Skoči na vsebino

izdelava izpuha


Dr_gh3rg4

Priporočene objave

roost jih dela :) drugace pa bv da se lotis tega, ker prvo mores poznat delovanje izpuha, motorja itd. da pol dosezes neki maximum iz auspuha..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

probi ga narest ni tok zajeban=)....moj fotr jih je delu ucasih pa je reku da sploh ni tok hudo...tko da se kr lot..jst se mislm tut enkrat v prihodnosti=)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

probi ga narest ni tok zajeban=)....moj fotr jih je delu ucasih pa je reku da sploh ni tok hudo...tko da se kr lot..jst se mislm tut enkrat v prihodnosti=)

Ja samo a jih je delal za 2 taktne motorje ali 4 taktne? Ker je tukaj razlika, za 2 taktne je treba resonanco računati, za to obstajajo programi, ki ti potem izpišejo vse kote izpuha, in mere, koliko mora biti posamezen del dolg. Za 4 taktne motorje, pa je to manj pomembno oz. skoraj ni, seveda pa mora biti vseeno preračunan ror :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za 2 taktne PS:to resonanco si vi nekam zarite k ni spet tok pomembna!!!!to sm slisu zdej ze ene parkrat ..pa se prasu sm za to resonanco (mehanike k se mau dl cajta ukvarjajo s tem) pa so reklča da to so buce!!! .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

probi ga narest ni tok zajeban=)....moj fotr jih je delu ucasih pa je reku da sploh ni tok hudo...tko da se kr lot..jst se mislm tut enkrat v prihodnosti=)

za 2 taktne PS:to resonanco si vi nekam zarite k ni spet tok pomembna!!!!to sm slisu zdej ze ene parkrat ..pa se prasu sm za to resonanco (mehanike k se mau dl cajta ukvarjajo s tem) pa so reklča da to so buce!!! .)

:lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

dej povej kir mehanik ti je to reku, da vem kam ne smem nikol peljat motorja! :P

lej, navadn avspuh masini pobere nekaj moci, se pravi da ima masina brez avspuha 10-20% z njim nizjo moc kot brez avspuha. resonancen izpuh ti pa v obmocju pravih obratov (resonance) za 5-15% POVECA moc! zakaj? pri dvotaktnem motorju sta v spodnji mrtvi legi odprti prelivni in izpusni kanali hkrati, in tako vedno nekaj svezih, neizgorelih plinov gre iz prelivnih kanalov direktno v izpuh, ostanejo neizkorisceni. resonancni izpuh pa se posluzuje zdravih zakonov fizike - plini potujejo skozi konus, ki se pod blagim kotom siri, drug konus pa se na hitro zoza, in ko se plini zaletijo vanj, se od njega odbijejo (t. i. povratni val), in ta val gre nazaj skozi prvi konus, ki pa je tako blagega kota, da je drugi povratni val prakticno zanemarljiv. v glavnem, povratni val gre nazaj proti cilindru, in tiste sveze pline, ki bi drugace nezgoreli sli v izpuh, preden se izpusni kanal zapre, potisne nazaj v cilinder, in tako je v cilindru vec svezih plinov kot bi jih bilo, ce izpuh ne bi bil resonancen.

se dve sliki - na eni je shema motorja, ki kaze da je v SML odprta prosta pot iz prelivnega direktno v izpusni kanal, na drugi pa je s slikami ponazorjeno delovanje resonancnega izpuha.

in btw, vprasanje za tega tvojega mehanika: ce je resonanca res bullshit, zakaj jo imajo vsi sportni motorji, in zakaj ne obstaja na tem svetu niti en dirkalni dvotaktnik, ki je nima? to je glede na ucinek in stroske eden izmed najbolj ucinkovitih tuningov, in izdelava resonancnega izpuha, ki je iz motorja sposoben potegnit maksimum, je milijonkrat zahtevnejsa, kot si lahko sploh predstavljas, vsak kot, vsak milimeter naredi razliko, in dolzina resonancnega trebuha (meri se od roba bata naprej), ter posamezni koti konusov so eni izmed najpomembnejsih parametrov.

ni to tak na simpl ko tvoj ata pa tvoji mehaniki mislijo, zgleda so bol v 4-taktnih vodah.. :grrr

post-1466-1163080722_thumb.jpg

post-1466-1163080727_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za 2 taktne PS:to resonanco si vi nekam zarite k ni spet tok pomembna!!!!to sm slisu zdej ze ene parkrat ..pa se prasu sm za to resonanco (mehanike k se mau dl cajta ukvarjajo s tem) pa so reklča da to so buce!!! .)

PA KAJ MAJO POJMA KAJ SI ZABIT TO SO NAVADNI AMATERI KO ZNAJO SAMO STOCK MASINO SPORIHTAT, SN ZE VIDO KAK SO NASTAVLENI SKUTERI, KI SO BLI PRI MEHANIKU.. ZA EN DREK.. DA RESONANCA NI POMEMBNA, TISTI KO JE TO REKO NAJ RAJS NARDI SAMOMOR KR JE TO ENA IZMED BOLJ DEBILNIH IZJAV KAR SEM JIH SLISAL PRI SKUTERIZMU.. HVALA

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na sliki od KOCIja se lepo vid da se vrnejo plini iz hruske nazaj ..jst se ne bom dotiku hruske=)

PS:jst sm jim teku za to k ce bi kol spremenu kaj bo z resonanco ..pa je reku da so to buce...=)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lej brezveze da sploh kaj delaš, ker potem po tvoji logiki, bi moral motor iti najbolš brez izpuha (sam si rekel da morajo plini čimprej iti ven, se pravi da brez izpuha bi moral motor letet ko snet kramp)

daj dol izpuh in se pelji, pa boš videl koliko vpliva ima pri tem resonanca ;) upam da se boš kmalu zbrihtal

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe....ja sm ze reku da grejo cim prej vn sam ti nism mislu tko k pr 4 taktnih da res uno vn vn ...tko da grejo am cim prej v hrusko a ves....nevem kako bi to razlozu....sej uklop logiko pa bo... :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislm ti bi tud lahk uklopu logiko. Hm ce resonanca ne bi bla pomembna bi se na skuter tekmah vozil s stock auspuhi se bols da so gor slepe cevi ane to bo letel. Aja pa ce ga bos prevrtu bo sou pa k reaktivc :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

izgovori.. :grrr

hm, ta tvoja "buca"... ...se 1x pozorno poglej sliko delovanja "buce"... ...pomembna je oblika (in dolzina!) cevi od roba bata, in vse do konca drugega konusa, ker od dolzine je odvisno kje bo imel izpuh ucinek - al pri visokih, al pri nizkih obratih. kolk dolg je dusilec pa ni vec vazno, tam je vazna sam se propustnost.

ahh, ce hoces z glavo skozi zid pa pojdi, povemo ti kok pa kaj, ce se ne strinjas, pa probi... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe....ja sm ze reku da grejo cim prej vn sam ti nism mislu tko k pr 4 taktnih da res uno vn vn ...tko da grejo am cim prej v hrusko a ves....nevem kako bi to razlozu....sej uklop logiko pa bo... :OK:

lej ti maš zdej oz boš mel gor sport cilinder, tko da rabš tut ror za sport al pa midrace

zdej morš ti ror točn tko nardit, da bo v vseh oz. kar največ obratih dajal optimalen feedback plinov, kar pa ti doma ne bo uspelo, kot je že nekdo rekel, niso tisti inženirji tam zato da u luft gledajo, pa še firma jim mastno plačuje

lej ti boš naredil en tak ror, ki bo recimo na nizkih obratih dajal veliko navora, v višjih bo pa za nikamor, še slabš ko original, ali pa obratno, da bo spodaj za en drek, gor bo pa bolje, izpuha, ki bi pa delel optimalno z tem cilindrom pa ti garantiram da ne bo ratalo skup spacat

zato pa ni dobro dajat HE ror na sporta, ker ga ne boš nikol ponucal, na sport cilinder se daje sport rore al pa midrace, če hočeš res vse ven dobit iz cilindra

Popravljeno . Popravil k0ci
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vidim da je stvar kr zakomplicirana .) bom kr kaje opustu to idejo da bi naredu sam svoj izpuh in dam raj ta dnar ki bi ga porabo za material k nakupu šp. avspuha :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vidim da je stvar kr zakomplicirana .) bom kr kaje opustu to idejo da bi naredu sam svoj izpuh in dam raj ta dnar ki bi ga porabo za material k nakupu šp. avspuha :OK: :OK:

eeeeeee končno imajo naši posti nekaj učinka :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe kOci sj raj dam tist dnar u nakup avspuha in vem da bo vse šlo ko mora bit :OK: k pa da nardim svojga vanj bacim nw klko k vanjga in še delo nebo uredu .)

Popravljeno . Popravil Dr_gh3rg4
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

fantje rabu bi mau pomoce od enga m ma SHOTA al pa NARDOta na minareli masini!(auspuh seveda)

mere od auspuha ..kok je douk ..obsek hruske...FI cevi k gre iz celindra pa ksne slike iz ush strani...=) ce ma kdo?!?!?! rabu bi ja ...a ma kdo?

Rabm k bom repliko naredu...k je tezko dobit rablenga... .) [attachmentid=86625][attachmentid=86626]

post-8793-1164143126_thumb.jpg

post-8793-1164143176_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole je ror z enodelnim difuzorjem. Tega niti ni tako težko naredit. Če ne boš dobu mer tega rora se dobi dost programov za izračun in literature na netu in lahk sam probaš kej naredit :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lahko bi se malo znajdel pa izmeril kot odprtja izpusnega kanala, izmeril obrate pri katerih ti sklopka vklaplja, max obrate, dolzino izpusnega kanala v cilindru, in z enim izmed programov na netu se sam kaj skonstruiral.

ampak zakaj bi se trudili, ce lahko gremo po liniji najmanjsega odpora, ce lahko 50% dela naredijo drugi... :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jas bi ti pomagal, ampak ker na forumu izkazujes previsek znanja z svojimi laicnimi izjavami, pol mislim da bos to znal kr sam nardit.. torej izracunat vse ipd..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!