, pri 7.000 pa zacuka. Kaj poleg macole še pomaga?

 

Popravljeno . Popravil sasso73
  • Žalosten 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

29 minutes ago, sasso73 said:

Do sedaj zamenjano:

- nov filter goriva,

- nova črpalka goriva,

- nov zračni filter,

- nove svečke Iridium,

- nova tesnila kolen izpuha.

Do 7.000 obratov rukne na polno, pri 7.000 pa zacuka. Kaj poleg macole še pomaga?

 

Hm. Qurc je tole. Meni je italjanka zacukala tovpcno na 3500. Po tem je malo srala med 3500 in 4500. Pod in nad temi ciframi je delala ok. Diagnostika kazala vse bp. Da je bilo se bol bizarno, nad 2000nmv prasica sploh ni trokirala!! Kriva je bila ena bubina od 4ih. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, ankh pravi:

Kje kupujete rezervne dele za Hondo?

Originalne pri zastopniku....

Neorginalne (potrošni material) pa tam kjer jih/ga imajo...

OK, Kaj pa rabiš?

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

Zdravo....

Menjal bi stator in sem tole zasledil na forumu ....kake informacije če stvar deluje ali mogoče kaj podobnega....

Screenshot_20230219-131924_Chrome.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Pozdravljeni,

Če koga zanima imam za prodam:

- popolnoma nov, nerabljen 45 l zadnji original Honda Topcas,

- bagster prevleko za rezervuar 

- prednjo Givi povišano rahlo zatemnjeno Šipico.

 

Piši na zs..če te zanima.

 

 

 

Screenshot_20230328-144411_Gallery.jpg

Screenshot_20230328-144205_Gallery.jpg

Popravljeno . Popravil gift
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...
Ob 22. 2. 2023 ob 14:07, MiNa pravi:

Je star pregorel?

Živjo.....glede na to, da berem po forumih kako jim crkujejo in da preventivno menjajo bi ga tudi sam....ima pa 125000km in dela ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 urami, Grega77 pravi:

preventivno menjajo bi ga tudi sam

Hja tukaj je preventiva bolj tako, tako. Pogori ti lahko tudi nov, še posebej kak slab "ponaredek". Preveri kable, kontakte, lahko tudi alternator. Snami pokrov, in če ni posebej "zapečen" ga pusti. Menjaj tesnilo in bo sigurno OK.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
Ob 14. 9. 2022 ob 20:23, sasso73 pravi:

Do sedaj zamenjano:

- nov filter goriva,

- nova črpalka goriva,

- nov zračni filter,

- nove svečke Iridium,

- nova tesnila kolen izpuha.

Do 7.000 obratov rukne na polno, pri 7.000 pa zacuka. Kaj poleg macole še pomaga?

 

Ne moreš vrjet, z novim kestlom bencina je težava tako kot je prišla tudi izginila. Brez vsakega problema se spet zavrti do 9.000 obratov!? Je možno, da je bil slab bencin, al pa da je prebil kako smet v dizi?!

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zdravo!

Imam 2009 Varadero ABS, menda 66.000 km, katera mi zadnje čase ves čas malce zavira z zadnjo zavoro.

Težava se kaže v tem, da je po nekaj kilometrih zadnja željust precej vroča, sprednji čeljusti pa komaj mlačni.

95 % zaviranj opravim le na prednjo zavoro (ja, poznam delovanje CBS sistema).

Po zelo dinamični vožnji na Črnivec, na Pavličevo sedlo in naprej na Jezersko, kjer sem na zaprtih ovinkih seveda občasno zaviral tudi z zadnjo zavoro,

se mi je zadnja željust tako pregrela, da je zavora blokirala, tesnila in gumi cevki pa so se kar stopili. Disk in zavorne obloge so se seveda pregreli - zažgali.

Pospeševanje in zaviranje sta se do takrat ves čas zdela običajna, nato pa blok zadnje zavore in avtovleka.

Na servisu so se dolgo časa trudili z iskanjem napake, ki pa še vedno obstaja - zadnja čeljust je hitro vroča, prednji pa le mlačni.

Ko motor dvignem na centralno stojalo, se kolo vrti.

Je imel kdo že kake take izkušnje?

Kaj bi lahko bilo narobe?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, joško ketna said:

nato pa blok zadnje zavore in avtovleka.

Znanec je imel enak problem, zgodilo se je po tem ko so z vijakom za nastavitev prevec zmanjali zracnost med pedalom in zavornim cilindrom. U bistvu so ga prevec zategnili, master je ostal malenkost pritisnjen in olje se ni dovolj hitro vracalo v rezervarcek…

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, joško ketna pravi:

Zdravo!

Imam 2009 Varadero ABS, menda 66.000 km, katera mi zadnje čase ves čas malce zavira z zadnjo zavoro.

Težava se kaže v tem, da je po nekaj kilometrih zadnja željust precej vroča, sprednji čeljusti pa komaj mlačni.

95 % zaviranj opravim le na prednjo zavoro (ja, poznam delovanje CBS sistema).

Po zelo dinamični vožnji na Črnivec, na Pavličevo sedlo in naprej na Jezersko, kjer sem na zaprtih ovinkih seveda občasno zaviral tudi z zadnjo zavoro,

se mi je zadnja željust tako pregrela, da je zavora blokirala, tesnila in gumi cevki pa so se kar stopili. Disk in zavorne obloge so se seveda pregreli - zažgali.

Pospeševanje in zaviranje sta se do takrat ves čas zdela običajna, nato pa blok zadnje zavore in avtovleka.

Na servisu so se dolgo časa trudili z iskanjem napake, ki pa še vedno obstaja - zadnja čeljust je hitro vroča, prednji pa le mlačni.

Ko motor dvignem na centralno stojalo, se kolo vrti.

Je imel kdo že kake take izkušnje?

Kaj bi lahko bilo narobe?

 

tema o varaderu obstaja. Na servisu očitno napake niso odkrili/odpravili.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, joško ketna pravi:

Zdravo!

Imam 2009 Varadero ABS, menda 66.000 km, katera mi zadnje čase ves čas malce zavira z zadnjo zavoro.

Težava se kaže v tem, da je po nekaj kilometrih zadnja željust precej vroča, sprednji čeljusti pa komaj mlačni.

95 % zaviranj opravim le na prednjo zavoro (ja, poznam delovanje CBS sistema).

Po zelo dinamični vožnji na Črnivec, na Pavličevo sedlo in naprej na Jezersko, kjer sem na zaprtih ovinkih seveda občasno zaviral tudi z zadnjo zavoro,

se mi je zadnja željust tako pregrela, da je zavora blokirala, tesnila in gumi cevki pa so se kar stopili. Disk in zavorne obloge so se seveda pregreli - zažgali.

Pospeševanje in zaviranje sta se do takrat ves čas zdela običajna, nato pa blok zadnje zavore in avtovleka.

Na servisu so se dolgo časa trudili z iskanjem napake, ki pa še vedno obstaja - zadnja čeljust je hitro vroča, prednji pa le mlačni.

Ko motor dvignem na centralno stojalo, se kolo vrti.

Je imel kdo že kake take izkušnje?

Kaj bi lahko bilo narobe?

 

varadero ni narejen za dinamično vožnjo

sicer pa nazaj na servis in naj uredijo zavore

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!