Skoči na vsebino

Moj maxiscooter


Priporočene objave

Vprašanje za lastnike Exctinigov 500: kdaj menjat jermen?

V navodilih piše samo preveriti pri 18.000 km in 36.000 km, kolikor sem na hitro pogledal. Nikjer ne piše kdaj ga menjat. Na pooblaščenem servisu pravijo, da se menja med 10 in 15 tisoč km. Moj je bil spomladi na servisu, ko je imel 13.000 km in so mi rekli, da je jermen kot nov, vem pa, da je v njem prvi jermen. Zdaj imam navoženih 20.000 km. Zaupam servisu, da ga vzamejo narazen in od oka ocenijo ali ga je potrebno menjati ali kar naročim jermen, da ga med servisom zamenjajo?

Hvala za pomoč!

LP,

Matic

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje za lastnike Exctinigov 500: kdaj menjat jermen?

V navodilih piše samo preveriti pri 18.000 km in 36.000 km, kolikor sem na hitro pogledal. Nikjer ne piše kdaj ga menjat. Na pooblaščenem servisu pravijo, da se menja med 10 in 15 tisoč km. Moj je bil spomladi na servisu, ko je imel 13.000 km in so mi rekli, da je jermen kot nov, vem pa, da je v njem prvi jermen. Zdaj imam navoženih 20.000 km. Zaupam servisu, da ga vzamejo narazen in od oka ocenijo ali ga je potrebno menjati ali kar naročim jermen, da ga med servisom zamenjajo?

Hvala za pomoč!

LP,

Matic

Na 20000 ga je zelo priporočlivo zamenjat da si potlej siguren da ti ga ne utrga,odvisno pa je tudi veliko od načina vožnje kako dolgo zdrži, povprečna življenska doba je okrog 20000 ali pa na starost vsakih 5let . Pri teh km ki jih imaš ti bi še bilo uredo prekontrolirat zračnost ventilov ter zamenjat valčke v varjatorju. L.P.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na 20000 ga je zelo priporočlivo zamenjat da si potlej siguren da ti ga ne utrga,odvisno pa je tudi veliko od načina vožnje kako dolgo zdrži, povprečna življenska doba je okrog 20000 ali pa na starost vsakih 5let . Pri teh km ki jih imaš ti bi še bilo uredo prekontrolirat zračnost ventilov ter zamenjat valčke v varjatorju. L.P.

Matr, a ma pol sam moj tko slab jermen ? Več kot 14.000 mi še ni zdržal nikol ! V navodilih mi priporočajo menjavo na 12.000.

Popravljeno . Popravil Valentin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Matr, a ma pol sam moj tko slab jermen ? Več kot 14.000 mi še ni zdržal nikol ! V navodilih mi priporočajo menjavo na 12.000.

Zanima me, če se pretrga a naredi kaj škode na motorju. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, če se pretrga a naredi kaj škode na motorju. :worship:

Odgovor je pritrdilen. Lahko naredi precej škode in poškoduje jermenice, sklopko in še kaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, če se pretrga a naredi kaj škode na motorju. :worship:

Meni se je pretrgal dvakrat. Prvič brez vseh posledic, drugič pa je bil rahlo poškodovan semering na glavni gredi, tako da je malenkost puščalo olje. Me pa seveda zanima, kakšne izkušnje imajo ostali...

Popravljeno . Popravil Valentin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Matr, a ma pol sam moj tko slab jermen ? Več kot 14.000 mi še ni zdržal nikol ! V navodilih mi priporočajo menjavo na 12.000.

Zanima me kakšen jerme pa si dal gor, ali je bila kopija ali original piaggio(gilera,aprilia). V servisnem intervalu piše res na 12000, samo jaz še nisem videl potrebe pri teh km razen dva ko sta imela športne varjatorje tam pa je že bil čisto na 0 pri 12000. Velika razlika pa je če je v motorju use original ali pa so posegi v prenosih in kakšen si voznik pri speljevanju in mestni vožnji . L.P.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odgovor je pritrdilen. Lahko naredi precej škode in poškoduje jermenice, sklopko in še kaj.

Serbus! Pa kje si mi ti stari?! :eek:

...

Ne boste verjeli, na Jezerskem je bilo nekaj snega, na Avstrijski strani sta bila prva dva ovinka precej mokra. Mi je pa uspelo pregreti zavorno tekočino na obeh zavorah, če mi kdo lahko priporoča kakšno dobro se priporočam. Lep pozdrav vsem, upam, da nam bo vikend naklonjen.

Meni se je to zgodilo enkrat na X9. Po tuhtanju in posvetovanju kako rešit težavo, sem se odločil, da po klancu navzdol nima nobenega smisla na polno tiščat in pred vsakim v zadnjem momentu zavirat na polno. Pri zmerno hitri vožnji težav ni bilo nikoli več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje za lastnike Exctinigov 500: kdaj menjat jermen?

V navodilih piše samo preveriti pri 18.000 km in 36.000 km, kolikor sem na hitro pogledal. Nikjer ne piše kdaj ga menjat. Na pooblaščenem servisu pravijo, da se menja med 10 in 15 tisoč km. Moj je bil spomladi na servisu, ko je imel 13.000 km in so mi rekli, da je jermen kot nov, vem pa, da je v njem prvi jermen. Zdaj imam navoženih 20.000 km. Zaupam servisu, da ga vzamejo narazen in od oka ocenijo ali ga je potrebno menjati ali kar naročim jermen, da ga med servisom zamenjajo?

Hvala za pomoč!

LP,

Matic

Nisem lastnik Excitinga 500 vendar bi ga jaz zamenjal. Saj veš kako je @MaxiSlavc potem na Golici "sam" pil pivo B) . Če je interval med 10 in 15.000 potem si tako že malo prišparal .)

Matr, a ma pol sam moj tko slab jermen ? Več kot 14.000 mi še ni zdržal nikol ! V navodilih mi priporočajo menjavo na 12.000.

Tudi na moji "stari" apriliji 500 Sprint je bila predvidena menjava na 12.000km, vendar ga je serviser "pregledal" in razložil da ga menjal pri 18.000. Novejši piaggio agregati imajo "baje" sedaj menjavo predpisano na 18.000km. Po besedah serviserja je ohranjenost jermena (življenska doba)precej odvisna od stila vožnje. "Groba" pospeševanja in "grobo" zapiranje plina precej skrajša življensko dobo jermena.

P.S. @Tomozuki, @Jetman lepo da še kaj pokukata na "naše" strani B)

Popravljeno . Popravil skuterist
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me kakšen jerme pa si dal gor, ali je bila kopija ali original piaggio(gilera,aprilia). V servisnem intervalu piše res na 12000, samo jaz še nisem videl potrebe pri teh km razen dva ko sta imela športne varjatorje tam pa je že bil čisto na 0 pri 12000. Velika razlika pa je če je v motorju use original ali pa so posegi v prenosih in kakšen si voznik pri speljevanju in mestni vožnji . L.P.

Uporabljam originalne jermene. Tud prvi se mi je strgal na 14000. Pa res ne vem, da bi pretiraval s plinom. Bom pa naslednjič poskusil z Malossijevim, ki je še celo 40% cenejši...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je interval med 10 in 15.000 potem si tako že malo prišparal .)

Saj to je to, ker v navodilih samo piše, da ga je treba pregledati pri 18.000 in 36.000, nikjer pa kdaj ga zamenjat. Mogoče napaka v navodilih. Na pooblaščenem servisu pa bibili norci, če bi mi rekli, da naj še čakam. Oni so tam zato, da nekaj prodajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri mojemu sesaucu je serviser zamenjal jermen pri 31.000 km. Imam ga doma in je na pogled kot nov.Bolj izrabljeni so bili valjčki in vodila. :trance_33_sleep:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V moji servisni knjižici piše, da je menjava jermena predvidena na 12.000 kilometrov, da pa naj bi se valjčki menjali na vsakih 6.000 kilometrov!

Jermen je serviser pregledal pri 11.000 kilometrih in naj bi bil še lep, sedaj imam 14.000 kilometrov in pred novo sezono bom jermen sigurno zamenjal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

danes sem opravil prvi servis, strošek cca. 95 Eur z Agip racing oljem. Potem sem pa sam popoldne namontiral še kovček z zavorno lučjo, 52 litrov Givi. Moja najdražja pravi, da je šele sedaj vožnja užitek, za njo, hehe....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo sem pogledal še jaz pri speljevanju - z malossijem mi 7000obratov doseže že pri 50km/h...

Uteži so bile v paketu, ne vem na pamet kakšne so. Motor mi je s starim variomatom v končni hitrosti redno prihajal v blokado na 8000, z novim pa za kakih 400 obratov manj. No, ko sem zamenjal še izpuh, se spet zavrti skoraj do 8000, s tem da je tudi končna kakih 10km višja ...

Valentin, ti si bil med prvimi pri nas z X9, kaj ne? Torej je imel/ima tvoj X9 variomat s šestimi valjčki. Si kupil Malossi-a s šestimi ali z osmimi valjčki in menjal tudi pokrov variomata? Si kupoval na eBay-u?

Jah, še vedno te sprašujemo, sorry, sej ne bomo več dolgo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Valentin, ti si bil med prvimi pri nas z X9, kaj ne? Torej je imel/ima tvoj X9 variomat s šestimi valjčki. Si kupil Malossi-a s šestimi ali z osmimi valjčki in menjal tudi pokrov variomata? Si kupoval na eBay-u?

Jah, še vedno te sprašujemo, sorry, sej ne bomo več dolgo :)

Nisem bil med prvimi, ampak celo PRVI, ki je registriral X9 500 v SLO ! :D

No, vseeno je imel moj X9 variomat z osmimi valjčki, tako da mi ni bilo treba kupovat pokrova. Moj prijatelj pa je to moral, ker je imel variomat s 6 valjčki - zanimivo, da je moj letnik 2002, njegov pa 2003. Pokrov je dobil v Kopru.

Variomat sem nabavil v LJ, poglej na www.scooterkit.com, stran je bolj švoh, maš pa gor kontaktne podatke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo, moj je modelnega letnika 2004 in ima šest valjčkov v variomatu. :headbang:

Da ne bi naredil napake in nabavil malossija s 6 valjčki, tisti pokrov za 8 valjčkov stane samo 8 €.

Pa če boš nabavljal pokrov, glej da ti bodo zraven dali še tiste 4 črne plastčne vložke za utore.

Mi pa ni jasno, zakaj Malossi ne prodaja variomat v kompletu s pokrovom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kratek review električnega maxi-scooterja imenovanega Vectrix.

rossa.jpg

main_Vectrix.JPG

Podjetje je ameriško, design je italijanski, predstavništvo za Evropo je v Rimu, sestavljajo pa jih na Poljskem.

Reklamni filmček si lahko ogledate

tukaj je pa še eden od uporabnika Vectrix-a.

V preteklosti sem vozil kar nekaj motorjev, posedoval pa sem APN6S, Cagivo SST 125 in Yamaho R6. Prodal sem jo zato, ker sem potreboval denar za nakup stanovanja.

Ker pa sem kredit odplačal, motoristov ogenj pa nikoli ne ugasne, vedno sem si želel imeti tudi maksi skuter, pa ker sem tehnološki navdušenec in ekološko naravnan, sem si izbral tale skuter, ki sem ga našel na internetu. Prebiral sem forume in spletne strani review-jev, da sem si ustvaril mnenje.

Problem je nastal, ko se ugotovil, da pri nas ni zastopnika. Najbližji sta mi bila zastopnik na Dunaju in Veroni. Obema sem poslal mail. Dunajski mi ga je ponujal po 10.000 EUR z DDV, Veron-ski pa po 6.400EUR brez DDV-ja. Imel sem tudi to srečo, da so ga ravno za ta čas prodajali po akcijski ceni. Poleg tega so se pa, konec junija, približevali prazniki okoli dneva neodvisnosti. S punco sva vzela še nekaj dopusta in odpotovala na nekaj dnevni izlet v Verono in Gardsko jezero.

Tam sem ga lahko preizkusil in bil sem navdušen.

Vendar je bilo do posedovanja motorja še dolga pot. Najprej sem se moral pozanimati, kaj vse moram narediti za uvoz novega motorja v Slovenijo:

- potreboval sem original račun in COC (Certificate Of Conformity - evropska homologacija) za preizkušno tablico (nalepka) (9 EUR (brez zavarovanja))

- potreboval sem original račun in COC za plačilo DDV-ja

- potreboval sem original račun in COC za slovensko homologacijo na LPP

- z vsem tem pa na registracijo

Ker pa je to vozilo ekološko (električno), sem se obrnil na Eko Sklad, ki je imel v tem času razpis (zdaj je ta razpis že potekel). Ponujali so najem ugodnega posojila, po fiksni obrestni meri 3,8% letno. Po kratkem izračunu sem videl, da če je letna inflacija 6% (pa je itak več), da mi bo inflacija v roku 10 let (toliko je najdaljša doba najema kredita), pojedla 1/3 kredita. Poleg tega je vožnja na elektriko cca. 10x cenejša (še malo več, ampak ok) od mojega Clio-ta, ker pa je mesečna anuiteta 64.50 EUR, toliko pa porabim za bencin pri avtu, se mi bo kredit odplačeval sam od sebe.

Na Eko Skladu sem uredil papirje, kredit mi je bil odobren v 5 dneh, naslednji teden je bila podpisana kreditna pogodba in potem je bil denar nakazan prodajalcu v Verono. Ker pa so se bližale počitnice, smo se zmenili za dostavo (doplačilo 170 EUR) motorja na dom, po počitnicah.

Ker je bil motor po naročilu, se je dostava malenkostno zavleka, tako da sem ga dobil v drugi polovici Septembra, kar pa ni predstavljalo problema, ker je bilo vreme takrat porazno mrzlo.

Po dostavi motorja sem začel urejati papirje. Preizkušnjo tablico sem dobil takoj na AMZS-ju. Pri tem sem se še včlanil v le-tega. Homologacijo sem dobil naslednji dan (ker je moj maxi-scooter prvi in edini v Sloveniji, je bil v bazo MNZ-ja vnešen in pofotkan kot vzorčni). Ko pa sem hotel plačati DDV (20%), se je pa izkazalo, da je motor oproščen DDV-ja in tako sem privarčeval 1300 EUR. Pri zavarovanju imam 45% boniteto, tako da me je obvezno zavarovanje prišlo 25 EUR, kasko pa dosti dražje (cca. 500 EUR s tatvino).

Ko sem imel vse, sem šibal v Litijo na registracijo, kjer me je čakala zadnja 15x15 motoristična tablica. Prvi dan, gospo za šalterjem, aplikacija za registracijo ni spustila skozi, ker so na MNZ-ju v šifrant vnesli prazen podatek za kubaturo. Naslednji dan so le-tega popravili na številko 0 in šlo je skozi. Tukaj me je čakalo še eno presenečenje, da je bila taksa za ceste 0 EUR. Na tem mestu lahko povem, da je naša država res ekološko osveščena, toliko ugodnosti še nisem doživel nikjer.

In imel sem ga legalno na cesti.

Motor ima elektro motor z max. močjo 21kW. Ker pa je krivulja navora veliko boljša od bencinskega motorja, vleče vse do 100 km/h konstanto. Od 0-80 ima 6.8 sekunde. Motor je elektronsko omejen na 100km/h, ker se poraba (pač, fizikalni zakoni upora zraka) povečuje s tretjo potenco hitrosti. Po dosedanjih izkušnjah lahko z enim polnjenjem naredim od 60-80 kilometrov, odvisno od načina vožnje. Je zelo vodljiv po cesti, ker ima 90kg NiMH baterij (s kapaciteto 3.7kWh) in so postavljene na optimalen položaj centra gravitacije in ga po review-jih štejejo med najbolj vodljive maxi-skuterje.

Vse žarnice so LED razen glavnega žarometa. Polni se preko kabla in vtikača za 220V, ki se nahaja pod zadnjim sedežem. V dveh urah se napolni cca. 80% baterije.

Sprednje vilice so Marcochi, zadnje vzmetenje je Sachs, zavore so Brembo, gume pa Pirelli. Ohišje je iz aluminija.

Z njim sem v enem tednu naredil 500km. V soboto sem šel do Ribnega pri Bledu (tam sem ga napolnil) na obisk moje mame in popoldne nazaj. V obe smeri mi je še ostalo energije v bateriji.

Motor ima 3 prikazovalnike. Sredinski je za hitrost in kolimetrino motorja, desni prikazuje, koliko je baterija še polna, levi pa, približno kilometrino do prazne baterije, dnevni števec in ostale podatke.

Pri polnjenju se ti števci spremenijo v: desni je zaponjenost baterije, sredinski za hitrost prikazuje tok polnjenja (v A), na kolimetrini prikazuje cut-off napetost, levi pa način polnjenja, trenutna napetost polnjenja in temperatura baterij.

Motor vsebuje tudi regenerativno zaviranje. Z disc zavorami dejansko ne zaviram (le na visečih križiščih na luči za semafor), ker mi regenaritno zavoranje popolnoma zadostuje.

Regenarativno zaviranje je način zaviranja z elektro motorjem, pri čemer se el. energija vrača nazaj v baterije. To deluje tako, da ročko za gas, iz nevtralnega položaja, zavrtiš naprej. kako možno regenerativno zaviraš, je odvisno od tega, kako daleč ročko zavrtiš naprej. Stvar je intuitivna in navdušujoča.

Če pa stojiš na mestu, se pa ta uporabnost ročke spremeni v vožnjo v rikverc, za lažje manevriranje motorja na parkirišču.

Motor ima vsega 9 premikajočih delov. Motor se nahaja direktno na zadnji osi in se vrtenje prenaša na kolo preko planetarnega sistema zobatih koles. Ker nima prestav, gre od 0-100 vse v enem koraku. Cel motor je sestavljen iz 10% delov konvencinonalnega maxi-scooterja. Ker nima filtrov, olja in ostalih vzdrževalnih stvari, je skoraj brez vzdrževanja. No, le gume je potrebno zamenjati. Ker se z ročnimi zavorami skoraj ne bremza, so po 500km še nove in neobrabljene. Motor je brushless DC in se ne obrablja.

To je to. Če koga še kaj zanima, naj me kar vpraša.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hudo,

čestitam za nakup in upam, da se kdaj vidimo v živo.

Mene bi edino motilo, da ima zelo omejen radij dosega, pa morda je 100km/h malo premalo. 140 bi blo pa optimum.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če me srečate, me kar pocukajte za rokav.

Drugače mi je pa 100km/h zadosti, ker se po avtocestah nikoli ne peljem.

Doseg je pa za moje potrebe zadosten. Zato pa moraš tak nakup vnaprej premisliti in se odločiti, če je zate ali ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@AndY1 tole bo pa treba videti v živo. Imam pa eno "pametno" vprašanje, glede na to da ni ccm ali rabiš A izpit, kako so klasificirali vozilo?

Drugače pa ko bodo baterije zmogljivejše (domet) bo zadeva postala zanimiva za več uporabnikov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če me srečate, me kar pocukajte za rokav.

Drugače mi je pa 100km/h zadosti, ker se po avtocestah nikoli ne peljem.

Doseg je pa za moje potrebe zadosten. Zato pa moraš tak nakup vnaprej premisliti in se odločiti, če je zate ali ne.

Se strinjam, vsak si kupi kar mu ustreza.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bravo, res si se potrudil s temle elektro skuterjem. Za po mestu je verjetno super. Za vožnjo po Sloveniji bi verjetno zadoščal doseg 200 km. Tako bi iz osrednjeslovenske regije dosegel vse konce države z enim polnenjem.

Popravljeno . Popravil jetman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če me srečate, me kar pocukajte za rokav.

Drugače mi je pa 100km/h zadosti, ker se po avtocestah nikoli ne peljem.

Doseg je pa za moje potrebe zadosten. Zato pa moraš tak nakup vnaprej premisliti in se odločiti, če je zate ali ne.

Lep skuter. Res škoda, da doseže samo 100 na uro. Ne vem, če je to zadosti za prehitevanje na kakšni magistralki na primer...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!