Skoči na vsebino

Nastop predsednika ZMKS na TV Trenjih 21.2.


ZMKS

Priporočene objave

Spoštovani motoristi!

ZMKS (Zveza moto klubov Slovenije) je pred nekaj minutami prejela klic, če bi sodelovala v jutrišnji (21. februar) oddaji TV Trenja na POP TV. Tema oddaje bo uvedba vinjet na slovenskih avtocestah.

Kljub temu, da je do oddaje zelo malo časa, da bi se lahko temeljito pripravili, smo se odločili da sodelujemo. Pred kamerami bo nastopil predsednik ZMKS gospod Leopold Pungerčar.

Vse motoriste prosimo, če lahko iz svojih izkušenj povedo:

1. V katerih državah so motoristi plačevanja cestnine za vožnjo po avtocestah opravičeni

2. V katerih državah imajo za vožnjo po avtocestah poseben cenejši cestninski razred namenjen motoristom (tako kot npr. vinjeta za avstrijske avtoceste, ki je za motorna kolesa kar nekaj cenejša od tiste za osebne avtomobile).

Vsaka takšna informacije bo jutri, ko bo ZMKS zastopala stališča zelo dobrodošla!

Popravljeno . Popravil ZMKS
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

Vsaka takšna informacije bo jutri, ko bo ZMKS zastopala stališča zelo dobrodošla!

AMZS bi vam morala te informacije posredovati, saj je marsikateri motorist tudi kot avtomobilist njihov član. Če že pozabimo na tisti moto v njihovem imenu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ZMKS za leto 2006 razpolaga s temi podatki, toda zdaj v letu 2007 je lahko kaj drugač in ne bi radi zastopali stališč z napačnimi podatki.

Brez skrbi, če bi bilo časa dovolj, če bi bili obveščeni dovolj zgodaj, bi sami preverili te podatke in ne bi prosili za pomoč. Saj se gre za skupno dobro.

firebladeX hvala, da ste si vzeli čas za vašo pomoč in odgovor.

Popravljeno . Popravil ZMKS
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ZMKS za leto 2006 razpolaga s temi podatki, toda zdaj v letu 2007 je lahko kaj drugač in ne bi radi zastopali stališč z napačnimi podatki.

Ni bilo nekih revolucij po Evropi. Podatki za 2006 so super uporabnik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Avstriji za t.i. tunelnino plačajo motoristi isto kot avtomobilisti. Tudi na področju Hrvaške, Bosne in Srbije je cestnina za motoriste enaka kot za avtomobiliste.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Avstriji za t.i. tunelnino plačajo motoristi isto kot avtomobilisti. Tudi na področju Hrvaške, Bosne in Srbije je cestnina za motoriste enaka kot za avtomobiliste.

Zato so pa vinjete/nalepke za motocikle pol cenejše. Mostnina med Dansko in Švedsko je tudi precej cenejša za motocikle (avtomobil 260DKK, motocikel 145DKK).

Tukaj je kar nekaj informacij in linkov: Strassengebughren Europa

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj o polovički na Madžarskem http://www.motorway.hu/engine.aspx?page=motorcycle_vignette

Motorcycle vignette

17/01/2008

As decreed by the Ministry of Economy and Transport, from 1 January 2008, D1 category, 4-day vignettes will be available at half-price, i.e. HUF 765, for motorcyclists. Riders can purchase authorisation for road use through the existing channels, that is, at SMMC's customer service centres, through the company’s retail network and via electronic sales channels (Internet, text message, phone call and bank card payment). . . ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se to zdi manj pomembno, kako imajo drugje urejeno. Na to ne moremo vplivati. Važno je kako bomo si mi sami uredili. To da sam jokamo kako imajo avstrici (ali pa kera druga država) oh in sploh pošlihtano nas nebo nikamor pripeljalo.

Po moje bi bila čist upravičena zahteva da bi bila cena za motoriste -50% od tiste za avtomobile. Imamo samo 2 koleščka ... teža motocikla je pa do 10x nižja od teže avtomobila. Zato vsaj 10x manj uničujemo ceste kot avtomobili.

Po moje je veliko bolj pomembno da predstavnik ZMKS zahteva tiste dvojne ograje na vseh cestah, ali pa še bolje tiste motoristične....nevem kako se jim reče...jih majo na golici. Sej ni kaj če bo malo off topic, slak bo že pustil da se pove do konca :naughty: Cestnine na avtocestah po moje niso najbolj pereča tema motoristov, ker se raje vozimo/vozijo po lokalnih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se to zdi manj pomembno, kako imajo drugje urejeno. Na to ne moremo vplivati. Važno je kako bomo si mi sami uredili. To da sam jokamo kako imajo avstrici (ali pa kera druga država) oh in sploh pošlihtano nas nebo nikamor pripeljalo.

Po moje bi bila čist upravičena zahteva da bi bila cena za motoriste -50% od tiste za avtomobile. Imamo samo 2 koleščka ... teža motocikla je pa do 10x nižja od teže avtomobila. Zato vsaj 10x manj uničujemo ceste kot avtomobili.

Po moje je veliko bolj pomembno da predstavnik ZMKS zahteva tiste dvojne ograje na vseh cestah, ali pa še bolje tiste motoristične....nevem kako se jim reče...jih majo na golici. Sej ni kaj če bo malo off topic, slak bo že pustil da se pove do konca :naughty: Cestnine na avtocestah po moje niso najbolj pereča tema motoristov, ker se raje vozimo/vozijo po lokalnih.

podpis

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se to zdi manj pomembno, kako imajo drugje urejeno. Na to ne moremo vplivati. Važno je kako bomo si mi sami uredili. To da sam jokamo kako imajo avstrici (ali pa kera druga država) oh in sploh pošlihtano nas nebo nikamor pripeljalo.

Po moje bi bila čist upravičena zahteva da bi bila cena za motoriste -50% od tiste za avtomobile. Imamo samo 2 koleščka ... teža motocikla je pa do 10x nižja od teže avtomobila. Zato vsaj 10x manj uničujemo ceste kot avtomobili.

Po moje je veliko bolj pomembno da predstavnik ZMKS zahteva tiste dvojne ograje na vseh cestah, ali pa še bolje tiste motoristične....nevem kako se jim reče...jih majo na golici. Sej ni kaj če bo malo off topic, slak bo že pustil da se pove do konca :naughty: Cestnine na avtocestah po moje niso najbolj pereča tema motoristov, ker se raje vozimo/vozijo po lokalnih.

Brez skrbi, da ne bomo samo jokali kako imajo avstrijci. Sogovornikom bomo povedali, da v nekaterih državah imajo ločen cestninski razred za motorna kolesa, kar se nekaterim našim uradnikom in cestarjem zdi znanstvena fantastika. Oz se delajo, da se jim zdi.

Potem pa bo ZMS predstavila tudi svoje zahteve glede cestnin. Kakšne pa so, smo se dogovorili na letni skupščini.

Ker bo oddaja namenjena vinjetam in ne problemom motociklizma, katerih se v ZMKS zavedamo, bomo pač predlagali rešitve v zvezi s cestnino.

Po naših vedenjih je kar nekaj takih motoristov, ki bi se vozili po avtocestah, če bi bila cestnina cenejša.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če bo kej pomagalo lahko omenite da na mitnici velikokrat ne zazna motornega kolesa in tako aparat ne izroči listka,s tem povzročamo kolono za nami

se mi je že zgodilo velikokrat in ostalim tudi

drugače pa držim pesti da izborite za nas motoriste čim ugodnejšo varjanto

p.s

vinjeta dosti bolj praktična saj je problem z rokavicami spravljat listek in plačevati cestnino,velikokrat se zgodi da tudi kak papirnat evro kam poleti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej ni kaj če bo malo off topic, slak bo že pustil da se pove do konca :naughty: Cestnine na avtocestah po moje niso najbolj pereča tema motoristov, ker se raje vozimo/vozijo po lokalnih.

ko bo že malo off topic še naj omeni, da vse sosednje države imajo motodrom oz.dirkališče mi pa še vednooo nič oz. drage cestnine :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brez skrbi, da ne bomo samo jokali kako imajo avstrijci. Sogovornikom bomo povedali, da v nekaterih državah imajo ločen cestninski razred za motorna kolesa, kar se nekaterim našim uradnikom in cestarjem zdi znanstvena fantastika. Oz se delajo, da se jim zdi.

Potem pa bo ZMS predstavila tudi svoje zahteve glede cestnin. Kakšne pa so, smo se dogovorili na letni skupščini.

Ker bo oddaja namenjena vinjetam in ne problemom motociklizma, katerih se v ZMKS zavedamo, bomo pač predlagali rešitve v zvezi s cestnino.

Po naših vedenjih je kar nekaj takih motoristov, ki bi se vozili po avtocestah, če bi bila cestnina cenejša.

Hvala k****, da se bo kdo zavzel za nas.... :beer2: bom gledal in pričakujem, ko bo treba glasovati preko telefona, da podprete to zadevo. Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V letnem programu je že 1/2, 1/3 ali celo nič za AC. Problem se lahko pojavi, če bo mačeha domovina hotela zaračunati uporabnino AC po defaultu v nadomestilo za uporabo cest (pri registraciji) in bo vinjeta le za goste iz tujine. Baje se da na Slovaškem poceni prijaviti stalno bivališče.......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po avtocesti se z motorjem nisem peljal že skoraj deset let. Namerno ne, nenamerno pa lani, ko sem malo zalutal, pa tam ni kaj obračat.

Je pa čista lopovščina računati isto za motor in za avto. Sploh pa je vprašanje koliko si prej po avtocesti; zdaj ko toliko popravljajo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Največji problem pri motoristih&mitnicah je res ta, da moraš rokavice dol snemat in denarnico vlečt iz (največkrat notranjega) žepa. Zato je pretočnost avtocest manjša in sploh poleti ko je ogromno turistov in vsi plačujejo te cestnine... Mislim-vinjete so res vredu stvar! Ne rabiš mislit na to ali imaš drobiž (stikat po predalčkih, če si z avtom) in te stvari-vmes pa pozabiš na vožnjo. Konec koncev pa odpade strošek izgradnje mitnic(ampak te so itak skoraj že vse zgrajene).

To kako imajo drugje urejeno konec koncev res ni tako pomembno ampak je že tako, da je pri nas moderno zahteve in želje utemeljevati s primeri iz zahoda(ki ni nujno, da so dobri).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj se moramo motoristi postaviti zase.

Zdaj gremo na vinjete, potem na elektronsko cestninjenje.

Treba se je upreti temu, da bi nas birokrati, po liniji najmanjšega odpora in po želji po čim večjem zaslužku, pri vinjetah združili v isti razred z avtomobilisti. To pa pomeni, da bi plačali za en motor toliko kakor za osebni avto.

Cena vinjete v Sloveniji pa verjetno ne bo enaka ceni vinjete v Avstriji ali pa npr.Švici, ampak bo glede na to, koliko kreditov mora DARS še odplačat navita v višave.

Vsi vemo, da motorno kolo manj obremenjuje cesto in manj onesnažuje okolje. Konec koncev z motornim kolesom po avtocestah prevozimo letno veliko manjše število kilometrov kakor z avtomobilom. Motoristična sezona traja povprečno pol leta, pa tudi vsakodnevno se ne vozimo z njim v službo in "štepamo" kilometre.

Popravljeno . Popravil ZMKS
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O tej tematiki sem napisal zgolj v informacijo že naslednje:

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=24203

In odzivi forumašev:

strnjeno: AC je za pusije, brez veze se vozit po AC, a ti plačuješ cestnino na AC (samo zapelješ se mimo rampe na ABC-ju pa je ... ) in podobno tako da ....

Upam si trditi, da je mogoče le 20% motoristov v Sloveniji, ki jih ta tema zanima ...

Meni osebno pa se zdi že skoraj malo neumno, da bi se ob vsakokratni poti v smeri Postojne ali nazaj drsal čez Logatec, Vrhniko in Brezovico do Ljubljane ... če takih odsekov namreč ne vidiš kot dirkališče (ampak pri mnogih je ravno to) res ne vem, kaj je tu tako zanimivega ...

Veliko uspeha pri prepričevanje prepričanih in pa predvsem potrpljenja z g. Slakom jutri !!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In še en del tematike na tem področju:

(res da je bil zapis v Indirektu, pa vseeno):

S satelitskim cestninjenjem, ki bo začelo veljati leto po volitvah, pa se bo položaj obrnil, plačati bo namreč treba za vsak prevožen kilometer avtoceste. Cestninjenje bo potekalo ob pomoči elektronske naprave (OBU), nameščene v avtomobilu. Ta ob pomoči naprave GPS spremlja položaj vozila na elektronski karti in število prevoženih avtocestnih kilometrov.

Na podlagi teh podatkov sistem izračuna cestnino, ki jo bodo uporabniku lahko obračunali s položnico, predplačniškim ali katerim drugim sistemom. Drugi namen elektronskih naprav bo nadzor nad vozili. Z njimi bo mogoče spremljati prekrške, na podlagi časovne razlike med dvema točkama na avtocesti pa bo mogoče izračunati tudi povprečno hitrost vozila. Če bo ta presegla dovoljeno hitrost, utegne voznik poleg položnice za cestnino dobiti tudi zasoljeno kazen za prekoračeno hitrost.

In to (krepki tisk) pomeni, da ob odpadel sistem "pred cestninsko postajo na regionalno cesto in potem se zopet vrneš na AC" ! In ni za pozabit, da bo potem marsikatera hitra cesta dobila kategorijo AC (za primer si vzemite hitro cesto od Podnanosa do Vrtojbe - že sedaj je zadnji del pred Vrtojbo kao AC in je treba plačati cestnino).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... Ta ob pomoči naprave GPS spremlja položaj vozila na elektronski karti ...

Še dobro, da kdo napiše. Če pa je temu tako, potem pa GPS-a še ne bom kupoval... :whistle:

Kako se že tistim slikarjem iz zagorja pravi? Aha, naivci!

rrrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!