Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


pobalin

Priporočene objave

Morda bo koga zanimalo:

D.

Po moje se zadeva iz finančnega vidika ne izplača kej posebej...Res ,da motor pridobi nekaj na pospeških in hitrosti,vendar se temu primerno poveča tudi poraba goriva,obraba ležajev,batnih obročkov,itd....,kar posledično vodi do predčasnih servisov in zmanjšanja življenske dobe motorja.

Sam sem imel podobno zadevo namen speljat na svojem Husotu,vendar sm se premislu...,bom rajš še neki našparal in kupu kej močnejšga...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moje se zadeva iz finančnega vidika ne izplača kej posebej...Res ,da motor pridobi nekaj na pospeških in hitrosti,vendar se temu primerno poveča tudi poraba goriva,obraba ležajev,batnih obročkov,itd....,kar posledično vodi do predčasnih servisov in zmanjšanja življenske dobe motorja.

Sam sem imel podobno zadevo namen speljat na svojem Husotu,vendar sm se premislu...,bom rajš še neki našparal in kupu kej močnejšga...

LP

Tovarniše nastavitve motorja (to jest vplinjača) so ponavadi podrejene doseganju emisijskih norm - zato tudi (pre)revna mešanica. Žal te nastavitve niso tudi optimalne za doseganje moči in optimalnega delovanja motorja.

Motorji s (pre)revno mešanico delajo v višjih temperaturah, v ekstremnih primerih pa se bojda lahko stali bat.

S tako majhnimi spremembami (dize, igla , filter, izpuh) ležajev res ne boš preobremenil.

lp, D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morda ležajev res ne,zasigurno pa denarnico,ker bi mrcina potem začela delat vrtince v tanku. dry.gif

WRONG

Na SVju mam k&N, DynoJET, odstranjen eko ventil, športni izpuh. Poraba se glede na prej ni povečala ampak celo zmanjšala :grim . Posledica teh modifikacij je, da je motor dobil več navora in moči pri nižjih vrtljajih in posledično ga ne sedaj pač vozim v nižjih obratih...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK,če vi tako pravte,bo že držalo....sam se mi zdi ,da sm v eni debati od prej o dyno jetih zasledu neki o povečani porabi goriva pa se mi ni zdel glih ok...

No kakorkoli že očitno se splača met gor.Ej SIM a lahko poveš kolk,si dal za filter,pa odstranitev eko ventila,lahko tud na PM.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK,če vi tako pravte,bo že držalo....sam se mi zdi ,da sm v eni debati od prej o dyno jetih zasledu neki o povečani porabi goriva pa se mi ni zdel glih ok...

lej, pr 3000-5000 obratih ti motor pač zmer manj žre, kt pr 7000-9000 obratih ... odvisn, kolk konjev na plano spuščaš... več jih goniš, bl jih morš futrat ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko smo ravno pri bencinu...(čeprav podobna tema že obstaja, ampak vseeno):

Koliko povprečno vam "žre" Huso?

In še dodatno vprašanje: je kdo kupil slučajno "S" varijanto s poloklepom?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes 300km, 13L. Vmes trije prelazi (Sella Nevea, Učja, Vršič)

Načeloma mi redko uide čez 5L/100km, res pa je dea večinoma furam med 4 in 8k RPM.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima kolk ste dal za servis na 8000km (tisti, ki ste ga že meli) in pa kje ste servisirali? .)

Poraba: dons sma naredla 250km z enim tankom..

LP

Popravljeno . Popravil jozicag
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jožica! Servisi niso več na 4000 ampak 6000. Če si delala pri 5000 servis, maš naslednjega pri 11000.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, men je reko serviser, da ker piše v servisni knjigi (tam ko pride žig in podpis serviserja ob servisu) da so servisi na 1000, 4000, 8000,...km da pač on tega ne sme popravljat oz. brisat in zravn napisat npr. 5000, 1100km, pa da ne ve nič o tem da bi se kaj spremenilo...

Mogoč za ta nove (05) :?

Uvoznik ve pa še manj, je pravo tele...

Aja, a je kdo kej rihtu pod garancijo? A je delo serviserja tud plačano pod garancijo?

Hvala, lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, men je reko serviser, da ker piše v servisni knjigi (tam ko pride žig in podpis serviserja ob servisu) da so servisi na 1000, 4000, 8000,...km da pač on tega ne sme popravljat oz. brisat in zravn napisat npr. 5000, 1100km, pa da ne ve nič o tem da bi se kaj spremenilo...

Mogoč za ta nove (05) :?

Uvoznik ve pa še manj, je pravo tele...

Pobrskaj malo nazaj, pa boš vidla, da je uvoznik 'popravil' servisni interval - isto so storili tudi v Nemčiji. Če pa serviser s tem ni seznanjen, naj se pa pozanima.

lp, D.

PS: Lahko pa ti tudi mail od Saplex-a forwardam - menda ga še imam...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Delo serviserja pod garancijo je plačano. Ni potrebno plačati le tistih rezervnih-sestavnih delov, ki jih reklamiraš.

Glede servisa. Meni je serviser zagotovil, da je seznanjen s spremembo servisnega intervala iz 4k na 6k kilometrov. Ker sem zadnji servis imel na 8k, imam naslednjega na 14k.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, men je reko serviser, da ker piše v servisni knjigi (tam ko pride žig in podpis serviserja ob servisu) da so servisi na 1000, 4000, 8000,...km da pač on tega ne sme popravljat oz. brisat in zravn napisat npr. 5000, 1100km, pa da ne ve nič o tem da bi se kaj spremenilo...

Mogoč za ta nove (05) :?

Uvoznik ve pa še manj, je pravo tele...

Aja, a je kdo kej rihtu pod garancijo? A je delo serviserja tud plačano pod garancijo?

Hvala, lp

To je odgovor na moj mail, ki sem ga poslal na Saplex, z vprašanjem, ali je potrebno zaradi podaljšanja servisnih intervalov zamenjati tudi servisno knjižico z novo, kjer so navedeni pravi intervali.

Spoštovani g. Jure,

Stara garancijska knjižica je še dalje uporabna, saj vam pooblaščeni

serviser po opravljenem servisnem pregledu vpiše v garancijsko knjižico

število prevoženih kilometrov.

Vsi pooblaščeni serviserji so bili obveščeni o spremembi servisnih

intervalov zato težav ne bo.

Lep pozdrav,

SAPLEX d.o.o.

Sašo Plečko

Tako da servisni intervali so zagotovo na 6000km tudi za letnike 2004!

Aja, pa še to da povem! V torek sem poslal dopis na Saplex zaradi problemov s tresenjem prve zavore, dopis so zaradi praznika torej dobili šele danes in me že poklicali, da ju3 pridejo s kombijem po motor! :OK: Saplex rulz! :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem se malo igral z nastavitvami trdote prvih vilic pri husotu. Probal sem najmehkejšo in najtršo nastavitev. Na mojo žalost sem ugotovil, da med tema dvema nastavitvama skoraj ni oz ni razlike! A so te USD nastavljive vilice res samo za o kras na tem motorju? :? Ima kdo podobne izkušnje, ali je pri drugih razlika med nastavitvami opazna? Me prav zanima če so na mojem husotu poleg zvitega diska, menjalnika z serijsko napako (ugotovitev Saplexa) u kurcu tudi vilice?! :BUA: zakaj nisem ostal pri Kawasakiju.. :glare: :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js opazim razliko....že na mestu če mal skačeš po motorju je razlika v hodu vilic....

upam da pravilno kombiniraš razteg in tlak.... trdoto boš opazil samo pri tlaku..(vijak odspodaj).... raztega se ne čuti tako močno......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem poizkusil tako, da je bilo spodaj in zgoraj na hard, teg spodaj in zgoraj na soft? Bi morda moral kombinirat spodaj hard, zgoraj soft, ali obratno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem poizkusil tako, da je bilo spodaj in zgoraj na hard, teg spodaj in zgoraj na soft? Bi morda moral kombinirat spodaj hard, zgoraj soft, ali obratno?

če hočeš bolj trdo vzmetenje daš vijak odspodaj do konca na H.... in si potem nastaviš še razteg zgoraj.... samo če si vse zatisnil bi se moglo občutit razliko...... ne vem.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je odgovor na moj mail, ki sem ga poslal na Saplex, z vprašanjem, ali je potrebno zaradi podaljšanja servisnih intervalov zamenjati tudi servisno knjižico z novo, kjer so navedeni pravi intervali.

Spoštovani g. Jure,

Stara garancijska knjižica je še dalje uporabna, saj vam pooblaščeni

serviser po opravljenem servisnem pregledu vpiše v garancijsko knjižico

število prevoženih kilometrov.

Vsi pooblaščeni serviserji so bili obveščeni o spremembi servisnih

intervalov zato težav ne bo.

Lep pozdrav,

SAPLEX d.o.o.

Sašo Plečko

Tako da servisni intervali so zagotovo na 6000km tudi za letnike 2004!

Aja, pa še to da povem! V torek sem poslal dopis na Saplex zaradi problemov s tresenjem prve zavore, dopis so zaradi praznika torej dobili šele danes in me že poklicali, da ju3 pridejo s kombijem po motor!  :OK: Saplex rulz!  :D

Torej za to stvar vedo vsi serviserji - pooblaščeni...

zakaj potem na Ptuju motocenter Habjanič ne ve za to nič??

Ok, bomo porihtali

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej za to stvar vedo vsi serviserji - pooblaščeni...

zakaj potem na Ptuju motocenter Habjanič ne ve za to nič??

Ok, bomo porihtali

Lp

Ne se sekirat, tudi Donacco v LJ ni vedel nič, sem mu jaz pojasnil.. Se mi čedalje bolj zdi da je ta Saplex kr neki! Par postov nazaj sem napisal da Saplex rulz! Vse vzamem nazaj! Kr neki so začel komplicirat zarad zvitega diska, pa menjalnika, pa nevem zakaj use! Če naslednji teden na servisu ne bodo porihtali vsega tako kot je treba bo prva stvar ki jo bom naredil ta, da bom napisal pritožbo na Zavod za varstvo potrošnikov! Kaj pa dajo pol dve leti garancije, če se tega ne mislijo držat! :angry2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej a mogoč kdo ve, koliko časa imajo lahko motor na servisu pod garancijo preden si upravičen do nogea? Jaz sem namreč zaradi menjalnika pustil motor pri donaccu s servisno knjižico in nisem prebral podatka :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se ne motim 3 mesece; vendar ti morajo napisat delovni nalog. Brez njega si mrzu.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se ne motim 3 mesece; vendar ti morajo napisat delovni nalog. Brez njega si mrzu.

lp

Pr donaccu naloga nisem dobil... :glare: :hmm: :? :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V servisni knjigi pise da ce ti po 45 dneh ne uspejo popraviti motocikla ti ga morajo zamenjati z novim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!