Skoči na vsebino

Črpalka Mytivac


DrMr

Priporočene objave

Nabavil že, nabavil ...... samo sprobal je še nisem. Spomladi, ko bo temperatura zraka vsaj 20 stopinj, bom menjal zavorno olje in potem sledi poročilo o funkcionalnosti te naprave.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nabavil že, nabavil ...... samo sprobal je še nisem. Spomladi, ko bo temperatura zraka vsaj 20 stopinj, bom menjal zavorno olje in potem sledi poročilo o funkcionalnosti te naprave.

... samo mene zanima cena in pri kom, če ni skrivnost ??? o funkcionalnosti ti lahko jaz poročam, hitro in čisto !!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

potegne ti ..........ga............. skozi................ :devil:

ze uporabljal (na zavorah motorja), vendar ne nabavil ker predrago. imeli pred casom v eni stacuni nekaj podobno domaci inacici "steklen einmachglass, cevka in kljuc". cena: € 10.- in deluje enako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali samo potegne skozi in moraš potem še vedno pod pritiskom iztisniti ves zrak iz vseh "kolen" ali lahko tudi iz "kolen" povleče zrak. V slednje malo dvomim, ker je za to potrben hiter sunek in velik pretok.

Domača alternativa:

Dober meter prozorne cevi preseka odušnega nipla na zavorni čeljusti, na eni strani na nipel drugo stran v usta in sesaš. Ko se zavorno olje približa ustom, nipel zategneš, odtočiš olje v posodo in ponoviš vajo.

Iz babičine knjige receptov

Če pa kaj drži kot pribito in se res izplača pa je Ice-ov nasvet:

"Menjaj zavorno olje vsaj na vsaki dve leti. Tako pri motorju, kot pri avtu. Tako pri zavorah, kot pri sklopki (če je hidravlična)." Tedaj tudi očisti (s stisnjenim zrakom in napr. z zobno ščetko oz. tršim čopičem) zavorne čeljusti črnega zavornega prahu, predvsem vodila zavornih ploščic. Ne pozabi tudi rezervoarja zavornega olja (zgorja pri ročici oz. pod sedežem), samo ne s cunjo, ki pušča nitke.

Strošek je zanemarljiv proti vsem problemom, ki so ti prihranjeni (nepopolno odvajanje ploščic od diskov in posledično segrevanje zav. sistema, neenakomerno zaviranje obeh sprednjih diskov in posledično večja obraba bolj obremenjenega diska (boljši zavorni učinek)).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... v glavnem koristna zadeva za našo varnost, ker zavorno tekočino res elegantno hitro in čisto menjaš... sem pa na spletu že našel veliko cenovnih primerjav (saj to me je zanimalo)... sorry - navodil prevajal bom "ne"...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam verzijo, ki je na sliki št.2 (plastik fantastik). Navodil še nisem pregledal, tako da ne vem, če dela pritisk ali ne - vakum sigurno, drugače je neuporabno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.... PVC dela samo vacum (izključno za izzračevanje zavor), nima pa merilca pritiska , alu pa dela vakum in pritisk, ima tudi manometer in jo lahko uporabljaš tudi za razne meritve (senzorji podtlaka in pritiska, aktuatorji turbo, tesnenje raznih instalacij, ventilov glave na motorju, sesalnih - izpušnih sistemov),... preizkus tesnenja instalacij z vacumom je najbolj "ziher"...

Popravljeno . Popravil DrMr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

leon, tako MityVac kot louis-ov "bremsenentlüftungsgerät" (best. nr. 10003445, ce bo kdo iskal po online-katalogu) delujeta po vakuumskem principu. torej varcujes s pljuci in pod nobenim pogojem ne pogoltnez niti kapljice zavorne tekocine (katera je BTW "nekoliko" bolj "korozivna" kot cisti spirit :devil: ).

je pa res, da louis-ova zadeva ne dela nobenega pritiska (plastik fantastik) samo za odzracevanje zavor (iz vseh kolen in komolcev) je vec kot dovolj.

kot dokaz je lahko fakt, da te stavke tukaj pisem. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!